Skrevet av Emne: Den store taktikkeri-tråden!  (Lest 87224 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

B_Ød

Sv: McDermott's taktikkeri-tråd
« Svar #180 på: April 23, 2014, 10:48:01 »
Grunnen til at McD fortsatt er her. Ja det er det at han faktisk håper på sparken for å melke klubben for kompensasjon. Så kan han da skylde på Leeds på sin fremtidige CV. Sier han opp selv. Ja da har han ikke krav på kompensasjon

Dette er vel i beste fall noe du har funnet ut i ditt hode?

Kan jo ikke være en annen grunn at han er i klubben enda desverre.

Hva om det faktisk er som han sier..at han virkelig har fått det forholdet til klubben han flagger, og ønsker og rette opp?
Er det helt utenkelig? Det har i det minste kunne leses i div medier..det du påstår har jeg kun sett fra folk som sitter og bare kan synse.
Du kan godt mene eller synse dette, men å flagge det som opplest og vedtatt, mener jeg blir litt feil.
Ups & Ups!!

Promotion 2010

Sv: McDermott's taktikkeri-tråd
« Svar #181 på: April 23, 2014, 11:11:41 »
Denne tråden bør vel uansett slettes...

Taktikktråd??? McDermott??? De to ordene passer ikke i sammen setning...
;D ;D ;D

Denne latterliggjøringen av Brian Mc Dermott  begynner å bli litt anmasende i lengden, karer.... :(

Hva med å plassere ansvaret der det hører hjemme? BMD har  i realiteten fratatt det sportslige lederskapet i midten av januar...

Hvis dere har behov for oppfriskning av hukommelsen:

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/leeds-united-gfh-in-amazing-attack-on-whites-boss-1-6541471?WT.mc_id=Outbrain_text&obref=obinsite

http://contact-leeds.co.uk/2014/03/leeds-united-mcdermott-hints-at-cellino-influence-saying-he-couldnt-use-wingers/

http://www.yorkshirepost.co.uk/sport/football/barnsley/why-leeds-fans-are-giving-barnsley-match-the-cold-shoulder-1-6565494

For noe VRØVL!   McDermott har  hele tiden hatt de sportslige ansvaret. Han har bare ikke vært klar over det selv, og uttalt seg i øst og vest om ting som ikke sorterer under hans arbeidsoppgaver - til og med til pressen!

Han har dessverre ikke tatt det sportslige på alvor og gjennom tåkeprat latt det være underordnet!  
Spar deg! Du uttaler deg skråsikkert om forhold du ikke har grunnlag for å vite noe om! INGEN her på forumet vet noe om hva slags påvirkning GHF og nå Cellino har hatt på laguttak, formasjon og taktikkeri siden januar. Alt vi vet er at BMD ikke lenger er manager for denne klubben og har i realiteten ikke vært det siden midten av januar. Cellino har allerde høstet æren for Murphys to match vinnende mål mot Blackpool og kritikerne her inne hang seg på. Sist gjorde du selv et nummer av at Cellino dikterer kleskoden hans og at han degradert i hierarkiet. I dag passer det deg best å gi han ansvaret tilbake.....

Dette er en klubb med utvannet og svært utydelig lederansvar og det har vært det lenge. Ingen "manager"kan lykkes i sånne omgivelser og for spillerne kan dette umulig virke annet enn demoraliserende. Jeg mener dette er nokså elementært nå som vi har fått gradvis mer innsyn i tilstandene i klubben vår. Ufattelig at folk ikke anerkjenner dette og fortsatt bare kjører på med karakteristikkene...

Jeg ønsker ikke at Mc Dermott fortsetter i jobben, men behandlingen av Mc Demott har vært skandaløs fra a til og det har bare blitt verre etter at Cellino tok over. Jeg forventer nesten at ekspertene her inne forstår dette og forsøker å omtale han deretter, selv når frustrasjonen tar overhånd.

GHF og Cellino vingeklippet Mc Dermott i januar. Min bønn til Cellino er at han nå ser til å avslutte lidelsen og gi Mac nådestøtet en gang for alle, da vår tidligere manager åpenbart ikke klarer å gjøre slutt på dette sjøl.

Vær så snill å gi oss verdigheten og stoltheten i klubben vår tilbake!


Det er du, Jon, som er skråsikker. Du endret navnet på manager-tråden uten noen offisiell uttalelse fra klubben! McDermott selv omtaler seg som manager.

Jeg vil som deg ha ut møkka!


http://www.weallloveleeds.co.uk/20/post/2014/04/brian-mcdermott-will-surely-follow-david-moyes-to-the-job-centre.html?

Ã… være Leedsfan har aldri vært så flaut!   :-[

Avsporing! Cellino er suveren eier av klubben. Han har vært helt tydelig på at det er han som et manager nå og at han er involvert i de sportslige beslutningene.

Sitat Cellino: “I told him to go on the bench dressed that way,” Cellino said. “He is the coach, I am the manager.”

United’s owner also took credit for the tactical use of Luke Murphy against Blackpool, a game in which Murphy scored twice.
http://www.yorkshirepost.co.uk/sport/football/barnsley/why-leeds-fans-are-giving-barnsley-match-the-cold-shoulder-1-6565494

Hvor tydelig trenger du det egentlig?

Vi er egentlig svært enige om der sentrale punktet her: lederskap er svært viktig!

Implisitt i dette ligger: Klare linjer og  kommandastrukturer. Hvem som tar de endelige beslutningene. Hvem som er ansvarlige for hva....

Tenk deg at du har forvillet deg inn i en sportslig blindgate og vet du må snu trenden ASAP. Skal du klare det vet du at alle må dra i samme retning og at dine overordnede backer deg. Istedet får du beskjed om at en ny eier er på vei inn og at han ønsker at sine folk overvåket treningene og får en plass på benken til neste kamp. Deretter blir du sparket på fredag og gjeninnsatt to dager senere.  Hva slags leder sitter du igjen som da?

Tenk deg at du trener på en gitt formasjon og tentativ lagoppstilling hele uken. På matchdagen får du beskjed fra eierne at de ikke godkjenner uttaket og formasjonen. Dette må du formidle til spillerne. Hva kan du si uten å tape ansikt?  Hvordan skal du forholde deg til de direktivene dine inkompetente ledere har gitt deg?  Hva slags leder sitter du igjen som da?

Hvem har ansvaret for laguttak nå som Cellino har erklært at det er han som er manager og Mc Dermott er "trener" ?
Jeg vet ikke. Vet du?


Ansvaret ligger vel på han som sitter og forsvarer dritten i "after-match-interview"!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

nord

Sv: McDermott's taktikkeri-tråd
« Svar #182 på: April 23, 2014, 11:24:24 »
Jeg håber ikke,  at vi nu bliver en klub med en udemokratisk diktator som leder  >:(
 

h.b

  • Gjest
Sv: McDermott's taktikkeri-tråd
« Svar #183 på: April 23, 2014, 11:28:40 »
Grunnen til at McD fortsatt er her. Ja det er det at han faktisk håper på sparken for å melke klubben for kompensasjon. Så kan han da skylde på Leeds på sin fremtidige CV. Sier han opp selv. Ja da har han ikke krav på kompensasjon

Dette er vel i beste fall noe du har funnet ut i ditt hode?

Kan jo ikke være en annen grunn at han er i klubben enda desverre.

Hva om det faktisk er som han sier..at han virkelig har fått det forholdet til klubben han flagger, og ønsker og rette opp?
Er det helt utenkelig? Det har i det minste kunne leses i div medier..det du påstår har jeg kun sett fra folk som sitter og bare kan synse.
Du kan godt mene eller synse dette, men å flagge det som opplest og vedtatt, mener jeg blir litt feil.

Absolutt alle managere med få unntak velger å tvihold på en jobb de har feila i. Hvis McD virkelig har et så godt forhold til Leeds. Ja da burde han se at han faktisk har feila og la andre koster komme til. Den dagen man innser at man ikke har gjort en god jobb, og tar konsekvensen av dette. Ja den dagen så setter manageren klubben foran seg selv

Promotion 2010

Sv: McDermott's taktikkeri-tråd
« Svar #184 på: April 23, 2014, 11:29:34 »
Jeg håber ikke,  at vi nu bliver en klub med en udemokratisk diktator som leder  >:(

Hva var Alex Ferguson!?

Singleminded & dictator !
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: McDermott's taktikkeri-tråd
« Svar #185 på: April 23, 2014, 16:43:23 »
En kommentar til alle dere "eksperter" på forumet!! Det som blir sett på som skråsikkerhet, sure oppgulp, krav om avgang etc. er følelser for klubben i vårt hjerte. Er det slik at man skal legge det vekk for å kunne poste noe her inne er det jo trist.

Fotball og Leeds United er følelser og engasjement. Det har det vært for meg siden tidlig 70-tall. Jeg gir blanke blaffen i hva som er det "riktige" å si om BmD. Han har ansvaret i mine øyne da haner manager. Han har IKKE levert. Det er har ikke spillerne heller. 21 tap er det vel nå og 15 av de siden jul. Taktisk må jo dette sies å ligne Kamikaze-taktikk?? Jeg kan ikke huske en så elendig rekke fra Leeds United noen gang. Skal jeg ikke da få lufte frustrasjon og ønske å bli kvitt manageren?? Hallo folkens!!

Se på hva de som skriver skriver i stedet for å bli så opptatt av det som dere mener selv. Jeg respekterer uenigheten her inne og etter pris på den, det er det flere som med fordel kan gjøre. Sure oppgulp og følelsesladede innlegg, ja det er forumet det!! Hvis det ikke tåles er det mange andre saklige nettsider å diskutere på tenker jeg. We are Leeds!! Inge er bør fortelle noen at de ikke kan skrive det de gjør, med mindre det rammes av lover og regler.

BmD er ikke i stand til å lede Leeds United. Det er så tydelig som det kan bli! Det viser tabellen.

Jeg kritiserer ikke kritikken. Jeg kritiserer karakteristikkene, hatinnleggene og de gjentatte idioerklæringene . Siste månedene har jeg slettet flere innlegg uten varsel fordi de er i strid med forumsreglene. Mange av idioterklæringene ligger tett opp til hva man bør kunne poste. Egenlig burde jeg bare styre unna disse trådene men som moderator føler jeg meg forpliktet til å lese alle innlegg.

Videre prøver jeg å balansere alle ekspertuttalelsene som forteller hvor utrolig dårlig jobb BMD gjør under helt ålreite rammebetingelser. Det betyr ikke at jeg synes han gjør en fantastisk jobb men det finnes et større bilde som tilsier at verre forhold har knapt nok noen manager jobbet under noensinne, når vi snakker Leeds United. (og nei, da har jeg ikke har ikke glemt at han "slapp" å selge Ross Mc Cormack & Sam Byram). Jeg tviler på at det finnes noen manager som kunne gjort en akspeptabel jobb under slike rammebetingelser.


« Siste redigering: April 23, 2014, 16:45:43 av Jon R »
Jon R.

Tom S

Sv: McDermott's taktikkeri-tråd
« Svar #186 på: April 23, 2014, 17:08:54 »
En kommentar til alle dere "eksperter" på forumet!! Det som blir sett på som skråsikkerhet, sure oppgulp, krav om avgang etc. er følelser for klubben i vårt hjerte. Er det slik at man skal legge det vekk for å kunne poste noe her inne er det jo trist.

Fotball og Leeds United er følelser og engasjement. Det har det vært for meg siden tidlig 70-tall. Jeg gir blanke blaffen i hva som er det "riktige" å si om BmD. Han har ansvaret i mine øyne da haner manager. Han har IKKE levert. Det er har ikke spillerne heller. 21 tap er det vel nå og 15 av de siden jul. Taktisk må jo dette sies å ligne Kamikaze-taktikk?? Jeg kan ikke huske en så elendig rekke fra Leeds United noen gang. Skal jeg ikke da få lufte frustrasjon og ønske å bli kvitt manageren?? Hallo folkens!!

Se på hva de som skriver skriver i stedet for å bli så opptatt av det som dere mener selv. Jeg respekterer uenigheten her inne og etter pris på den, det er det flere som med fordel kan gjøre. Sure oppgulp og følelsesladede innlegg, ja det er forumet det!! Hvis det ikke tåles er det mange andre saklige nettsider å diskutere på tenker jeg. We are Leeds!! Inge er bør fortelle noen at de ikke kan skrive det de gjør, med mindre det rammes av lover og regler.

BmD er ikke i stand til å lede Leeds United. Det er så tydelig som det kan bli! Det viser tabellen.

Jeg kritiserer ikke kritikken. Jeg kritiserer karakteristikkene, hatinnleggene og de gjentatte idioerklæringene . Siste månedene har jeg slettet flere innlegg uten varsel fordi de er i strid med forumsreglene. Mange av idioterklæringene ligger tett opp til hva man bør kunne poste. Egenlig burde jeg bare styre unna disse trådene men som moderator føler jeg meg forpliktet til å lese alle innlegg.

Videre prøver jeg å balansere alle ekspertuttalelsene som forteller hvor utrolig dårlig jobb BMD gjør under helt ålreite rammebetingelser. Det betyr ikke at jeg synes han gjør en fantastisk jobb men det finnes et større bilde som tilsier at verre forhold har knapt nok noen manager jobbet under noensinne, når vi snakker Leeds United. (og nei, da har jeg ikke har ikke glemt at han "slapp" å selge Ross Mc Cormack & Sam Byram). Jeg tviler på at det finnes noen manager som kunne gjort en akspeptabel jobb under slike rammebetingelser.





Trur du er inne på noko her, Jon.
COME ON LEEDS !!

sportcarl1

Sv: McDermott's taktikkeri-tråd
« Svar #187 på: April 23, 2014, 17:19:22 »
En kommentar til alle dere "eksperter" på forumet!! Det som blir sett på som skråsikkerhet, sure oppgulp, krav om avgang etc. er følelser for klubben i vårt hjerte. Er det slik at man skal legge det vekk for å kunne poste noe her inne er det jo trist.

Fotball og Leeds United er følelser og engasjement. Det har det vært for meg siden tidlig 70-tall. Jeg gir blanke blaffen i hva som er det "riktige" å si om BmD. Han har ansvaret i mine øyne da haner manager. Han har IKKE levert. Det er har ikke spillerne heller. 21 tap er det vel nå og 15 av de siden jul. Taktisk må jo dette sies å ligne Kamikaze-taktikk?? Jeg kan ikke huske en så elendig rekke fra Leeds United noen gang. Skal jeg ikke da få lufte frustrasjon og ønske å bli kvitt manageren?? Hallo folkens!!

Se på hva de som skriver skriver i stedet for å bli så opptatt av det som dere mener selv. Jeg respekterer uenigheten her inne og etter pris på den, det er det flere som med fordel kan gjøre. Sure oppgulp og følelsesladede innlegg, ja det er forumet det!! Hvis det ikke tåles er det mange andre saklige nettsider å diskutere på tenker jeg. We are Leeds!! Inge er bør fortelle noen at de ikke kan skrive det de gjør, med mindre det rammes av lover og regler.

BmD er ikke i stand til å lede Leeds United. Det er så tydelig som det kan bli! Det viser tabellen.

Jeg kritiserer ikke kritikken. Jeg kritiserer karakteristikkene, hatinnleggene og de gjentatte idioerklæringene . Siste månedene har jeg slettet flere innlegg uten varsel fordi de er i strid med forumsreglene. Mange av idioterklæringene ligger tett opp til hva man bør kunne poste. Egenlig burde jeg bare styre unna disse trådene men som moderator føler jeg meg forpliktet til å lese alle innlegg.

Videre prøver jeg å balansere alle ekspertuttalelsene som forteller hvor utrolig dårlig jobb BMD gjør under helt ålreite rammebetingelser. Det betyr ikke at jeg synes han gjør en fantastisk jobb men det finnes et større bilde som tilsier at verre forhold har knapt nok noen manager jobbet under noensinne, når vi snakker Leeds United. (og nei, da har jeg ikke har ikke glemt at han "slapp" å selge Ross Mc Cormack & Sam Byram). Jeg tviler på at det finnes noen manager som kunne gjort en akspeptabel jobb under slike rammebetingelser.



instämmer i  vad du skriver, tycker det är ok att ifrågasätta mcd, men när vissa personer dag efter dag efter dag skriver hur dålig och värdelös och vilken katastrof till manager han är så tröttnar iaf jag, om det är så himla lätt att vara manager varför blir de det inte själva? från sidan och med facit i hand så gör man aldrig några fel, mer stöttning till managers, spelare och klubb önskas från mig
 

DenHviteYeboah

Sv: McDermott's taktikkeri-tråd
« Svar #188 på: April 23, 2014, 17:52:11 »
En kommentar til alle dere "eksperter" på forumet!! Det som blir sett på som skråsikkerhet, sure oppgulp, krav om avgang etc. er følelser for klubben i vårt hjerte. Er det slik at man skal legge det vekk for å kunne poste noe her inne er det jo trist.

Fotball og Leeds United er følelser og engasjement. Det har det vært for meg siden tidlig 70-tall. Jeg gir blanke blaffen i hva som er det "riktige" å si om BmD. Han har ansvaret i mine øyne da haner manager. Han har IKKE levert. Det er har ikke spillerne heller. 21 tap er det vel nå og 15 av de siden jul. Taktisk må jo dette sies å ligne Kamikaze-taktikk?? Jeg kan ikke huske en så elendig rekke fra Leeds United noen gang. Skal jeg ikke da få lufte frustrasjon og ønske å bli kvitt manageren?? Hallo folkens!!

Se på hva de som skriver skriver i stedet for å bli så opptatt av det som dere mener selv. Jeg respekterer uenigheten her inne og etter pris på den, det er det flere som med fordel kan gjøre. Sure oppgulp og følelsesladede innlegg, ja det er forumet det!! Hvis det ikke tåles er det mange andre saklige nettsider å diskutere på tenker jeg. We are Leeds!! Inge er bør fortelle noen at de ikke kan skrive det de gjør, med mindre det rammes av lover og regler.

BmD er ikke i stand til å lede Leeds United. Det er så tydelig som det kan bli! Det viser tabellen.

Jeg kritiserer ikke kritikken. Jeg kritiserer karakteristikkene, hatinnleggene og de gjentatte idioerklæringene . Siste månedene har jeg slettet flere innlegg uten varsel fordi de er i strid med forumsreglene. Mange av idioterklæringene ligger tett opp til hva man bør kunne poste. Egenlig burde jeg bare styre unna disse trådene men som moderator føler jeg meg forpliktet til å lese alle innlegg.

Videre prøver jeg å balansere alle ekspertuttalelsene som forteller hvor utrolig dårlig jobb BMD gjør under helt ålreite rammebetingelser. Det betyr ikke at jeg synes han gjør en fantastisk jobb men det finnes et større bilde som tilsier at verre forhold har knapt nok noen manager jobbet under noensinne, når vi snakker Leeds United. (og nei, da har jeg ikke har ikke glemt at han "slapp" å selge Ross Mc Cormack & Sam Byram). Jeg tviler på at det finnes noen manager som kunne gjort en akspeptabel jobb under slike rammebetingelser.


1. Jeg kan ikke forstå at det har vært gjentatte idioterklæringer på forumet. Jeg lot følelsene ta overhånd og kalte BMD en idiot. Det var over streken og ikke bra, så den beklages. Har ikke skrevet idiot i noen andre innlegg her på forumet, tror jeg.
2. Dette er en påstand fra deg som kan diskuteres. Veldig mange mener at han har bedre betingelser enn noen de 10 siste årene, du mener altså noe annet. Og hva er det store bildet? Er det noe her vi amatører ikke har forstått, men som du ser så mye bedre enn alle andre? Og jeg spør igjen: hva er det med BMD som gjør at han skal skånes fra kritikk?er det at han har noe genialt i seg som 80% av supporterne ikke ser?
Jeg forbeholder meg retten til å synes at BMD er en elendig manager ut i fra betingelser, selv om det er det motsatte av du mener ;)

Leedsfan

Sv: McDermott's taktikkeri-tråd
« Svar #189 på: April 23, 2014, 18:02:10 »
Ikke lenge igjen!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Sv: McDermott's taktikkeri-tråd
« Svar #190 på: April 23, 2014, 18:11:25 »
Ikke lenge igjen!

vad är det här för något? och vem har skrivit och frågat och vem svarar?
 

Gufrias

Sv: McDermott's taktikkeri-tråd
« Svar #191 på: April 23, 2014, 18:23:01 »
Jeg håber ikke,  at vi nu bliver en klub med en udemokratisk diktator som leder  >:(
Vi har vel hatt udemokratiske diktatorer som ledere i mange år allerede. Forskjellen er at den nye har uttalt en ambisjon om å være hands on, og ta mye av managerjobben selv.
Hekta på Leeds siden 1974

Leedsfan

Sv: McDermott's taktikkeri-tråd
« Svar #192 på: April 23, 2014, 18:28:32 »
Ikke lenge igjen!

vad är det här för något? och vem har skrivit och frågat och vem svarar?

Sønn Cellino, Edoardo!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28891
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: McDermott's taktikkeri-tråd
« Svar #193 på: April 23, 2014, 19:27:23 »
Jeg håber ikke,  at vi nu bliver en klub med en udemokratisk diktator som leder  >:(
Vi har vel hatt udemokratiske diktatorer som ledere i mange år allerede. Forskjellen er at den nye har uttalt en ambisjon om å være hands on, og ta mye av managerjobben selv.
Enlighten me, når var den første demokratiske diktatoren, btw  :D
« Siste redigering: April 23, 2014, 19:30:53 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28891
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: McDermott's taktikkeri-tråd
« Svar #194 på: April 23, 2014, 19:30:31 »


Sønn Cellino, Edoardo!

Noe sier meg at disse barna hans vil være noen løse kanoner på dekk - men at vi 'som fans' vil få en del info som vi ikke ellers ville fått. Om klubben vil tjene på det, er another matter...   ::)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Leedsfan

Sv: McDermott's taktikkeri-tråd
« Svar #195 på: April 23, 2014, 19:38:39 »


Sønn Cellino, Edoardo!

Noe sier meg at disse barna hans vil være noen løse kanoner på dekk - men at vi 'som fans' vil få en del info som vi ikke ellers ville fått. Om klubben vil tjene på det, er another matter...   ::)

Klubben vil tape på det, supporterne også! Blir for dumt, rett og slett!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Gufrias

Sv: McDermott's taktikkeri-tråd
« Svar #196 på: April 23, 2014, 20:52:03 »
Jeg håber ikke,  at vi nu bliver en klub med en udemokratisk diktator som leder  >:(
Vi har vel hatt udemokratiske diktatorer som ledere i mange år allerede. Forskjellen er at den nye har uttalt en ambisjon om å være hands on, og ta mye av managerjobben selv.
Enlighten me, når var den første demokratiske diktatoren, btw  :D
Nesten slemt å ødelegge en fin morsomhet med fakta, men...

Under den romerske republikken var det ikke uvanlig å utnevne en diktator for en kortere periode når omstendighetene krevde raskere avgjørelser enn hva man kunne forvente av et senat. Den første var Titus Lartius i 501 eller 498 f.kr.

Senere ble denne institusjonen misbrukt av Sulla og Julius Caesar, og siden har alle diktatorer vært udemokratiske.
Hekta på Leeds siden 1974

B_Ød

Sv: McDermott's taktikkeri-tråd
« Svar #197 på: April 23, 2014, 21:23:14 »
Disse telefonbildene må da være en eller annen form for  elendig spøk?? Sånn kan det da virkelig ikke være meningen at ting skal fungere??
Da må MC rydde litt i egne rekker synes jeg.
Ups & Ups!!

p0ndus

  • Gjest
Sv: McDermott's taktikkeri-tråd
« Svar #198 på: April 23, 2014, 21:34:30 »


Sønn Cellino, Edoardo!

Noe sier meg at disse barna hans vil være noen løse kanoner på dekk - men at vi 'som fans' vil få en del info som vi ikke ellers ville fått. Om klubben vil tjene på det, er another matter...   ::)

Enig , tror dette er en noen unggutter med litt for romslige oppvekstvilkår og som har tatt med seg dette videre i livet. For og være ærlig så har fått litt avsmak av de sålangt. (hva har dette forresten i denne tråden å gjøre!!!!). Foreslår at en eller annen lager en egen tråd med våset til pappaguttene  slik at vi får samlet det der, så kan vi heller bruke energien på annet.
« Siste redigering: April 23, 2014, 21:36:31 av p0ndus »

Promotion 2010

Sv: McDermott's taktikkeri-tråd
« Svar #199 på: April 24, 2014, 23:39:39 »
MEN vi bruker ingen ungdommer mot Birmingham...



Team News - Injuries mount for Leeds
   
Leeds United boss Brian McDermott will be without a host of players for the trip to Birmingham City on Saturday.

Stephen Warnock is definitely out after picking up an ankle injury in the defeat to Nottingham Forest on Monday and he joins Sam Byram, Marius Zaliukas, David Norris and Jimmy Kebe on the sidelines.

Midfielder Michael Tonge and Luke Murphy both picked up knocks on Monday but McDermott expects them both to be fit for the game.

Birmingham boss Lee Clark is hopeful that Tom Adeyemi and Jonathan Spector will be ready for the game on Saturday after overcoming injury.

Clark as a number of injury doubts with Will Packwood, Peter Lovenkrands, and Brian Howard all picking up knocks in the home defeat to Blackburn Rovers on Monday.

With Birmingham desperate for points in their fight against relegation and the injuries mounting, striker Lee Novak says he is willing to play despite struggling with a knee injury.

Former Leeds loan defender Paul Robinson remains on the sidelines for Birmingham as he serves the second game of a three-match suspension after picking up fifteen yellow cards this season.


Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=357055#ixzz2zqHHMLq9
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: Den store taktikkeri-tråden!
« Svar #200 på: September 27, 2014, 19:45:18 »
Diamanten funker når vi er det beste laget og har ballen mye, men når vi ikke er det beste laget så blir backene våre myrdet!

Jeg tror diamanten borte døde i dag.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Runar

Sv: Den store taktikkeri-tråden!
« Svar #201 på: September 27, 2014, 19:54:25 »
Diamanten funker når vi er det beste laget og har ballen mye, men når vi ikke er det beste laget så blir backene våre myrdet!

Jeg tror diamanten borte døde i dag.


Hvilken kamp i år snakker du om?
Hvilken kamp har vi vært det beste laget?
 

sportcarl1

Sv: Den store taktikkeri-tråden!
« Svar #202 på: September 27, 2014, 20:38:50 »
Diamanten funker når vi er det beste laget og har ballen mye, men når vi ikke er det beste laget så blir backene våre myrdet!

Jeg tror diamanten borte døde i dag.


Hvilken kamp i år snakker du om?
Hvilken kamp har vi vært det beste laget?
diamant,4-4-2,4-3-3,3-5-2, alla system har vi dödat när vi  har förlorat ;)
 

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Den store taktikkeri-tråden!
« Svar #203 på: September 27, 2014, 20:42:47 »
Diamanten funker når vi er det beste laget og har ballen mye, men når vi ikke er det beste laget så blir backene våre myrdet!

Jeg tror diamanten borte døde i dag.


Hvilken kamp i år snakker du om?
Hvilken kamp har vi vært det beste laget?

Vi var vel klart best mot Huddersfield, så kampen kun på dårlig stream så vanskelig å se hvilket system vi spilte...bortsett i fra den kampen har vi vel bare hatt sporadisk gode perioder i enkelte kamper, så ingen halleluja stemning her i gården :)
« Siste redigering: September 27, 2014, 20:44:24 av Rudi G. »

Runar

Sv: Den store taktikkeri-tråden!
« Svar #204 på: September 27, 2014, 20:51:27 »
Diamanten funker når vi er det beste laget og har ballen mye, men når vi ikke er det beste laget så blir backene våre myrdet!

Jeg tror diamanten borte døde i dag.


Hvilken kamp i år snakker du om?
Hvilken kamp har vi vært det beste laget?

Vi var vel klart best mot Huddersfield, så kampen kun på dårlig stream så vanskelig å se hvilket system vi spilte...bortsett i fra den kampen har vi vel bare hatt sporadisk gode perioder i enkelte kamper, så ingen halleluja stemning her i gården :)


Da spilte vi 4-2-3-1

Bianchi og Cook sentralt

Sloth - Austin - Doukara offensivt og

Antenucci på topp...

Vi hadde diamant mot Birmingham og da slet vi veldig offensivt i 70 minutter
 

Leedsfan

Sv: Den store taktikkeri-tråden!
« Svar #205 på: September 30, 2014, 16:55:24 »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Den store taktikkeri-tråden!
« Svar #206 på: Oktober 05, 2014, 15:12:21 »
Tror det er viktig for laget at vi rullerer fornuftig på spillerne fremover. Ikke bare fordi de kan bli utslitte hvis belastningen er for stor over tid, men også for å holde moralen oppe.

Det er jo utrolig bra at vi har så mange spillere å ta av slik at man kan gjøre dette samtidig som konkurransen er stor innad i laget.

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Andersen

Sv: Den store taktikkeri-tråden!
« Svar #207 på: Oktober 05, 2014, 16:45:52 »
Hva med Adryan og Montenegro !?  ???

sportcarl1

Sv: Den store taktikkeri-tråden!
« Svar #208 på: Oktober 05, 2014, 17:46:29 »
Hva med Adryan og Montenegro !?  ???
de kommer få sina chanser tids nog
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28891
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Den store taktikkeri-tråden!
« Svar #209 på: Oktober 05, 2014, 18:22:50 »
Nå er vi inne i en meget viktig 10-dagersperiode for Darko.
Jeg er meget spent på hvor flink han vil vise seg til å implementere sine idèer til spillergruppen. Det varierer veldig fra trener til trener hvor flink de er til dette.
Muuuligens kan vi allerede ane en viss form for forbedring i det defensive etter hans ankomst. Det er i så fall et godt tegn. Han har selv uttrykt at det nå er viktig å få til bedre spillet på den fremste tredjedelen av banen.

Så, neste kamp vil muligens fortelle oss mye om Darkos evner på treningsfeltet! :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan