Skrevet av Emne: Ex-spiller: Steve Morison  (Lest 132303 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

p0ndus

  • Gjest
Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #300 på: Mai 11, 2014, 00:41:33 »
17,000 pund i uka. Det er sinnsykt. Om man ikke får solgt han så håper man får presset noen mål ut av fyren :-\

Trond90

Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #301 på: Mai 11, 2014, 01:19:34 »
17,000 pund i uka. Det er sinnsykt. Om man ikke får solgt han så håper man får presset noen mål ut av fyren :-\
Er nok en mye bedre spiller enn Hunt.. men det skal ikke mye til!
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #302 på: Mai 11, 2014, 08:27:12 »
17,000 pund i uka. Det er sinnsykt. Om man ikke får solgt han så håper man får presset noen mål ut av fyren :-\
Er nok en mye bedre spiller enn Hunt.. men det skal ikke mye til!
Skremmende at først Warnock mener at Morison bør ha en slik lønn og at han skulle bli en forsterkning for Leeds. Etterpå klarer McDermott å hente en kompis-Hunt, som for øvrig er helt ubrukelig på championshipnivå,til å mene han er en forsterkning for klubben...og attpåtil tjene £25k i uka...
Etter min mening en ganske avslørende ting om 2 britiske managere.
Jeg er faktisk helt overbevist om at hvis man henter en spiller fra Serie A eller Primera Liga som tjener £25k i uka, så vil vedkommende være oseaner bedre enn disse 2 middelmådighetene ;)
Men scoutingsystemet er jo fraværende i klubben og BMD klarer ikke å se lenger enn de britiske øyer >:(

sportcarl1

Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #303 på: Mai 11, 2014, 09:51:16 »
morison mot hunt så väljer jag morison alla veckans dagar, lite yngre lite målfarligare och lite billigare, han fick väldigt kort tid i leeds och kunde inte ge sig själv rättvisa då han kom hit halvskadad, morison borde dessutom vara ett betydligt bättre komplement till mac cormack än hunt
 

Leedsfan

Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #304 på: Mai 11, 2014, 11:07:59 »
17,000 pund i uka. Det er sinnsykt. Om man ikke får solgt han så håper man får presset noen mål ut av fyren :-
Er nok en mye bedre spiller enn Hunt.. men det skal ikke mye til!
Skremmende at først Warnock mener at Morison bør ha en slik lønn og at han skulle bli en forsterkning for Leeds. Etterpå klarer McDermott å hente en kompis-Hunt, som for øvrig er helt ubrukelig på championshipnivå,til å mene han er en forsterkning for klubben...og attpåtil tjene £25k i uka...
Etter min mening en ganske avslørende ting om 2 britiske managere.
Jeg er faktisk helt overbevist om at hvis man henter en spiller fra Serie A eller Primera Liga som tjener £25k i uka, så vil vedkommende være oseaner bedre enn disse 2 middelmådighetene ;)
Men scoutingsystemet er jo fraværende i klubben og BMD klarer ikke å se lenger enn de britiske øyer >:(

Hunt har avkreftet at han tjener 25k i uka, det var nok Kebe. Uansett så har han ikke gjort seg fortjent til lønna denne sesongen, Hunt er sikkert like irritert på seg selv som vi er på han..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #305 på: Mai 11, 2014, 15:09:51 »
morison mot hunt så väljer jag morison alla veckans dagar, lite yngre lite målfarligare och lite billigare, han fick väldigt kort tid i leeds och kunde inte ge sig själv rättvisa då han kom hit halvskadad, morison borde dessutom vara ett betydligt bättre komplement till mac cormack än hunt

Morison er vel ikke "billigere". Han ble byttet mot divisjonens toppscorer Luciano Becchio som var ratet til  minimum 2.5mill £, mens Hunt kom  på free transfer...

Felles for dem begge var at de slet med skader da de kom, at de begge floppet og at de har alt for høy lønn....

Hunt omtales forøvrig som en "gledesspreder" i garderoben ( kilde Jason Pearce) mens det ryktes at Morison var det motsatte og at han aldri ønsket å spille for Leeds...
Jon R.

sportcarl1

Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #306 på: Mai 11, 2014, 16:55:32 »
morison mot hunt så väljer jag morison alla veckans dagar, lite yngre lite målfarligare och lite billigare, han fick väldigt kort tid i leeds och kunde inte ge sig själv rättvisa då han kom hit halvskadad, morison borde dessutom vara ett betydligt bättre komplement till mac cormack än hunt

Morison er vel ikke "billigere". Han ble byttet mot divisjonens toppscorer Luciano Becchio som var ratet til  minimum 2.5mill £, mens Hunt kom  på free transfer...

Felles for dem begge var at de slet med skader da de kom, at de begge floppet og at de har alt for høy lønn....

Hunt omtales forøvrig som en "gledesspreder" i garderoben ( kilde Jason Pearce) mens det ryktes at Morison var det motsatte og at han aldri ønsket å spille for Leeds...
ja man kan ju vända på det hur man vill, nu syftade jag på lön, du har ju lagt in ev transfersummor hmmm, då kan man ju säga att vi fick pengar i kassan då becchio var dyrare i bytet, om du räknar hunt som free transfer, i övrigt  så är varken morison eller hunt någon av mina favoritanfallare men skulle jag välja så tar jag morison då jag ser honom som en historiskt bättre anfallare om man jämför de 2, hunt lyckades väl gå mållös genom sista säsongen?
 

RoarG

Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #307 på: Mai 12, 2014, 09:08:45 »
morison mot hunt så väljer jag morison alla veckans dagar, lite yngre lite målfarligare och lite billigare, han fick väldigt kort tid i leeds och kunde inte ge sig själv rättvisa då han kom hit halvskadad, morison borde dessutom vara ett betydligt bättre komplement till mac cormack än hunt

Morison er vel ikke "billigere". Han ble byttet mot divisjonens toppscorer Luciano Becchio som var ratet til  minimum 2.5mill £, mens Hunt kom  på free transfer...

Felles for dem begge var at de slet med skader da de kom, at de begge floppet og at de har alt for høy lønn....

Hunt omtales forøvrig som en "gledesspreder" i garderoben ( kilde Jason Pearce) mens det ryktes at Morison var det motsatte og at han aldri ønsket å spille for Leeds...
ja man kan ju vända på det hur man vill, nu syftade jag på lön, du har ju lagt in ev transfersummor hmmm, då kan man ju säga att vi fick pengar i kassan då becchio var dyrare i bytet, om du räknar hunt som free transfer, i övrigt  så är varken morison eller hunt någon av mina favoritanfallare men skulle jag välja så tar jag morison då jag ser honom som en historiskt bättre anfallare om man jämför de 2, hunt lyckades väl gå mållös genom sista säsongen?
£17K i uka? Dette blir dyre mål, gitt. Dersom man trenger humørspredere i garderoben kan man vel hyre inn en stand-up komiker i stedet for å lønne en ineffektiv spiss? Begge to bør settes på transferlisten ASAP. Så spørs det om vi blir kvitt dem, eller om de fortsatt skal tappe klubben for om lag hundretusenvis av kroner/uke. Siden vi er Leeds blir vi vel ikke kvitt rasket.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Gufrias

Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #308 på: Mai 12, 2014, 15:32:29 »
Kunne Norwich være interessert i å bytte Becchio mot Morison tro?
Hekta på Leeds siden 1974

Cherry

Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #309 på: Mai 16, 2014, 12:47:32 »
Kunne Norwich være interessert i å bytte Becchio mot Morison tro?

Tror psykolog-utgiftene for Becchio kanskje overstiger dette om dagen......men Becchio som cover
i angrep er /hadde vært fristende.
Vi må ha Championship spillere til å spille oss opp, før vi kan gå etter fløten....
 

Blank_File

Sv: Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #310 på: Mai 16, 2014, 18:51:02 »
Kan vanskelig se for meg at Becchio særlig godt uten mye tillit.

Leedsfan

Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #311 på: Juni 19, 2014, 17:46:36 »
Ser ut som Morison skal putte for oss denne sesongen. Ross + Morison/Smith, ikke ille!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Odin

Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #312 på: Juni 19, 2014, 19:12:09 »
Millwall har jo kjøpt stortalentet Lee Gregory fra Halifax for "en billig penge", så da er rådyre Morison overflødig der, og må tilbake til oss.
Synd ikke LUFC så og gikk for Gregory.....men med alle urolighetene hos oss siste årene, så var vel ingen opptatt av talentspeiding....


Promotion 2010

Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #313 på: August 08, 2014, 09:53:08 »

Steve Morison – Could he be vital this season?

Posted by LeedsAllOver

    

Steve Morison, I hated him more than most people in recent times. He’s scored goals before, including many against us, he’s scored a few in the Premier League for Norwich and then he came here and looked like he didn’t care at all. Watching Steve Morison also brought back the pain of losing Luciano Becchio to Norwich, it still hurts. Morison showed glimpses, at home to Blackpool and away to Crystal Palace. Yet he never reached the heights of his time at Millwall, the first time anyway.
This season though given our lack of options upfront, good ones anyway, he may be used quite a lot. I love Matt Smith but it seems he may be behind Morison in the pecking-order now. Morison has scored 2 goals in pre-season, that obviously doesn’t mean much but it may have given him some much-needed confidence. The fans have been against him for quite a while, he got booed as he came off away at Chesterfield. However it was slightly difference at Elland Road when we played Dundee United. Morison ran back to the edge of his own box from the other half to make a tackle and the Kop showed its appreciation, it may not seem much but given the levels of abuse he has received it’s a big step. A lot can change in a very short amount of time in football and if he manages to get a few early goals this season, especially at Millwall away, he could change the fans opinion of him.
I personally hope that we sign at least another striker, preferably one with pace, yet with what we currently have, I would play Morison at the moment. Doukara looks like a very skilful player with pace to get by other players, hopefully he can create a good partnership with Steve.


Read more at http://leedsallover.com/steve-morison-could-he-be-vital-this-season/#08zSfhlo1GiDlO4C.99
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sportcarl1

Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #314 på: August 08, 2014, 12:28:07 »
Tror på Morrison som anfallare, men han är ingen kantspelare,
 

Promotion 2010

Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #315 på: August 18, 2014, 13:44:35 »

Adam Pope@APOPEY  ·  53 sek

#lufc DH says Morison is "totally committed to the cause" & still has a calf problem.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #316 på: Oktober 05, 2014, 00:31:53 »
Fint intervju med Morison etter kampen i dag.

Vl være i Leeds, vil ha suksess.


Første uken etter at McDermott startet pre-season ble han kalt inn til manageren som sa: Jeg vil ikke ha deg her, jeg vil ha inn Hunt. Så det er opp til deg: bytt klubb eller bli utenfor.

Morison valgte Millwall. Men ikke fordi han ville det.

Om Adryan:
Brassen er ung har kone og barn, er god, men ikke forvent altfor mye. Han trenger tid til å tilpasse seg spillestil og nytt land. Gi ham støtte og ikke døm han.

Morison vil bli og vil ha suksess i klubben.  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #317 på: Oktober 05, 2014, 11:17:57 »
Vi kan bytte begge foran samtidig når vi stanger som i går.... Men tror tospannet burde vært  Sharp Doukara/ Morrison Antenucci.... Mener de sammensetningene utfyller hverandre bedre...
Vi trenger fortsatt fart på kant i troppen da...,,
 

Leedsfan

Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #318 på: Oktober 05, 2014, 14:09:43 »
Vi kan bytte begge foran samtidig når vi stanger som i går.... Men tror tospannet burde vært  Sharp Doukara/ Morrison Antenucci.... Mener de sammensetningene utfyller hverandre bedre...
Vi trenger fortsatt fart på kant i troppen da...,,

Helt enig med spisssammensetningen, lenge siden vi har hatt 4 så gode spisser og det sier jo Morison i etterkampsintervjuet!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Andersen

Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #319 på: Oktober 05, 2014, 14:20:58 »
Hva med Frank Strandli , og Thomas Brolin !? sikkert mange andre spillere også , men jeg husker disse spesiellt !

Cherry

Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #320 på: Oktober 06, 2014, 20:56:13 »
Hva med Frank Strandli , og Thomas Brolin !? sikkert mange andre spillere også , men jeg husker disse spesiellt !

... Tenkte ikke som flopper da..... Mer som kjemi som bør stemme mellom spisser i 4-4-2 ...skjønneru' Andersen ;)
 

Leedsfan

Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #321 på: Oktober 26, 2014, 23:24:22 »
Gjorde en grei kamp på lørdag, god før pause og ikke så god etter at Milanic flyttet han ut på høyresiden.

En assist hadde han og Mowatt burde putta slik at Morison ville hatt to assist i 1. omgang.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #322 på: Oktober 27, 2014, 09:44:43 »
Gjorde en grei kamp på lørdag, god før pause og ikke så god etter at Milanic flyttet han ut på høyresiden.

En assist hadde han og Mowatt burde putta slik at Morison ville hatt to assist i 1. omgang.

Likte måten han linket opp med Antenucci.
Jon R.

Leedsfan

Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #323 på: Oktober 27, 2014, 12:54:18 »
Gjorde en grei kamp på lørdag, god før pause og ikke så god etter at Milanic flyttet han ut på høyresiden.

En assist hadde han og Mowatt burde putta slik at Morison ville hatt to assist i 1. omgang.

Likte måten han linket opp med Antenucci.

Jeg tror de to passer godt sammen. Man kunne se at han bruker kjeften og kroppssråket sitt aktivt, Adryan fikk en skikkelig overhøvling når han spilte ballen i bena til Morison og ikke i bakrom.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

baste

Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #324 på: Oktober 27, 2014, 13:22:22 »
Ikke god nok i min verden, klare tempo problemer. Men han er jo kamp rusten, lov å håpe på at rutine og spilleforståelse hjelper på.

10 mål på 53 kamper for Norwich. Ikke noe å rope hurra for.
« Siste redigering: Oktober 27, 2014, 13:24:56 av baste »

sportcarl1

Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #325 på: Oktober 27, 2014, 13:28:37 »
Ikke god nok i min verden, klare tempo problemer. Men han er jo kamp rusten, lov å håpe på at rutine og spilleforståelse hjelper på.

MOT

begänsad teknik, har han tillräckligt vilja?  skapar för lite, för att han skall fungera får han befinna sig enbart i boxen och att man söker bollar på honom både  i luften och marken, frågan är om Redfearn kommer att köra den modellen,personligen tycker jag att det ena inte skall utesluta det andra utan att det går att köra en mix, denna säsongen har vi kört med trevligt spel men det har varit väldigt ineffektivt, och  att köra med inlägg mot våra nya anfallsspelare känna döfött, morsion är väl den enda möjliga isf nu när vi sålt vår enda anfallare med riktig styrka i luften(Smith)
 

Cherry

Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #326 på: Oktober 27, 2014, 13:29:58 »
Gjorde en grei kamp på lørdag, god før pause og ikke så god etter at Milanic flyttet han ut på høyresiden.

En assist hadde han og Mowatt burde putta slik at Morison ville hatt to assist i 1. omgang.

Likte måten han linket opp med Antenucci.

Jeg tror de to passer godt sammen. Man kunne se at han bruker kjeften og kroppssråket sitt aktivt, Adryan fikk en skikkelig overhøvling når han spilte ballen i bena til Morison og ikke i bakrom.

Kan si mye om Morisson, men jeg mener han er en meget god fotballspiller på dette nivået her.
Han er ikke kjapp, men plasserer seg godt utifra det han er god på...og han kan IKKE spille ving!
Lagspiller viser han at han er om dagen, jobber godt - og setter opp andre i gode posisjoner...
Redfearn brukte han ikke mye, mulig det er sand i maskineriet de i mellom...det ser vi på lagoppstilling allerede til helgen mot Cardiff.
 

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #327 på: Oktober 27, 2014, 13:40:27 »
Gjorde en grei kamp på lørdag, god før pause og ikke så god etter at Milanic flyttet han ut på høyresiden.

En assist hadde han og Mowatt burde putta slik at Morison ville hatt to assist i 1. omgang.

Likte måten han linket opp med Antenucci.

Jeg tror de to passer godt sammen. Man kunne se at han bruker kjeften og kroppssråket sitt aktivt, Adryan fikk en skikkelig overhøvling når han spilte ballen i bena til Morison og ikke i bakrom.

Kan si mye om Morisson, men jeg mener han er en meget god fotballspiller på dette nivået her.
Han er ikke kjapp, men plasserer seg godt utifra det han er god på...og han kan IKKE spille ving!
Lagspiller viser han at han er om dagen, jobber godt - og setter opp andre i gode posisjoner...
Redfearn brukte han ikke mye, mulig det er sand i maskineriet de i mellom...det ser vi på lagoppstilling allerede til helgen mot Cardiff.
Hvilke kriterier legger du til grunn for å mene dette..? hans geniale pasningsspill..? eller hans enorme målrate for Leeds kanskje..? spent...

baste

Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #328 på: Oktober 27, 2014, 13:50:43 »
Doukara bli nok å foretrekke, og når han er ute hadde jeg brukt Sharp/ Montenegro.

Cherry

Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #329 på: Oktober 27, 2014, 14:11:02 »
Gjorde en grei kamp på lørdag, god før pause og ikke så god etter at Milanic flyttet han ut på høyresiden.

En assist hadde han og Mowatt burde putta slik at Morison ville hatt to assist i 1. omgang.

Likte måten han linket opp med Antenucci.

Jeg tror de to passer godt sammen. Man kunne se at han bruker kjeften og kroppssråket sitt aktivt, Adryan fikk en skikkelig overhøvling når han spilte ballen i bena til Morison og ikke i bakrom.

Kan si mye om Morisson, men jeg mener han er en meget god fotballspiller på dette nivået her.
Han er ikke kjapp, men plasserer seg godt utifra det han er god på...og han kan IKKE spille ving!
Lagspiller viser han at han er om dagen, jobber godt - og setter opp andre i gode posisjoner...
Redfearn brukte han ikke mye, mulig det er sand i maskineriet de i mellom...det ser vi på lagoppstilling allerede til helgen mot Cardiff.
Hvilke kriterier legger du til grunn for å mene dette..? hans geniale pasningsspill..? eller hans enorme målrate for Leeds kanskje..? spent...

Kriterier...alfabetisk? :D
Tja...sammenligner du med Sharp?
Morisson spilte fra start for 1.gang på 13 mnd meg fortalt på lørdag. Burde vært 2 assist, ble 1 pga Mowatt.
Lite å sammenligne med , men av det jeg så og har sett av han er han det som Smith var for oss i fjor
som oppspillspunkt. Sterk og stor. Vi har 2 relativt små spisser i Antenucci & Sharp, mens Doukara kan ta for seg....Morrison er garantert best som ren spiss i 442.

Av det jeg ser/har sett av ham rett & slett. Han river og sliter og løper....det er mer enn enkelte andre gjør.