Skrevet av Emne: Ex-spiller: Luke Murphy  (Lest 65335 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TK20

Sv: Ny spiller: Luke Murphy
« Svar #60 på: September 23, 2013, 14:26:05 »
Noen som vet hvorfor Murphy ble byttet ut tidlig i andre omgang på lørdag? Synes han viste lovende takter: turte å holde på ballen og slo noen solide crossere. Han gikk milevis utenpå både Tonge og Austin, spesielt sistnevnte var langt under pari.

Synes Murpy er en viktig brikke i laget, den som i størst grad tenker alternativt i pasningsspillet sitt.

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Luke Murphy
« Svar #61 på: Mars 31, 2014, 15:23:17 »

Cellino funds payment on Luke Murphy transfer to avoid embargo

Amitai Winehouse (@awinehouse1)
 
It has emerged tonight that Massimo Cellino, apparent new owner of Leeds United, paid £140,000 to Crewe this past week to cover some of Luke Murphy’s transfer fee.
 
Murphy, Leeds’s first £1 million player in eight years, was potentially the subject of an embargo from Crewe to stop him playing had the money not come through.
 
Criticism of Cellino has been fierce, not least his treatment of Brian McDermott, but the situation at Elland Road has clearly reached a ridiculous level of farce. With increasing debts being reported by the media, Leeds supposedly losing £650,000 per month and severe wage crises taking place, Cellino’s willingness to spend to cover costs is the only thing keeping the club on an even keel.
 
Questions abound over GFH’s running of the club, given the debt accrued over the last year. Word is emanating that as far back as April last year, GFH were forced to turn to former owner Ken Bates for financial help, a staggering thought. Since then, David Haigh himself has covered gaps in the budget, as has Enterprise Insurance owner Andrew Flowers, who has since issued the club with a winding up petition to recover moneys owed.
 
In another example of the farce at Elland Road, erstwhile owners GFH Capital have disappeared off the face of the earth, now subsumed by Gulf Finance House itself.





Og med en lønn på £ 22.000 pr uke!!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: Ny spiller: Luke Murphy
« Svar #62 på: Mars 31, 2014, 16:08:52 »
Fra 1700£ til 22000£ i uka er en økning Rune Bjerke hadde satt pris på. Vår nye Seth Johnson?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: Ny spiller: Luke Murphy
« Svar #63 på: Mars 31, 2014, 16:14:20 »
Fra 1700£ til 22000£ i uka er en økning Rune Bjerke hadde satt pris på. Vår nye Seth Johnson?

Genialt av M.C å "oute" spillere på denne måten. Vil helst sikkert ikke trigge brøleapene på tribunen når han slår en feilpasning neste gang. Akkurat hva vi trengte nå.
Jon R.

Leedsfan

Sv: Ny spiller: Luke Murphy
« Svar #64 på: Mars 31, 2014, 16:41:09 »
Fra 1700£ til 22000£ i uka er en økning Rune Bjerke hadde satt pris på. Vår nye Seth Johnson?

Genialt av M.C å "oute" spillere på denne måten. Vil helst sikkert ikke trigge brøleapene på tribunen når han slår en feilpasning neste gang. Akkurat hva vi trengte nå.

Det var ikke lurt, skulle sikkert ikke ha gjort det. Ante som sagt ikke at han ble tapet...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Luke Murphy
« Svar #65 på: Mars 31, 2014, 18:26:46 »
Fra 1700£ til 22000£ i uka er en økning Rune Bjerke hadde satt pris på. Vår nye Seth Johnson?

Genialt av M.C å "oute" spillere på denne måten. Vil helst sikkert ikke trigge brøleapene på tribunen når han slår en feilpasning neste gang. Akkurat hva vi trengte nå.

Det var ikke lurt, skulle sikkert ikke ha gjort det. Ante som sagt ikke at han ble tapet...


Jeg synes det er bra! Får frem sannheten om elendige eiere! 
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: Ny spiller: Luke Murphy
« Svar #66 på: Mars 31, 2014, 18:42:35 »
Fra 1700£ til 22000£ i uka er en økning Rune Bjerke hadde satt pris på. Vår nye Seth Johnson?

Genialt av M.C å "oute" spillere på denne måten. Vil helst sikkert ikke trigge brøleapene på tribunen når han slår en feilpasning neste gang. Akkurat hva vi trengte nå.

Det var ikke lurt, skulle sikkert ikke ha gjort det. Ante som sagt ikke at han ble tapet...


Jeg synes det er bra! Får frem sannheten om elendige eiere!

Han skulle sikkert ha fått 18k i Blackburn. Hadde vi ikke signert slike spillere så hadde sikkert det også vært galt.

At han sender Morison på dør og heller henter Hunt er jo en spesiell prioritering!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

p0ndus

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Luke Murphy
« Svar #67 på: Mars 31, 2014, 21:22:14 »
Fra 1700£ til 22000£ i uka er en økning Rune Bjerke hadde satt pris på. Vår nye Seth Johnson?

Husk det som vil gå galt kan gå galt.(Ref DNB)
Hårreisende forøvrig  med 10 mill i året til en spiller på dette nivået. Forresten ikke hårreisende, det er helt syyyyyyyyyyykt.

Kontakinte

Sv: Ny spiller: Luke Murphy
« Svar #68 på: April 01, 2014, 15:51:45 »
Murphy 22` og Hunt 25` fyttigrisen.

Dennis

Sv: Ny spiller: Luke Murphy
« Svar #69 på: April 01, 2014, 16:05:33 »
Tror disse summene skal tas med en klype salt. Cellino husket ikke navnet på spillerne eller holdt tunga rett i munnen i forhold til McCormack/McDermott i "intervjuet".

Folk som Phil Hay, som har bekreftet at det er Cellino som prater, nekter også for at det er mulig at Hunt har så mye i lønn. MC sier Hunt i intervjuet, men jeg tipper det handler om Kebe. Ikke at det er stort bedre, slik han har prestert, men han nevner at spilleren er "lånt for 1.800.000" - som sikkert er avtalt pris ved opprykk.

Når det gjelder Murphy, så sier han spesifikt at det er en spiller fra League One, men han sier også at han kostet halvannen million pund. Det er minst en halv million pund mer enn noen andre nevner.

Virker på meg som Cellino overdriver litt her. Selv om det er sant at lønningene er over styr ift prestasjonene.
Marching on together!

Leedsfan

Sv: Ny spiller: Luke Murphy
« Svar #70 på: April 01, 2014, 17:51:39 »
Tror disse summene skal tas med en klype salt. Cellino husket ikke navnet på spillerne eller holdt tunga rett i munnen i forhold til McCormack/McDermott i "intervjuet".

Folk som Phil Hay, som har bekreftet at det er Cellino som prater, nekter også for at det er mulig at Hunt har så mye i lønn. MC sier Hunt i intervjuet, men jeg tipper det handler om Kebe. Ikke at det er stort bedre, slik han har prestert, men han nevner at spilleren er "lånt for 1.800.000" - som sikkert er avtalt pris ved opprykk.

Når det gjelder Murphy, så sier han spesifikt at det er en spiller fra League One, men han sier også at han kostet halvannen million pund. Det er minst en halv million pund mer enn noen andre nevner.

Virker på meg som Cellino overdriver litt her. Selv om det er sant at lønningene er over styr ift prestasjonene.

Det er jo sikkert add ons hos Murphy og lønna blir høy når McD sier til GFH at denne karen skal være den kreative og målscorende midtbanespilleren vi trenger, koste hva det koste vil!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sleivind

Sv: Spiller: Luke Murphy
« Svar #71 på: August 27, 2014, 23:02:05 »
Hjernedød opptreden i dag. Var det avskjedssøknaden som ble levert?

Promotion 2010

Sv: Spiller: Luke Murphy
« Svar #72 på: August 27, 2014, 23:03:26 »
Hjernedød opptreden i dag. Var det avskjedssøknaden som ble levert?

1 kamps karantene for to gule og ut av cupen.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Xern

Sv: Spiller: Luke Murphy
« Svar #73 på: August 28, 2014, 09:32:40 »
Blir ikke noen glad Cellino nå.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Kickthemdown

Sv: Spiller: Luke Murphy
« Svar #74 på: August 28, 2014, 10:03:12 »
Hjernedød opptreden i dag. Var det avskjedssøknaden som ble levert?
Håper det. Ikke i nærheten av å være god nok for et lag som skal rykke opp innen to sesonger ..

Leedsfan

Sv: Spiller: Luke Murphy
« Svar #75 på: September 20, 2014, 18:53:41 »
Totalt ute i kulden?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sterland

Sv: Spiller: Luke Murphy
« Svar #76 på: September 20, 2014, 19:52:01 »
Totalt ute i kulden?

Kvalitetsmessig ikke i nærheten av en plass. Borte i januar..

Gufrias

Sv: Spiller: Luke Murphy
« Svar #77 på: September 20, 2014, 19:55:34 »
Squadplayer er et mer presist uttrykk. Jeg synes at han er veldig samme spillertype som Bianchi, og to sånne på banen blir en for mye. I dag viste vel Bianchi en klasse vi aldri har sett av Murphy.
Hekta på Leeds siden 1974

Kato

Sv: Spiller: Luke Murphy
« Svar #78 på: September 20, 2014, 19:57:54 »
Ikke nært å spille seg inn sentralt nå for tiden.
 

HåvardK

Sv: Spiller: Luke Murphy
« Svar #79 på: September 20, 2014, 20:53:58 »
Ikke nært å spille seg inn sentralt nå for tiden.
Helt enig. Samtidig har jeg tro på at han kan vokse i dette laget med så mange ballsikre medspillere, og en annen filosofi enn tidligere. Vil heller se ham enn Tonge som innbytter, selv om også Tonge blir bedre med disse medspillerne.

Leedsfan

Sv: Spiller: Luke Murphy
« Svar #80 på: September 20, 2014, 21:03:17 »
Totalt ute i kulden?

Kvalitetsmessig ikke i nærheten av en plass. Borte i januar..

Husk at denne karen tjener mest, tror jeg. Kanskje Fulham kjøper han?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hallgeir *

Sv: Spiller: Luke Murphy
« Svar #81 på: September 20, 2014, 21:03:26 »
Ikke nært å spille seg inn sentralt nå for tiden.
Helt enig. Samtidig har jeg tro på at han kan vokse i dette laget med så mange ballsikre medspillere, og en annen filosofi enn tidligere. Vil heller se ham enn Tonge som innbytter, selv om også Tonge blir bedre med disse medspillerne.

Filosofien er selvfølgelig å satse på ungdommene framfor de som er "over the hill".
Super Leeds since 1968

Leedsfan

Sv: Spiller: Luke Murphy
« Svar #82 på: September 20, 2014, 21:03:41 »
Ikke nært å spille seg inn sentralt nå for tiden.
Helt enig. Samtidig har jeg tro på at han kan vokse i dette laget med så mange ballsikre medspillere, og en annen filosofi enn tidligere. Vil heller se ham enn Tonge som innbytter, selv om også Tonge blir bedre med disse medspillerne.

Totally agree!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Oppdrettslaksen

Sv: Spiller: Luke Murphy
« Svar #83 på: September 20, 2014, 21:06:11 »
Jeg har ikke noe særlig behov for å se han spille for Leeds igjen. Spesielt etter at jeg fant ut at mannen er Scumsupporter....

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Luke Murphy
« Svar #84 på: September 20, 2014, 22:51:13 »
Jeg har ikke noe særlig behov for å se han spille for Leeds igjen. Spesielt etter at jeg fant ut at mannen er Scumsupporter....
Avgjort! Tupp ham ut asap ;)

Jon R

Sv: Spiller: Luke Murphy
« Svar #85 på: September 23, 2014, 12:25:24 »
Ikke nært å spille seg inn sentralt nå for tiden.
Helt enig. Samtidig har jeg tro på at han kan vokse i dette laget med så mange ballsikre medspillere, og en annen filosofi enn tidligere. Vil heller se ham enn Tonge som innbytter, selv om også Tonge blir bedre med disse medspillerne.

Filosofien er selvfølgelig å satse på ungdommene framfor de som er "over the hill".

Murphy er ung og ikke over the hill! Vil kunne blomstre i "nye" Leeds hvis/når han får sjansen ved skader og suspensjoner.

Murphy dummet seg ut mot Bradford og mistet plassen. Pr i dag konkurerer han med formspillere som Bianchi, Cook og Austin (som "alle" også mente det bare var å kvitte seg med for få uker siden)  og er helt riktig ute av laget. Han vil få nye muligheter. Bli ikke overrasket om han griper den. Time will show!
Jon R.

Runar

Sv: Spiller: Luke Murphy
« Svar #86 på: September 23, 2014, 13:14:02 »
Er jo som en del andre en brukbar ballspiller, men har slitt med at laget ikke har hatt mønster uten ball offensivt.

Bianchi, Mowatt og Murphy er HELT avhengig av å ha spillere rundt seg som er gode uten ball, som truer rom hele tiden slik at disse spillere får tid og alternativer til å frakte ballen til en god posisjon.

Det er mulig at toget er godt for denne spillere fordi de andre ikke mister form eller det kommer nye spillere inn bakfra, men det er ikke utelukkende fordi denne spilleren er så dårlig.

 

sportcarl1

Sv: Spiller: Luke Murphy
« Svar #87 på: September 23, 2014, 19:11:26 »
Er jo som en del andre en brukbar ballspiller, men har slitt med at laget ikke har hatt mønster uten ball offensivt.

Bianchi, Mowatt og Murphy er HELT avhengig av å ha spillere rundt seg som er gode uten ball, som truer rom hele tiden slik at disse spillere får tid og alternativer til å frakte ballen til en god posisjon.

Det er mulig at toget er godt for denne spillere fordi de andre ikke mister form eller det kommer nye spillere inn bakfra, men det er ikke utelukkende fordi denne spilleren er så dårlig.


undrar om han hamnat i den beryktade frysboxen? han var inte med mot huddersfield och inte med i U21 igår
 

Erik_

Sv: Spiller: Luke Murphy
« Svar #88 på: Oktober 26, 2014, 18:28:55 »
Ser ut som denne karen har mistet all selvtillit og opptrer som en dårlig juniorspiller. Forstår ikke valgene hans verken med eller uten ball. Kan vel neppe få flere sjanser nå?

Trålern1975

Sv: Spiller: Luke Murphy
« Svar #89 på: Oktober 26, 2014, 19:06:54 »
Syns han ser skikkelig tafatt ut, får helt spader når han har motspillere innenfor en radius på 1,5m...
Avhengig av medspillere på løp rundt seg for å fungere.
Sloth forserte forbi tre spillere ved en anledning når han kom innpå mot Wolves. Noen som har sett Murphy prøve noe lignende?