Skrevet av Emne: Red Bull  (Lest 45440 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lowfields

Sv: Red Bull
« Svar #120 på: Desember 16, 2013, 23:45:27 »
Synes å huske jeg en gang for maaange år siden leste et innlegg i TPN om de økonomiske forandringene som var i gang i engelsk fotball. Mye skriverier om sponsorer, stadionnavn etc, og pennføreren konkluderte med at vi en gang i fremtiden kunne ende opp med å sitte på "Elland Road"(annet navn selvfølgelig) og se Leeds United White Socks spille........
Håper virkelig ikke denne personen ender opp med å få noenlunde rett i disse spådommene....
Da følger jeg mye heller Leeds United Elland Road i CC,L1 eller L2!

Kan ikke være mer uenig!




Sorry!

Neivel, men nå er jeg en superkonservativ, tresk sørlending, så da får vi tåle å være uenige!!  ;)
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Stephenjazz

Sv: Red Bull
« Svar #121 på: Desember 17, 2013, 01:53:13 »
Synes å huske jeg en gang for maaange år siden leste et innlegg i TPN om de økonomiske forandringene som var i gang i engelsk fotball. Mye skriverier om sponsorer, stadionnavn etc, og pennføreren konkluderte med at vi en gang i fremtiden kunne ende opp med å sitte på "Elland Road"(annet navn selvfølgelig) og se Leeds United White Socks spille........
Håper virkelig ikke denne personen ender opp med å få noenlunde rett i disse spådommene....
Da følger jeg mye heller Leeds United Elland Road i CC,L1 eller L2!

Skal vi se Leeds i Premer League må investorer til enkelt og greit, om det er red bull eller hva det er. Da får man godta kravene til investorene.
Det blir aldri umoderne å vinne

Sydhagen

Sv: Red Bull
« Svar #122 på: Desember 17, 2013, 07:19:36 »
Investorer er viktig, men vi skal ikke godta hvem som helst.
Identiteten til klubben er viktig å ta vare på.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Dennis

Sv: Red Bull
« Svar #123 på: Desember 17, 2013, 08:14:49 »
Jeg gleder meg til ny take over, men jeg blir skeptisk om det er Red Bull som skal styre klubben vår. Da tar jeg heller et konsortium av rike bakmenn med Haigh i spissen, fremfor et selskap som skal reklamere for dårlig blandevann.

Leeds og fargen/ordet er for øvrig noe som aldri bør blandes.
Marching on together!

Ian Baird

Sv: Red Bull
« Svar #124 på: Desember 17, 2013, 08:49:24 »
Om vi en gang i fremtiden skal skifte navn, så er det bare å kjøpe stadionnavnet til Huddersfield.
Kunne betalt svært mye for dette navnet fremfor noe med "rødt" i seg.

http://en.wikipedia.org/wiki/John_Smith's_Stadium
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Furu


Gufrias

Sv: Red Bull
« Svar #126 på: Desember 17, 2013, 16:44:16 »
Jeg gleder meg til ny take over, men jeg blir skeptisk om det er Red Bull som skal styre klubben vår. Da tar jeg heller et konsortium av rike bakmenn med Haigh i spissen, fremfor et selskap som skal reklamere for dårlig blandevann.

Leeds og fargen/ordet er for øvrig noe som aldri bør blandes.
Forventer jo at skvipet skifter navn til White Bull om de skal inn og sponse Leeds
Hekta på Leeds siden 1974

lojosang

Sv: Red Bull
« Svar #127 på: Desember 17, 2013, 16:49:36 »
Jeg gleder meg til ny take over, men jeg blir skeptisk om det er Red Bull som skal styre klubben vår. Da tar jeg heller et konsortium av rike bakmenn med Haigh i spissen, fremfor et selskap som skal reklamere for dårlig blandevann.

Leeds og fargen/ordet er for øvrig noe som aldri bør blandes.
Forventer jo at skvipet skifter navn til White Bull om de skal inn og sponse Leeds

Opprett avaaz-opprop NÃ…!  ;D
- Leif Olav

Cherry

Sv: Red Bull
« Svar #128 på: Desember 20, 2013, 12:38:08 »
Jeg gleder meg til ny take over, men jeg blir skeptisk om det er Red Bull som skal styre klubben vår. Da tar jeg heller et konsortium av rike bakmenn med Haigh i spissen, fremfor et selskap som skal reklamere for dårlig blandevann.

Leeds og fargen/ordet er for øvrig noe som aldri bør blandes.
Forventer jo at skvipet skifter navn til White Bull om de skal inn og sponse Leeds

...Midt på Spiker`n..."like"  ;D
 

Promotion 2010

Sv: Red Bull
« Svar #129 på: November 01, 2014, 12:47:56 »
Pålitelige The Mail forteller om samtaler om kjøp........av klubben mellom Cellino og Red Bull:

Leeds United owner Massimo Cellino in talks with Red Bull over possible buy-out

Leeds United in talks with F1 giant Red Bull over possible takeover
Club owner Massimo Cellino has been negotiating with them this week
Red Bull expressed an interest in a takeover 18 months ago
But they failed to reach an agreement over a reported £40m asking price
Cellino has sacked two managers already this season
By JOHN EDWARDS 
PUBLISHED: 11:01 GMT, 1 November 2014 | UPDATED: 11:07 GMT, 1 November 2014
     
View comments
Leeds United are in the midst of more turmoil after it emerged they are in talks with Red Bull over a possible buy-out.
The F1 giants expressed an interest in taking control of the Championship club 18 months ago but failed to reach an agreement over a reported asking price of £40million.


Read more: http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2816775/Leeds-United-owner-Massimo-Cellino-talks-Red-Bull-possible-buy-out.html#ixzz3Hog3dhTv
Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Red Bull
« Svar #130 på: November 01, 2014, 13:25:42 »
Pålitelige The Mail forteller om samtaler om kjøp........av klubben mellom Cellino og Red Bull:

Leeds United owner Massimo Cellino in talks with Red Bull over possible buy-out

Leeds United in talks with F1 giant Red Bull over possible takeover
Club owner Massimo Cellino has been negotiating with them this week
Red Bull expressed an interest in a takeover 18 months ago
But they failed to reach an agreement over a reported £40m asking price
Cellino has sacked two managers already this season
By JOHN EDWARDS 
PUBLISHED: 11:01 GMT, 1 November 2014 | UPDATED: 11:07 GMT, 1 November 2014
     
View comments
Leeds United are in the midst of more turmoil after it emerged they are in talks with Red Bull over a possible buy-out.
The F1 giants expressed an interest in taking control of the Championship club 18 months ago but failed to reach an agreement over a reported asking price of £40million.


Read more: http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2816775/Leeds-United-owner-Massimo-Cellino-talks-Red-Bull-possible-buy-out.html#ixzz3Hog3dhTv
Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook


Phil Hay

@PhilHayYEP: Asked Cellino to respond to the stories about takeover talks with Red Bull. "Bullshit. It's a complete lie." #lufc

 ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Sv: Red Bull
« Svar #131 på: November 01, 2014, 13:31:54 »
Pålitelige The Mail forteller om samtaler om kjøp........av klubben mellom Cellino og Red Bull:

Leeds United owner Massimo Cellino in talks with Red Bull over possible buy-out

Leeds United in talks with F1 giant Red Bull over possible takeover
Club owner Massimo Cellino has been negotiating with them this week
Red Bull expressed an interest in a takeover 18 months ago
But they failed to reach an agreement over a reported £40m asking price
Cellino has sacked two managers already this season
By JOHN EDWARDS 
PUBLISHED: 11:01 GMT, 1 November 2014 | UPDATED: 11:07 GMT, 1 November 2014
     
View comments
Leeds United are in the midst of more turmoil after it emerged they are in talks with Red Bull over a possible buy-out.
The F1 giants expressed an interest in taking control of the Championship club 18 months ago but failed to reach an agreement over a reported asking price of £40million.


Read more: http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2816775/Leeds-United-owner-Massimo-Cellino-talks-Red-Bull-possible-buy-out.html#ixzz3Hog3dhTv
Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook


Phil Hay

@PhilHayYEP: Asked Cellino to respond to the stories about takeover talks with Red Bull. "Bullshit. It's a complete lie." #lufc

 ;)

Men det er kanskje en mulig utvei når/viss Cellino ikke får lov å eie klubben lenger av FL..?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

h.b

  • Gjest
Sv: Red Bull
« Svar #132 på: November 01, 2014, 13:53:33 »
Ville ikke forundre meg i det hele tatt. Poenget må vel være at horebukkene i The Football League vil ekskludere Cellino. Red Bull vil vel gå tvert gjennom som fit and proper

Erik M

Sv: Red Bull
« Svar #133 på: November 01, 2014, 15:22:50 »
Vi har en minoritetseier i Leeds som jeg vil tror er overmoden for en exit.
 

Promotion 2010

Sv: Red Bull
« Svar #134 på: November 01, 2014, 15:30:11 »
Vi har en minoritetseier i Leeds som jeg vil tror er overmoden for en exit.

Det har vel vært diskutert av GFH tidligere, men RB ville eie hele.

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

kalle_92

  • Gjest
Sv: Red Bull
« Svar #135 på: November 03, 2014, 11:59:33 »
De har ressurser, javel. Men jeg vil ikke at klubben skal selge sjelen for å få penger. Red Bull Leeds, Red Bull stadium etc.
Og  rødt på drakta?  :o

Nei til Red Bull som eier.

Nørgaard

Sv: Red Bull
« Svar #136 på: November 03, 2014, 12:03:27 »
Hull City fik da ikke lov til at hedde Hull City Tigers. Leeds skifter ikke navn.

auren

Sv: Red Bull
« Svar #137 på: November 03, 2014, 13:07:20 »
Red Bull Road  høres knalltøft ut i mine ører. Men hvis de skal komme hit og skifte farger på drakter etc. så kan de bare komme seg bort.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Red Bull
« Svar #138 på: November 03, 2014, 14:02:08 »
Stiller meg sterkt tvilende til at RB kommer inn for å skifte navn på en tradisjonsrik klubb som Leeds United. Tror snarere de ønsker å bidra til gjenreising av klubben og bli forbundet med det. Men, det er aldri kjedelig å være Leeds-supporter uansett. Massimo tilbakeviser forøvrig ryktene på det sterkeste så da er det vel Red Tull da....
Yeboahs vitne

h.b

  • Gjest
Sv: Red Bull
« Svar #139 på: November 03, 2014, 17:44:00 »
Sålenge man beholder klubben i Leeds, jobber seriøst og langsiktig for å få klubben tilbake der de hører hjemme. Ja da driter jeg en lang marsj i om det heter Redshitarena og at klubben spiller i røde drakter. Røde drakter har vi spilt i før. Det viktigste vil for alltid være der. Nemlig at hjertet mitt, er og blir i klubben i mitt hjerte.
Bedre å kjempe med røde drakter om en plass i europa, enn å kjempe med hvite drakter for å unngå nedrykk til League one

DenHviteYeboah

Sv: Red Bull
« Svar #140 på: November 03, 2014, 18:13:06 »
Sålenge man beholder klubben i Leeds, jobber seriøst og langsiktig for å få klubben tilbake der de hører hjemme. Ja da driter jeg en lang marsj i om det heter Redshitarena og at klubben spiller i røde drakter. Røde drakter har vi spilt i før. Det viktigste vil for alltid være der. Nemlig at hjertet mitt, er og blir i klubben i mitt hjerte.
Bedre å kjempe med røde drakter om en plass i europa, enn å kjempe med hvite drakter for å unngå nedrykk til League one
Nei Håkon, visse ting forandrer man ikke. Leeds er  Yorkshire White Rose. Ã… spille i rødt(Lancashire sin farge) ville få alle i Leeds til å se rødt...
http://no.wikipedia.org/wiki/Rosekrigene
Hvitt, gult eller blått!

chief

Sv: Red Bull
« Svar #141 på: November 03, 2014, 18:17:48 »
Sålenge man beholder klubben i Leeds, jobber seriøst og langsiktig for å få klubben tilbake der de hører hjemme. Ja da driter jeg en lang marsj i om det heter Redshitarena og at klubben spiller i røde drakter. Røde drakter har vi spilt i før. Det viktigste vil for alltid være der. Nemlig at hjertet mitt, er og blir i klubben i mitt hjerte.
Bedre å kjempe med røde drakter om en plass i europa, enn å kjempe med hvite drakter for å unngå nedrykk til League one

Jeg foretrekker å kjempe om en plass i Europa med HVITE drakter, selv om det skulle ta noen ekstra sesonger å nå dit.

Røde drakter .. Leeds United................Erru gææærn.  :o
1 4 all and all 4 1

Sydhagen

Sv: Red Bull
« Svar #142 på: November 03, 2014, 18:19:41 »
Sålenge man beholder klubben i Leeds, jobber seriøst og langsiktig for å få klubben tilbake der de hører hjemme. Ja da driter jeg en lang marsj i om det heter Redshitarena og at klubben spiller i røde drakter. Røde drakter har vi spilt i før. Det viktigste vil for alltid være der. Nemlig at hjertet mitt, er og blir i klubben i mitt hjerte.
Bedre å kjempe med røde drakter om en plass i europa, enn å kjempe med hvite drakter for å unngå nedrykk til League one

Enig i dette med stadion navn, men grensen går ved drakten og klubbnavnet.
Det er viktig for identiteten.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Sv: Red Bull
« Svar #143 på: November 03, 2014, 18:23:33 »
Sålenge man beholder klubben i Leeds, jobber seriøst og langsiktig for å få klubben tilbake der de hører hjemme. Ja da driter jeg en lang marsj i om det heter Redshitarena og at klubben spiller i røde drakter. Røde drakter har vi spilt i før. Det viktigste vil for alltid være der. Nemlig at hjertet mitt, er og blir i klubben i mitt hjerte.
Bedre å kjempe med røde drakter om en plass i europa, enn å kjempe med hvite drakter for å unngå nedrykk til League one

Hva med å etablere oss i London. Langt mer praktisk å komme seg dit:  London Leedsbulls!   ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Sv: Red Bull
« Svar #144 på: November 03, 2014, 18:23:44 »
Bortedrakt 1970

chief

Sv: Red Bull
« Svar #145 på: November 03, 2014, 18:29:45 »
Bortedrakt 1970

Den drakta ble ikke brukt i mange kampene. Den skapte mye harme blant supportere, og ble kastet  etter sesongen for ALDRI mer å dukke opp igjen.

h.b.  Dette er for drøyt.
1 4 all and all 4 1

Xern

Sv: Red Bull
« Svar #146 på: November 03, 2014, 18:36:32 »
Bortedrakt 1970

Blir denne drakta brukt igjen lager jeg krig >:(
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

sportcarl1

Sv: Red Bull
« Svar #147 på: November 03, 2014, 19:46:01 »
Bortedrakt 1970

Blir denne drakta brukt igjen lager jeg krig >:(
tänk silver blått och rött, tänk red bull ;)
 

Promotion 2010

Sv: Red Bull
« Svar #148 på: November 03, 2014, 20:36:40 »
Red Bull deny Leeds United takeover talk

Neil Redfearn. PIC: James Hardisty
by Leon Wobschall
Published on the
03 November
2014
14:03

Print this
11 comments
Have your say!

RED BULL have confirmed this evening that they have no plans to take over Leeds United.

National reports had suggested that the soft drinks firm were lining up a bid for United as they sought to extend their sporting portfolio.

But this evening, Red Bull moved to clarify their position.

A spokesperson said: “We can confirm that Red Bull has no plans to take over Leeds United, nor take a stake in the club.

Owner Massimo Cellino had earlier categorically denied reports he was ready to sell his majority stake in United, despite it being understood that meetings took place between the club and representatives of the multi-national company firm last Thursday.

It represents the latest off-the-field story to hit the headlines regarding Leeds, but head coach Neil Redfearn - whose side welcome his former club Charlton tomorrow - insisted that the players would not be getting sidetracked.

He said: “To be honest, it is what it is. But from the playing point of view, it is irrelevant. It is about what we do, day to day, on the training ground and how we work.

“Nothing has changed at Thorp Arch. Nothing has changed in the fact that on Tuesday and on Saturday, we have got a game.”

Meanwhile, Redfearn says talks regarding bringing in a number two remain ongoing and will be sorted out in due course.

Huddersfield Town assistant-boss Steve Thompson, who Redfearn played with in his early days as a professional at Bolton Wanderers, has been linked with the post.

He said: “It is still ongoing. I have spoken to someone I have got in and Massimo (Cellino) is aware of the fact I need some help as well. That will get resolved in due course.

Redfearn confirmed Adryan has a chance of featuring tomorrow, but Billy Sharp remains sidelined. He could return for Saturday’s home clash with Blackpool.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Red Bull
« Svar #149 på: November 03, 2014, 20:42:05 »
@PhilHayYEP: Red Bull statement: "We can confirm that Red Bull has no plans to take over Leeds United nor take a stake in the club." #lufc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973