Skrevet av Emne: EX-Spiller: Matt Smith  (Lest 50313 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

p0ndus

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Matt Smith
« Svar #30 på: Juni 10, 2013, 22:35:08 »
Bra alder og høyde, bringer oss sikkert til nye høyder da:). Stoler på at sjefen ser potensialet , utvikler det og vips..........

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28888
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny spiller: Matt Smith
« Svar #31 på: Juni 10, 2013, 22:50:54 »
Frem med Smith drakten igjen

Hehe, sant! Nå kan vi bare finne frem de gamle Smith-trådene og holde diskusjonen gående :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Odin

Sv: Ny spiller: Matt Smith
« Svar #32 på: Juni 10, 2013, 23:33:08 »
Stod bak mål på hjemmetribunen på Oldham-Liverpool i cupen i januar. Matt Smith viste imponerende luftstyrke og putta to flotte mål rett foran oss...
Fri transfer er bra for Leeds, og at Matt bare 24 år gammel gjør at han har mange gode år foran seg...
Etter min mening en meget god første signering!!!
Nå trenger vi 4-5 til før sesongstart!
MOT!!

kalle_92

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Matt Smith
« Svar #33 på: Juni 11, 2013, 00:02:10 »
Hmmmm... Overraskende signering i grunnen. Vil nok figurere mye på benken og benyttet som super-sub i kamper hvor vi trenger mål. Tilfører oss noe annet enn hva vi har, men ingen signering som gjør at jeg hopper i stolen akkurat... Blir nok klassifisert som rask av en del her inne.

auren

Rask? Høy er han i hvertfall. Spisskompetansen HØYDE har jeg savnet lenge i Leeds.
Ja, vi har savnet høyden til Enoch Showunmi  ;)

Seriøst sagt; dette er en grei signering :)

auren

Sv: Ny spiller: Matt Smith
« Svar #34 på: Juni 11, 2013, 08:21:52 »
Synspunkter om Smith fra en Oldham-fan:

http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=321486

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

AndyMathie

Sv: Ny spiller: Matt Smith
« Svar #35 på: Juni 11, 2013, 11:38:48 »
Jeg har så stor troa på McDermott at bare pga det er jeg meget fornøyd med denne signeringen. Dessuten klinger det godt å ha en Smithy på topp for Leeds  :)
We are Leeds and we are proud of it!

lojosang

Sv: Ny spiller: Matt Smith
« Svar #36 på: Juni 11, 2013, 12:23:11 »
Positiv til denne! Har tro på BMD sin transfernese :)

Jøss!
Er du også blitt lett euforisk over å være kvitt Colin?  ;)
- Leif Olav

Kato

Sv: Ny spiller: Matt Smith
« Svar #37 på: Juni 11, 2013, 12:59:15 »
Positivt at vi velger spillere på tur opp, systemskifte. Hvis denne signeringen i det hele tatt gir noen signaler om økonomi, er det nok dessverre at pengesekken er slunken.

Når det gjelder Smith henter vi inn en spiller med ekstreme ferdigheter. Hans luftstyrke kan vi få bruk for.

Disse "target-spillerne" er det nødvendigvis ikke så mye mål i, men de kan likevel gjøre en god jobb. Husker John Pearson på slutten av 80-tallet. Scora knapt et mål.

Verdt å merke seg at vi ikke løser problemene med lite fart fremover på banen.

Men Smith er spennende.
 

LeifMorten

Sv: Ny spiller: Matt Smith
« Svar #38 på: Juni 11, 2013, 13:28:25 »
Helt enig Kato.

Vi er skuffet uansett hven vi henter. Hadde vi fått Messi ville vi nok Xav. Hadde vi hentet Xavi ville vi nok heller hatt Iniesta....


Positivt at vi velger spillere på tur opp, systemskifte. Hvis denne signeringen i det hele tatt gir noen signaler om økonomi, er det nok dessverre at pengesekken er slunken.

Når det gjelder Smith henter vi inn en spiller med ekstreme ferdigheter. Hans luftstyrke kan vi få bruk for.

Disse "target-spillerne" er det nødvendigvis ikke så mye mål i, men de kan likevel gjøre en god jobb. Husker John Pearson på slutten av 80-tallet. Scora knapt et mål.

Verdt å merke seg at vi ikke løser problemene med lite fart fremover på banen.

Men Smith er spennende.
 

Dennis

Sv: Ny spiller: Matt Smith
« Svar #39 på: Juni 11, 2013, 14:49:50 »
Enig med du.

Dette er nok ikke svaret, verken på manglende fart på topp eller om vi har noe å kjøpe for i sommer. Spilleren var gratis og selv om det betyr 'rask' etter noens målenheter, kan det være greit å få på plass disse typer signeringer nå. Det jobbes nok med spillere som koster penger i overgangssum, på tross av dette.

Må si at jeg er mer spent på denne signeringen, uten å overhodet vite noen ting utover det som skrives, enn Noel Hunt. Det sier vel mer om tiltroen til sistnevnte enn noe annet.

Venter også på 'den raske'.

Positivt at vi velger spillere på tur opp, systemskifte. Hvis denne signeringen i det hele tatt gir noen signaler om økonomi, er det nok dessverre at pengesekken er slunken.

Når det gjelder Smith henter vi inn en spiller med ekstreme ferdigheter. Hans luftstyrke kan vi få bruk for.

Disse "target-spillerne" er det nødvendigvis ikke så mye mål i, men de kan likevel gjøre en god jobb. Husker John Pearson på slutten av 80-tallet. Scora knapt et mål.

Verdt å merke seg at vi ikke løser problemene med lite fart fremover på banen.

Men Smith er spennende.
Marching on together!

Leedsfan

Sv: Ny spiller: Matt Smith
« Svar #40 på: Juni 11, 2013, 15:05:43 »
Dette er en spiller som sikkert kan putte mål pga sin fysikk/høyde. Ser for meg at han kan plasseres slik at han kan rydde unna på defensive dødballer også. Satser på at han blir en super impact-player..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: Ny spiller: Matt Smith
« Svar #41 på: Juni 11, 2013, 16:45:17 »
Positiv til denne! Har tro på BMD sin transfernese :)

Jøss!
Er du også blitt lett euforisk over å være kvitt Colin?  ;)
Jepp,Colin Wankers nese for transfer og taktikk vil jeg si var gått ut på dato for mange år siden!
Det kan ikke bli verre ;)

Jon R

Sv: Ny spiller: Matt Smith
« Svar #42 på: Juni 11, 2013, 17:15:20 »
Får den samme sitrende følelsen i magen som da vi signet Billy Paynter.  :-*
Jon R.

Frode

Sv: Ny spiller: Matt Smith
« Svar #43 på: Juni 11, 2013, 19:41:42 »
Magefølelsen er vel sånn midt på treet minus. Benkesliter i Oldham ...
 

Gufrias

Sv: Ny spiller: Matt Smith
« Svar #44 på: Juni 11, 2013, 20:03:31 »
Magefølelsen er vel sånn midt på treet minus. Benkesliter i Oldham ...
Man vet aldri. Se bare på Beckford, Becchio, Gradel...
Hekta på Leeds siden 1974

AndyMathie

Sv: Ny spiller: Matt Smith
« Svar #45 på: Juli 13, 2013, 14:13:26 »
Vår nye Lee Chapman. Etter å ha vurdert denne mannen i et halvår har jeg konkludert at han blir en kjempesignering. Blir litt som med Chapman og høyrebacken til Leeds den gang Mel Sterland bare at nå heter de Matt Smith og Sam Byram. Blir mange assist på Byram i år og vår nye toppscorer Matt Smith tipper jeg scorer over 20 mål kommende sesong.

Jeg er begynt å bli en skikkelig optimist igjen etter mange år som nøytral(negativ har jeg vel aldri vært). Med McCormack på sidelinjen og med et fotball lag som ønsker å spille FOTBALL og ikke hoofball som det nesten så ut store deler av sesongen som har vært.

Matt Smith har jeg tro kan bli en legende. Stor glede av samtlige signeringer til nå inkludert Dele Adebola  ;D
We are Leeds and we are proud of it!

wilko92

Sv: Ny spiller: Matt Smith
« Svar #46 på: Juli 13, 2013, 14:24:48 »
McCormack på sidelinjen? ;)
 

AndyMathie

Sv: Ny spiller: Matt Smith
« Svar #47 på: Juli 13, 2013, 14:28:59 »
McCormack på sidelinjen? ;)

McDermott ;)
We are Leeds and we are proud of it!

h.b

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Matt Smith
« Svar #48 på: Juli 13, 2013, 16:53:57 »
Vår nye Lee Chapman. Etter å ha vurdert denne mannen i et halvår har jeg konkludert at han blir en kjempesignering. Blir litt som med Chapman og høyrebacken til Leeds den gang Mel Sterland bare at nå heter de Matt Smith og Sam Byram. Blir mange assist på Byram i år og vår nye toppscorer Matt Smith tipper jeg scorer over 20 mål kommende sesong.

Jeg er begynt å bli en skikkelig optimist igjen etter mange år som nøytral(negativ har jeg vel aldri vært). Med McCormack på sidelinjen og med et fotball lag som ønsker å spille FOTBALL og ikke hoofball som det nesten så ut store deler av sesongen som har vært.

Matt Smith har jeg tro kan bli en legende. Stor glede av samtlige signeringer til nå inkludert Dele Adebola  ;D

Skal bedømme ham den dagen Leeds møter kvalifiserte motstandere.

Sølvreven

Sv: Ny spiller: Matt Smith
« Svar #49 på: Juli 13, 2013, 17:53:45 »
Jeg er sikker på at dette er en type spiller vi får god nytte av i mange kamper fremover. Lenge siden vi har hatt en spiller som kan binde opp forsvaret men sin fysikk. Tipper det vil gjøre jobben lettere for spissene rundt han. Positiv  :)
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

auren

Sv: Ny spiller: Matt Smith
« Svar #50 på: Oktober 21, 2013, 07:38:10 »
Så ikke kampen i går, men har sett scoringene, og forstod at Smith spilte bra sammen med resten av laget. Kan vi håpe på en fremtid alla Sotons Rickie Lambert? Begge spillere er kraftspisser, og kom fra intet i en relativt høy alder. Ingenting ville gledet mer :-)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

h.b

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Matt Smith
« Svar #51 på: Oktober 21, 2013, 08:31:32 »
Så ikke kampen i går, men har sett scoringene, og forstod at Smith spilte bra sammen med resten av laget. Kan vi håpe på en fremtid alla Sotons Rickie Lambert? Begge spillere er kraftspisser, og kom fra intet i en relativt høy alder. Ingenting ville gledet mer :-)

auren


Hadde bytta bort Smith med Lambert anytime. Lambert er ihvertfall god på bakken. Noe som er fraværende hos Smith

Woody

Sv: Ny spiller: Matt Smith
« Svar #52 på: Oktober 21, 2013, 08:56:46 »
Så ikke kampen i går, men har sett scoringene, og forstod at Smith spilte bra sammen med resten av laget. Kan vi håpe på en fremtid alla Sotons Rickie Lambert? Begge spillere er kraftspisser, og kom fra intet i en relativt høy alder. Ingenting ville gledet mer :-)

auren


Hadde bytta bort Smith med Lambert anytime. Lambert er ihvertfall god på bakken. Noe som er fraværende hos Smith

Smith er kansje ikkje Messi på bakken men om du såg kampen i går og målet som vart tvilsomt avblåst for offside så viste Smith teknikk eg trudde han overhode ikkje hadde....men det kan jo selvfølgelig ha vert eit lykketreff  ;D Er redd Smith ikkje er PL klasse,men så er det heller ikkje der vi er,så om han skyt oss til PL så er eg meir enn happy,ikkje har vi mange alternativ på topp heller...
LIFE IS LEEDS

Dennis

Sv: Ny spiller: Matt Smith
« Svar #53 på: Oktober 21, 2013, 08:58:23 »
Selvsagt hadde man bytta Smith mot Lambert, det sier seg selv. Nå sammenligner Auren bare karriereforløpet, ikke direkte kvaliteter.

Driter for øvrig i Smiths kvaliteter langs bakken, om han fortsetter i går. Kun en kjemperedning unna hat trick.

Lite å utsette på en spiller da.
Marching on together!

h.b

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Matt Smith
« Svar #54 på: Oktober 21, 2013, 09:11:10 »
Skal vi spille med tanke på Smith og Mc Cormack som spisser. Ja da må vi få inn enda bedre kantspillere slik at vi kommer oss ned på kantene og få lagt inn. Javist det gikk i går. Men dette må vi ha i hver eneste kamp fremover. Byram viste lovende takter på høyrekanten. Men på den andre kanten er vi desverre veldig dårlige.
Vi spiller altså i går 5-3-1-1. Da må vi få inn backer som har løpskapasitet til å løpe i 90 minutter ved å omstille oss til 3-5-2 så fort vi får en overgangsmulighet

B_Ød

Sv: Ny spiller: Matt Smith
« Svar #55 på: Oktober 21, 2013, 09:17:36 »
nesten 100% sikker på at vi ikke har sett det hele og fulle potensialet til Matt ennå...la ham spille på seg litt selvtillit, og å fortsette og konvertere Alex's brilliante innlegg i gållen fremover, så skal dere se en "ny Chapman" for the mighty whites  ;)
Ups & Ups!!

TK20

Sv: Ny spiller: Matt Smith
« Svar #56 på: Oktober 21, 2013, 10:10:17 »
Første målet viste at han vet hva han driver med i avslutningsfasen. Rolig éntouch ned i hjørnet, i stedet for å druse og håpe på det beste. Det andre målet er også nydelig, der vet vi han er god.

Seiler nå opp som et soleklart førstevalg. Håper det fortsetter!

Blank_File

Sv:
« Svar #57 på: Oktober 21, 2013, 10:30:33 »
Enig. Som Aleksander Schau sa etter kampen så er han vel ikke PL materiale, men akkurat nå vil jeg si han ser bra ut. Imponert over arbeidsraten hans også i går. Det kan selvfølgelig ha en del med kampbildet å gjøre.

berlin

Sv: Ny spiller: Matt Smith
« Svar #58 på: Oktober 21, 2013, 15:49:47 »
Smith hadde en super kamp i går, det kommenterte jeg allerede i 1.omgang.

Tror ikke vi skal forvente at han presterer jevnt slik som i går.
Jeg mener han er spiller som er avhengig av at laget har en god dag.
I tillegg av at han kan komme inn som joker/hodespiller, dersom vi sliter og velger høye
baller siste 15 min av kamper.

samadhi

Sv: Ny spiller: Matt Smith
« Svar #59 på: Oktober 21, 2013, 16:41:52 »
Har ikke latt meg imponere veldig over Smith tidligere.
Har syntes han ikke er så god på hode som man skulle forvente av en så stor mann, men dertil like dårlig langs bakken som man skulle tro.

I går var han derimot langt bedre. Spesielt målene han scorer som gjorde mye av inntrykket, men han vant også en del på hode.
Mest imponerende han gjorde i går var dessuten avslutningen på målet som ble annulert.

En Peter Crouch type som kanskje kan bli like viktig for oss som det Lee Chapman var det en gang.
marching on together,
derudaf forever...