Skrevet av Emne: Re-signert spiller: Sam Byram  (Lest 239622 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen55

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #330 på: August 23, 2014, 20:39:04 »
Direkte rødt mener jeg er 3 kamper ja. Det jeg mente var at jeg syntes Byram ikke er god om dagen, så kanskje like greit at Berardi får 3 kamper til å gjøre høyrebacken til sin og få spilt inn en forsvarsfirer...men når Bellusci også må ut, blir det jo rokkeringer når han skal inn igjen..

Byram tror jeg kan bli den nye  White, Parker etc.. Håper ikke, men frykter det. Får vi 6-7 mill pund tror jeg vi gjør lurt inn selge. Kan være han er den vingen vi mangler. Men defensivt så holder ikke han mål. Han har vært en del av et elendig forsvar siden gjbruddet, ikke kun de 3 andre sin skyld. Han slipper til mye fra sin side, og han har uvanlig mange balltap/ passningsfeil.

Basert på kampen mot M'boro JA. Basert på Brighton NEI.

Får vi £ 6-7 for en du sammenligner med White og Parker så selger vi begge de samtidig, selv om Parker er Guiseley.  ;)

Nå har han et bra rykte fortsatt og budene har vel kommet. Som med White for noen år siden, ikke like høye riktignok. Jeg håper jeg tar feil, men frykter litt utviklingen hans. Kanskje er et klubbskifte for han er det som skal til for å gi karrieren hans et løft også! Hvem vet! Men som sagt, spiser både hattene til Jon og flere kameler om jeg tar feil  :)

kongsmo

Sv: Sv: Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #331 på: August 23, 2014, 20:41:06 »
Direkte rødr er alltid tre kamper....

Kommer ikke det an på forseelsen? Trodde det bare var stygt/farefullt spill som automatisk ga tre kamper.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Er rimelig sikker på at direkte rødt = 3 kamper uansett.  Er på hytta med dårlig nett så gidder ikke sjekke :P
"SNIFFER"

Kai

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #332 på: August 23, 2014, 20:48:27 »
Direkte rødr er alltid tre kamper....

Kommer ikke det an på forseelsen? Trodde det bare var stygt/farefullt spill som automatisk ga tre kamper.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Er rimelig sikker på at direkte rødt = 3 kamper uansett.  Er på hytta med dårlig nett så gidder ikke sjekke :P

Hehe, samme her faktisk.
Hvis jeg husker det får jeg sjekke det i morgen kveld, så ser vi hvem som har rett :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

lojosang

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #333 på: August 23, 2014, 20:49:26 »
Direkte rødt er 3 kampers karantene. Mer for ekstra grove foreteelser.
- Leif Olav

auren

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #334 på: August 24, 2014, 09:18:35 »
Direkte rødt er 3 kampers karantene. Mer for ekstra grove foreteelser.

Neips, Bellusci får bare 1 kamp fordi han hindrer en opplagt målsjanse. Stygg munnbruk gir to kamper, mens stygge taklinger etc gir 3 kamper. Byram får nok 3 kamper...
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #335 på: August 24, 2014, 09:25:17 »
Leeds could and should appeal Byram red card
 
Leeds United could appeal the red card shown to Sam Byram at Watford on Saturday.

Byram was shown a straight red card for an alleged head-butt on Watford`s Daniel Pudil. The Leeds defender was shown a straight red card after the assistant referee flagged for the incident with the referee following the ball at the other end of the pitch.

The assistant made the decision after Pudil went to the ground holding his face after Byram had moved towards the Watford midfielder.

Speaking after the game, first team coach Dave Hockaday spoke about the incident. "My staff said there was no contact and they were very angry.

"I was watching the ball so I`m not ducking the issue. I talked to the referee after the game, he didn`t see, the linesman said he saw something which I would have liked him to have been a little more specific than that. The referee told me 'listen, if there`s no contact or there`s nothing there then appeal` and it will be rescinded so we`ll have to have a look at it and see where we are."

Leeds have a good case because from his angle, the assistant could not see that no contact was made so hopefully there will be a camera angle to show the incident.

What the football authorities should do is hand the three-match suspension currently facing Byram to Pudil for blatant cheating.

The football authorities need to clamp down on cheating in the game. They are quite happy to use video evidence to ban players but nothing is being done about diving and blatant cheating in the game.

*I was at the game and I had a clear view of the incident. Byram wasn't even close to making contact.


Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=368062#ixzz3BIAQ8kAq
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #336 på: August 25, 2014, 21:51:43 »
NEWS
CLUB NOT TO APPEAL BYRAM DISMISSAL
No appeal from club on Sam's red card...

PUBLISHED 25 AUGUST 2014 AT 08:00


 204 365SAM BYRAM
Leeds United can confirm that the club have reluctantly taken the decision not to appeal against the red card issued to Sam Byram at Watford on Saturday August 23.

This decision has been taken on the basis that the footage of the incident is inconclusive, and in order to overturn the decision then the club has to display in accordance with the rules of the Football Association that this was a wrong decision. If the appeal is lost then the FA has the power to increase the suspension.

Sam Byram has commented: "I am very upset, disappointed and frustrated that we cannot pursue an appeal but I understand the reasons why and I want to do what is best for the club. I would like to be very clear on something though, contrary to media reports over the weekend I absolutely did not headbutt the Watford player and I believe, like the club do it was a very harsh sending off decision.

"I have never been sent off in my career, never ever been involved in any violent conduct and I am hugely disappointed that this will now be on my disciplinary record but we have to move on from it."


The United defender will now miss the next three matches; Bradford City away in the Capital One Cup on Wednesday, Bolton Wanderers at home on Saturday and Birmingham City on Saturday September 13.

- See more at: http://www.leedsunited.com/news/article/1wlyvzfloyf8u19vzagoxytpeo/title/club-not-to-appeal-byram-dismissal?#sthash.upI4ZNwZ.dpuf
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sportcarl1

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #337 på: August 25, 2014, 22:04:35 »
vettigt, vi brukar inte vinna hos FA även när vi har rätt
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #338 på: September 02, 2014, 00:35:37 »
Sam byram ‏@sambyram93  Â· 7m  
@Exell91 ha transfer windows shut + never been leaving anyway, so the clowns that said I havent been trying and my heads been turned need to

Sam byram ‏@sambyram93  · 9m 
check there "sources". fair enough if I haven't played well but u can never question my commitment or lack of effort.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #339 på: September 02, 2014, 12:34:28 »
Sam byram ‏@sambyram93  Â· 7m  
@Exell91 ha transfer windows shut + never been leaving anyway, so the clowns that said I havent been trying and my heads been turned need to

Sam byram ‏@sambyram93  · 9m 
check there "sources". fair enough if I haven't played well but u can never question my commitment or lack of effort.



Jeg så denne og ble egentlig litt skuffet!

Han har flere MED seg enn MOT seg!  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #340 på: September 02, 2014, 15:42:24 »
Sam byram ‏@sambyram93  Â· 7m  
@Exell91 ha transfer windows shut + never been leaving anyway, so the clowns that said I havent been trying and my heads been turned need to

Sam byram ‏@sambyram93  · 9m 
check there "sources". fair enough if I haven't played well but u can never question my commitment or lack of effort.



Jeg så denne og ble egentlig litt skuffet!

Han har flere MED seg enn MOT seg!  ::)

Forskjellen er at de som er MED han ikke legger ut stygge meldinger på twitter.  ;)
Jon R.

Xern

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #341 på: September 02, 2014, 17:25:00 »
Håper han spiller strålende neste kamp, så får idiotene seg et slag i trynet  :D
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Kato

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #342 på: Oktober 09, 2014, 14:34:49 »
Litt skuffet over denne karen i lørdagens kamp.

Virket noe veik, og ikke spesielt solid defensivt.

Har jo flott fart, men er det noe stagnasjon å spore her? Eller manglende kamptrening?
 

Leedsfan

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #343 på: Oktober 09, 2014, 14:43:53 »
Litt skuffet over denne karen i lørdagens kamp.

Virket noe veik, og ikke spesielt solid defensivt.

Har jo flott fart, men er det noe stagnasjon å spore her? Eller manglende kamptrening?

Selvtillit forhåpentligvis. Tror ikke Byram kommer helt til sin rett i diamanten hvis han motstanderens back og ving gjennom en hel kamp. Skjønner da at han ikke tar for mye offensiv risiko, noe vi faktisk er avhengig av hvis vi skal fortsette diamanten. Dette må løses på et vis!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Runar

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #344 på: Oktober 09, 2014, 14:45:07 »
Bortsett fra på baklengsmålet kom INGEN innlegg fra Byram sin side...

Synes at han var brukbar, men høyrebacker skal sjelden prege kamper..
 

Kato

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #345 på: Oktober 09, 2014, 14:47:55 »
Bortsett fra på baklengsmålet kom INGEN innlegg fra Byram sin side...

Synes at han var brukbar, men høyrebacker skal sjelden prege kamper..


Selvsagt skal han prege kamper. I det systemet vi spiller er vi helt avhengige av at backene er med fremover. Med farta si har han vært altfor beskjeden i sine offensive bidrag. Mulig det har med matchfitness. Defensivt ser han litt "veik" ut.

Lørdag var Berardi langt bedre.
« Siste redigering: Oktober 09, 2014, 14:49:35 av Kato »
 

Runar

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #346 på: Oktober 09, 2014, 15:14:27 »
Høyrebacker skal uansett ikke prege kampen, høyreback skal jevnt over bidra til muligheten til å komme fram på siden eksisterer.

Høyrebacker som preger kamper og dikterer spillet er ikke en nødvendighet i dagens mannskap.
 

Kato

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #347 på: Oktober 09, 2014, 15:18:15 »
Høyrebacker skal uansett ikke prege kampen, høyreback skal jevnt over bidra til muligheten til å komme fram på siden eksisterer.

Høyrebacker som preger kamper og dikterer spillet er ikke en nødvendighet i dagens mannskap.

Tøvete og tullete utsagn. Jeg ønsker at enhver spiller på mitt lag skal være med å prege kamper han spiller.
 

Leedsfan

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #348 på: Oktober 09, 2014, 15:19:31 »
Høyrebacker skal uansett ikke prege kampen, høyreback skal jevnt over bidra til muligheten til å komme fram på siden eksisterer.

Høyrebacker som preger kamper og dikterer spillet er ikke en nødvendighet i dagens mannskap.

Når du ser gode lag spille så er backene meget viktige, viktigere posisjoner enn de var for 10 år siden.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Runar

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #349 på: Oktober 09, 2014, 15:34:39 »
Høyrebacker skal uansett ikke prege kampen, høyreback skal jevnt over bidra til muligheten til å komme fram på siden eksisterer.

Høyrebacker som preger kamper og dikterer spillet er ikke en nødvendighet i dagens mannskap.

Tøvete og tullete utsagn. Jeg ønsker at enhver spiller på mitt lag skal være med å prege kamper han spiller.

Ok...

da definerer vi nok orde prege ulikt...

Alle kan ikke prege kampen...

Om alle skal prege kampen så preger INGEN kampen
 

sportcarl1

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #350 på: Oktober 09, 2014, 16:52:22 »
Høyrebacker skal uansett ikke prege kampen, høyreback skal jevnt over bidra til muligheten til å komme fram på siden eksisterer.

Høyrebacker som preger kamper og dikterer spillet er ikke en nødvendighet i dagens mannskap.

Tøvete og tullete utsagn. Jeg ønsker at enhver spiller på mitt lag skal være med å prege kamper han spiller.

Ok...

da definerer vi nok orde prege ulikt...

Alle kan ikke prege kampen...

Om alle skal prege kampen så preger INGEN kampen
är bara ordbajs, man kan vända på ord hur som helst, tex Om alle skall prege kampen så preger ALLE kampen, om ingen preger kampen så preger ALLE kampen och så vidare, en sak är säker Byram har långt ifrån visat sin bästa sida denna säsongen ändå känns han given  och han visar alltid bra inställning, när han är som bäst då  Ã¤r han även ett ständigt orosmoment för vära motståndare med sina offensviva rusher och utmaningar
 

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #351 på: November 06, 2014, 17:37:59 »
Most interesting thing was NR's comments about Sam Byram. Thinks Byram was "mis-managed" in the past but is coming back into form. #lufc
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sportcarl1

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #352 på: November 07, 2014, 17:42:54 »
Most interesting thing was NR's comments about Sam Byram. Thinks Byram was "mis-managed" in the past but is coming back into form. #lufc
mig veterligen startade inte byram i någon av redfearns 4 matcher som care taker
 

sportcarl1

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #353 på: November 08, 2014, 22:50:02 »
idag var han bra, börjar närma sig gammal god form, kommer med fart vågar utmana och  avancera  in i motståndarnas straffområde
 

Promotion 2010

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #354 på: Januar 11, 2015, 12:00:37 »
Endelig en skikkelig god kamp siden Warnock var manager:

@APOPEY: #lufc NR interesting on Byram playing in front of Berardi. "It's opened his eyes...I told him Gareth Bale started at left back."

Nå er vi på gang! 
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kontakinte

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #355 på: Januar 11, 2015, 13:07:53 »
Ikke veldig imponert over NR eller tidligere trenere, for endelig og finne ut at Byram ikke er back!!

sportcarl1

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #356 på: Januar 11, 2015, 14:37:33 »
Ikke veldig imponert over NR eller tidligere trenere, for endelig og finne ut at Byram ikke er back!!
är som Bale det tar tid att blomma ut, är väl likadant med Byram, sedan får man alltid räkna med att det finns förståsigpåare som vet mest
 

baste

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #357 på: Januar 11, 2015, 16:43:48 »
Vet ikke hvor mange ganger jeg har tatt til ordet for å bruke Byram på høyre  midtbane, og White (Adryan/ Doukara) på venstre side. Fart, og innlegg. Byram vil framover, og han har kapasitet til å jobbe hjem å hjelpe høyre back/ forsvaret. Gull verd

Kontakinte

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #358 på: Januar 11, 2015, 17:26:45 »
Ikke veldig imponert over NR eller tidligere trenere, for endelig og finne ut at Byram ikke er back!!
är som Bale det tar tid att blomma ut, är väl likadant med Byram, sedan får man alltid räkna med att det finns förståsigpåare som vet mest
Tror ikke han ville blomstret på backplass om du hadde ventet i 5 sessonger til. Han er en offensiv spiller. Mener jeg!

Jon R

Sv: SPILLER: Sam Byram
« Svar #359 på: Januar 11, 2015, 19:57:00 »
Ikke veldig imponert over NR eller tidligere trenere, for endelig og finne ut at Byram ikke er back!!
är som Bale det tar tid att blomma ut, är väl likadant med Byram, sedan får man alltid räkna med att det finns förståsigpåare som vet mest
Tror ikke han ville blomstret på backplass om du hadde ventet i 5 sessonger til. Han er en offensiv spiller. Mener jeg!

Historieløst balle! Byram har da vitterlig gjort gode kamper i begge posisjoner og det var først og fremst som back han fikk seg et navn!  Det finnes gode argumenter både for og i mot å bruke han som back vs  høyre midtbane. Den som sier han vet fasiten ljuger!  ;)
Jon R.