Skrevet av Emne: EX-Spiller: Noel Hunt  (Lest 61957 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

gulle

Sv: Spiller: Noel Hunt
« Svar #150 på: August 11, 2014, 18:45:06 »
spar nå spilleren litt, han gjør vel så godt han kan.
jeg synes mishagsytringene deres passer bedre på trener-tråden.
det er han som tar ut Hunt på laget gang etter gang.Til og med feildisponert.
Nå rykker vi opp! Jasederja

Trålern1975

Sv: Spiller: Noel Hunt
« Svar #151 på: August 12, 2014, 22:28:54 »
Hunt minner meg om en Kirby-støvsuger mine foreldre ble lurt til å kjøpe for ca 20 år sia....
Dyr og lite brukervennlig

Blank_File

Sv: Sv: Sv: Spiller: Noel Hunt
« Svar #152 på: August 13, 2014, 10:03:03 »
Hunt minner meg om en Kirby-støvsuger mine foreldre ble lurt til å kjøpe for ca 20 år sia....
Dyr og lite brukervennlig
La oss håpe han ikke varer like lenge som vår Kirby som går enda.

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Noel Hunt
« Svar #153 på: August 13, 2014, 10:26:01 »
Elendig , få det ut ! Send på lån viss ingen vil ha , så han kan prøve å finne målform
Pontus ❤

Woody

Sv: Spiller: Noel Hunt
« Svar #154 på: August 13, 2014, 11:00:57 »
spar nå spilleren litt, han gjør vel så godt han kan.
jeg synes mishagsytringene deres passer bedre på trener-tråden.
det er han som tar ut Hunt på laget gang etter gang.Til og med feildisponert.

Hunt har vel fått mange nok kjangser i forskjellige posisjoner? få han ut på lån
LIFE IS LEEDS

Torpe-do

Sv: Spiller: Noel Hunt
« Svar #155 på: August 13, 2014, 12:04:40 »
Elendig , få det ut ! Send på lån viss ingen vil ha , så han kan prøve å finne målform

Ja, få han bort. Denne karen ser jeg ingen kommende gullalder for.

Lån kan være et godt alternativ, dersom trenerne har tro på evnene hans (noe det ser ut til at de har, siden han har fått spilt såpass mye som han har).

Gufrias

Sv: Spiller: Noel Hunt
« Svar #156 på: August 13, 2014, 15:11:01 »
Bloggeren Stephen Clark:
Sitat
(Noel Hunt) looks like me when I play. Knows what he wants to do but his feet move independently of his brain, embarrassingly bad.
Hekta på Leeds siden 1974

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Noel Hunt
« Svar #157 på: August 13, 2014, 15:18:57 »
Poleon ymter frempå om at han vil bort da han rangeres etter bl.a. Hunt og det synes jeg er merkelig. Hock sier han er en spiller som kan påvirke når han kommer fra benken, hva med å finne spillere som påvirker fra start, noe Hunt vitterlig ikke har klart!!
Yeboahs vitne

DenHviteYeboah

Sv: Ny Spiller: Noel Hunt
« Svar #158 på: August 13, 2014, 17:27:02 »
Noel Hunt er ræva! Bomkjøp av BMD dessverre. Selv om BMD har gjort mye "riktig" så er jeg helt sikker på at han bomma på denne :( Kan ikke se at Hunt skal score mer enn 2-3 mål denne sesongen...
Herregud...tenk at jeg skulle ta så feil :(
2-3 mål på en sesong...er vel totalt på 2 sesonger eller? eller er det 0? ;D

Leedsfan

Sv: Spiller: Noel Hunt
« Svar #159 på: August 13, 2014, 17:29:39 »
Noel Hunt er ræva! Bomkjøp av BMD dessverre. Selv om BMD har gjort mye "riktig" så er jeg helt sikker på at han bomma på denne :( Kan ikke se at Hunt skal score mer enn 2-3 mål denne sesongen...
Herregud...tenk at jeg skulle ta så feil :(
2-3 mål på en sesong...er vel totalt på 2 sesonger eller? eller er det 0? ;D

Begynner du å fryde deg over slikt nåååååå:) "I told you so-innlegg" på en overgangs-dag som dette...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Xern

Sv: Spiller: Noel Hunt
« Svar #160 på: August 13, 2014, 17:32:37 »
Noel Hunt er ræva! Bomkjøp av BMD dessverre. Selv om BMD har gjort mye "riktig" så er jeg helt sikker på at han bomma på denne :( Kan ikke se at Hunt skal score mer enn 2-3 mål denne sesongen...
Herregud...tenk at jeg skulle ta så feil :(
2-3 mål på en sesong...er vel totalt på 2 sesonger eller? eller er det 0? ;D

Begynner du å fryde deg over slikt nåååååå:) "I told you so-innlegg" på en overgangs-dag som dette...
Så kan vi i samme slengen nevne at iløpet av de siste 10 årene så har det så og si aldri feilet å være negativ   angående Leeds  ;D
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Promotion 2010

Sv: Spiller: Noel Hunt
« Svar #161 på: August 18, 2014, 14:13:23 »
Det er jo ikke rart at denne karen snubler hver gang han ser ned på føttene sine:





Merket heter Barndoor......fordi han aldri vil treffe en eller.....?


 ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: Spiller: Noel Hunt
« Svar #162 på: August 19, 2014, 16:03:55 »
Jeg liker måten Hockaday forsvarer Noel Hunt på i gårsdagens pressekonferanse.

Tror mindre og mindre på at Hockaday er ei nikkedukke!

https://vine.co/v/M3Q5PhFu16D
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Noel Hunt
« Svar #163 på: August 19, 2014, 16:37:18 »
Jeg liker måten Hockaday forsvarer Noel Hunt på i gårsdagens pressekonferanse.

Tror mindre og mindre på at Hockaday er ei nikkedukke!

https://vine.co/v/M3Q5PhFu16D
Konklusjon: Hockaday er helt ute! Hunt suger!Ferdig!

sportcarl1

Sv: Spiller: Noel Hunt
« Svar #164 på: August 19, 2014, 16:40:22 »
Jeg liker måten Hockaday forsvarer Noel Hunt på i gårsdagens pressekonferanse.

Tror mindre og mindre på at Hockaday er ei nikkedukke!

https://vine.co/v/M3Q5PhFu16D
Konklusjon: Hockaday er helt ute! Hunt suger!Ferdig!
hör väl till att man försvarar sina spelare, sedan är det väl en annan sak vad han egentligen tycker om honom spelmässigt, det sa han inte
 

Leedsfan

Sv: Spiller: Noel Hunt
« Svar #165 på: August 19, 2014, 16:45:29 »
Jeg liker måten Hockaday forsvarer Noel Hunt på i gårsdagens pressekonferanse.

Tror mindre og mindre på at Hockaday er ei nikkedukke!

https://vine.co/v/M3Q5PhFu16D
Konklusjon: Hockaday er helt ute! Hunt suger!Ferdig!

For en kommentar...:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Cherry

Sv: Spiller: Noel Hunt
« Svar #166 på: August 19, 2014, 16:53:46 »
Jeg liker måten Hockaday forsvarer Noel Hunt på i gårsdagens pressekonferanse.

Tror mindre og mindre på at Hockaday er ei nikkedukke!

https://vine.co/v/M3Q5PhFu16D
Konklusjon: Hockaday er helt ute! Hunt suger!Ferdig!

"If and when" he gets on the field.... Syns ikke d var til Hunt' s fordel...,, og noe må han jo svare!
Syns svaret er bra, sier noe - men i grunnen ingen ting...som gjør at vi bør frykte at Noel Hunt kommer til å få noe særlig med spilletid fremover...
 

Promotion 2010

Sv: Spiller: Noel Hunt
« Svar #167 på: September 04, 2014, 18:55:37 »
@LUFCDATA: Noel Hunt's competitive record for Leeds:

Appearances: 22
Substitute appearances: 8
Minutes played: 1,108
Goals: 0
Assists: 1

#LUFC

 :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Noel Hunt
« Svar #168 på: September 04, 2014, 18:56:58 »
@LUFCDATA: 585 - Number of days since Noel Hunt last scored a competitive goal (Jan 26th 2013; READING 4-0 Sheff Utd, FA Cup). #LUFC





Kan vel ikke tro, Lojo, at de nyinnkjøpte angriperne er værre enn dette?   ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

lojosang

Sv: Spiller: Noel Hunt
« Svar #169 på: September 04, 2014, 23:33:13 »
@LUFCDATA: 585 - Number of days since Noel Hunt last scored a competitive goal (Jan 26th 2013; READING 4-0 Sheff Utd, FA Cup). #LUFC





Kan vel ikke tro, Lojo, at de nyinnkjøpte angriperne er værre enn dette?   ::)

Han trenger 0.02 flere kamper per scora mål enn µAntenucci. Omtrent samme alder. Så for min del kan vi godt selge Hunt for en million pund.  :)
- Leif Olav

Kontakinte

Sv: Spiller: Noel Hunt
« Svar #170 på: September 05, 2014, 08:37:45 »
@LUFCDATA: 585 - Number of days since Noel Hunt last scored a competitive goal (Jan 26th 2013; READING 4-0 Sheff Utd, FA Cup). #LUFC





Kan vel ikke tro, Lojo, at de nyinnkjøpte angriperne er værre enn dette?   ::)

Han trenger 0.02 flere kamper per scora mål enn µAntenucci. Omtrent samme alder. Så for min del kan vi godt selge Hunt for en million pund.  :)
Haha, tror ikke det er noen som er intr. og betale med penger for hans tjeneste. Gi han bort!!

Promotion 2010

Sv: Spiller: Noel Hunt
« Svar #171 på: September 05, 2014, 11:43:43 »
@LUFCDATA: 585 - Number of days since Noel Hunt last scored a competitive goal (Jan 26th 2013; READING 4-0 Sheff Utd, FA Cup). #LUFC





Kan vel ikke tro, Lojo, at de nyinnkjøpte angriperne er værre enn dette?   ::)

Han trenger 0.02 flere kamper per scora mål enn µAntenucci. Omtrent samme alder. Så for min del kan vi godt selge Hunt for en million pund.  :)

 ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Noel Hunt
« Svar #172 på: September 07, 2014, 14:47:31 »
Leeds United Misfit Denies Wage Bonanza
Noel Hunt has denied the fact that he earns £15,000 a week from Leeds United, telling fans that he wishes he earned that much on Twitter.

Hunt has become a figure of derision, primarily due to the fact that he has not yet scored while playing for the Elland Road club since joining them from Reading last summer.

An interview with Massimo Cellino on internet based radio station White Leeds Radio suggested that one of Brian McDermott’s signings from Reading was earning a significant sum weekly. Fans immediately jumped on Hunt as the recipient of those wages, given his route to Elland Road.

It seems, however, that their beliefs were misplaced, assuming that Hunt is correctly informing the fans.

Hunt was one of several players that many expected to depart during the summer transfer window, but Massimo Cellino hinted that he saw him as a key player going forward at the start of the summer, and no moves were ever made.


Twittermelding her:
“@LukeSwinden: @lyndyloukershaw @boyhunt entitled to my opinion and I'll voice it. 15k a week is an embarrassment! Haha yeah I wish!!!


Link her:
http://spoughts.co.uk/2014/09/07/leeds-united-misfit-denies-wage-bonanza/?


 ::)
« Siste redigering: September 07, 2014, 14:50:32 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Noel Hunt
« Svar #173 på: September 11, 2014, 23:13:11 »
Fra Face'ern:

Jack Bradley‎   ->   LEEDS UNITED
3 mins ·
Met Jason Pearce and Noel hunt today and to say noël is shocking he's a really sound lad and he's admitted he will probs not play for leeds again
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Cherry

Sv: Spiller: Noel Hunt
« Svar #174 på: September 12, 2014, 20:54:50 »
Alt tyder på at Hunt er en ålreit fyr, gir av seg sjøl og fungerer i garderoben..... Men ikke på banen for oss.
For alles skyld er det nok bra at han finner en annen klubb og får fart på karrieren sin igjen...
 

sportcarl1

Sv: Spiller: Noel Hunt
« Svar #175 på: September 12, 2014, 23:46:48 »
Alt tyder på at Hunt er en ålreit fyr, gir av seg sjøl og fungerer i garderoben..... Men ikke på banen for oss.
For alles skyld er det nok bra at han finner en annen klubb og får fart på karrieren sin igjen...
bäst för alla parter om han blir utlånad utköpt, svårt att se honom spela någon mer match för LU med det lag vi nu kan ställa på plan, vill inte prata illa om bmd men hans värvningar var inte bra, till hans försvar så fick han väl inga pengar och det som kom in var nog inte första val direkt
 

Eriksen55

Sv: Spiller: Noel Hunt
« Svar #176 på: September 13, 2014, 21:58:16 »
Alt tyder på at Hunt er en ålreit fyr, gir av seg sjøl og fungerer i garderoben..... Men ikke på banen for oss.
For alles skyld er det nok bra at han finner en annen klubb og får fart på karrieren sin igjen...
bäst för alla parter om han blir utlånad utköpt, svårt att se honom spela någon mer match för LU med det lag vi nu kan ställa på plan, vill inte prata illa om bmd men hans värvningar var inte bra, till hans försvar så fick han väl inga pengar och det som kom in var nog inte första val direkt

Han hadde vel litt mer penger enn forgjengerne, eller tar jeg feil? Betalte ikke vi 1 mill pund for Murphy?

Gufrias

Sv: Spiller: Noel Hunt
« Svar #177 på: September 14, 2014, 08:19:02 »
Alt tyder på at Hunt er en ålreit fyr, gir av seg sjøl og fungerer i garderoben..... Men ikke på banen for oss.
For alles skyld er det nok bra at han finner en annen klubb og får fart på karrieren sin igjen...
bäst för alla parter om han blir utlånad utköpt, svårt att se honom spela någon mer match för LU med det lag vi nu kan ställa på plan, vill inte prata illa om bmd men hans värvningar var inte bra, till hans försvar så fick han väl inga pengar och det som kom in var nog inte första val direkt

Han hadde vel litt mer penger enn forgjengerne, eller tar jeg feil? Betalte ikke vi 1 mill pund for Murphy?
Warnock brukte vel mer til sammen, tror jeg. Han hentet i alle fall veldig mange.
Hekta på Leeds siden 1974

sportcarl1

Sv: Spiller: Noel Hunt
« Svar #178 på: September 14, 2014, 09:45:18 »
Alt tyder på at Hunt er en ålreit fyr, gir av seg sjøl og fungerer i garderoben..... Men ikke på banen for oss.
For alles skyld er det nok bra at han finner en annen klubb og får fart på karrieren sin igjen...
bäst för alla parter om han blir utlånad utköpt, svårt att se honom spela någon mer match för LU med det lag vi nu kan ställa på plan, vill inte prata illa om bmd men hans värvningar var inte bra, till hans försvar så fick han väl inga pengar och det som kom in var nog inte första val direkt

Han hadde vel litt mer penger enn forgjengerne, eller tar jeg feil? Betalte ikke vi 1 mill pund for Murphy?
Warnock brukte vel mer til sammen, tror jeg. Han hentet i alle fall veldig mange.
warnock sålde för mer än han köpte, snodgrass var väl den största stjärnan som såldes
 

Leedsfan

Sv: Spiller: Noel Hunt
« Svar #179 på: November 27, 2014, 17:48:35 »
Striker Noel Hunt has joined Championship rivals Ipswich Town on an emergency loan deal until January 3. Hunt, who arrived at the club from Reading last summer, has made just two United appearances so far this season and has been out of the first-team picture since mid-August. The 31-year-old, signed by Brian McDermott in July 2013, has been playing regularly in the club’s Under-21s side after falling down the pecking order at Elland Road. His debut season at United also proved to be a frustrating one as he was hampered by injury problems and failed to score in any of his 20 appearances. Hunt will now link up with Mick McCarthy’s side and older brother Stephen at Portman Road, where United travel on December 6. However, the striker will be ineligible to play against his parent club.  - See more at: http://www.leedsunited.com/news/article/ydgv4gnobw1u13coahr8vmu0z/title/hunt-heads-for-ipswich#sthash.kXQq7ksx.dpuf
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.