Skrevet av Emne: EX-Spiller: Stephen Warnock  (Lest 68261 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kontakinte

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #180 på: Desember 01, 2014, 23:21:07 »
Det går så remmer og tøy fyker, mange komiske episoder hvor han også får rensket unna tilslutt ;D.  Jeg har ikke ønsket Warnock vekk! ønsker bare en med litt mer teknisk ro.. ;)

lojosang

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #181 på: Desember 02, 2014, 00:53:45 »
Det går så remmer og tøy fyker, mange komiske episoder hvor han også får rensket unna tilslutt ;D.  Jeg har ikke ønsket Warnock vekk! ønsker bare en med litt mer teknisk ro.. ;)

Leverer ferdigscoret mål til µAnte. Binder sammen forsvaret. Vår beste defansive spiller i år med solid margin. Og en av få erfarne spillere i troppen. Må også være med neste år, gjerne mest som mentor for Taylor.
- Leif Olav

Promotion 2010

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #182 på: Desember 12, 2014, 11:23:41 »
STEPHEN WARNOCK HAS TO GET A NEW CONTRACT
December 12, 2014    LeedsAllOver    Leave a comment

   
At this level, there aren’t many better at left-back. Given that he doesn’t have a wide player in-front of him, he does an even more impressive job. Every team we play against tries to attack us through Byram’s side, simply because they know how good Warnock is. He offers much experience in a very inexperienced side, it says a lot that he has been promoted to captain, even when Jason Pearce played. I think it’s very unlikely that Warnock will get a new contract, because he’s one of our higher earners. However with the ongoing Massimo Cellino – Football League problem who knows who our owner could be later this season? I don’t think Cellino would give Warnock a contract but a different owner is very likely to see it very differently.

Arguably, he has been our most consistent and best player this season, he has a massive impact on games from left-back. Maybe this also tells a story that the rest of the team hasn’t been good enough… On the basis that Cellino stays, I don’t see him signing any experienced players, he seems to favour signing young players with potential, Antenucci and Taylor being the only real exceptions. I also think keeping Warnock for another season would be good for Charlie Taylor, as they could both have proper competition for places and I’m sure he’d learn a few things.

Another player that has to stay, more long-term than Warnock, is Adryan. With Cellino or without Cellino, he is loving it here, you can tell from his interview in the YEP. I think next season really could be a great season for us, one that sees us properly challenge for the first time in years and Adryan needs to be here. Keeping Adryan would show great ambition, we just need a new CB and a big strong central midfielder oh, don’t forget the wingers.


Read more at http://leedsallover.com/stephen-warnock-has-to-get-a-new-contract/#gsMHZPSUxFh6XPBi.99
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #183 på: Desember 13, 2014, 18:03:56 »
@LUFCDATA: Leeds 0-1 Fulham FT. A tenth league defeat of the season. The loss of Stephen Warnock (hamstring) is the biggest blow of the day. #LUFC

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Hallgeir *

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #184 på: Desember 13, 2014, 21:14:00 »
Leeds Utd Star Not Injured


Leeds United defender Stephen Warnock has taken to Twitter to reveal that despite leaving the pitch early in today’s game, he has not pulled his hamstring, and might not even be injured.

Initial fears were that Warnock, who has played a key role for Leeds since Neil Redfearn took permanent charge of the first team, would be out injured for an extensive period of time.

There were reports that the player had pulled his hamstring, which is a serious injury and would likely have excluded him from action for the entire Christmas period.

This would have come as a blow to Leeds, who lost 1-0 to Fulham today, marooning them in 19th in the table, only a small gap above the relegation zone.
Super Leeds since 1968

sportcarl1

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #185 på: Desember 13, 2014, 22:58:40 »
Warnock  varvar likt övriga spelare i laget bra matcher med dåliga matcher, jag skulle inte ha något emot att ha Taylor på den matchen
 

Promotion 2010

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #186 på: Desember 14, 2014, 11:23:19 »
Stephen Warnock

@StephenWarnock3: Poor result and poor performance today. Not pulled my hamstring I wasn't feeling well during the game and got dehydrated and cramped up.


Svak igjen, så det forklarer vel litt.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Hallgeir *

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #187 på: Januar 06, 2015, 21:17:34 »
Positive nyheter for vår kaptein...

LUFC Better news for influential full back
 
Leeds United full back Stephen Warnock has revealed that he has received positive news on his injury sustained at Derby County.

Warnock was taken off in the opening minutes of the 2-0 defeat at Derby County over the festive period and Leeds boss Neil Redfearn revealed at the weekend that it looked like a ligament injury that could have meant a lengthy spell on the sidelines but Warnock revealed on his twitter account today that he has received good news.

@StephenWarnock3  'Very happy with the news that my scan is all clear. Dr also happy with its condition. Need to get the last bit of swelling out of it.'

It is good news for Leeds boss Redfearn with Warnock in terrific form this season and recently taking over the captains` armband.



Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=383167#ixzz3O4g1qytc
Super Leeds since 1968

Kickthemdown

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #188 på: Januar 12, 2015, 11:42:45 »
Warnock er omtrent klar for Derby. Medical i dag. Men det jeg stusser over er lønna hans. Det står her at han er på 40.000 pr uke. Og da lurer jeg fælt på omk lønningene i Leeds er mye høyere enn de faktisk virker utad. Ikke rart da at klubben ikke tjener penger
http://www.derbycounty-mad.co.uk/news/tmnw/stephen_warnock_has_medical_851126/index.shtml?
Har da vært klart lenge at Warnock sitter på en meget god lønn, om den er hele £40000 er jeg mer skeptisk til. Bli kvitt fyren !

Cherry

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #189 på: Januar 12, 2015, 11:56:59 »
Det skjedde jo noe i tidligere kamp i år, der Warnock viste for alle og enhver at han hadde fått
beskjed om at man ikke kødder med Cellino....en gest etter at han scoret mener jeg.

Men, vi har ikke flust av venstrebeinte i troppen - så her trenger vi da cover for Taylor.
At Warnock går er helt greit , han blir ikke noe savn mener jeg...
 

Promotion 2010

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #190 på: Januar 12, 2015, 11:57:15 »
Stephen Warnock - medical

Rumours of Leeds United's influential defender and Captain having a medical at Derby are coming through

There is a high probability that Leeds United's Captain and left back Stephen Warnock is to undergo a medical examination at Moor Farm today.

Warnock has been out with an ankle injury recently but it is not thought this would jepodise any transfer if the rumours are true.

At 33 years of age, it would be a big gamble for the Rams and also a drain on resources if Warnock gets the £40,000 per week he commands at the moment. Leeds are said to be letting Warnock go to lighten the wage bill at Elland Road.

Warnock has been picked for the England squad twice, and significantly this was when Steve McClaren
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #191 på: Januar 12, 2015, 12:23:12 »
Jeg synes det er kjipt at SW forlater oss, men hvis han koster det det antydes her så.....blir spennende å se hva vi evt får inn nå da. Trodde jo Rudy skulle forsvinne men....
Yeboahs vitne

lojosang

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #192 på: Januar 12, 2015, 12:32:26 »
At Warnock skulle tjene 40000 i uka er ekstremt lite sannsynlig når vi vet hvem som styrte klubben da han kom hit. Men han er nok helt sikkert en av våre best betalte spillere.
- Leif Olav

Runar

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #193 på: Januar 12, 2015, 12:38:26 »
At Warnock skulle tjene 40000 i uka er ekstremt lite sannsynlig når vi vet hvem som styrte klubben da han kom hit. Men han er nok helt sikkert en av våre best betalte spillere.

Du skjønner at det er pund det er snakk om 40 000 pund? Det kan umulig være riktig, han er nok troppens best betalte spiller, men nekter å tro at Leeds har kastet slike summer etter en spiller.
 

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #194 på: Januar 12, 2015, 12:53:35 »
At Warnock skulle tjene 40000 i uka er ekstremt lite sannsynlig når vi vet hvem som styrte klubben da han kom hit. Men han er nok helt sikkert en av våre best betalte spillere.
Feil, det er usannsynlig ;D

Cannavaro

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #195 på: Januar 12, 2015, 13:53:46 »
At Warnock skulle tjene 40000 i uka er ekstremt lite sannsynlig når vi vet hvem som styrte klubben da han kom hit. Men han er nok helt sikkert en av våre best betalte spillere.

Du skjønner at det er pund det er snakk om 40 000 pund? Det kan umulig være riktig, han er nok troppens best betalte spiller, men nekter å tro at Leeds har kastet slike summer etter en spiller.
På Derby County Mad`s nettside står det at Warnock FORLANGER 40.000 pund i uka.  Da må vi vel anta at det har vært noe mindre i utbetaling hos oss.  Syns forøvrig det er et greit  å kvitte seg med en 33-åring for en grei overgangssum og samtidig lette oss i lønnsbudsjettet.  Charlie Taylor duger på venstreback.
MFLU - Miracles For Leeds United

sportcarl1

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #196 på: Januar 12, 2015, 15:03:57 »
At Warnock skulle tjene 40000 i uka er ekstremt lite sannsynlig når vi vet hvem som styrte klubben da han kom hit. Men han er nok helt sikkert en av våre best betalte spillere.

Du skjønner at det er pund det er snakk om 40 000 pund? Det kan umulig være riktig, han er nok troppens best betalte spiller, men nekter å tro at Leeds har kastet slike summer etter en spiller.
På Derby County Mad`s nettside står det at Warnock FORLANGER 40.000 pund i uka.  Da må vi vel anta at det har vært noe mindre i utbetaling hos oss.  Syns forøvrig det er et greit  å kvitte seg med en 33-åring for en grei overgangssum og samtidig lette oss i lønnsbudsjettet.  Charlie Taylor duger på venstreback.
mycket bra att bli av med honom, inte för att han är dålig men ålder lön med mera talar emot , vi har ju Taylor satsa på honom han verkar jämnare med, nu är det bara att hoppas på morison exit med är också en spelare med alldeles för hög lön mot vad han presterar
 

Jon R

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #197 på: Januar 12, 2015, 16:38:57 »
"Forlanger 40 000 pund i uka."

Dette tror jeg ikke en dritt på.
Jon R.

Josch

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #198 på: Januar 12, 2015, 17:23:57 »
Warnock har hatt en god sesong så langt og er viktig mht rutine når vi kjemper i bunnen.  Han har i alle fall overrasket meg positivt denne høsten. At han går tyder på at økonomien er ganske skakkjørt. Det er altså viktigere å redde budsjettet enn å beholde en viktig forsvarsspiller når vi kjemper i bunnen av tabellen. Mulig denne Taylor er så god at han kan erstatte Warnock, slik Cellino ser det.
 :(
Dette lover ikke godt. :(

Cherry

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #199 på: Januar 12, 2015, 17:52:15 »
At Warnock skulle tjene 40000 i uka er ekstremt lite sannsynlig når vi vet hvem som styrte klubben da han kom hit. Men han er nok helt sikkert en av våre best betalte spillere.

Du skjønner at det er pund det er snakk om 40 000 pund? Det kan umulig være riktig, han er nok troppens best betalte spiller, men nekter å tro at Leeds har kastet slike summer etter en spiller.
På Derby County Mad`s nettside står det at Warnock FORLANGER 40.000 pund i uka.  Da må vi vel anta at det har vært noe mindre i utbetaling hos oss.  Syns forøvrig det er et greit  å kvitte seg med en 33-åring for en grei overgangssum og samtidig lette oss i lønnsbudsjettet.  Charlie Taylor duger på venstreback.



Tror neppe vi får noe for han.... :o
 

Annesj

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #200 på: Januar 12, 2015, 19:14:18 »
Helt legitimt å kvitte seg me W ja.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

GeirO

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #201 på: Januar 12, 2015, 20:46:05 »
Skjønner ikke at Warnock vil forlate en fast venstrebackplass mot en fast benkeplass i Derby.....
MOT

Annesj

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #202 på: Januar 12, 2015, 21:34:02 »
Taylor er fremtiden. Warnock er et aldrende pengesluk. Enkelt regnestykke.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

sportcarl1

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #203 på: Januar 12, 2015, 21:43:09 »
Skjønner ikke at Warnock vil forlate en fast venstrebackplass mot en fast benkeplass i Derby.....
pengar?
 

Runar

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #204 på: Januar 12, 2015, 22:08:59 »
Taylor er fremtiden. Warnock er et aldrende pengesluk. Enkelt regnestykke.

6 mnd siden ville jeg ment at dette var en kjempe deal, nå har plutselig Warnock spilt opp mot sitt potensiale og er en av få ledere med erfaring i stallen. Vi sliter med plassering og reslutatsakning og det er ganske kritisk. Jeg tror ikke Warnock sine kvaliteter som spiller er problemet og erstatte, men hvordan indre justis og prestasjonskultur vil la seg prege under lagens forutsetninger.

Taylor har muligheten til å sette sitt stempel på den venstrebackplassen resten av sesongen, jeg håper han tar det. Det er synd at White er ute, da kunne dette kanskje vært hans mulighet til å få tilbake sin plass som venstreback som han urettmessig ble tatt fra av Warnock for 2 årsiden.
 

Jon R

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #205 på: Januar 12, 2015, 23:26:26 »
Mye rask på tur ut nå... Litt kvalitet inn nå, berge plassen og enda mer rask ut til sommeren og enda mer kvalitet inn= opprykk.

Fra league One kanskje , hvis vi kvitter oss med våre beste spillere.

Galskap å kvitte oss med kvalitet når vi befinner oss nede i sumpa. Jeg er forundret over supportere som er mer bekymret for budsjettet enn å holde plassen i championship. Vi trenger Warnock!
Jon R.

lojosang

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #206 på: Januar 13, 2015, 00:44:12 »
Helt legitimt å kvitte seg me W ja.

Hvis vi hadde ligget på tolvteplass og hatt mer enn en prepubertal venstreback og en som er frisk nok til å spille to kamper i året kunne jeg kanskje sagt meg enig. Ã… selge sesongens desidert beste og jevneste defansive spiller og stort sett den eneste igjen i klubben med litt erfaring fra engelsk fotball når vi ligger an til å rykke ned er galskap.
« Siste redigering: Januar 13, 2015, 00:45:48 av lojosang »
- Leif Olav

Joe Jordan

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #207 på: Januar 13, 2015, 08:56:26 »
Helt legitimt å kvitte seg me W ja.

Hvis vi hadde ligget på tolvteplass og hatt mer enn en prepubertal venstreback og en som er frisk nok til å spille to kamper i året kunne jeg kanskje sagt meg enig. Ã… selge sesongens desidert beste og jevneste defansive spiller og stort sett den eneste igjen i klubben med litt erfaring fra engelsk fotball når vi ligger an til å rykke ned er galskap.

Må si meg enig i det.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

samadhi

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #208 på: Januar 13, 2015, 09:35:04 »
Helt legitimt å kvitte seg me W ja.

Hvis vi hadde ligget på tolvteplass og hatt mer enn en prepubertal venstreback og en som er frisk nok til å spille to kamper i året kunne jeg kanskje sagt meg enig. Ã… selge sesongens desidert beste og jevneste defansive spiller og stort sett den eneste igjen i klubben med litt erfaring fra engelsk fotball når vi ligger an til å rykke ned er galskap.

Helt enig.
Ser for meg et scenario i midten av mai der Derby rykker opp med Warnock på laget, og vi rykker ned med en ung Taylor som ikke er så god som vi våger å håpe på.
Da blir det lett å skylde på ledelsen som kun tenkte penger når vi kvittet oss med lagets beste spiller i januar...

Warnock er ingen messias, men i år han vært solid defansivt og en av få som skaper trygghet i laget. Han er kaptein når han spiller og nesten den eneste spilleren over 30 år i stallen. I tillegg til to landskamper har han masse erfaring fra både PL og CCC, som jeg tror kommer godt med for italieneren våre.
marching on together,
derudaf forever...

Sølvreven

Sv: Spiller: Stephen Warnock
« Svar #209 på: Januar 13, 2015, 10:03:40 »
Skjønner ikke at Warnock vil forlate en fast venstrebackplass mot en fast benkeplass i Derby.....
pengar?
Og PL spill til neste år.....
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".