Skrevet av Emne: Ex-spiller: Steve Morison  (Lest 131874 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

flynn

Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #360 på: Januar 20, 2015, 16:11:07 »
En ørliten forskjell til, i sammenligningen av Morison og Chapman. Sistnevnte hadde Mel Sterland og Tony Dorigo på backene, som begge matet ham med gode innlegg. Samt diverse andre bidragsytere, deriblant Gary Speed, som bidro til å fylle på med folk i feltet, og dermed kreve oppmerksomhet fra motstanderen.

Sukk, det var tider det...

Jon R

Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #361 på: Januar 20, 2015, 22:59:19 »
Får skryt igjen på LUTV radio. Ny god kamp. Måtte dessverre gå ut med skade.

 Trodde aldri jeg skulle si dette: Måtte han være klar om halvannen uke. Vi trenger Morison slik stå er nå...
Jon R.

Leedsfan

Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #362 på: Januar 20, 2015, 23:39:37 »
Morison som target-man er plutselig blitt en meget viktig mann for Leeds United, selv om han ikke putter mål....... ennå:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #363 på: Januar 20, 2015, 23:43:15 »
Får skryt igjen på LUTV radio. Ny god kamp. Måtte dessverre gå ut med skade.

 Trodde aldri jeg skulle si dette: Måtte han være klar om halvannen uke. Vi trenger Morison slik stå er nå...

En liten strekk i hofteområdet. Klar til lokalderbyet! 
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #364 på: Januar 21, 2015, 08:42:36 »
Slik som formasjonen er satt nå, er Morison meget viktig for oss......han har virkelig spilt bra
FOR laget siste 3 kampene...
Antenucci er etter det jeg så på lørdagen IKKE vant til å spille i denne rollen, han må ha ballen på løp-
mens Morison er ett godt oppspillspunkt, kan ta ned ballen , holde på den og få laget opp på banen.
Sharp likeså, men mangler hodestyrken...men gjorde manns`jobb både i går og mot Brum når han kom inn med friske bein.
Vi får se om Italienerne er lagspillere nå da, selv om de sitter på benken...likte ikke kroppssråket til Antenucci når han ble tatt av sist....litt storkar-fakter/stjernenykker....

Go`Morison!
 

Jon R

Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #365 på: Januar 21, 2015, 09:12:07 »
..og Morison ble hyllet av fansen på tribunen da han gikk av banen med skade i går. Hvem hadde trodd det da vi gikk inn i 2015? (med unntak av Leedsfan mener jeg..)  :)
Jon R.

Leedsfan

Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #366 på: Januar 21, 2015, 10:24:14 »

..og Morison ble hyllet av fansen på tribunen da han gikk av banen med skade i går. Hvem hadde trodd det da vi gikk inn i 2015? (med unntak av Leedsfan mener jeg..)  :)

Jeg hadde vel ikke trodd det, men hatt et håp om det har jeg hatt lenge.. Jeg har likt spilleren Morison, nasty og god på hodet. Han er jo fortsatt bare 31 år, så han kan jo fortsatt rekke å putte noen mål for oss også!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #367 på: Januar 23, 2015, 16:09:33 »
Ritchie on Morison

Leeds United great Andy Ritchie has suggested that Steve Morison is the perfect option for the side's current system, because he has all the attributes to be utilised as a lone striker.

Morison has faced a lot of criticism during his time at Elland Road, but Ritchie thinks that he has shown signs of form lately and has backed him to be a success.

"Morison really needs a goal at the moment but only because it’s what his performances deserve," Ritchie wrote in the Yorkshire Evening Post.

"He’s playing well and he’s doing what he used to do all the time at Millwall – running the channels, producing the knockdowns, holding up possession. I also think he suits a 4-2-3-1 formation perfectly."
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #368 på: Januar 25, 2015, 19:11:18 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sportcarl1

Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #369 på: Januar 25, 2015, 19:44:16 »
gott att morison lyckats hyfsat och fått chansen på slutet, däremot har jag svårt att se honom i Leeds nästa säsong om vi skall sikta på PL, han är väl dessutom vår endaste high earner i klubben nu när warnock har lämnat
 

Leedsfan

Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #370 på: Februar 04, 2015, 12:30:23 »
Morison har fått spille mye i det siste, han har få fans, men mange "hatere".

Ser på extended highlights at Morison er et oppspillspunkt, holder på ballen og har mange fine flick-ons. Kunne som mange ønske meg en bedre og yngre spiller enn Morison, men det ser ut til at han er det beste alternativet vi har.

Håper han putter mot Brentford, matchvinner?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Annesj

Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #371 på: Februar 04, 2015, 12:42:50 »
Morison har fått spille mye i det siste, han har få fans, men mange "hatere".

Ser på extended highlights at Morison er et oppspillspunkt, holder på ballen og har mange fine flick-ons. Kunne som mange ønske meg en bedre og yngre spiller enn Morison, men det ser ut til at han er det beste alternativet vi har.

Håper han putter mot Brentford, matchvinner?

Et Morison mål nå hadde vært på sin plass  ;)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

sportcarl1

Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #372 på: Februar 04, 2015, 13:03:09 »
Morison har fått spille mye i det siste, han har få fans, men mange "hatere".

Ser på extended highlights at Morison er et oppspillspunkt, holder på ballen og har mange fine flick-ons. Kunne som mange ønske meg en bedre og yngre spiller enn Morison, men det ser ut til at han er det beste alternativet vi har.

Håper han putter mot Brentford, matchvinner?
hehe matchvinnare :), också sett highligtsen och byrams och Sharps mål kommer ur andra situationer än morisons targetspel, men skoj för honom att han har redfearns tilltro, men skulle redfearn göra en analys hur målen kommer till skulle han nog förvåna sig
 

Annesj

Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #373 på: Februar 04, 2015, 13:19:12 »
Fenomenalt hold up play pass til Byram før Antes gigamiss  :)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Jon R

Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #374 på: Februar 04, 2015, 13:32:54 »
Jeg hadde forlengst avskrevet Morison og han vil aldri bli min favorittspiller.

Jeg har også sett mye på extended highlights fra de 4 siste kampene og mener det er åpenbart at Morsion har spilt en svært viktig rolle i oppsvinget vi har hatt etter nyttår. Jeg tror ikke vi hadde hatt like gode resultater dersom Sharp eller Ante hadde spilt istedet for Morison.

Det kan virke som om det for noen har gått prestisje i at de ikke skal gi Morison kudos for sine bidrag siste måneden.  ;)

For meg må Morison gjerne gå til sommeren.  Slik situasjonen er pr idag er han en av de siste jeg ville kvittet meg med av spillere som ikke kommer fra vårt eget akademi. Dette gjelder frem til vi er på 100 % trygg Championship grunn.  :)
Jon R.

Runar

Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #375 på: Februar 04, 2015, 15:42:18 »
Jeg hadde forlengst avskrevet Morison og han vil aldri bli min favorittspiller.

Jeg har også sett mye på extended highlights fra de 4 siste kampene og mener det er åpenbart at Morsion har spilt en svært viktig rolle i oppsvinget vi har hatt etter nyttår. Jeg tror ikke vi hadde hatt like gode resultater dersom Sharp eller Ante hadde spilt istedet for Morison.

Det kan virke som om det for noen har gått prestisje i at de ikke skal gi Morison kudos for sine bidrag siste måneden.  ;)

For meg må Morison gjerne gå til sommeren.  Slik situasjonen er pr idag er han en av de siste jeg ville kvittet meg med av spillere som ikke kommer fra vårt eget akademi. Dette gjelder frem til vi er på 100 % trygg Championship grunn.  :)


Er ikke unaturlig at folk holder litt igjen med å skryte av en spillere som en har fått så lite av på 2 år.

Slik Leeds har spilt med mye langt er det nok flere situasjoner som han kan ha vært god i enn Sharp og Antenucci, men bevegelsen styrer jo også pasningen. En annen bevegelse fra Antenucci eller Sharp kunne gitt en annen pasning.

Det viktigste Leeds har gjort er nok å skifte formasjon, ikke å skifte spiss. Når det er sagt er det jo klart at ingenting er bedre enn om Morison scorer 20 mål herfra og ut sesong, slik at han blir den legenden Warnock lovet at han skulle bli. Men det er ikke veldig mye som tyder på det, han har brent de sjansene han har fått de siste fire kampene og synes ikke han var sentral i noen sjanser nå sist mot Hudders, men var en kamp eller to før det at han var involvert når det skjedde noe...

Jeg synes hele spilleren oser forakt og misnøye og ser ikke helt at hans bidrag skal være avgjørende på noe tidspunkt.
 

Annesj

Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #376 på: Februar 04, 2015, 16:05:25 »
Jeg hadde forlengst avskrevet Morison og han vil aldri bli min favorittspiller.

Jeg har også sett mye på extended highlights fra de 4 siste kampene og mener det er åpenbart at Morsion har spilt en svært viktig rolle i oppsvinget vi har hatt etter nyttår. Jeg tror ikke vi hadde hatt like gode resultater dersom Sharp eller Ante hadde spilt istedet for Morison.

Det kan virke som om det for noen har gått prestisje i at de ikke skal gi Morison kudos for sine bidrag siste måneden.  ;)

For meg må Morison gjerne gå til sommeren.  Slik situasjonen er pr idag er han en av de siste jeg ville kvittet meg med av spillere som ikke kommer fra vårt eget akademi. Dette gjelder frem til vi er på 100 % trygg Championship grunn.  :)


Er ikke unaturlig at folk holder litt igjen med å skryte av en spillere som en har fått så lite av på 2 år.

Slik Leeds har spilt med mye langt er det nok flere situasjoner som han kan ha vært god i enn Sharp og Antenucci, men bevegelsen styrer jo også pasningen. En annen bevegelse fra Antenucci eller Sharp kunne gitt en annen pasning.

Det viktigste Leeds har gjort er nok å skifte formasjon, ikke å skifte spiss. Når det er sagt er det jo klart at ingenting er bedre enn om Morison scorer 20 mål herfra og ut sesong, slik at han blir den legenden Warnock lovet at han skulle bli. Men det er ikke veldig mye som tyder på det, han har brent de sjansene han har fått de siste fire kampene og synes ikke han var sentral i noen sjanser nå sist mot Hudders, men var en kamp eller to før det at han var involvert når det skjedde noe...

Jeg synes hele spilleren oser forakt og misnøye og ser ikke helt at hans bidrag skal være avgjørende på noe tidspunkt.

Da bør du ta av deg de kritiske brillene å se highlights en gang til. Pasningen til Byrams løp før Gigamissen til Ante er et eksempel. Han har også fått kred for å være ekstremt beveglig alene på topp i det siste.

Hadde vi hatt en playmaker eller to av klasse i laget hadde ante/sharp kommet mer til sin rett som alenespiss. Har vi det?? Nei, jeg syns ikke det. Vi må kjempe å der er Morison et laaaangt bedre alternativ enn våre andre spisser.

Absolutt ikkeno tro på Morison selv i det lange løp og har vært vel så kritisk til han som jeg tror alle er. Selg han ved første mulighet. Ingen tvil om det å fullstendig enig at han aldri kommer til å bøtte inn mål. Ellers er jeg enig med deg ang viktigheten av formasjonsendringen. Et knallvalg av Redders syns nå jeg.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Runar

Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #377 på: Februar 04, 2015, 16:49:47 »
Pasningen er fin, men hold up spillet, der må nesten nivået ligge enten du er target spiller eller Billy Sharp.

Han skal ha skryt for oversikten når han finner Byram...
 

Annesj

Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #378 på: Februar 05, 2015, 09:53:41 »
“Steve’s been great for us and he’s made that position his own but it’s not a secret that he played with a little injury against Bournemouth. We’re asking a lot of him and there’s pressure on him because no-one else here is really suited to playing up front alone.

Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Promotion 2010

Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #379 på: Februar 05, 2015, 14:15:31 »
“Steve’s been great for us and he’s made that position his own but it’s not a secret that he played with a little injury against Bournemouth. We’re asking a lot of him and there’s pressure on him because no-one else here is really suited to playing up front alone.



Hvem sa det da?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #380 på: Februar 05, 2015, 15:31:15 »
“Steve’s been great for us and he’s made that position his own but it’s not a secret that he played with a little injury against Bournemouth. We’re asking a lot of him and there’s pressure on him because no-one else here is really suited to playing up front alone.


Matt Smith var det ;) pokkers salg >:(

Annesj

« Siste redigering: Februar 05, 2015, 15:39:54 av Annesj »
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Jon R

Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #382 på: Februar 15, 2015, 15:45:13 »
Får nok en gang gode skussmål etter en kamp tross null i målprotokollen, samtidig som hans måltørke vil bli aderessert som et stadig større problem for hver kamp som går. Jeg har hatt han som målscorer på season long i 6-7 kamper på rad men kommer ikke til å satse på Morison i den neste. Tror dette vil øke sjansen betraktelig for at han scorer et mål og oppfordrer alle andre til å gjøre det samme. Jeg mener, noe må vi gjøre for å hjelpe mannen.  :)
Jon R.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #383 på: Februar 15, 2015, 15:47:57 »
Får nok en gang gode skussmål etter en kamp tross null i målprotokollen, samtidig som hans måltørke vil bli aderessert som et stadig større problem for hver kamp som går. Jeg har hatt han som målscorer på season long i 6-7 kamper på rad men kommer ikke til å satse på Morison i den neste. Tror dette vil øke sjansen betraktelig for at han scorer et mål og oppfordrer alle andre til å gjøre det samme. Jeg mener, noe må vi gjøre for å hjelpe mannen.  :)

Vet du hva, Jon - jeg tar heller sporenstreks ansvar og følger de tre kommende kampene live.

Som du sier, noe må vi gjøre for å hjelpe mannen! :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #384 på: Februar 15, 2015, 15:54:27 »
Får nok en gang gode skussmål etter en kamp tross null i målprotokollen, samtidig som hans måltørke vil bli aderessert som et stadig større problem for hver kamp som går. Jeg har hatt han som målscorer på season long i 6-7 kamper på rad men kommer ikke til å satse på Morison i den neste. Tror dette vil øke sjansen betraktelig for at han scorer et mål og oppfordrer alle andre til å gjøre det samme. Jeg mener, noe må vi gjøre for å hjelpe mannen.  :)

Vet du hva, Jon - jeg tar heller sporenstreks ansvar og følger de tre kommende kampene live.

Som du sier, noe må vi gjøre for å hjelpe mannen! :)
Glimrende tenkt, Asbjørn! Jeg følger opp i april!
Jon R.

sportcarl1

Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #385 på: Februar 15, 2015, 16:09:00 »
Får nok en gang gode skussmål etter en kamp tross null i målprotokollen, samtidig som hans måltørke vil bli aderessert som et stadig større problem for hver kamp som går. Jeg har hatt han som målscorer på season long i 6-7 kamper på rad men kommer ikke til å satse på Morison i den neste. Tror dette vil øke sjansen betraktelig for at han scorer et mål og oppfordrer alle andre til å gjøre det samme. Jeg mener, noe må vi gjøre for å hjelpe mannen.  :)

Vet du hva, Jon - jeg tar heller sporenstreks ansvar og følger de tre kommende kampene live.

Som du sier, noe må vi gjøre for å hjelpe mannen! :)
jo han behöver all hjälp han kan få, han har ju i alla fall en ass till Byrams mål mot Reading
« Siste redigering: Februar 15, 2015, 20:13:38 av sportcarl1 »
 

HåvardK

Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #386 på: Februar 15, 2015, 18:02:30 »
Får nok en gang gode skussmål etter en kamp tross null i målprotokollen, samtidig som hans måltørke vil bli aderessert som et stadig større problem for hver kamp som går. Jeg har hatt han som målscorer på season long i 6-7 kamper på rad men kommer ikke til å satse på Morison i den neste. Tror dette vil øke sjansen betraktelig for at han scorer et mål og oppfordrer alle andre til å gjøre det samme. Jeg mener, noe må vi gjøre for å hjelpe mannen.  :)

Vet du hva, Jon - jeg tar heller sporenstreks ansvar og følger de tre kommende kampene live.

Som du sier, noe må vi gjøre for å hjelpe mannen! :)
jo han behöver all hjälp han kan få, han har ju i alla fall en ass till Byrams mål mot Millwall
Eller Reading, som noen velger å kalle dem.

flynn

Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #387 på: Februar 16, 2015, 09:30:47 »
Får nok en gang gode skussmål etter en kamp tross null i målprotokollen, samtidig som hans måltørke vil bli aderessert som et stadig større problem for hver kamp som går. Jeg har hatt han som målscorer på season long i 6-7 kamper på rad men kommer ikke til å satse på Morison i den neste. Tror dette vil øke sjansen betraktelig for at han scorer et mål og oppfordrer alle andre til å gjøre det samme. Jeg mener, noe må vi gjøre for å hjelpe mannen.  :)

Jeg henger meg på Jon. Neste gang tipper jeg Cook og Taylor!

flynn

Jon R

Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #388 på: Februar 16, 2015, 10:18:24 »
Får nok en gang gode skussmål etter en kamp tross null i målprotokollen, samtidig som hans måltørke vil bli aderessert som et stadig større problem for hver kamp som går. Jeg har hatt han som målscorer på season long i 6-7 kamper på rad men kommer ikke til å satse på Morison i den neste. Tror dette vil øke sjansen betraktelig for at han scorer et mål og oppfordrer alle andre til å gjøre det samme. Jeg mener, noe må vi gjøre for å hjelpe mannen.  :)

Jeg henger meg på Jon. Neste gang tipper jeg Cook og Taylor!

flynn

Veldig bra flynn! Alle monner drar!  :)
Jon R.

Kontakinte

Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #389 på: Februar 16, 2015, 13:09:52 »
Stan Collymor hadde vell heller ingen stor stjerne blant `pool bærmen. På tross av trillebårlass med assist.