Skrevet av Emne: YEP: Which three clubs will be promoted from the Championship next season?  (Lest 10442 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Gufrias

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/football-headlines/web-question-which-three-clubs-will-be-promoted-from-the-championship-next-season-1-4681101

YEP inviterer til å tippe hvem som rykker opp neste sesong. Det er vel i tidligste laget å ha noen kvalifisert formening, særlig ettersom både eierskap og spillerstall i Leeds er ganske i det blå ennå (og nå er vel ikke absolutt alt klappet og klart i de 23 andre galehusene heller).

Ut fra prinsippet "håpe og tro til Dovre faller" tipper jeg at Leeds klarer det, etter en litt treg start før den nye elleveren finner tonen. Birmingham og Blackpool følger med opp.
Hekta på Leeds siden 1974

Leedsgutt

Leeds,Birmingham og Bolton kanskje.

hvis jeg skal ta en klubb som rykket opp fra League 1 , og som jeg tror har størst sjanse til å rykke opp av alle de nyopprykkede lagene, så vil jeg si Charlton.. de tror jeg kan bli skumle.

Leedsfan

Leeds,Birmingham og Bolton kanskje.

hvis jeg skal ta en klubb som rykket opp fra League 1 , og som jeg tror har størst sjanse til å rykke opp av alle de nyopprykkede lagene, så vil jeg si Charlton.. de tror jeg kan bli skumle.

Birmingham og Bolton blir tøffe. Dette blir et år hvor alle virkelig slår alle. 1-0 seiere legger grunnlaget for opprykk.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Brimingham, Blacpool og ...............................................................................Leeds United!!!!! (et inderlig håp, så får vi se folkens...Marching on together!!!
Yeboahs vitne

RoarG

Bolton, Birmingham og Blackpool rykker opp.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

B_Ød

Dette skal jeg svare på når våren nærmer seg igjen. Synes det vanskelig pt..
Ups & Ups!!

Tore

Må nok et lite under til om vi skal gå opp denne sesongen så jeg støtter opp om de 3 B ene; Bolton, Bir.ham og Bpool...
Tore
Marching on together...

Blank_File

Dette skal jeg svare på når våren nærmer seg igjen. Synes det vanskelig pt..

Enig med deg. Er altfor tidlig for min del å tippe noe som helst.

Gufrias

Dette skal jeg svare på når våren nærmer seg igjen. Synes det vanskelig pt..

Enig med deg. Er altfor tidlig for min del å tippe noe som helst.
Det er jo bare for gøy. Ingen som kommer og forer kråka med dere om dere skulle ta feil  ;)
Hekta på Leeds siden 1974

Søren

Nej det er lidt tidligt at gætte må jeg indrømme.

Men tror dog meget på de 3 B'er: Bolton, Blackpool og Birmingham.

Får vi Beckford tilbage, en fornuftig højreback og en styrkelse af midtbanen, så begynder jeg at tro på Leeds.
Jeg vil intet udelukke så længe vi har Warnock, han er og bliver ekspert i denne diciplin.
One Gary Kelly, There's Only One Gary Kelly

Twitter: @observer_dk

Ian Baird

Ståle Solbakken kanskje ?
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

LEO

Akkurat nå så er det vel litt for mange klubber som er foran vår kjære LEEDS UNITED

 

Håvard

Akkurat nå så er det vel litt for mange klubber som er foran vår kjære LEEDS UNITED



Ingen over eller ved siden av laget vårt. Uansett tabellsituasjon.. ;)

Tom S

Akkurat nå så er det vel litt for mange klubber som er foran vår kjære LEEDS UNITED



Ã… pokker, trudde alle hadde 0 poeng akkurat nå ;)
COME ON LEEDS !!

Leedsfan

Tror faktisk Crystal Palace kan bli en outsider. Beholder de "stjernene" og de har allerede gjort noen gode signeringer, så de kommer til å bli slagkraftige. Ross kommer til å passe inn i måten de spiller på og han kommer sikkert til å putte mange mål.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Tror faktisk Crystal Palace kan bli en outsider. Beholder de "stjernene" og de har allerede gjort noen gode signeringer, så de kommer til å bli slagkraftige. Ross kommer til å passe inn i måten de spiller på og han kommer sikkert til å putte mange mål.
Er han solgt?
Ups & Ups!!

Gufrias

Akkurat nå så er det vel litt for mange klubber som er foran vår kjære LEEDS UNITED



Ã… pokker, trudde alle hadde 0 poeng akkurat nå ;)

Da er det vel alfabetet som gjelder, da.
Hekta på Leeds siden 1974

Tom S

Akkurat nå så er det vel litt for mange klubber som er foran vår kjære LEEDS UNITED



Ã… pokker, trudde alle hadde 0 poeng akkurat nå ;)

Da er det vel alfabetet som gjelder, da.

Ja, det har du sannelig rett i.
Barnsley ligger ann til opprykk som champions :D
COME ON LEEDS !!

lojosang

Akkurat nå så er det vel litt for mange klubber som er foran vår kjære LEEDS UNITED



Ã… pokker, trudde alle hadde 0 poeng akkurat nå ;)

Da er det vel alfabetet som gjelder, da.

Ja, det har du sannelig rett i.
Barnsley ligger ann til opprykk som champions :D

Og vi ligger 10 bokstaver bak! Warnock out!
« Siste redigering: Juni 29, 2012, 14:00:25 av lojosang »
- Leif Olav

Leedsfan

Tror faktisk Crystal Palace kan bli en outsider. Beholder de "stjernene" og de har allerede gjort noen gode signeringer, så de kommer til å bli slagkraftige. Ross kommer til å passe inn i måten de spiller på og han kommer sikkert til å putte mange mål.
Er han solgt?

1. Juli;)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Tror faktisk Crystal Palace kan bli en outsider. Beholder de "stjernene" og de har allerede gjort noen gode signeringer, så de kommer til å bli slagkraftige. Ross kommer til å passe inn i måten de spiller på og han kommer sikkert til å putte mange mål.
Er han solgt?

1. Juli;)
huh...følger nok litt for dårlig med jeg skjønner jeg. Jaja..sikkert ikke uerstattelig, men jeg liker RM..litt dumt at han er solgt syns jeg.
Ups & Ups!!

Gufrias

Tror faktisk Crystal Palace kan bli en outsider. Beholder de "stjernene" og de har allerede gjort noen gode signeringer, så de kommer til å bli slagkraftige. Ross kommer til å passe inn i måten de spiller på og han kommer sikkert til å putte mange mål.
Er han solgt?

1. Juli;)
huh...følger nok litt for dårlig med jeg skjønner jeg. Jaja..sikkert ikke uerstattelig, men jeg liker RM..litt dumt at han er solgt syns jeg.
Du er ikke den eneste som hadde gått glipp av den, Ød. Jeg antar at Leedsfan har tilgang på mer potent kaffegrut enn oss  ;)
Hekta på Leeds siden 1974

B_Ød

Du er ikke den eneste som hadde gått glipp av den, Ød. Jeg antar at Leedsfan har tilgang på mer potent kaffegrut enn oss  ;)
skal nok lure på om du ikke har rett i det  :D
Ups & Ups!!

lojosang

Tror faktisk Crystal Palace kan bli en outsider. Beholder de "stjernene" og de har allerede gjort noen gode signeringer, så de kommer til å bli slagkraftige. Ross kommer til å passe inn i måten de spiller på og han kommer sikkert til å putte mange mål.
Er han solgt?

1. Juli;)
huh...følger nok litt for dårlig med jeg skjønner jeg. Jaja..sikkert ikke uerstattelig, men jeg liker RM..litt dumt at han er solgt syns jeg.
Du er ikke den eneste som hadde gått glipp av den, Ød. Jeg antar at Leedsfan har tilgang på mer potent kaffegrut enn oss  ;)

Eller så røyker han den snarere enn å trakte kaffe på den?
- Leif Olav

Gufrias

Tror faktisk Crystal Palace kan bli en outsider. Beholder de "stjernene" og de har allerede gjort noen gode signeringer, så de kommer til å bli slagkraftige. Ross kommer til å passe inn i måten de spiller på og han kommer sikkert til å putte mange mål.
Er han solgt?

1. Juli;)
huh...følger nok litt for dårlig med jeg skjønner jeg. Jaja..sikkert ikke uerstattelig, men jeg liker RM..litt dumt at han er solgt syns jeg.
Du er ikke den eneste som hadde gått glipp av den, Ød. Jeg antar at Leedsfan har tilgang på mer potent kaffegrut enn oss  ;)

Eller så røyker han den snarere enn å trakte kaffe på den?
Blir den bedre å spå i da?
Hekta på Leeds siden 1974

4ever arcticwhite

Tror faktisk Crystal Palace kan bli en outsider. Beholder de "stjernene" og de har allerede gjort noen gode signeringer, så de kommer til å bli slagkraftige. Ross kommer til å passe inn i måten de spiller på og han kommer sikkert til å putte mange mål.
Er han solgt?

1. Juli;)
huh...følger nok litt for dårlig med jeg skjønner jeg. Jaja..sikkert ikke uerstattelig, men jeg liker RM..litt dumt at han er solgt syns jeg.
Du er ikke den eneste som hadde gått glipp av den, Ød. Jeg antar at Leedsfan har tilgang på mer potent kaffegrut enn oss  ;)

Eller så røyker han den snarere enn å trakte kaffe på den?
Blir den bedre å spå i da?
spå og spå...
Tipper du ser litt av hvert dersom du røyker skikkelig potent kaffegrut  ;)
The future's so White I've got to wear shades 8)

Lawerve

B`ene blir skumle i år. Bolton, Blackburn og Birmingham.
SUPER LEEDS

gulle

B`ene blir skumle i år. Bolton, Blackburn og Birmingham.
LEEDS ,LEEDS OG LEEDS rykker opp i år.
gidder ikke engang å tenke på noen andre
Nå rykker vi opp! Jasederja

Leedsgutt

tror neppe på dette, men va med Nottf ?

Haswai har bekreftet at de er i sluttfasen av et oppkjøp.

tror dere ikke Nottf blir skumle ?

Børke

Championship 2012/13 vil bli meget tøff. Bolton, Blackburn, og Wolverhampton som alle tre rykket ned fra Premier League skal få merke at tilværelsen i Championship blir hard og at veien opp blir alt annet enn enkel. Her er mange lag som har seriøse ambisjoner om opprykk til Premier League, og det er vanskelig å se noen favoritter etter min mening. En del av LUSCOS medlemmene mener at Leeds er sjanseløse i kampen om direkte opprykk og playoff. Men  på en annen side, hvilke av de 23 andre konkurentene kan sies å være VESENTLIG bedre enn Leeds før en ball er sparket for den nye sesongen? På papiret har Leeds et ganske tøft program i august, men likevel overkommelig å sanke mange poeng. Neil Warnock har lykkes med opprykk noen ganger tidligere, blandt annet med Sheffield United og Queens Park Rangers, og vi håper han gjør det igjen - med Leeds! Det er dårlig styre og ledelse som har plaget Leeds United opp igjennom årene, og ikke deres managere. Simon Grayson som ble sparket litt over halvveis i forrige sesong tok over tidenes svakeste Leeds lag i desember 2008, han brukte 1 1/2 sesesong på å ta klubben opp til Championship. Dennis Wise og Gary McAllister gjorde også etter min mening en god jobb ut i fra den dårlige ledelsen i Leeds. Bra at Grayson tok Huddersfield opp til Championship via playoff. Kravene i Leeds er store, opprykk til Premier League kreves, om klubben er god nok gjenstår å se...