Skrevet av Emne: NY VERSJON AV LUTV - INNLOGGINGSPROBLEMER  (Lest 3080 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hallgeir *

NY VERSJON AV LUTV - INNLOGGINGSPROBLEMER
« på: Juli 10, 2012, 19:36:53 »
Er det noen som opplever samme problem som undertegnede? Den nye versjonen av LUTV har nytt passord, du kan ikke bruke ditt gamle passord for å komme inn første gang. Mitt tildelte passord funker ikke, og heller ikke når jeg går inn og sletter passordet som forklart under Q og A.

Hjelp!
Super Leeds since 1968

Rudi G.

  • Gjest
Sv: NY VERSJON AV LUTV - INNLOGGINGSPROBLEMER
« Svar #1 på: Juli 10, 2012, 20:25:50 »
Er det noen som opplever samme problem som undertegnede? Den nye versjonen av LUTV har nytt passord, du kan ikke bruke ditt gamle passord for å komme inn første gang. Mitt tildelte passord funker ikke, og heller ikke når jeg går inn og sletter passordet som forklart under Q og A.

Hjelp!

Fikk samme problemet, svarte på mailen jeg fikk angående ny LUTV og fikk raskt svar med nytt passord, da funket det og jeg logget inn og endret passordet til mitt gamle!

ollan

Sv: NY VERSJON AV LUTV - INNLOGGINGSPROBLEMER
« Svar #2 på: Juli 10, 2012, 20:31:02 »
Er det noen som opplever samme problem som undertegnede? Den nye versjonen av LUTV har nytt passord, du kan ikke bruke ditt gamle passord for å komme inn første gang. Mitt tildelte passord funker ikke, og heller ikke når jeg går inn og sletter passordet som forklart under Q og A.

Hjelp!

Fikk samme problemet, svarte på mailen jeg fikk angående ny LUTV og fikk raskt svar med nytt passord, da funket det og jeg logget inn og endret passordet til mitt gamle!

slet også med det gamle psw. men trykket på linken glemt passord og fikk tilsendt en ny link på mail som jeg fulgte og nå er alt ok.
Ollan

Hallgeir *

Sv: NY VERSJON AV LUTV - INNLOGGINGSPROBLEMER
« Svar #3 på: Juli 10, 2012, 20:41:39 »
Bestilte også nytt passord, men forsto ikke først at jeg måtte bruke det nye som jeg allerede hadde mottatt. Nå funker det hos meg også. Takk for respons uansett!  :)
Super Leeds since 1968

Hallgeir *

Sv: NY VERSJON AV LUTV - INNLOGGINGSPROBLEMER
« Svar #4 på: August 05, 2012, 12:17:46 »
Det oppstår stadig nye problemer her. Noen som har opplevd det samme?

Nå er det avspilling av videoer som ikke funker, altså intervjuer og highlights fra kamper. Det er IKKE flash player som er uvirksom, for You Tube funker. Får bare melding om at "You have no active subscription", som selvfølgelig er nonsens.

Dette er første gang jeg prøver se på highlights etter oppgraderingen av LUTV.
Super Leeds since 1968

Rudi G.

  • Gjest
Sv: NY VERSJON AV LUTV - INNLOGGINGSPROBLEMER
« Svar #5 på: August 05, 2012, 12:20:33 »
Det oppstår stadig nye problemer her. Noen som har opplevd det samme?

Nå er det avspilling av videoer som ikke funker, altså intervjuer og highlights fra kamper. Det er IKKE flash player som er uvirksom, for You Tube funker. Får bare melding om at "You have no active subscription", som selvfølgelig er nonsens.

Dette er første gang jeg prøver se på highlights etter oppgraderingen av LUTV.

Funker helt fint her, har du logget inn? Det har du sikkert :)

http://www.leedsunited.com/page/TV/Help/
« Siste redigering: August 05, 2012, 12:23:13 av Rudi G. »

Hallgeir *

Sv: NY VERSJON AV LUTV - INNLOGGINGSPROBLEMER
« Svar #6 på: August 05, 2012, 12:31:14 »
Det oppstår stadig nye problemer her. Noen som har opplevd det samme?

Nå er det avspilling av videoer som ikke funker, altså intervjuer og highlights fra kamper. Det er IKKE flash player som er uvirksom, for You Tube funker. Får bare melding om at "You have no active subscription", som selvfølgelig er nonsens.

Dette er første gang jeg prøver se på highlights etter oppgraderingen av LUTV.

Funker helt fint her, har du logget inn? Det har du sikkert :)

http://www.leedsunited.com/page/TV/Help/

Ja, jeg ikke over middels innen data, det skal jeg glatt innrømme, men jeg er faktisk innlogget og har vært innom QA-siden. SÃ… grønn er jeg ikke! Ikke noe der sier meg hva som kan være feil.
Super Leeds since 1968

Hallgeir *

Sv: NY VERSJON AV LUTV - INNLOGGINGSPROBLEMER
« Svar #7 på: August 05, 2012, 19:20:10 »
For en tragisk gjeng!

Nettbankoperatøren "har ikke klart å ta imot min betaling". Det får jeg vite når jeg skriver til Customer services. Derfor er min tilgang slettet. Amatørnisser!

Det har kun vært problemer siden LUTV oppdaterte.  >:(
Super Leeds since 1968

ollan

Sv: Re: Sv: NY VERSJON AV LUTV - INNLOGGINGSPROBLEMER
« Svar #8 på: August 05, 2012, 21:22:35 »
For en tragisk gjeng!

Nettbankoperatøren "har ikke klart å ta imot min betaling". Det får jeg spøk til side, hos oss funker det for, løser seg nok ;)vite når jeg skriver til Customer services. Derfor er min tilgang slettet. Amatørnisser!

Det har kun vært problemer siden LUTV oppdaterte.  >:(
Bates sin konto er sperret :D

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2
Ollan

Hallgeir *

Sv: Re: Sv: NY VERSJON AV LUTV - INNLOGGINGSPROBLEMER
« Svar #9 på: August 05, 2012, 22:32:30 »
For en tragisk gjeng!

Nettbankoperatøren "har ikke klart å ta imot min betaling". Det får jeg spøk til side, hos oss funker det for, løser seg nok ;)vite når jeg skriver til Customer services. Derfor er min tilgang slettet. Amatørnisser!

Det har kun vært problemer siden LUTV oppdaterte.  >:(
Bates sin konto er sperret :D

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2

Blodtrykket er tilbake til normalen igjen, og jeg kan sove rolig. Etter 14 mailer (ca.), måtte jeg registrere meg på nytt, etter diverse krumspring.

Jeg har altså vært uten tilgang fra ca. 1. juni. Da skulle mitt abo fornyes automatisk, noe nettbankoperatøren til LUTV ikke var i stand til. Egentlig sparte jeg denne dødtida i mitt nye abo som varer til august 2013.

Aldri så galt.....
Super Leeds since 1968

Hallgeir *

Sv: NY VERSJON AV LUTV - INNLOGGINGSPROBLEMER
« Svar #10 på: September 14, 2012, 19:13:11 »
Ingen innloggingsproblemer nå, men i dag opplever jeg at bilde og lyd "hakker".  Andre som har samme feilen?
« Siste redigering: September 14, 2012, 19:21:19 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

Hallgeir *

Sv: NY VERSJON AV LUTV - INNLOGGINGSPROBLEMER
« Svar #11 på: September 14, 2012, 21:55:56 »
Noen timer senere funker alt som vanlig.  :)
Super Leeds since 1968