Skrevet av Emne: EX-Spiller: Stephen Warnock  (Lest 68249 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

flynn

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #150 på: Oktober 08, 2014, 17:50:22 »
Det Warnock gjør mener jeg er klassisk engelsk humor på sitt beste, med et lite stikk til the Gaffer selvsagt. Slikt både håper tror jeg det er mye av i garderoben og på treningsfeltet, det er i høyeste grad lagbyggende. Det spesielle her er at det tas ut i matchsituasjon, foran 20.000 tilskuere og tv-kamera.

Normalt sett er det en formildende omstendighet at man "sparker oppover". Ã… gjøre noe tilsvarende rettet mot egne lagkamerater ville tendert mot ufint, om det altså vises fram utenfor gruppa. Ã… mobbe sjefen på denne måten vil alikevel unektelig teste personalledelseskvalitetene til Cellino. Om han reagerer negativt, og åpent straffer Warnock, mener jeg han befester en lederkultur som ikke er heldig, og som vil frambringe frykt og hemninger i gruppa. Det han risikerer ved å le det hele bort er selvsagt tap av autoritet. Vanskelig situasjon, som jeg frykter får et uheldig utfall nesten uansett.

Jeg mener også at Warnock bort er et uheldig utfall. Han er en ærlig og oppofrende back, som kanskje var inne i sin beste periode i klubben. Etter min mening burde han vært soleklart førstevalg på venstreback.

flynn

Så i dine øyne er det greit å sparke oppover til den som betaler lønna di?  :o

Og hvis man ikke kan det så kan det skape frykt i gruppa!  ;D

Hjelpe meg.......  ::)

Det jeg mener er at det bør være takhøyde og raushet nok i gruppa til at man både tør å kødde, og tåler å bli køddet med. Og så mener jeg at det bør være større aksept for at spiller kødder med manager/eier/direktør, enn motsatt.
Humor som slår oppover er morsomt, motsatt vei ofte pinlig.

Engelsk kultur, også fotballkultur, inneholder mye "banter" som det kalles, altså harmløs "kødding" med hverandre. I garderoben, i spillerbussen og over en kald en. Jeg synes det Warnock gjør er morsomt, men det hadde vært klokt å gjøre det på treningsfeltet, ikke på kampdag med full eksponering. Cellino er ukjent med kulturen, og vil måtte håndtere dette klokt. Etter min mening ville klokt i denne forbindelse være å skvære opp med Warnock, men samtidig gjøre det klinkende klart hvem som betaler den andres lønn.
Ã… la være å spille med vår beste venstreback, som straff for dette, mener jeg er feil reaksjonsmåte.

flynn

Blank_File

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #151 på: Oktober 08, 2014, 17:52:53 »
Godt å høre at den PFA klagen ikke var en PFA klage. Det var det jeg synes var illojalt og så feiringen i en sammenheng med den. En samtale med sjefen om at man er sur for å miste plassen er greit. Case dismissed.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #152 på: Oktober 18, 2014, 23:33:08 »
Warnock svarer på hvorfor ha feiret målet tidligere i sesongen som han gjorde:

@Dave_McGinnis just that I never usually score and that I should go off coz it won't get better.

☺
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jostein.

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #153 på: Oktober 19, 2014, 11:12:33 »
Jeg håper inderlig ny venstre back er på vei inn i Januar. Uten tvil den dårligste spilleren i start ellveren for min del.
Leeds Carajo!

Annesj

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #154 på: Oktober 19, 2014, 11:34:27 »
Jeg håper inderlig ny venstre back er på vei inn i Januar. Uten tvil den dårligste spilleren i start ellveren for min del.

Kunne ikke vært mer enig.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Leedsfan

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #155 på: Oktober 19, 2014, 12:53:28 »
Alle de som har mast på Warnock nå ser vel hva han tilfører og hva han ikke tilfører. Nå spilte jo de dårlig på fredag, men slik vi setter laget/formasjonen så må vi ha en helt annen type back enn Warnock.

Han er dessuten gammel, overbetalt og vil ikke få ny kontrakt. La heller Byram spille på høyre og Berardi på venstreback til vi henter en ny en eller Taylor er klar igjen.

Fansen har presset på og Warnock har presset på, Cellino/klubben har måttet gi seg og lar han spille. Hva skal man gjøre nå, benke han igjen eller la han fortsette å spille? Jeg blir helt matt av det surret fansen, spiller og klubben steller i stand.

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #156 på: Oktober 19, 2014, 15:53:05 »
Alle de som har mast på Warnock nå ser vel hva han tilfører og hva han ikke tilfører. Nå spilte jo de dårlig på fredag, men slik vi setter laget/formasjonen så må vi ha en helt annen type back enn Warnock.

Han er dessuten gammel, overbetalt og vil ikke få ny kontrakt. La heller Byram spille på høyre og Berardi på venstreback til vi henter en ny en eller Taylor er klar igjen.

Fansen har presset på og Warnock har presset på, Cellino/klubben har måttet gi seg og lar han spille. Hva skal man gjøre nå, benke han igjen eller la han fortsette å spille? Jeg blir helt matt av det surret fansen, spiller og klubben steller i stand.


kan vara läge att spela in berardi på vänsterbacken,för att ha taylor som back up och framtidspelare, däremot vill jag inte klaga och skälla på warnock för jag tycker han får oförtjänt mycket skit och får oftast iträda rollen som syndabock, warnock austin och i viss mån pearce är 3 spelare som överlag inte får den credit de förtjänar,
« Siste redigering: Oktober 19, 2014, 17:21:33 av sportcarl1 »
 

Jostein.

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #157 på: Oktober 19, 2014, 18:14:16 »
Alle de som har mast på Warnock nå ser vel hva han tilfører og hva han ikke tilfører. Nå spilte jo de dårlig på fredag, men slik vi setter laget/formasjonen så må vi ha en helt annen type back enn Warnock.

Han er dessuten gammel, overbetalt og vil ikke få ny kontrakt. La heller Byram spille på høyre og Berardi på venstreback til vi henter en ny en eller Taylor er klar igjen.

Fansen har presset på og Warnock har presset på, Cellino/klubben har måttet gi seg og lar han spille. Hva skal man gjøre nå, benke han igjen eller la han fortsette å spille? Jeg blir helt matt av det surret fansen, spiller og klubben steller i stand.



Jeg skjønner ikke de som ha villet ha warnock inn på laget, greit nokk han spillte bra i begynnelsen av sesongen(noe som jeg mener bare var tilfeldigheter). Men hver gang han får ballen i en kontring eller i overgangs fasen, klarer han å slå en helsikkens feilpasning. Han øydlegger angrepsfotballen for hele laget
Leeds Carajo!

Promotion 2010

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #158 på: Oktober 19, 2014, 18:32:05 »
Endelig noen som ser hva Warnock bidrar med.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #159 på: Oktober 29, 2014, 21:25:38 »
Warnock admitted his frustrations at being in and out of the team in recent weeks, but the full-back insists there were no complaints as he fought to earn a way back in. "It’s always frustrating," he said. "I felt my form was good and you go into games in and out of the team and it’s frustrating. "You lose a bit of fitness, a little bit of sharpness, you come back in two weeks later and you try and do a job.

"But I’m not going to complain about it because that was the way the manager wanted to do it and he felt that he wanted to rotate things. I just want to play games, I’m not different to anyone else.

"I’m going to get frustrated but I’m not going to spit my dummy out like a lot of people have said I’ve done. I’ve just got to knuckle down and get on with it."

 ;D ;D ;D ;D ;D

- See more at: http://www.leedsunited.com/news/article/6ph0tlfno03w195gzk1n9cjiq/title/warnock-backs-redfearn#sthash.XbrFoKGi.dpuf
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #160 på: November 29, 2014, 20:31:21 »
Nå, Warnock-hatere. Synes dere han var shite i dag også?

På Waccoe sin MOM-kåring for sesongen, er han den eneste forsvarsspilleren som har blitt MOM denne sesongen, og det til og med 2 ganger. Han får sannsynligvis den tredje etter dagens strålende kamp.

Fortsatt vår beste forsvarsspiller. Og nå kaptein!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #161 på: November 29, 2014, 21:30:25 »
Warnock-hatere?

Det var da voldsomt
 

sportcarl1

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #162 på: November 29, 2014, 21:56:53 »
warnock har gjort  en klart godkänd säsong och har levererat med råge med tanke på den nivå han befinner sig, många gånger varit den räddande ängeln på målinjen när övriga backar varit på fel plats, han är värd all cred, dock är han  inte vår framtid, nästa säsong vill jag se en ung hungrig spelare med speluppfattning och tekniken  att passa in i det (nya) Leeds
 

Sølvreven

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #163 på: November 30, 2014, 00:09:57 »
Warnock er en god back og får unødvendig mye tyn av enkelte her inne. Hører at Charlie Taylor skryter uhemmet av  Warnock og hans vilje til å være mentor for han. Har driver med god opplæring til arvtakeren og det vil vi nok nyte godt av de kommende årene. Håper bare at unge Taylor blir så god som vi håper  :)
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Oppdrettslaksen

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #164 på: November 30, 2014, 03:02:39 »
Han har faktisk vært vår beste forsvarsspiller hittil i år! Hvem skulle trodd det etter sist sesong?  :o

Gufrias

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #165 på: November 30, 2014, 09:55:19 »
Forrige sesong frustrerte Warnock meg mer enn noen annen i forsvarsrekka, og jeg var veldig klar for Taylor, White eller en nyervervelse (i den rekkefølgen).

Men for et svar på tiltale. I hele høst har han vært uvurderlig - motstanderne har skapt mye mindre på hans side enn motsatt, og han har reddet stopperne våre gang på gang. I tillegg ser det ut til at han etter hvert linker godt opp med Mowatt offensivt.

The greatest come back since Lazarus.
Hekta på Leeds siden 1974

HåvardK

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #166 på: November 30, 2014, 10:38:29 »
Forrige sesong frustrerte Warnock meg mer enn noen annen i forsvarsrekka, og jeg var veldig klar for Taylor, White eller en nyervervelse (i den rekkefølgen).

Men for et svar på tiltale. I hele høst har han vært uvurderlig - motstanderne har skapt mye mindre på hans side enn motsatt, og han har reddet stopperne våre gang på gang. I tillegg ser det ut til at han etter hvert linker godt opp med Mowatt offensivt.

The greatest come back since Lazarus.
Word. Og framstår som en tydeigere kaptein enn Pearce også.

sportcarl1

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #167 på: November 30, 2014, 10:42:11 »
Warnock er en god back og får unødvendig mye tyn av enkelte her inne. Hører at Charlie Taylor skryter uhemmet av  Warnock og hans vilje til å være mentor for han. Har driver med god opplæring til arvtakeren og det vil vi nok nyte godt av de kommende årene. Håper bare at unge Taylor blir så god som vi håper  :)
Taylor är redan bra och en spelande back, ser honom som den självklare arvtagaren till Warnock,White har jag gett upp, skador och annat har hämmat och stoppat hans fotbolllskarriär
 

Promotion 2010

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #168 på: November 30, 2014, 12:39:29 »
Forrige sesong frustrerte Warnock meg mer enn noen annen i forsvarsrekka, og jeg var veldig klar for Taylor, White eller en nyervervelse (i den rekkefølgen).

Men for et svar på tiltale. I hele høst har han vært uvurderlig - motstanderne har skapt mye mindre på hans side enn motsatt, og han har reddet stopperne våre gang på gang. I tillegg ser det ut til at han etter hvert linker godt opp med Mowatt offensivt.

The greatest come back since Lazarus.
Word. Og framstår som en tydeigere kaptein enn Pearce også.

Morsomt innspill, og hva begrunner du det i?   ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #169 på: November 30, 2014, 12:40:05 »
LUFC Redfearn full of praise for leader Warnock
   
Leeds United manager Neil Redfearn was full of praise for experienced defender Stephen Warnock after the 2-0 win over Derby County on Saturday.

The vastly experienced fullback again put in a superb performance as he took over the captains armband from Jason Pearce and Redfearn says the former Liverpool and England international is a leader. Speaking to Eddie Gray on LUTV after the game, Redfearn was full of praise for Warnock, "I think Stephen is having a great season.

"He is a vastly experienced pro, he is a good pro and he understands the game.

"He is a leader and he leads people."

It has been a difficult spell for Warnock at Elland Road. The fullback looked like he was going to be allowed to leave in the summer but he answered his critics with a tremendous start to the season.

Warnock then seemed to be made the scapegoat after the 2-0 defeat at Brentford with owner Massimo Cellino critical of his performance and he found himself left out of the side for Leeds next two games. He was in and out of the side as former manager Darko Milanic switched between Warnock and Gaetano Berardi.

The 32-year-old has been an ever-present since Redfearn took over from Milanic and he has been in tremendous form since returning, showing his professionalism.


Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=378411#ixzz3KYDt2rTx
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

HåvardK

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #170 på: November 30, 2014, 13:47:34 »
Forrige sesong frustrerte Warnock meg mer enn noen annen i forsvarsrekka, og jeg var veldig klar for Taylor, White eller en nyervervelse (i den rekkefølgen).

Men for et svar på tiltale. I hele høst har han vært uvurderlig - motstanderne har skapt mye mindre på hans side enn motsatt, og han har reddet stopperne våre gang på gang. I tillegg ser det ut til at han etter hvert linker godt opp med Mowatt offensivt.

The greatest come back since Lazarus.
Word. Og framstår som en tydeigere kaptein enn Pearce også.

Morsomt innspill, og hva begrunner du det i?   ;)
Veldig lite, når sant skal sies. Men han opptrer med ro og autoritet, og når jeg i tillegg hører at han opptrer som forbilde for unggutta, trekker jeg konklusjonen raskt.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #171 på: November 30, 2014, 13:54:29 »
Forrige sesong frustrerte Warnock meg mer enn noen annen i forsvarsrekka, og jeg var veldig klar for Taylor, White eller en nyervervelse (i den rekkefølgen).

Men for et svar på tiltale. I hele høst har han vært uvurderlig - motstanderne har skapt mye mindre på hans side enn motsatt, og han har reddet stopperne våre gang på gang. I tillegg ser det ut til at han etter hvert linker godt opp med Mowatt offensivt.

The greatest come back since Lazarus.
Word. Og framstår som en tydeigere kaptein enn Pearce også.

Morsomt innspill, og hva begrunner du det i?   ;)
Veldig lite, når sant skal sies. Men han opptrer med ro og autoritet, og når jeg i tillegg hører at han opptrer som forbilde for unggutta, trekker jeg konklusjonen raskt.

Gøy at jeg ikke får skrell for innlegget mitt. Jeg har like lite grunnlag for å ikke støtte utsagnet som du har med din påstand. Det siste året har jeg mistet litt troen på Pearce, både som kaptein og som vår beste forsvarer.

Hva jeg synes om Warnock er nok underordnet. Men at Redfearn løfter ham frem og får fin respons setter jeg høyt.  :)
« Siste redigering: November 30, 2014, 13:56:05 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

GeirO

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #172 på: November 30, 2014, 14:06:58 »
Warnock har i alle år spilt mellom middels og meget bra og har aldri skjønt hvorfor han av og til mister plassen på laget.
MOT

Frode

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #173 på: Desember 01, 2014, 10:53:53 »
Da har YEPs sportskommentatorer sagt sitt. Alle hadde Warnock som "man of the match" mot Derby. Artig!
 

Runar

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #174 på: Desember 01, 2014, 12:16:43 »
Da har YEPs sportskommentatorer sagt sitt. Alle hadde Warnock som "man of the match" mot Derby. Artig!

Ting må sees i kontekst...

Warnock har gjort en bra sesong, mye bedre enn hva vi har sett av han tidligere..

Han har visst seg som en samlende spiller i en litt splittet tropp, men det er også litt politikk i at han blir skryt opp i skyene over litt over gjennomsnittet prestasjoner.

Behandlingen han fikk av Cellino, innrykket av utlendinger til Leeds har skapt en forkjærlighet for Cooper, Pearce, Warnock, Sharp samt Morison fordi de er engelsk ikke fordi de nødvendigvis er så gode.

Slakten av Bianchi, Doukara og Bellusci er og en del av misnøyen med at det ikke lenger er bare engelskmenn i troppen.

Kritikken mot enkelte er slik jeg ser det, helt meningsløs. Det må være et poeng å skille sak og person. Leeds har i dag et mer spennende lag enn det har hatt de tre foregående sesongene. Vi har tre spillere i troppen der PL klubber har gjort framstøt for å signere (Byram, Mowatt og Cook), vi har opprykkserfaring fra Serie B i flere spillere. Vi har også spillere med en del serie A kamper (Berardi, Bellusci). Vi har hentet en som har u20 landskamper som nummer 10 for Brazil, dette MÃ… jo klinge bedre enn når Warnock hentet gamle Pompey spillere og andre has beens (Pearce, Norris, Varney, Douif) og vi fortsatt trodde på opprykk inne på forumet. 
 

Frode

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #175 på: Desember 01, 2014, 12:30:36 »
Da har YEPs sportskommentatorer sagt sitt. Alle hadde Warnock som "man of the match" mot Derby. Artig!

Ting må sees i kontekst...

Warnock har gjort en bra sesong, mye bedre enn hva vi har sett av han tidligere..

Han har visst seg som en samlende spiller i en litt splittet tropp, men det er også litt politikk i at han blir skryt opp i skyene over litt over gjennomsnittet prestasjoner.

Behandlingen han fikk av Cellino, innrykket av utlendinger til Leeds har skapt en forkjærlighet for Cooper, Pearce, Warnock, Sharp samt Morison fordi de er engelsk ikke fordi de nødvendigvis er så gode.

Slakten av Bianchi, Doukara og Bellusci er og en del av misnøyen med at det ikke lenger er bare engelskmenn i troppen.

Kritikken mot enkelte er slik jeg ser det, helt meningsløs. Det må være et poeng å skille sak og person. Leeds har i dag et mer spennende lag enn det har hatt de tre foregående sesongene. Vi har tre spillere i troppen der PL klubber har gjort framstøt for å signere (Byram, Mowatt og Cook), vi har opprykkserfaring fra Serie B i flere spillere. Vi har også spillere med en del serie A kamper (Berardi, Bellusci). Vi har hentet en som har u20 landskamper som nummer 10 for Brazil, dette MÃ… jo klinge bedre enn når Warnock hentet gamle Pompey spillere og andre has beens (Pearce, Norris, Varney, Douif) og vi fortsatt trodde på opprykk inne på forumet. 




Jeg tror det er så enkelt at han faktisk var Leeds beste i denne kampen:)
 

Kato

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #176 på: Desember 01, 2014, 12:49:43 »
Da har YEPs sportskommentatorer sagt sitt. Alle hadde Warnock som "man of the match" mot Derby. Artig!

Ting må sees i kontekst...

Warnock har gjort en bra sesong, mye bedre enn hva vi har sett av han tidligere..

Han har visst seg som en samlende spiller i en litt splittet tropp, men det er også litt politikk i at han blir skryt opp i skyene over litt over gjennomsnittet prestasjoner.

Behandlingen han fikk av Cellino, innrykket av utlendinger til Leeds har skapt en forkjærlighet for Cooper, Pearce, Warnock, Sharp samt Morison fordi de er engelsk ikke fordi de nødvendigvis er så gode.

Slakten av Bianchi, Doukara og Bellusci er og en del av misnøyen med at det ikke lenger er bare engelskmenn i troppen.

Kritikken mot enkelte er slik jeg ser det, helt meningsløs. Det må være et poeng å skille sak og person. Leeds har i dag et mer spennende lag enn det har hatt de tre foregående sesongene. Vi har tre spillere i troppen der PL klubber har gjort framstøt for å signere (Byram, Mowatt og Cook), vi har opprykkserfaring fra Serie B i flere spillere. Vi har også spillere med en del serie A kamper (Berardi, Bellusci). Vi har hentet en som har u20 landskamper som nummer 10 for Brazil, dette MÃ… jo klinge bedre enn når Warnock hentet gamle Pompey spillere og andre has beens (Pearce, Norris, Varney, Douif) og vi fortsatt trodde på opprykk inne på forumet. 

Helt enig i disse betraktningene. I perioder har jeg ønsket Warnock erstattet, men med unntak av et par glipper har han vært god hele høsten.

Gi italienerne litt mer tid, så tror jeg summen blir bra.
 

Runar

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #177 på: Desember 01, 2014, 13:30:32 »
Da har YEPs sportskommentatorer sagt sitt. Alle hadde Warnock som "man of the match" mot Derby. Artig!

Ting må sees i kontekst...

Warnock har gjort en bra sesong, mye bedre enn hva vi har sett av han tidligere..

Han har visst seg som en samlende spiller i en litt splittet tropp, men det er også litt politikk i at han blir skryt opp i skyene over litt over gjennomsnittet prestasjoner.

Behandlingen han fikk av Cellino, innrykket av utlendinger til Leeds har skapt en forkjærlighet for Cooper, Pearce, Warnock, Sharp samt Morison fordi de er engelsk ikke fordi de nødvendigvis er så gode.

Slakten av Bianchi, Doukara og Bellusci er og en del av misnøyen med at det ikke lenger er bare engelskmenn i troppen.

Kritikken mot enkelte er slik jeg ser det, helt meningsløs. Det må være et poeng å skille sak og person. Leeds har i dag et mer spennende lag enn det har hatt de tre foregående sesongene. Vi har tre spillere i troppen der PL klubber har gjort framstøt for å signere (Byram, Mowatt og Cook), vi har opprykkserfaring fra Serie B i flere spillere. Vi har også spillere med en del serie A kamper (Berardi, Bellusci). Vi har hentet en som har u20 landskamper som nummer 10 for Brazil, dette MÃ… jo klinge bedre enn når Warnock hentet gamle Pompey spillere og andre has beens (Pearce, Norris, Varney, Douif) og vi fortsatt trodde på opprykk inne på forumet. 




Jeg tror det er så enkelt at han faktisk var Leeds beste i denne kampen:)

Jeg så jo kampen selv, at 8 av 8 skal ha han som MOM bekrefter min påstand.

Ikke at noen hadde feil om at han var MOM, men så jevnt som det var, er det imponerende at alle har samme
 

Promotion 2010

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #178 på: Desember 01, 2014, 22:29:39 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #179 på: Desember 01, 2014, 22:33:07 »
Jon R.