Skrevet av Emne: Ny kaptein?  (Lest 16316 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Ny kaptein?
« på: April 15, 2013, 21:10:24 »
Vil McDermott beholde Peltier som kaptein?

Jeg tror at enten Warnock, Ross eller en ny spiller vil bli kaptein.

Hva mener dere?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: Ny kaptein?
« Svar #1 på: April 15, 2013, 21:18:24 »
Jeg tror Warnock beholder kapteinsbindet ut sesongen. Fra høsten blir Matt Mills kaptein.  ;)

Tror ikke Peltier er kapteinsemne, han blir bedre uten.
 

Leedsfan

Sv: Ny kaptein?
« Svar #2 på: April 15, 2013, 21:28:31 »
Jeg tror Warnock beholder kapteinsbindet ut sesongen. Fra høsten blir Matt Mills kaptein.  ;)

Tror ikke Peltier er kapteinsemne, han blir bedre uten.

Bolton rykker opp, selger de Mills?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: Ny kaptein?
« Svar #3 på: April 15, 2013, 21:36:19 »
Njaa, det er en bit vei før de er oppe. Er jo bare målforskjell som holder de inne på playoff.

Mills burde definitivt vært hentet da han havna i klammeri med Nigel Pearson i fjor.

Skada i 4 måneder, akkurat tilbake.

Satser på et godt forhold til Brian M sørger for at han havner hos oss.
 

Leedsfan

Sv: Ny kaptein?
« Svar #4 på: April 16, 2013, 09:26:07 »
DM

Brian McDermott wants Bolton defender Matt Mills to kick off his Leeds rebuilding job this summer.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Bites Yer Legs

Sv: Ny kaptein?
« Svar #5 på: April 16, 2013, 09:37:22 »
Jeg håper på Warnock ut sesongen.


KEEP FIGHTING!!

Jon R

Sv: Ny kaptein?
« Svar #6 på: April 16, 2013, 16:22:43 »
Jeg håper på Warnock ut sesongen.


+1.
Jon R.

Promotion 2010

Sv: Ny kaptein?
« Svar #7 på: Januar 04, 2015, 13:58:57 »
@LUFCDATA: Leeds United captains this season:

Jason Pearce (19 games)
Stephen Warnock (7 games)
Liam Cooper (1 game).

#LUFC


 ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ny kaptein?
« Svar #8 på: Januar 15, 2015, 16:35:55 »
http://hereisthecity.com/en-gb/2015/01/15/leeds-united-boss-hints-liam-cooper-will-be-new-captain-after-st/


Leeds United FC        ✔   @LUFC 
Follow
Redfearn describes Liam Cooper as "captain material" - "He's shown that leadership quality in his performances since coming in." #lufc


Du kan også lese litt om pressekonferansen før kampen på lørdag!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Gufrias

Sv: Ny kaptein?
« Svar #9 på: Januar 15, 2015, 18:30:33 »
Det er vel bare å gi kapteinsbindet til den vi helst vil selge?
Hekta på Leeds siden 1974

Forever Whites

Sv: Ny kaptein?
« Svar #10 på: Januar 15, 2015, 20:30:47 »
Synes Massimo bør overta kapteinsbindet.  Spillerne kan konsentrere seg om å spille.
Medlem 94237

Cherry

Sv: Ny kaptein?
« Svar #11 på: Januar 15, 2015, 22:07:50 »
Det er vel bare å gi kapteinsbindet til den vi helst vil selge?

Ja, d virker å være signalet....
 


Jon R

Sv: Ny kaptein?
« Svar #13 på: Februar 23, 2015, 12:16:06 »
Bamba ble vår 4. kaptein for sesongen etter Pearce, Warnock og Cooper.

Hvem tror vi/ ønsker vi blir kaptein for resten av sesongen?  :)
Jon R.

samadhi

Sv: Ny kaptein?
« Svar #14 på: Februar 23, 2015, 13:16:47 »
Offisiell tweet fra LUFC i dag;

Leeds United FC @LUFC   
Redfearn confirms Cooper will captain the side tomorrow: "Sol's a natural captain anyway, it's like having two captains. It's ideal." #lufc

Det bekrefter også at Cooper starter i morgen. Noe vi vel også regnet med.

Litt mer tweets om kapteinsrollen;

Lee Sobot @LeeSobotYEP   
Eddie Gray also calling for Sol Bamba to keep captaincy - "He's a leader and players respond to him." #lufc @LeedsNews

Phil Hay @PhilHayYEP 
Bamba on the captaincy: "It’s no fight. For me, Cooper is the club captain. It’s no problem if he’s captain tomorrow (at Brighton)." #lufc


Jeg tipper at Cooper blir kaptein ut året, men mener at da bør han også spille fast.
Synes ikke vi er egnet med at vår klubbkaptein må sitte på benken.


marching on together,
derudaf forever...

Leedsfan

Sv: Ny kaptein?
« Svar #15 på: Februar 23, 2015, 13:47:07 »
Hvem sier at Cooper skal sitte på benken?:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

HåvardK

Sv: Ny kaptein?
« Svar #16 på: Februar 23, 2015, 14:07:32 »
Hvem sier at Cooper skal sitte på benken?:)
Kato, bl a. Men ikke jeg.

Leedsfan

Sv: Ny kaptein?
« Svar #17 på: Februar 23, 2015, 15:07:17 »
Hvem sier at Cooper skal sitte på benken?:)
Kato, bl a. Men ikke jeg.

Cooper er vår ubestridte kaptein når vi feirer 100 år 17. oktober 2019!

Cooper
Taylor
Cook
Murphy
Byram
Mowatt

Disse er vår britiske stamme med krydder av pasta, elfenben og reggae!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Sv: Ny kaptein?
« Svar #18 på: Februar 23, 2015, 15:59:52 »
Hvem sier at Cooper skal sitte på benken?:)
Kato, bl a. Men ikke jeg.

Cooper er vår ubestridte kaptein når vi feirer 100 år 17. oktober 2019!

Cooper
Taylor
Cook
Murphy
Byram
Mowatt

Disse er vår britiske stamme med krydder av pasta, elfenben og reggae!

inget illa om Cooper men hoppas han inte är vår kapten 2019, man önskar ju att då skall vi ha etablerat oss i PL igen, förhoppningsvis har vi tagit in någon betydligt bättre back då
 

lojosang

Sv: Ny kaptein?
« Svar #19 på: Februar 23, 2015, 16:18:03 »
Hvem sier at Cooper skal sitte på benken?:)
Kato, bl a. Men ikke jeg.

Cooper er vår ubestridte kaptein når vi feirer 100 år 17. oktober 2019!

Cooper
Taylor
Cook
Murphy
Byram
Mowatt

Disse er vår britiske stamme med krydder av pasta, elfenben og reggae!


Så plutselig for meg Cellino utestengt for handel med elfenbein og neshornpulver.  ;D
- Leif Olav

Leedsfan

Sv: Ny kaptein?
« Svar #20 på: Juni 11, 2015, 12:41:47 »
Under Uwe så blir det vel en ny kaptein, men hvem?

Kommer Bamba inn så kan vel han utføre dette ærefulle vervet?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Woody

Sv: Ny kaptein?
« Svar #21 på: Juni 11, 2015, 13:36:08 »

Den som blir kaptein må være stabil i første ellevern,vart mye surr i fjor med mange kapteiner og salg av kapteiner.Kapteinen skal og selvfølgelig være leder både på og utenfor banen.
LIFE IS LEEDS

baste

Sv: Ny kaptein?
« Svar #22 på: Juni 11, 2015, 14:06:25 »
Håper på Bamba !

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny kaptein?
« Svar #24 på: Juli 28, 2015, 09:56:59 »
Captain speaking: (han er ikke 'formelt utnevnt' ennå, men jeg kan liksom ikke se noen andre pdd.
I alle fall, kloke ord:


Sol Bamba told Radio Yorkshire that he feels the way the team reacts to a blip in the coming season, will be the true measure of the team spirit in the team.

Bamba is confident that the mood in the dressing room is positive heading into the new season, as manager Uwe Rosler continues his preparations for the first game against Burnley.

It’s going to be a very long and testing year for Leeds but they should be confident that the squad has been improved, which should help the team battle through any difficult patch of results.


“When it comes closer to the season, we want a performance and we want a result – We had quite a difficult week so overall we’re happy with the performance,” he told Radio Yorkshire.

“It’s easy to have a good spirit at the moment but we will see – Every team will have a difficult moment and the way the team reacts is how we will see if the team spirit is good.”

Leeds will not be happy with finishing in 15th place and there is a real expectation that the club can move forward under Rosler.

However, the manager can’t bear the weight of expectation all on his own and he needs players like Bamba to step forward and show responsibility and leadership during difficult periods.

When Leeds suffer that first defeat, the leaders in the dressing room need to step up to ensure that there are no chins dropping.

There is a real bond between the players at the moment because several of them have grown up together and made their journeys into the first team together and that bond will be very difficult for any team to break.

(Anne Taylor på Facebookgruppen ‎LUFC Fans Share Support Group)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Ny kaptein?
« Svar #25 på: August 04, 2015, 19:44:45 »
http://www.leedsunited.com/news/article/13migsitfbg1x10dmclgfgn2u4/title/bamba-named-club-captain?

Bamba named club captain

Sol Bamba has been named as the club’s captain for the 2015/16 season. The defender, who signed a permanent deal to join from Palermo earlier this summer, has already worn the armband throughout United’s pre-season campaign.

Bamba also led the team out on several occasions during his successful loan spell here last term. Head coach Uwe Rosler said: “It’s natural to Sol. “He’s been in England and he understands the English culture and mentality of the Championship.

"He’s also been in Italy and speaks several languages and can bridge the gap. He can unify the dressing room. That’s very important. “It’s a long season and in the Championship you need mentality and morale. Not just over four weeks, but over 10 months in good times and bad times. “He’s a very important person to achieve that.”

 - See more at: http://www.leedsunited.com/news/article/13migsitfbg1x10dmclgfgn2u4/title/bamba-named-club-captain?#sthash.M7YA969A.dpuf
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Josch

Sv: Ny kaptein?
« Svar #26 på: August 18, 2016, 21:23:46 »
Hvem bør være kaptein for Leeds i 2016/17?

Sol bamba er ut og inn av laget og er ikke noen ener på banen. Lurer på om han beholder plassen. Det er ikke mange som har vært der lenge heller. Personlig ser jeg for meg Bridcutt som et godt emne hvis han følger opp fjorårssesongen og blir fast på laget (han har jo vært Leeds-spiller  i 10 mnd allerede). Stabil type , både som spiller og person. Kapteinen bør være fast på laget og spille hele tiden. Sol Bamba kan jo ikke lede laget fra benken!!
« Siste redigering: August 18, 2016, 21:41:10 av Josch »

Sydhagen

Sv: Ny kaptein?
« Svar #27 på: August 18, 2016, 21:25:59 »

Hvem bør være kaptein for Leeds i 2016/17?

Sol bamba er ut og inn av laget og er ikke noen ener på banen. Lurer på om han beholder plassen. Det er ikke mange som har vært der lenge heller. Personlig ser jeg for meg Bridcutt som et godt emne hvis han følger opp fjorårsseongen og blir fast på laget (han har jo vært Leeds-spiller  i 10 mnd allerede). Stabil type , både som spiller og person. Kapteinen bør være fast på laget og spille hele tiden. Sol Bamba kan jo ikke lede laget fra benken!!
Synes også Bridcutt er ett naturlig valg. Han har og kontrakt med klubben i motsetning til f.eks. Bartley.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Josch

Sv: Ny kaptein?
« Svar #28 på: August 18, 2016, 21:28:35 »
Lånespiller som kaptein? En sjeldenhet. Skjer bare i Leeds pga all gjennomtrekk!!

RoarG

Sv: Ny kaptein?
« Svar #29 på: August 18, 2016, 21:35:47 »
Kapteinen må spille fast. Bridcutt bør være et utmerket valg.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020