Skrevet av Emne: EX-Spiller: Adam Drury  (Lest 19166 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Adam Drury
« Svar #60 på: Oktober 08, 2014, 23:06:20 »
Ikke vår største profil, men likevel.....


LUFC Released defender hangs up his boots


Adam Drury has retired from professional football after failing to find a new club following his release by Leeds United in the summer.
Drury announced on his Facebook page that he had decided to call time on a career that saw him make 569 appearances during an 18-year career. Drury started out at Peterborough United before an 11-year association with Norwich City, where he was a cult hero that was ended when he joined Leeds under Neil Warnock in 2012 on a free transfer.

The full back stated, 'After 18 years living my childhood dream of being a professional footballer the time has come to call it a day and retire,' he said.

'I have to say a massive thank-you to the clubs, staff and fans that I have been lucky enough to play for and in front of. It has been a privilege.

'Also a big thanks to all the team-mates that I have met along the way, many of whom I now call friends.'

He added: 'It has been a fantastic journey and it would not have been possible without the support of my family and best friends who have been there with me through the many ups and downs that football brings. A special mention goes to Hel and the kids who have helped all my dreams come true and so much more.

'It has been a magical journey so far and as one door closes another opens. Let the new adventures begin!'

The 36-year-old was released by Leeds after two seasons at Elland Road where he made just 18 appearances and he spent the final two months of last season on loan at Bradford City.


Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=373038#ixzz3Facr1FBc
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Sv: EX-Spiller: Adam Drury
« Svar #61 på: Oktober 09, 2014, 10:52:03 »
Lurer på hva en gjennomsnitts- spiller som Drury har samlet seg opp, og hvor veien går videre etter å ha vært med i 18 sesonger.... Som 36 åring nå.   :) Omplassering?
Hverdagen kommer nok og treffer endel av disse gutta i brystet med stor kraft...
 

lojosang

Sv: EX-Spiller: Adam Drury
« Svar #62 på: Oktober 09, 2014, 12:39:43 »
Lurer på hva en gjennomsnitts- spiller som Drury har samlet seg opp, og hvor veien går videre etter å ha vært med i 18 sesonger.... Som 36 åring nå.   :) Omplassering?
Hverdagen kommer nok og treffer endel av disse gutta i brystet med stor kraft...

I en rettferdig verden skulle han nå tatt noen AMO-kurs eller tatt opp studielån og tatt seg en utdannelse for så å komme seg i påroduktivt arbeid. Her er jeg helt enig med en litt kortvokst orkdaling med lærerutdannelse.  :)
- Leif Olav

Andersen

Sv: EX-Spiller: Adam Drury
« Svar #63 på: Oktober 09, 2014, 12:58:26 »
Har inntrykk av at spillere som når en viss alder, som bestemmer seg for å legge opp , i disse dager også prioriterer utdannelse når skoene legges på hylla . Trener utdannelse/ en del av et trenerteam, skole, noen detter vel innom som fotballkomentatorer , noe som jeg synes de fleste spillerene i England de kjente profilerte ex spillerene gjør. Alder er ingen hindring for skole / etterutdanning .

HåvardK

Sv: EX-Spiller: Adam Drury
« Svar #64 på: Oktober 09, 2014, 16:02:02 »
Lurer på hva en gjennomsnitts- spiller som Drury har samlet seg opp, og hvor veien går videre etter å ha vært med i 18 sesonger.... Som 36 åring nå.   :) Omplassering?
Hverdagen kommer nok og treffer endel av disse gutta i brystet med stor kraft...

I en rettferdig verden skulle han nå tatt noen AMO-kurs eller tatt opp studielån og tatt seg en utdannelse for så å komme seg i påroduktivt arbeid. Her er jeg helt enig med en litt kortvokst orkdaling med lærerutdannelse.  :)
Tenker du på Brynjar Hoff?

lojosang

Sv: EX-Spiller: Adam Drury
« Svar #65 på: Oktober 09, 2014, 16:08:22 »
Lurer på hva en gjennomsnitts- spiller som Drury har samlet seg opp, og hvor veien går videre etter å ha vært med i 18 sesonger.... Som 36 åring nå.   :) Omplassering?
Hverdagen kommer nok og treffer endel av disse gutta i brystet med stor kraft...

I en rettferdig verden skulle han nå tatt noen AMO-kurs eller tatt opp studielån og tatt seg en utdannelse for så å komme seg i påroduktivt arbeid. Her er jeg helt enig med en litt kortvokst orkdaling med lærerutdannelse.  :)
Tenker du på Brynjar Hoff?

Ja, er han enig med meg må vel jeg være enig med ham. Og alle andre solooboister som måtte mene det samme.
- Leif Olav

Promotion 2010

Sv: EX-Spiller: Adam Drury
« Svar #66 på: Juli 01, 2015, 12:36:14 »
Litt sjokkerende dette:

Trialist right back/winger Adam Drury #lufc http://t.co/6Y4w6lC0nL

Fra treningen i dag. Er Byram på vei bort og DETTE er  erstatningen? 
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: EX-Spiller: Adam Drury
« Svar #67 på: Juli 01, 2015, 12:41:04 »
Litt sjokkerende dette:

Trialist right back/winger Adam Drury #lufc http://t.co/6Y4w6lC0nL

Fra treningen i dag. Er Byram på vei bort og DETTE er  erstatningen? 


Forklaringen:

Adam Pope ‏@APOPEY  · 8m8 minutes ago 
Right back / winger Adam Drury,21, training at Thorp Arch today. He has been at Man City,  Grimsby and St Mirren. #lufc


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Annesj

Sv: EX-Spiller: Adam Drury
« Svar #68 på: Juli 01, 2015, 13:43:09 »
Litt sjokkerende dette:

Trialist right back/winger Adam Drury #lufc http://t.co/6Y4w6lC0nL

Fra treningen i dag. Er Byram på vei bort og DETTE er  erstatningen? 

Drury back og Byram opp.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Bjorn

Sv: EX-Spiller: Adam Drury
« Svar #69 på: Juli 01, 2015, 13:58:06 »
Litt sjokkerende dette:

Trialist right back/winger Adam Drury #lufc http://t.co/6Y4w6lC0nL

Fra treningen i dag. Er Byram på vei bort og DETTE er  erstatningen? 

Drury back og Byram opp.

Legge denne til en annen tråd kanskje? Har vel ikke noe med ex-spiller Drury å gjøre?
Marching On! 4276

p0ndus

  • Gjest
Sv: EX-Spiller: Adam Drury
« Svar #70 på: Juli 01, 2015, 22:40:13 »
Eller Drury inn og Byram ut??, en plass må jo Woods pengene hentes.