Skrevet av Emne: Ex-spiller: Steve Morison  (Lest 131877 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #450 på: Februar 28, 2015, 19:22:22 »
@PhilHayYEP: Austin has a "strain" and is a doubt for Wednesday. Morison has a chance but will be assessed again on Monday. #lufc
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Eriksen55

Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #451 på: Februar 28, 2015, 20:18:42 »
Leeds win percentage in 2015 with Steve Morison: 72%
Leeds win percentage in 2015 without Steve Morison: 0%

Sett på en annen måte.. Der Morison har trengt 10 kamper, trengte Sharp 6 min... På å score mål som uansett hva alle andre sier er det en spiss skal og må måles i :)

Uansett hva alle andre sier er det viktigste at laget vinner kamper.  :)
Vanskelig å argumentere mot det  :) Men vi er nok enige, skal vi ta det siste steget må det en spiss som scorer 15-20 +++

sportcarl1

Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #452 på: Februar 28, 2015, 20:39:58 »
Leeds win percentage in 2015 with Steve Morison: 72%
Leeds win percentage in 2015 without Steve Morison: 0%

Sett på en annen måte.. Der Morison har trengt 10 kamper, trengte Sharp 6 min... På å score mål som uansett hva alle andre sier er det en spiss skal og må måles i :)

Det kan aldri være negativt med en spiss som scorer 20 +, men det er naturligvis verken en garanti eller forutsetning for å rykke opp. Hvis jeg fikk velge mellom 30 mål scorer av en spiller, eller 30 mål fordelt på 5 ulike spillere, ville jeg faktisk valgt det siste.

Uansett hva alle andre sier er det viktigste at laget vinner kamper.  :)
Vanskelig å argumentere mot det  :) Men vi er nok enige, skal vi ta det siste steget må det en spiss som scorer 15-20 +++
är bara att jämföra med topplagen vart vårt problem ligger, de har alla anfallspar som levererar och vi  har tidigare år blivit bortskämda av smith/mccormach Beckford/bechio, i år har vi övriga delar som fungerat bra men sett som helhet så har anfallspelet gått i stå, är bara att jämföra med topplagen, vi har gjort 36 mål, topp 6 ligger  de flesta över 60 och ingen under 50, bakåt är vi såklart sämre iom vi ligger på undre halvan men inte alls så alarmerande,
 

Jon R

Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #453 på: Februar 28, 2015, 20:48:19 »
Leeds win percentage in 2015 with Steve Morison: 72%
Leeds win percentage in 2015 without Steve Morison: 0%

Sett på en annen måte.. Der Morison har trengt 10 kamper, trengte Sharp 6 min... På å score mål som uansett hva alle andre sier er det en spiss skal og må måles i :)

Uansett hva alle andre sier er det viktigste at laget vinner kamper.  :)
Vanskelig å argumentere mot det  :) Men vi er nok enige, skal vi ta det siste steget må det en spiss som scorer 15-20 +++

Det kan aldri være negativt med en spiss som scorer 20 +, men det er naturligvis verken en garanti eller forutsetning for å rykke opp. Hvis jeg fikk velge mellom 30 mål scoret av en spiller, eller 30 mål fordelt på 5 ulike spillere, ville jeg faktisk valgt det siste.  :)
Jon R.

sportcarl1

Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #454 på: Februar 28, 2015, 21:08:19 »
Leeds win percentage in 2015 with Steve Morison: 72%
Leeds win percentage in 2015 without Steve Morison: 0%

Sett på en annen måte.. Der Morison har trengt 10 kamper, trengte Sharp 6 min... På å score mål som uansett hva alle andre sier er det en spiss skal og må måles i :)

Uansett hva alle andre sier er det viktigste at laget vinner kamper.  :)
Vanskelig å argumentere mot det  :) Men vi er nok enige, skal vi ta det siste steget må det en spiss som scorer 15-20 +++
eller som för några år sedan då vi hade både anfall och mittfältare som levererade tänker då på bechio Beckford howson gradel snodgrass johnsontiden,  men då hade vi ju inget fungerande försvar eller defensivt mittfält

Det kan aldri være negativt med en spiss som scorer 20 +, men det er naturligvis verken en garanti eller forutsetning for å rykke opp. Hvis jeg fikk velge mellom 30 mål scoret av en spiller, eller 30 mål fordelt på 5 ulike spillere, ville jeg faktisk valgt det siste.  :)
 

Cherry

Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #455 på: Mars 01, 2015, 18:47:37 »
Mistet tråden på denne, fortsatt om Morison scorer eller ikke?
D viktigste er om laget tar poeng, hvem som scorer er ett fett.... Så får man sammenligne statistikk når Steve spiller igjen- for Redfearn tar han med så snart han er klar.
 

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #456 på: Mars 01, 2015, 19:01:45 »
Mistet tråden på denne, fortsatt om Morison scorer eller ikke?
D viktigste er om laget tar poeng, hvem som scorer er ett fett.... Så får man sammenligne statistikk når Steve spiller igjen- for Redfearn tar han med så snart han er klar.

Enig i at det ikke spiler noen rolle om hvem som scorer , når laget alikevel vinner. Men det at Leeds ikke har en spiller som avgjør tette kamper. Ja det er nettopp dette som gjør at et lag havner i nedrykkstriden istedenfor å kjempe om playyoff/opprykk. En spiss som scorer mange må. Ja han skaffer samtidig laget endel ekstra poeng. Vil påstå at, hadde Morrison putta like mye som hva Cormack gjorde ifjor. Ja da hadde vi kjempa blandt topp 6. En toppscorer skaffer så uendelig mye mere til laget. Han lager en tro på at dette vinner vi, og laget spiller derfor bedre og vinner oftere, enn med en spiss som Morrison

Leedsfan

Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #457 på: Mars 01, 2015, 19:10:11 »
Mistet tråden på denne, fortsatt om Morison scorer eller ikke?
D viktigste er om laget tar poeng, hvem som scorer er ett fett.... Så får man sammenligne statistikk når Steve spiller igjen- for Redfearn tar han med så snart han er klar.

Enig i at det ikke spiler noen rolle om hvem som scorer , når laget alikevel vinner. Men det at Leeds ikke har en spiller som avgjør tette kamper. Ja det er nettopp dette som gjør at et lag havner i nedrykkstriden istedenfor å kjempe om playyoff/opprykk. En spiss som scorer mange må. Ja han skaffer samtidig laget endel ekstra poeng. Vil påstå at, hadde Morrison putta like mye som hva Cormack gjorde ifjor. Ja da hadde vi kjempa blandt topp 6. En toppscorer skaffer så uendelig mye mere til laget. Han lager en tro på at dette vinner vi, og laget spiller derfor bedre og vinner oftere, enn med en spiss som Morrison

Dette er det jo ingen som er uenig med deg i, problemet er bare å signere denne spilleren.

Morison er den beste vi har til å spille "ensom" spiss, ikke fordi han scorer, for det gjør han jo ikke, men fordi han binder opp forsvarere og velger ofte gode løsninger med og uten ball.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #458 på: Mars 01, 2015, 19:10:33 »
Mistet tråden på denne, fortsatt om Morison scorer eller ikke?
D viktigste er om laget tar poeng, hvem som scorer er ett fett.... Så får man sammenligne statistikk når Steve spiller igjen- for Redfearn tar han med så snart han er klar.

Enig i at det ikke spiler noen rolle om hvem som scorer , når laget alikevel vinner. Men det at Leeds ikke har en spiller som avgjør tette kamper. Ja det er nettopp dette som gjør at et lag havner i nedrykkstriden istedenfor å kjempe om playyoff/opprykk. En spiss som scorer mange må. Ja han skaffer samtidig laget endel ekstra poeng. Vil påstå at, hadde Morrison putta like mye som hva Cormack gjorde ifjor. Ja da hadde vi kjempa blandt topp 6. En toppscorer skaffer så uendelig mye mere til laget. Han lager en tro på at dette vinner vi, og laget spiller derfor bedre og vinner oftere, enn med en spiss som Morrison
denna match förlorade vi inte på att morison inte var med för vi gjorde 2 mål framåt, vi förlorade på grund av 3 horribla försvarsmisstag
 

Cherry

Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #459 på: Mars 02, 2015, 22:12:33 »
Mistet tråden på denne, fortsatt om Morison scorer eller ikke?
D viktigste er om laget tar poeng, hvem som scorer er ett fett.... Så får man sammenligne statistikk når Steve spiller igjen- for Redfearn tar han med så snart han er klar.

Enig i at det ikke spiler noen rolle om hvem som scorer , når laget alikevel vinner. Men det at Leeds ikke har en spiller som avgjør tette kamper. Ja det er nettopp dette som gjør at et lag havner i nedrykkstriden istedenfor å kjempe om playyoff/opprykk. En spiss som scorer mange må. Ja han skaffer samtidig laget endel ekstra poeng. Vil påstå at, hadde Morrison putta like mye som hva Cormack gjorde ifjor. Ja da hadde vi kjempa blandt topp 6. En toppscorer skaffer så uendelig mye mere til laget. Han lager en tro på at dette vinner vi, og laget spiller derfor bedre og vinner oftere, enn med en spiss som Morrison
denna match förlorade vi inte på att morison inte var med för vi gjorde 2 mål framåt, vi förlorade på grund av 3 horribla försvarsmisstag

Ja. Morison hadde ikke nådd ned dit så fort! ;D
 

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #460 på: Mars 03, 2015, 18:44:01 »
Mistet tråden på denne, fortsatt om Morison scorer eller ikke?
D viktigste er om laget tar poeng, hvem som scorer er ett fett.... Så får man sammenligne statistikk når Steve spiller igjen- for Redfearn tar han med så snart han er klar.

Enig i at det ikke spiler noen rolle om hvem som scorer , når laget alikevel vinner. Men det at Leeds ikke har en spiller som avgjør tette kamper. Ja det er nettopp dette som gjør at et lag havner i nedrykkstriden istedenfor å kjempe om playyoff/opprykk. En spiss som scorer mange må. Ja han skaffer samtidig laget endel ekstra poeng. Vil påstå at, hadde Morrison putta like mye som hva Cormack gjorde ifjor. Ja da hadde vi kjempa blandt topp 6. En toppscorer skaffer så uendelig mye mere til laget. Han lager en tro på at dette vinner vi, og laget spiller derfor bedre og vinner oftere, enn med en spiss som Morrison
denna match förlorade vi inte på att morison inte var med för vi gjorde 2 mål framåt, vi förlorade på grund av 3 horribla försvarsmisstag

Ja. Morison hadde ikke nådd ned dit så fort! ;D
Bare å omskolere Morison til stopper! Tror faktisk han hadde vært bra som det ;) Kanskje han til og med kunne scoret på en corner iblant ;D

Jon R

Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #461 på: April 25, 2015, 21:09:43 »
Scorer på nytt etter å endelig ha fått hull på byllen mot Kjarlton. Tipper han scorer i siste hjemmekamp også!  ;D

Fortjent dette, synes jeg.  Morison har fått mye pepper for sin måltørke,  men har jobbet hardt for laget og bidratt til mange poeng etter nyttår. Får han ny kontrakt?  :)
Jon R.

sportcarl1

Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #462 på: April 25, 2015, 22:09:33 »
Scorer på nytt etter å endelig ha fått hull på byllen mot Kjarlton. Tipper han scorer i siste hjemmekamp også!  ;D

Fortjent dette, synes jeg.  Morison har fått mye pepper for sin måltørke,  men har jobbet hardt for laget og bidratt til mange poeng etter nyttår. Får han ny kontrakt?  :)
han har väl ett år kvar?
 

Eriksen55

Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #463 på: April 26, 2015, 07:38:12 »
Scorer på nytt etter å endelig ha fått hull på byllen mot Kjarlton. Tipper han scorer i siste hjemmekamp også!  ;D

Fortjent dette, synes jeg.  Morison har fått mye pepper for sin måltørke,  men har jobbet hardt for laget og bidratt til mange poeng etter nyttår. Får han ny kontrakt?  :)

Hvis de 2-3 måla han klarte å score nå mot slutten skal gi han ny kontrakt så hadde jeg heller sett at han ikke scora...

Morison med flere bør ikke få lov til å være i Leeds neste sesong! Men når det er sagt, heller Morison enn Cellino...som bør være førstemann ut!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28806
  • Total likes: 2612
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #464 på: April 26, 2015, 12:54:08 »


There is hoping :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Blank_File

Sv: Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #465 på: April 26, 2015, 16:01:54 »
Mener ikke heller har Morison skal få kontrakt, men han bør anses som en del av troppen neste år dersom vi skal spille en formasjon som hans kvaliteter kommer frem. Han har mål i seg, men med den historikken han har hatt i Leeds er det ikke overraskende at det har tatt tid å etablere seg igjen. Vi har jo bare gått og ventet på dette.

sportcarl1

Sv: Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #466 på: April 26, 2015, 19:02:39 »
Mener ikke heller har Morison skal få kontrakt, men han bør anses som en del av troppen neste år dersom vi skal spille en formasjon som hans kvaliteter kommer frem. Han har mål i seg, men med den historikken han har hatt i Leeds er det ikke overraskende at det har tatt tid å etablere seg igjen. Vi har jo bare gått og ventet på dette.
han har kontrakt!
 

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #467 på: April 28, 2015, 14:17:41 »
2 mål på de 2 siste....!!
Yeboahs vitne

Cherry

Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #468 på: April 29, 2015, 14:52:19 »
2 mål på de 2 siste....!!

Ketchup! :D
 

samadhi

Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #469 på: August 04, 2015, 15:02:06 »
Set ut som han forlater oss,
og står da tilbake som ett av de store bomkjøpene i nyere tid;

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 2 minfor 2 minutter siden 
From what I'm hearing, Steve Morison has left Leeds United. He and the club have agreed to sever the last year of his contract.

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 2 min2 minutter siden 
Morison's preference right through the summer was to go back to Millwall. Expect that to happen.


marching on together,
derudaf forever...

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #470 på: August 04, 2015, 15:04:44 »
Millscum for ham igjen da....en div ned passer nok!
Yeboahs vitne

Cherry

Sv: Spiller: Steve Morison
« Svar #471 på: August 04, 2015, 15:11:13 »
Set ut som han forlater oss,
og står da tilbake som ett av de store bomkjøpene i nyere tid;

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 2 minfor 2 minutter siden 
From what I'm hearing, Steve Morison has left Leeds United. He and the club have agreed to sever the last year of his contract.

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 2 min2 minutter siden 
Morison's preference right through the summer was to go back to Millwall. Expect that to happen.

Da MÃ… vi da råd til ennå en spiller inn......Morison var jo en av de aller best betalte vi hadde på kontrakt.
Vi mister mye hodestyrke, men han var nok ikke påtenkt i 11`vern uansett- og etter det jeg hører er både Wood og Erwin svære karer....for vi trenger det også...luftstyrke mot enkelte lag!
Kanskje nok en ving inn?



 

Cherry

Sv: Ex-spiller: Steve Morison
« Svar #472 på: August 04, 2015, 15:41:43 »
Er offisielt nå også:  "reached a settlement" for resten av kontraktstiden som var igjen.....

Da må man jo bare gratulere...er ikke noen jeg kommer på nå som egentlig er ønsket UT av troppen
av noen oss vel?  Ajose tror jeg går ut på lån...men utenom han?

Bra jobba/rensket opp!
 

Leedsgutt

Sv: Ex-spiller: Steve Morison
« Svar #473 på: August 04, 2015, 15:48:02 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  9m9 minutes ago
Morison's wage was the thick end of £20k a week (somewhere in the region of £17k basic it was said). That's a top earner gone.

Leedsfan

Sv: Ex-spiller: Steve Morison
« Svar #474 på: August 04, 2015, 16:23:28 »
Da får jeg innrømme at min tro på denne karen ikke manifisterte seg i noe som helst. En av våre dårligste investeringer...

Er det noen fra Warnock igjen nå?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

baste

Sv: Ex-spiller: Steve Morison
« Svar #475 på: August 04, 2015, 16:40:50 »
Helt greit å la han gå. Tipper lønnsutgiftene var høye, i allefall om vi teller pr mål.

MOT

sportcarl1

Sv: Ex-spiller: Steve Morison
« Svar #476 på: August 04, 2015, 17:12:02 »
Helt greit å la han gå. Tipper lønnsutgiftene var høye, i allefall om vi teller pr mål.

MOT
tippar att hans lönekostnad var hög hur man än räknar, kunde tyvärr inte fylla Bechios skor, hoppas på bättre lycka med Wood, är bara att önska Morison lycka till i Millwall
 

Cherry

Sv: Ex-spiller: Steve Morison
« Svar #477 på: August 04, 2015, 17:21:13 »
Helt greit å la han gå. Tipper lønnsutgiftene var høye, i allefall om vi teller pr mål.

MOT

Ifølge YEP 17000£ i uka.... Basis lønn.  Si han fikk 200000£ med seg da - så får vi inn Gradel penger og sparer lønn her.... Ble d noe fra Delph også - eller var de pengene " ettergitt"  allerede fra konkurstidene?
 

DenHviteYeboah

Sv: Ny Spiller: Steve Morison
« Svar #478 på: August 04, 2015, 17:40:51 »
Noen som kan fortelle ham at han gikk av på feil togstasjon >:(
Bare registrerer at Håkon nok en gang hadde rett  ;)
Morison`s tid i klubben var bare sorgen...nok en latterlig signering av Warnock >:(

Eriksen55

Sv: Ex-spiller: Steve Morison
« Svar #479 på: August 04, 2015, 18:58:49 »
En gledens dag! Makan til dårlig spiller er det lenge siden jeg har sett!