Skrevet av Emne: Leeds fansen - vi trenger en ny og bedre kultur!  (Lest 23518 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jon R

Sv: Leeds fansen - vi trenger en ny og bedre kultur!
« Svar #90 på: Februar 04, 2017, 01:58:15 »
Klubben satser nå strategisk på å nå de riktige supporterne:


 @lufc Ben Mansford agrees trying to attract young fans really important & why it's so vital players go out & meet fans in the community

Dette er BRA! Alt for stor andel halvgamle menn som meg selv!  ;D

Hadde LU spurt meg om råd hadde jeg reservert det gule feltet til skolebarn til en billettpris på £1, langsiktig tenkning  :)
Hadde de spurt meg ville jeg sagt det samme. Pluss gratis entre for de samme i cupene.  ;D
Jon R.

Promotion 2010

Sv: Leeds fansen - vi trenger en ny og bedre kultur!
« Svar #91 på: Februar 04, 2017, 09:26:32 »
Klubben satser nå strategisk på å nå de riktige supporterne:


 @lufc Ben Mansford agrees trying to attract young fans really important & why it's so vital players go out & meet fans in the community

Dette er BRA! Alt for stor andel halvgamle menn som meg selv!  ;D

Hadde LU spurt meg om råd hadde jeg reservert det gule feltet til skolebarn til en billettpris på £1, langsiktig tenkning  :)
Hadde de spurt meg ville jeg sagt det samme. Pluss gratis entre for de samme i cupene.  ;D

Tommel opp!!!

Tror kanskje det er åpent for publikum mot Cardiff!!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Sv: Leeds fansen - vi trenger en ny og bedre kultur!
« Svar #92 på: Februar 04, 2017, 11:02:05 »
Syns det er bra at klubben nå prøver å nå bedre inn til ungdommen. Som sagt er det altfor mange halvgamle i forhold til unge supportere. Og desverre mange av den eldre garden innenfor supportere, ja der er det mye hat og sinne.
Tenker ikke på noen av sangene. Men når en stakkar i Manu drakt forviller seg inn i feil område. Da kan denne personen risikere å bli slått halvt i hjel.
Og til det med hat uansett klubb. Ja tar da med Galatasaray og Manu her. Ja da syns jeg det er en skam for klubben at det utløser så mye raseri overfor klubbene det er snakk om. Galatasaray kunne ingenting med disse dødsfallene, og hvorfor det er så mye hat mot Manu, ja det burde man snart legge bak seg. Hat for morro skyld med sanger og lignende er en ting, men det er jo regelrett hat inn i sjela mot diverse klubber.
Og slikt melder jeg meg glatt ut av

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #93 på: Februar 19, 2017, 14:28:23 »
  :) :) :) :) :)

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #94 på: Februar 19, 2017, 15:32:47 »
  :) :) :) :) :)



Omhandler at Wagner har mottatt et stort antall trusler etter at noen publiserte  mobilnummeret hans offentlig!!!!! Er det noe å smile av?
Jon R.

Nørgaard

Sv: Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #95 på: Februar 19, 2017, 15:47:58 »
  :) :) :) :) :)



Omhandler at Wagner har mottatt et stort antall trusler etter at noen publiserte  mobilnummeret hans offentlig!!!!! Er det noe å smile av?

Fuldstændig uacceptabelt  >:(

Promotion 2010

Sv: Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #96 på: Februar 19, 2017, 16:19:52 »
  :) :) :) :) :)



Omhandler at Wagner har mottatt et stort antall trusler etter at noen publiserte  mobilnummeret hans offentlig!!!!! Er det noe å smile av?


Ja, Jon! Det viser folk på balløya fremdeles bare kommer fra en øy!


Og Jon: Det er jo sånn at fotball tross alt bare er kultur og underholdning. Patetisk oppførsel kan også være underholdning. Jeg tar stilling til underholdningsverdien og ikke handlingen.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Leeds fansen - vi trenger en ny og bedre kultur!
« Svar #97 på: Februar 19, 2017, 16:58:10 »
Fortsatt forbedringspotensiale på supporterfronten. Postet fra Derek Walker på Facebook:

"Happy with the point considering how Ipswich played. We had good spells by failed on final ball and crosses were poor. The most upsetting thing for me were so called fans of Leeds United slagging their own players off. Some of the ranting and language was to say the least, disappointing. Why these mindless idiots follow the team is beyond me. Granted it is frustrating when things don't happen on the pitch. But to call our own players morons etc is just ridiculous. If those I heard yesterday, could hear themselves they should hold their heads in shame. Thankfully the majority of us get behind the players and send a positive message onto the pitch. I was near the corner flag yesterday and witnessed a couple of our fans cursing and shouting obscenity at Sacko and Hernandez, unbelievable. MO mostly together."
Jon R.

Jon R

Sv: Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #98 på: Februar 19, 2017, 17:03:47 »
  :) :) :) :) :)



Omhandler at Wagner har mottatt et stort antall trusler etter at noen publiserte  mobilnummeret hans offentlig!!!!! Er det noe å smile av?


Ja, Jon! Det viser folk på balløya fremdeles bare kommer fra en øy!


Og Jon: Det er jo sånn at fotball tross alt bare er kultur og underholdning. Patetisk oppførsel kan også være underholdning. Jeg tar stilling til underholdningsverdien og ikke handlingen.

Vi må gjerne ta stilling til underholdningsverdien. For meg er den lik null.
Jon R.

Jon R

Sv: Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #99 på: Februar 19, 2017, 17:05:18 »
Dessuten er dette fullstendig feilpostet. Har ingenting med Monk å gjøre. Flytter dette over i Supporter kultur tråden.
« Siste redigering: Februar 19, 2017, 18:14:17 av Jon R »
Jon R.

Kontakinte

Sv: Leeds fansen - vi trenger en ny og bedre kultur!
« Svar #100 på: Februar 19, 2017, 17:30:42 »
100% enig Balle. For dere som er over jevnlig, hvor sitter denne ukulturen på ER? Hvis den eksisterer der da. Skal ha med meg 2 gutter + fru. over, å da ønsker jeg ikke å oppleve noe annet en god atmosfære.

Hallgeir *

Sv: Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #101 på: Februar 19, 2017, 17:45:34 »
Dessuten er dette fullstendig feilpostet. Har ingenting med Monk å gjøre,

Her må det ha skjedd noe med det tekniske? Det finnes to trådoverskrifter i en og samme tråd.
Super Leeds since 1968

Jon R

Sv: Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #102 på: Februar 19, 2017, 18:13:28 »
Dessuten er dette fullstendig feilpostet. Har ingenting med Monk å gjøre,

Her må det ha skjedd noe med det tekniske? Det finnes to trådoverskrifter i en og samme tråd.

Fordi jeg har splittet og slått sammen, uten å endre overskriften.  :)
Jon R.

Hallgeir *

Sv: Sv: Headcoach: Garry Monk
« Svar #103 på: Februar 19, 2017, 18:23:02 »
Dessuten er dette fullstendig feilpostet. Har ingenting med Monk å gjøre,

Her må det ha skjedd noe med det tekniske? Det finnes to trådoverskrifter i en og samme tråd.

Fordi jeg har splittet og slått sammen, uten å endre overskriften.  :)

Da hadde det ingenting med Monk å gjøre.  :o
Super Leeds since 1968

testo

Sv: Leeds fansen - vi trenger en ny og bedre kultur!
« Svar #104 på: Februar 19, 2017, 19:48:39 »
Dessuten er dette fullstendig feilpostet. Har ingenting med Monk å gjøre,

Her må det ha skjedd noe med det tekniske? Det finnes to trådoverskrifter i en og samme tråd.

Fordi jeg har splittet og slått sammen, uten å endre overskriften.  :)

Trodde et øyeblikk her at uttalelsen kom fra Monk  ;)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

testo

Sv: Leeds fansen - vi trenger en ny og bedre kultur!
« Svar #105 på: Februar 19, 2017, 19:51:19 »
Ups, hvordan havnet den siste posten her Jon.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Leeds fansen - vi trenger en ny og bedre kultur!
« Svar #106 på: Mai 10, 2017, 20:33:19 »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan