Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Rodolph Austin  (Lest 147535 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #420 på: Februar 22, 2015, 20:18:15 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #421 på: Februar 28, 2015, 19:24:18 »
Den allerede tynne stallen er i trøbbel:

@PhilHayYEP: Austin has a "strain" and is a doubt for Wednesday. Morison has a chance but will be assessed again on Monday. #lufc

 ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Eriksen55

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #422 på: Februar 28, 2015, 20:19:24 »
Duket for Adryan ;)

samadhi

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #423 på: Februar 28, 2015, 20:34:57 »
Vår bestemann i dag, i tillegg til ett kanonmål.
Noe posivit å ta med seg i det miste....
marching on together,
derudaf forever...

sportcarl1

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #424 på: Februar 28, 2015, 20:47:47 »
jo han och Sharp skapade väldigt mycket och gjorde mål, austins var en riktig "cracker", förhoppningsvis går han mot en ny vår, Murphys framspelning vid första målet visar att han har klass och blick
 

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

p0ndus

  • Gjest
Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #426 på: Mars 03, 2015, 18:46:13 »
Hva har skjedd ??, harn kræsja med et lokomotiv!, antar lokomotivet er på til skrothaugen da ;D ;D :' >:(

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #427 på: April 05, 2015, 12:18:03 »
Austins røde:

@WALMOT3: Rudy red card
#SpotTheFoul
#LUFC http://t.co/F473JXoFOP

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #428 på: April 05, 2015, 12:22:58 »
Etter å ha sett dette flere ganger Ja da skjønner jeg dommeren godt. Dette ser uut som et slag, og for en linjedommer vil det ihvertfall virke som et slag. Så idioti av Austin

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #429 på: April 06, 2015, 11:35:10 »
@PhilHayYEP: No indication that Leeds have appealed Austin red card. FA website confirms that he'll start three match ban tonight.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Hallgeir *

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #430 på: April 06, 2015, 14:30:04 »
Etter å ha sett dette flere ganger Ja da skjønner jeg dommeren godt. Dette ser uut som et slag, og for en linjedommer vil det ihvertfall virke som et slag. Så idioti av Austin

Så utrolig unødvendig..! Ikke noe å si på det røde kortet her.
Super Leeds since 1968

sportcarl1

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #431 på: April 06, 2015, 15:40:49 »
Etter å ha sett dette flere ganger Ja da skjønner jeg dommeren godt. Dette ser uut som et slag, og for en linjedommer vil det ihvertfall virke som et slag. Så idioti av Austin

Så utrolig unødvendig..! Ikke noe å si på det røde kortet her.
nej denna utvisningen är det inget att säg om
 

Sydhagen

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #432 på: April 06, 2015, 17:57:57 »
Den ser grei ut etter denne snutten der.
Bra sett av dommeren egentlig.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Hallgeir *

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #433 på: April 06, 2015, 18:09:19 »
Den ser grei ut etter denne snutten der.
Bra sett av dommeren egentlig.

Dommerassistenten, i alle fall.

Hendelsen ville vel ha blitt oppdaget i etterkant via video uansett, og dermed ført til utestengelse, men kampforløpet kunne jo blitt et helt annet da.
Super Leeds since 1968

Trulsaren

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #434 på: Mai 13, 2015, 17:01:04 »
Hva er egentlig grunnen til at Rudolph blir sluppet?
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

GeirO

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #435 på: Mai 13, 2015, 17:03:33 »
Hva er egentlig grunnen til at Rudolph blir sluppet?
I alle fall er det et bevis på at Redders syn ikke blir vektlagt. Han vil beholde Austin.
MOT

sportcarl1

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #436 på: Mai 13, 2015, 17:09:39 »
Hva er egentlig grunnen til at Rudolph blir sluppet?
I alle fall er det et bevis på at Redders syn ikke blir vektlagt. Han vil beholde Austin.
väldigt kluven till Austin, sett över tre år har han inte inte infriat  förväntningrna, men i sista matchen mot Rotherham var han klart bäst i laget och har väl egentligen alltid varit en startspelare, framtiden på mitten tillhör väl Cook,mowatt, Taylor och Byram plus någon förstärkning men tycker personligen att austin borde fått förlängt med ett år och en riktigt riktigt bra squadplayer
 

Blank_File

Sv: Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #437 på: Mai 13, 2015, 17:27:32 »
I utgangspunktet virker dette som en dårlig avgjørelse. Alt kommer an på hva vi henter.

lojosang

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #438 på: Mai 13, 2015, 17:41:16 »
Hvis Cook, Murphy og Mowatt hever seg igjen neste sesong er ikke dette krise, men vi trenger et par spillere med hans styrke og pondus om vi skal opp.
- Leif Olav

AndyMathie

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #439 på: Mai 13, 2015, 17:44:23 »
Greit nok å slippe han fordi han spiller litt som en jojo. Ene kampen kjempe bra og neste ikke fullt så bra. Litt for lite  consistent til å kanskje bli satset videre på og han blir jo ikke yngre. Personlig ville jeg beholdt Rudy, men aksepterer avgjørelsen som er gjort.
We are Leeds and we are proud of it!

Lundewhites

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #440 på: Mai 13, 2015, 17:50:42 »
Rudy er ikke i nærheten av å være god nok for en midtbane som skal kjempe om opprykk. Er det ikke det vi skal da?  Forundrer meg at enkelte både krever at MC skal ha ambisjoner og samtidig kritiserer han for å ikke ville ha med Rudy videre?
For the sake of Leeds United he would break himself in two

SOL

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #441 på: Mai 13, 2015, 17:56:46 »
Enig med Lundewhites!!
 

p0ndus

  • Gjest
Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #442 på: Mai 13, 2015, 20:28:57 »
Ja vi må heve lista for spillere om vi skal heve kvaliteten på spillet, da gjenstår bare et spørsmål????, Hvor er kapitalen???.

sportcarl1

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #443 på: Mai 13, 2015, 20:54:25 »
Rudy er ikke i nærheten av å være god nok for en midtbane som skal kjempe om opprykk. Er det ikke det vi skal da?  Forundrer meg at enkelte både krever at MC skal ha ambisjoner og samtidig kritiserer han for å ikke ville ha med Rudy videre?
skall bli intressant att se vilken klubb han hamnar i, skulle gissa antingen en ccc-klubb, eller PL-lag på undre halvan
 

baste

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #444 på: Mai 13, 2015, 21:55:52 »
Austin ble i slik jeg ser det brukt helt feil. Kreativitet og teknikk, og det er ikke Austin kjent for. Noen måltyv fra midtbaneplassen er han vel heller ikke. Usikker på assist, men en grei avgjørelse å la han gå nå.

MOT

p0ndus

  • Gjest
Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #445 på: Mai 13, 2015, 22:46:31 »
Tipper han havner i league one.

Kato

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #446 på: Mai 14, 2015, 07:47:46 »
På den ene siden en spiller som med sin fysiske tilstedeværelse passer godt i championship. På den annen side sliter jeg med å se hvilken posisjon han bør spille i. Han er egentlig bare kriger, ikke noe mer.

Men viktig når man nærmer seg bunnen. Tipper et lag på nedre halvdel, Milton Keynes eller Huddersfield?
 

DenHviteYeboah

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #447 på: Mai 14, 2015, 08:36:52 »
Rudy er ikke i nærheten av å være god nok for en midtbane som skal kjempe om opprykk. Er det ikke det vi skal da?  Forundrer meg at enkelte både krever at MC skal ha ambisjoner og samtidig kritiserer han for å ikke ville ha med Rudy videre?
skall bli intressant att se vilken klubb han hamnar i, skulle gissa antingen en ccc-klubb, eller PL-lag på undre halvan

Virkelig? for meg så er Austin en god fighter og spiller som er stallfyll i de fleste ccc klubber. Det vil overraske meg stort hvis han viser seg å være en bra spiller for de dårligste PL klubbene. Det kan godt hende han slår til og er grisebra i en annen ccc klubb neste sesong, men at dette skjer i PL har jeg fryktelig vondt for å se ;)

Gufrias

Sv: SPILLER: Rodolph Austin
« Svar #448 på: Mai 14, 2015, 12:30:06 »
Selv om Austin ikke bør forsvare en plass i førsteelleveren vår, mener jeg at han burde vært beholdt som en impact sub. Han har fysikk og krigermentalitet som ellers har vært mangelvare i stallen.
Hekta på Leeds siden 1974

Gufrias

Hekta på Leeds siden 1974