Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Rodolph Austin  (Lest 147057 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Trulsaren

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #330 på: Juli 04, 2014, 13:19:27 »
Hva holdt han hjemme? Stive priser på flybilettene?
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Xern

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #331 på: Juli 04, 2014, 13:22:39 »
Noe kluss med papirene..
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Bjorn

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #332 på: Juli 04, 2014, 13:44:08 »
Noe kluss med papirene..
Er 100% sikker på at han trenger visum for reise til Italia. Det er sikkert noe bedritent papirarbeid i det landet der..
Marching On! 4276

Kontakinte

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #333 på: Juli 04, 2014, 17:41:38 »
Jeg er optimistisk på vegne av Austin i Cellino/ Hockadays nye regime. Håper og tror han vil bli brukt i den dype defensive rollen hvor han hører best hjemme og at han finner et mer stabilt høyt nivå i sin beste posisjon. Mye avhenger naturligvis av hva som er tilgjengelig på markedet og bruken av de vi har her fra før...
Enig balle, som et anker. Kan også spille stopper, så et par kamper med han i Brann som det. Men  litt mye armer og bein innenfor 16.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #334 på: Juli 04, 2014, 18:15:26 »

I Talia :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kontakinte

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #335 på: Juli 04, 2014, 21:12:58 »

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #336 på: August 22, 2014, 11:34:44 »
Lardy ‏@LardyWhite  · 4m 
I like it. 'Rudi can't pass!'. Has most passes per game in the team, and 3rd best pass completion rate.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #337 på: August 22, 2014, 11:45:42 »
Lardy ‏@LardyWhite  · 4m 
I like it. 'Rudi can't pass!'. Has most passes per game in the team, and 3rd best pass completion rate.



https://www.youtube.com/watch?v=wQ4E4a7Q4Ag

Passende!   :D

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

samadhi

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #338 på: August 22, 2014, 12:11:36 »
Lardy ‏@LardyWhite  · 4m 
I like it. 'Rudi can't pass!'. Has most passes per game in the team, and 3rd best pass completion rate.



Er ikke statistikken som avgjør om han slår gode pasningen.
Det er vi som hører kampene på radio som bestemmer sånt  ;)
marching on together,
derudaf forever...

sportcarl1

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #339 på: August 22, 2014, 15:57:56 »
Lardy ‏@LardyWhite  · 4m 
I like it. 'Rudi can't pass!'. Has most passes per game in the team, and 3rd best pass completion rate.



Er ikke statistikken som avgjør om han slår gode pasningen.
Det er vi som hører kampene på radio som bestemmer sånt  ;)
han var väl den mittfältare som var minst dålig i tisdags av de som var på plats, Murphy däremot, skulle inte bli förvånad om kanske Cook tar Murphys plats på lördag
 

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #340 på: August 27, 2014, 23:42:29 »
Phil Hay

@APOPEY: #lufc Austin missed out with a hamstring injury.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #341 på: September 16, 2014, 11:29:14 »
Jeg har alltid ment at Austin har blitt brukt feil i Leeds, at han er en sentral defensiv midtbanemann. En ryddegutt, et anker.

Etter sist kamp så skjønner jeg hva Warnock og McDermott har tenkt, sugende løp offensivt og et enormt trykk.

Hvor burde han spille?

Ville ikke flyttet på Cook nå!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Runar

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #342 på: September 16, 2014, 12:00:04 »
Austin kan løse anker rollen defensivt, men ikke offensivt. Et lag som skal styre kamper, være opptatt av posession osv, kan ikke spille med Austin som anker alene..

Som offensivmidtbane er han ikke noen typisk nr. 10, men han har bra aksjonsradius og pondus til å utnytte større rom, bra skuddbein og det ofte vondt å spille mot Austin uansett..
 

Eriksen55

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #343 på: September 16, 2014, 15:27:53 »
Austin kan løse anker rollen defensivt, men ikke offensivt. Et lag som skal styre kamper, være opptatt av posession osv, kan ikke spille med Austin som anker alene..

Som offensivmidtbane er han ikke noen typisk nr. 10, men han har bra aksjonsradius og pondus til å utnytte større rom, bra skuddbein og det ofte vondt å spille mot Austin uansett..

Kontringen på slutten av kampen mot bham bør vel drepe alle spekulasjoner angående Austin som off.midtbane...
Anker har han vært med blandede resultater... Mener han bør være indreløper, box to box.. Skreddersydd rolle for han. Men ser han kun som backup, så sant han ikke leverer som de 25 min han spilte sist.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #344 på: September 20, 2014, 20:37:08 »
Omsider artig å lese i Austin-tråden på waccoe igjen :)



Pass of the season so far to put Sloth through second half too.
- - - - - -
Someone make a gif of the pass to Sloth from "can't pass the ball 6 yards" Rudy.
- - - - - -
 Not a chance Rudy deserves dropping. Like Byram has done, Mowatt may wait until a chance presents itself.
Rudy been superb all year. Credit where its due.
I think most of us could see there was a very good player in him. Good to see him showing it with a bit of consistency.

- - - - - - -
...og så er det en poster kalt Bjønna som tar kaka  :D
10/10 Finally, playing him as a f**king box to box midfielder(attack minded). Perfectly balanced With Cock as cleaner, Bianchi spraying passes and Rudy doing powerful runs. Austin reminded me of Yaya Toure today.   
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

sportcarl1

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #345 på: September 20, 2014, 20:52:46 »
Omsider artig å lese i Austin-tråden på waccoe igjen :)



Pass of the season so far to put Sloth through second half too.
- - - - - -
Someone make a gif of the pass to Sloth from "can't pass the ball 6 yards" Rudy.
- - - - - -
 Not a chance Rudy deserves dropping. Like Byram has done, Mowatt may wait until a chance presents itself.
Rudy been superb all year. Credit where its due.
I think most of us could see there was a very good player in him. Good to see him showing it with a bit of consistency.

- - - - - - -
...og så er det en poster kalt Bjønna som tar kaka  :D
10/10 Finally, playing him as a f**king box to box midfielder(attack minded). Perfectly balanced With Cock as cleaner, Bianchi spraying passes and Rudy doing powerful runs. Austin reminded me of Yaya Toure today.  
vi har många duktiga på mittfältet och konkurrensen är hårdare än någonsin, men
 För mig är Austin given
 

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #346 på: September 21, 2014, 11:49:39 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Rudi G.

  • Gjest
Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #347 på: September 21, 2014, 12:51:38 »
Rodolph er ikke til å kjenne igjen:

http://hereisthecity.com/en-gb/2014/09/21/leeds-fans-react-on-twitter-to-rudy-austins-performance-against/?

 :)

Det er jo akkurat det han er, men ikke lett å være god når hele laget har løpt rundt som hodeløse kyllinger og uten plan i to år.
« Siste redigering: September 21, 2014, 19:46:14 av Rudi G. »

mac_gyver

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #348 på: September 21, 2014, 13:35:44 »
Rudy og Warnock har fått ufortjent mye kjeft. Austin er magisk når han får en fri rolle til å kjøre på fremover. Warnock har vært en av våre absolutt beste hele sesongen.
Pride of Yorkshire

sportcarl1

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #349 på: September 21, 2014, 18:18:17 »
Rudy og Warnock har fått ufortjent mye kjeft. Austin er magisk når han får en fri rolle til å kjøre på fremover. Warnock har vært en av våre absolutt beste hele sesongen.
Rudy, Warnock och även Pearce visar att dessa 3 rutinerade spelare är förtjänta av sina platser, de ger dessutom aldrig mindre än 100% och alla dessa visar fina ledaregenskaper oh växer också som spelare med bättre omgivning omkring sig,
 

Woody

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #350 på: September 21, 2014, 19:29:06 »
Rodolph er ikke til å kjenne igjen:

http://hereisthecity.com/en-gb/2014/09/21/leeds-fans-react-on-twitter-to-rudy-austins-performance-against/?

 :)

Det er jo akkurat det han er, men ikke lett å være god når hele laget har løpt rundt som hodeløse kyllinger og ut plan i to år.

Heilt enig Rudi,dette har eg jo sagt til de gi 2 år,er ikkje Austin som er problemet.. ;D
LIFE IS LEEDS

Eriksen55

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #351 på: September 21, 2014, 21:24:22 »
Rodolph er ikke til å kjenne igjen:

http://hereisthecity.com/en-gb/2014/09/21/leeds-fans-react-on-twitter-to-rudy-austins-performance-against/?

 :)

Det er jo akkurat det han er, men ikke lett å være god når hele laget har løpt rundt som hodeløse kyllinger og ut plan i to år.

Heilt enig Rudi,dette har eg jo sagt til de gi 2 år,er ikkje Austin som er problemet.. ;D

Han har glimtet til noen ganger, det skal han ha. Men han har ikke vært veldig god. Noe anker er han ikke god nok til å være. Han er den fødte indreløper med sin løpskraft. Fortsetter han som de siste kampene er han en stor ressurs..men tipper han er på toppen av karrieren. Så håper unggutta puster han tungt i nakken om en startplass :)

Nørgaard

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #352 på: September 21, 2014, 22:43:34 »
Rodolph er ikke til å kjenne igjen:

http://hereisthecity.com/en-gb/2014/09/21/leeds-fans-react-on-twitter-to-rudy-austins-performance-against/?

 :)

Det er jo akkurat det han er, men ikke lett å være god når hele laget har løpt rundt som hodeløse kyllinger og ut plan i to år.

Heilt enig Rudi,dette har eg jo sagt til de gi 2 år,er ikkje Austin som er problemet.. ;D

Han har glimtet til noen ganger, det skal han ha. Men han har ikke vært veldig god. Noe anker er han ikke god nok til å være. Han er den fødte indreløper med sin løpskraft. Fortsetter han som de siste kampene er han en stor ressurs..men tipper han er på toppen av karrieren. Så håper unggutta puster han tungt i nakken om en startplass :)

Tror ikke der er mange der sikre på en startplads i Leeds mere  :)

MOT

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #353 på: September 22, 2014, 19:04:04 »

Jon R

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #354 på: September 22, 2014, 22:54:48 »
Rodolph er ikke til å kjenne igjen:

http://hereisthecity.com/en-gb/2014/09/21/leeds-fans-react-on-twitter-to-rudy-austins-performance-against/?

 :)

Det er jo akkurat det han er, men ikke lett å være god når hele laget har løpt rundt som hodeløse kyllinger og ut plan i to år.

Heilt enig Rudi,dette har eg jo sagt til de gi 2 år,er ikkje Austin som er problemet.. ;D

Beklager å minne dere på dette gutter, men Rudy har svingt i prestasjoner så lenge han har vært i klubben and you both know it.  :-*

Han var tidvis veldig god i den offensive rollen i fjor høst også, spesielt i november. Slik har det alltid vært med Austin. Glimrende i en kamp og crap i den neste og vice verca. Intet nytt under solen altså.  ;)
Jon R.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #355 på: September 22, 2014, 23:00:16 »
Rodolph er ikke til å kjenne igjen:

http://hereisthecity.com/en-gb/2014/09/21/leeds-fans-react-on-twitter-to-rudy-austins-performance-against/?

 :)

Det er jo akkurat det han er, men ikke lett å være god når hele laget har løpt rundt som hodeløse kyllinger og ut plan i to år.

Heilt enig Rudi,dette har eg jo sagt til de gi 2 år,er ikkje Austin som er problemet.. ;D

Beklager å minne dere på dette gutter, men Rudy har svingt i prestasjoner så lenge han har vært i klubben and you both know it.  :-*

Han var tidvis veldig god i den offensive rollen i fjor høst også, spesielt i november. Slik har det alltid vært med Austin. Glimrende i en kamp og crap i den neste og vice verca. Intet nytt under solen altså.  ;)

Ikke uenig i det Jon, men som jeg skriver, ikke lett å være stabil på ett ytterst ustabilt lag :)

Jon R

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #356 på: September 22, 2014, 23:25:34 »
Rodolph er ikke til å kjenne igjen:

http://hereisthecity.com/en-gb/2014/09/21/leeds-fans-react-on-twitter-to-rudy-austins-performance-against/?

 :)

Det er jo akkurat det han er, men ikke lett å være god når hele laget har løpt rundt som hodeløse kyllinger og ut plan i to år.

Heilt enig Rudi,dette har eg jo sagt til de gi 2 år,er ikkje Austin som er problemet.. ;D

Beklager å minne dere på dette gutter, men Rudy har svingt i prestasjoner så lenge han har vært i klubben and you both know it.  :-*

Han var tidvis veldig god i den offensive rollen i fjor høst også, spesielt i november. Slik har det alltid vært med Austin. Glimrende i en kamp og crap i den neste og vice verca. Intet nytt under solen altså.  ;)

Ikke uenig i det Jon, men som jeg skriver, ikke lett å være stabil på ett ytterst ustabilt lag :)

Sant nok, Rudi. Jeg har uansett aldri ønsket å kvitte meg med han grunnet toppnivået hans. Hvis han klarer å heve bunnlinjen og prestere litt mer stabilt blir han en nøkkelfigur denne sesongen. Sitter dog på gjerdet og avventer en litt lengre run med gode kamper før jeg tar bølgen!  ;)
Jon R.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #357 på: September 22, 2014, 23:36:26 »
Rodolph er ikke til å kjenne igjen:

http://hereisthecity.com/en-gb/2014/09/21/leeds-fans-react-on-twitter-to-rudy-austins-performance-against/?

 :)

Det er jo akkurat det han er, men ikke lett å være god når hele laget har løpt rundt som hodeløse kyllinger og ut plan i to år.

Heilt enig Rudi,dette har eg jo sagt til de gi 2 år,er ikkje Austin som er problemet.. ;D

Beklager å minne dere på dette gutter, men Rudy har svingt i prestasjoner så lenge han har vært i klubben and you both know it.  :-*

Han var tidvis veldig god i den offensive rollen i fjor høst også, spesielt i november. Slik har det alltid vært med Austin. Glimrende i en kamp og crap i den neste og vice verca. Intet nytt under solen altså.  ;)

Ikke uenig i det Jon, men som jeg skriver, ikke lett å være stabil på ett ytterst ustabilt lag :)

Sant nok, Rudi. Jeg har uansett aldri ønsket å kvitte meg med han grunnet toppnivået hans. Hvis han klarer å heve bunnlinjen og prestere litt mer stabilt blir han en nøkkelfigur denne sesongen. Sitter dog på gjerdet og avventer en litt lengre run med gode kamper før jeg tar bølgen!  ;)

Og den litt lengre "run'en" gjelder hele laget, mye halleluja her pga noen gode omganger som har resultert i god poengfangst i det siste :)

Jon R

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #358 på: September 22, 2014, 23:43:07 »
Rodolph er ikke til å kjenne igjen:

http://hereisthecity.com/en-gb/2014/09/21/leeds-fans-react-on-twitter-to-rudy-austins-performance-against/?

 :)

Det er jo akkurat det han er, men ikke lett å være god når hele laget har løpt rundt som hodeløse kyllinger og ut plan i to år.

Heilt enig Rudi,dette har eg jo sagt til de gi 2 år,er ikkje Austin som er problemet.. ;D

Beklager å minne dere på dette gutter, men Rudy har svingt i prestasjoner så lenge han har vært i klubben and you both know it.  :-*

Han var tidvis veldig god i den offensive rollen i fjor høst også, spesielt i november. Slik har det alltid vært med Austin. Glimrende i en kamp og crap i den neste og vice verca. Intet nytt under solen altså.  ;)

Ikke uenig i det Jon, men som jeg skriver, ikke lett å være stabil på ett ytterst ustabilt lag :)

Sant nok, Rudi. Jeg har uansett aldri ønsket å kvitte meg med han grunnet toppnivået hans. Hvis han klarer å heve bunnlinjen og prestere litt mer stabilt blir han en nøkkelfigur denne sesongen. Sitter dog på gjerdet og avventer en litt lengre run med gode kamper før jeg tar bølgen!  ;)

Og den litt lengre "run'en" gjelder hele laget, mye halleluja her pga noen gode omganger som har resultert i god poengfangst i det siste :)

Seffern!  ;D
Jon R.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #359 på: September 22, 2014, 23:45:44 »
Rodolph er ikke til å kjenne igjen:

http://hereisthecity.com/en-gb/2014/09/21/leeds-fans-react-on-twitter-to-rudy-austins-performance-against/?

 :)

Det er jo akkurat det han er, men ikke lett å være god når hele laget har løpt rundt som hodeløse kyllinger og ut plan i to år.

Heilt enig Rudi,dette har eg jo sagt til de gi 2 år,er ikkje Austin som er problemet.. ;D

Beklager å minne dere på dette gutter, men Rudy har svingt i prestasjoner så lenge han har vært i klubben and you both know it.  :-*

Han var tidvis veldig god i den offensive rollen i fjor høst også, spesielt i november. Slik har det alltid vært med Austin. Glimrende i en kamp og crap i den neste og vice verca. Intet nytt under solen altså.  ;)

Ikke uenig i det Jon, men som jeg skriver, ikke lett å være stabil på ett ytterst ustabilt lag :)

Sant nok, Rudi. Jeg har uansett aldri ønsket å kvitte meg med han grunnet toppnivået hans. Hvis han klarer å heve bunnlinjen og prestere litt mer stabilt blir han en nøkkelfigur denne sesongen. Sitter dog på gjerdet og avventer en litt lengre run med gode kamper før jeg tar bølgen!  ;)

Og den litt lengre "run'en" gjelder hele laget, mye halleluja her pga noen gode omganger som har resultert i god poengfangst i det siste :)

Seffern!  ;D
men Rudy ehhh Rudi - det er ikke som defensivt anker han nå ruler :)
Mer ala 'altmuligrollen' som han tidvis hadde i Brann.
Neil'ern ruler :) #vetåfådetbesteutavfolk
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan