Skrevet av Emne: EX-Spiller: Stephen Warnock  (Lest 68250 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Gufrias

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #60 på: Mars 09, 2013, 21:24:42 »
Warnock hadde problemer med Zaha langs bakken og Murray i lufta, men det er han neimen ikke alene om.

Jeg synes fortsatt han virker som en bra back på dette nivået.
Hekta på Leeds siden 1974

sportcarl1

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #61 på: Mars 09, 2013, 23:03:22 »
Warnock hadde problemer med Zaha langs bakken og Murray i lufta, men det er han neimen ikke alene om.

Jeg synes fortsatt han virker som en bra back på dette nivået.
första halvlek var han riktigt bra. lite sämre i andra,
 

Woody

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #62 på: Mars 09, 2013, 23:41:51 »
Warnock hadde problemer med Zaha langs bakken og Murray i lufta, men det er han neimen ikke alene om.

Jeg synes fortsatt han virker som en bra back på dette nivået.
Syns vi har fått ein stabil vback, hadde kanskje ikkje sin beste kamp i dag der begge måla kom på hans side, men har og mange fine inngripen deriblant da han ofra seg og fikk gult kort.Da var han faktisk inne å dekka før høgresida i midtforsvaret
LIFE IS LEEDS

Promotion 2010

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #63 på: Juli 01, 2014, 17:07:34 »
SURPRISE:

Stephen Warnock free to leave Leeds United?
© Getty Images


By Liam Apicella, Features Editor
Filed: Tuesday, July 1, 2014 at 15:12 UK
Last Updated: Tuesday, July 1, 2014 at 15:14 UK
Leeds United have reportedly informed Stephen Warnock that he is free to find himself another club.

The left-back was expected to remain at Elland Road for next season, particularly because his current contract has 12 months left to run.

However, the 32-year-old has been told by his Championship employers that he does not feature in their plans for the forthcoming campaign, according to Sky Sports News.

Warnock joined Leeds from Aston Villa last year.

 ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #64 på: Juli 01, 2014, 17:12:09 »
SURPRISE:

Stephen Warnock free to leave Leeds United?
© Getty Images


By Liam Apicella, Features Editor
Filed: Tuesday, July 1, 2014 at 15:12 UK
Last Updated: Tuesday, July 1, 2014 at 15:14 UK
Leeds United have reportedly informed Stephen Warnock that he is free to find himself another club.

The left-back was expected to remain at Elland Road for next season, particularly because his current contract has 12 months left to run.

However, the 32-year-old has been told by his Championship employers that he does not feature in their plans for the forthcoming campaign, according to Sky Sports News.

Warnock joined Leeds from Aston Villa last year.

 ::)

Litt overraskende, men i en omstillingssesong så er det litt bakvendt å gi en ekstremt godt betalt spiller tillit når han allikevel skal dra etter sesongen.

La han finne seg en ny klubb nå!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #65 på: Juli 01, 2014, 22:58:41 »
YEP:

Leeds are also believed to have told left-back Stephen Warnock that he is free to find himself another club, although he has 12 months left on his contract and goalkeeper Kenny is set for talks on his future.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Xern

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #66 på: Juli 03, 2014, 14:21:49 »
@POPEY: #lufc For those asking about reports of Stephen Warnock being released,I don't see it. He has trained all the sessions on each day in Italy.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Promotion 2010

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #67 på: August 02, 2014, 14:37:43 »
CHARLES SALE: Angry Leeds consultant Graham Bean cuts ties with agents over money owed in Stephen Warnock deal

Man who runs day-to-day operations at Leeds won't deal with SEM agents
He dealt with company's managing director Craig Honeyman over Warnock

One text from Honeyman called Bean a 'pathetic old policeman' and said: 'Don't ever try to threaten or intimidate me. I've seen your waisteline'

By CHARLES SALE 
PUBLISHED: 21:31 GMT, 1 August 2014 | UPDATED: 08:33

A row over money owed from full back Stephen Warnock’s move from Aston Villa to Leeds in January 2013 has led to Elland Road refusing to deal with football agents SEM in future.

Leeds consultant Graham Bean, effectively in day-to-day control for Italian owner Massimo Cellino, has cut any ties with SEM following incendiary texts sent to him by their managing director Craig Honeyman.
One text from Honeyman infuriated Bean, highly respected former FA compliance chief. It read: ‘Pathetic old policeman trying to throw his weight around. It doesn’t work without the uniform old man. I will meet you anywhere any time no problem. Don’t ever try to threaten or intimidate me. I’ve seen your waistline.’

Dispute: Leeds are now refusing to work with SEM after a dispute over money in Stephen Warnock's deal
Bean said: ‘Mr Honeyman needs to be a lot more professional in his dealings with clubs. Sending such immature messages is not acceptable in any form of business.’

Honeyman took over as CEO after Jerome Anderson resigned last September. He said: ‘Commission was due on a deal. Leeds didn’t want to pay. Our lawyers dealt with the matter. Payment was received and we all move on.’


Read more: http://www.dailymail.co.uk/sport/article-2713691/CHARLES-SALE-Angry-Leeds-consultant-Graham-Bean-cuts-ties-agents-money-owed-Stephen-Warnock-deal.html#ixzz39EnD2Flf
Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #68 på: September 04, 2014, 23:23:10 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #69 på: September 23, 2014, 17:17:42 »
LUFCDATA ‏@LUFCDATA  · 39m 
S. Warnock has excelled this season: 8 league apps, 87% pass rate, 1 goal, 14 tackles won, 34 clearances & 28 interceptions (via @Squawka).

I tillegg har han under caretaker Redfearn fungert som 'samtalepartner' sammen med kollega Tonge.
Jo, Warnock har vært rimelig innflytelsesrik denne høsten!
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Woody

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #70 på: September 23, 2014, 21:48:18 »
LUFCDATA ‏@LUFCDATA  · 39m 
S. Warnock has excelled this season: 8 league apps, 87% pass rate, 1 goal, 14 tackles won, 34 clearances & 28 interceptions (via @Squawka).

I tillegg har han under caretaker Redfearn fungert som 'samtalepartner' sammen med kollega Tonge.
Jo, Warnock har vært rimelig innflytelsesrik denne høsten!

Ein ny vår denne høsten ;D ;D  Den va fin Asbjørn
LIFE IS LEEDS

GeirO

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #71 på: September 23, 2014, 21:52:17 »
Disse tallene sier meg ingenting, men jeg kan se at han er god.
MOT

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #72 på: September 23, 2014, 21:55:29 »


Ein ny vår denne høsten ;D ;D  Den va fin Asbjørn
Enig. Når du først slår til så slår du til  :D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #73 på: September 23, 2014, 21:58:53 »
Disse tallene sier meg ingenting, men jeg kan se at han er god.
Våre beste, Bianchi/Austin ligger rett over 90% pasningssikkerhet, og de har i alle fall langt færre enn 14 taklinger pr kamp.

Vi kan bl.a. sammenligne internt blant spillerne våre i kamper her :)

http://www.squawka.com/
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #74 på: September 23, 2014, 22:55:38 »
Disse tallene sier meg ingenting, men jeg kan se at han er god.
Våre beste, Bianchi/Austin ligger rett over 90% pasningssikkerhet, og de har i alle fall langt færre enn 14 taklinger pr kamp.

Vi kan bl.a. sammenligne internt blant spillerne våre i kamper her :)

http://www.squawka.com/

Warnock har vel 14 taklinger vunnet til sammen, stemmer ikke det? Kan da ikke ha dette i snitt pr. kamp!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #75 på: September 23, 2014, 23:10:49 »
Disse tallene sier meg ingenting, men jeg kan se at han er god.
Våre beste, Bianchi/Austin ligger rett over 90% pasningssikkerhet, og de har i alle fall langt færre enn 14 taklinger pr kamp.

Vi kan bl.a. sammenligne internt blant spillerne våre i kamper her :)

http://www.squawka.com/

Warnock har vel 14 taklinger vunnet til sammen, stemmer ikke det? Kan da ikke ha dette i snitt pr. kamp!

auren

Det er riktig, 14 hittil (50%),  Han scorer vel mest på interceptions (28 stk)...

http://www.squawka.com/football-player-rankings#duels-won#player-stats#football-league-championship|season-2014/2015#leeds#all-player-positions#16#38#0#0#90#08/08/2014#23/09/2014#season#1#all-matches#total#desc#total
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Leedsfan

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #76 på: Oktober 06, 2014, 00:24:43 »
Ikke bra, ikke bra i det hele tatt! Dette er ikke teambuilding og kan ikke være bra for moralen!!!

"
LEEDS full-back Stephen Warnock has complained to the PFA about being frozen out of the team by owner Massimo Cellino.
Warnock, 32, has not played in United’s last two matches, despite previously being ever-present."

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #77 på: Oktober 06, 2014, 00:59:19 »
Ryktene om dette har gått noen dager. Håpløst av Cellino hvis hovedlinjene i dette stemmer. Med Warnocks klage vil  saken bli løftet ut av ryktebørsen og belyst på en skikkelig måte. Kanskje en annen "sannhet"da  kommer for dagen. Time will show.
Jon R.

Leedsfan

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #78 på: Oktober 06, 2014, 07:35:36 »
Ryktene om dette har gått noen dager. Håpløst av Cellino hvis hovedlinjene i dette stemmer. Med Warnocks klage vil  saken bli løftet ut av ryktebørsen og belyst på en skikkelig måte. Kanskje en annen "sannhet"da  kommer for dagen. Time will show.

Da må vel klagen gjelde tapte arbeidsinntekter? Spilleren må jo også fått et klart signal fra Cellino eller Milanic om at benkingen ikke er pga det sportslige. Det er mange som blir benket og ikke liker det.

Vet ikke om Warnock bare er tøff, kanskje dum også!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Woody

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #79 på: Oktober 06, 2014, 07:56:37 »
Ryktene om dette har gått noen dager. Håpløst av Cellino hvis hovedlinjene i dette stemmer. Med Warnocks klage vil  saken bli løftet ut av ryktebørsen og belyst på en skikkelig måte. Kanskje en annen "sannhet"da  kommer for dagen. Time will show.

Da må vel klagen gjelde tapte arbeidsinntekter? Spilleren må jo også fått et klart signal fra Cellino eller Milanic om at benkingen ikke er pga det sportslige. Det er mange som blir benket og ikke liker det.

Vet ikke om Warnock bare er tøff, kanskje dum også!
[/quot

Veit ikkje om han er tøff eller dum, men veio at vegen til første lags spel blir lang...hvilket er syn, trur vi kunne hatt bra nytte av arbeidshest en i ein lang sesong. Cellinos mål er nok kun økonomisk, tippar Warnock går på lån i januar.




æ

LIFE IS LEEDS

Kato

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #80 på: Oktober 06, 2014, 09:34:39 »
Med en god del positivitet for tiden, bli dette noe jeg ikke liker.

Så sent som mot Huddersfield var Warnock en av våre beste. Uforståelig at han vrakes, enda verre om Cellino styrer laguttak.
 

Tom S

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #81 på: Oktober 06, 2014, 10:52:11 »
Ingen problem med at Warnock vrakes, han er ikkje god nok - ei heller framtida vår.

Verre er det at Massimo er litt for tett på alt som skjer i klubben - vår "frelser" kan fort bli vår "verste fiende"....
Men, eg tviheld på "frelser" inntil videre :)
COME ON LEEDS !!

auren

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #82 på: Oktober 06, 2014, 11:53:59 »
Ingen problem med at Warnock vrakes, han er ikkje god nok - ei heller framtida vår.

Verre er det at Massimo er litt for tett på alt som skjer i klubben - vår "frelser" kan fort bli vår "verste fiende"....
Men, eg tviheld på "frelser" inntil videre :)

Er du gammel nok er du god nok. Og det bør jo gjelde for alle aldre. Warnock har vært vår beste forsvarsspiller denne sesongen, så skjønner virkelig ikke hvorfor du mener at han ikke er god nok. Vil ikke ha en midtstopper som venstreback eller en temperamentsfull sveitser som kommer til å få 10 røde kort denne sesongen.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #83 på: Oktober 06, 2014, 12:02:11 »
Ingen problem med at Warnock vrakes, han er ikkje god nok - ei heller framtida vår.

Verre er det at Massimo er litt for tett på alt som skjer i klubben - vår "frelser" kan fort bli vår "verste fiende"....
Men, eg tviheld på "frelser" inntil videre :)

Er du gammel nok er du god nok. Og det bør jo gjelde for alle aldre. Warnock har vært vår beste forsvarsspiller denne sesongen, så skjønner virkelig ikke hvorfor du mener at han ikke er god nok. Vil ikke ha en midtstopper som venstreback eller en temperamentsfull sveitser som kommer til å få 10 røde kort denne sesongen.

auren

Mest med tanke på at kontrakten ender etter sesongen. Hadde han spilt som en helt denne sesongen så er alderen hans negativ med tanke på å gi han en ny kontrakt, hadde han vært 24 år så hadde det vært annerledes.

Cooper var ikke noe sjakktrekk, men Berardi gjorde mer en enn godkjent jobb. Charlie Taylor hadde vært en løsning, men meniskskadet.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Gufrias

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #84 på: Oktober 06, 2014, 12:19:00 »
Ingen problem med at Warnock vrakes, han er ikkje god nok - ei heller framtida vår.

Verre er det at Massimo er litt for tett på alt som skjer i klubben - vår "frelser" kan fort bli vår "verste fiende"....
Men, eg tviheld på "frelser" inntil videre :)
Jeg har et problem med at Warnock vrakes. Han er kanskje ikke god nok, men han er den beste venstrebacken vi har.

Man kunne forsvare en vraking hvis det var for å gi plass til en yngre venstreback, men begge disse er på sykestua. Så jeg ser absolutt ingen fornuftige sportslige argumenter for å benke Warnock til fordel for   Cooper eller Berardi.
Hekta på Leeds siden 1974

Annesj

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #85 på: Oktober 06, 2014, 12:35:54 »
Ingen problem med at Warnock vrakes, han er ikkje god nok - ei heller framtida vår.

Verre er det at Massimo er litt for tett på alt som skjer i klubben - vår "frelser" kan fort bli vår "verste fiende"....
Men, eg tviheld på "frelser" inntil videre :)
Jeg har et problem med at Warnock vrakes. Han er kanskje ikke god nok, men han er den beste venstrebacken vi har.

Man kunne forsvare en vraking hvis det var for å gi plass til en yngre venstreback, men begge disse er på sykestua. Så jeg ser absolutt ingen fornuftige sportslige argumenter for å benke Warnock til fordel for   Cooper eller Berardi.

Vil gjerne gi Berardi mer enn en kamp der før jeg dømmer han som dårligere enn W. Cooper er ingen venstreback. berardi kom meget godt fra det mot Sheff Wed. Synes også Berardi ser ut som har et utviklingspotensiale som langt overgår W med ball. Kjør på med Berardi sier jeg.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Promotion 2010

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #86 på: Oktober 06, 2014, 14:02:14 »
Ikke bra, ikke bra i det hele tatt! Dette er ikke teambuilding og kan ikke være bra for moralen!!!

"
LEEDS full-back Stephen Warnock has complained to the PFA about being frozen out of the team by owner Massimo Cellino.
Warnock, 32, has not played in United’s last two matches, despite previously being ever-present."




Fullstendig idiotisk. Hvem er det som går til PFA fordi de har mistet plassen på laget!? En illojal spiller.

Få han ut!  :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Oppdrettslaksen

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #87 på: Oktober 06, 2014, 14:06:45 »
Personlig mener jeg at Warnock har blitt behandlet urettferdig her! I mine øyne har han vært en av sesongens positive overraskelser, og at han fortjener å starte foran Berardi! Når det er sagt så håper jeg likevel at Charlie Taylor legger beslag på plassen når han kommer tilbake fra skaden! :)

Leedsfan

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #88 på: Oktober 06, 2014, 14:17:05 »
https://vine.co/v/OKvPvW63d99

Se på Warnock og Sharp. Kanskje ikke bare go'spillet til Ante og Douk er grunnen til at begge er benket?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Blank_File

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #89 på: Oktober 06, 2014, 14:29:12 »
https://vine.co/v/OKvPvW63d99

Se på Warnock og Sharp. Kanskje ikke bare go'spillet til Ante og Douk er grunnen til at begge er benket?
Hva I alle dager er dette for noe drit? Hva skal det bety?