Skrevet av Emne: Red Bull  (Lest 45436 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hallgeir *

Sv: Red Bull
« Svar #30 på: Juli 19, 2013, 18:21:51 »
Ã… forandre navnet på Elland Road til Red Bull Arena eller Red Bull Road eller hva det måtte være har jeg ingenting i mot, hvis dette er snakk om store penger.
Draktsponsor med Red Bull på fronten av drakta, trur eg blir stilig, MEN 

det jeg frykter er at draktfargen blir forandra til f.eks blått, rødt, grått og lignende. DA er jeg heilt i mot heile avtalen.
Leeds skal være helhvitt!!
Til dels enig, men - det var vel Revie som i sin tid endret draktfargene til helhvitt for å bli lik Real Madrid (og bli like gode også).

Alt har sin tid. :-\

Du har til dels et lite poeng, men det var vel samme Revie som skapte det Leeds Utd som vi er stolte over å være en liten del av i dag. Det er det som den store majoriteten ønsker å bevare.

Jeg kan med gru se og høre for meg en viss hærskare på feil side av The Penines dersom vi skulle ende opp i røde drakter. Grøss og gru!   :'(
Super Leeds since 1968

lojosang

Sv: Re: Red Bull
« Svar #31 på: Juli 19, 2013, 18:32:04 »
Blir vi Red Bull United of Yorkshire bør dette forum skifte fokus til det nye Leedslaget som utvilsomt vil bli stiftet. Jeg følger en tradisjonsrik fotballklubb, ikke en ekstremt vond leskedrikk.
- Leif Olav

Gufrias

Sv: Red Bull
« Svar #32 på: Juli 19, 2013, 19:36:54 »
Egentlig synd at jeg ikke drikker Red Bull. For hvis jeg hadde gjort det, skulle jeg ha boikottet dem.
Hekta på Leeds siden 1974

Jostein.

Sv: Red Bull
« Svar #33 på: Juli 19, 2013, 20:52:01 »
Om dette kun er snakk om draktsponsor og navn bytte på stadion, så er det bare å kjøre på.

Elland Road vil alltid være Elland Road uansett.

Om det vil prøve seg på det samme som de gjorde i Salzburg, så kan det bare dra til ******...
Leeds Carajo!

Bjorn

Sv: Red Bull
« Svar #34 på: Juli 19, 2013, 21:25:33 »
Om dette kun er snakk om draktsponsor og navn bytte på stadion, så er det bare å kjøre på.

Elland Road vil alltid være Elland Road uansett.

Om det vil prøve seg på det samme som de gjorde i Salzburg, så kan det bare dra til ******...

 
Veldig enig.  Jeg er ikke så desperat etter investeringer. .. LU forever!
Marching On! 4276

Leedsfan

Sv: Red Bull
« Svar #35 på: Juli 19, 2013, 21:49:09 »
Har ventet på hb i hele dag, hva mener du?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

p0ndus

  • Gjest
Sv: Red Bull
« Svar #36 på: Juli 19, 2013, 22:19:58 »
Har ventet på hb i hele dag, hva mener du?

Drikker heller RedBull enn hb for min del, kan det være noe og vente på da. Skulle vi hete hb stadium og light da eller?

Promotion 2010

Sv: Red Bull
« Svar #37 på: Juli 19, 2013, 22:22:29 »
Har ventet på hb i hele dag, hva mener du?

Drikker heller RedBull enn hb for min del, kan det være noe og vente på da. Skulle vi hete hb stadium og light da eller?
;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Andersen

Sv: Red Bull
« Svar #38 på: Juli 19, 2013, 22:38:05 »
de må gjerne bytte navn på stadion, og sponsor navn på drakta, bare resten av drakta er hvit, hvis vi skal få inn noen kroner!

Gufrias

Sv: Red Bull
« Svar #39 på: Juli 19, 2013, 23:06:54 »
Jeg foretrekker en sponsor som ikke sluker oss med hud og hår.
Hekta på Leeds siden 1974

h.b

  • Gjest
Sv: Red Bull
« Svar #40 på: Juli 19, 2013, 23:27:38 »
Har ventet på hb i hele dag, hva mener du?


 ;D ;D

For å si det enkelt. Hvis vi kommer oss opp i Premier League og kan kjempe om medaljer sesong ut og sesong inn på grunn av sponsorpenger. Ja da kan Manu for min del være hovedsponsoren vår. Og Leeds kan da spille i brune og rosa drakter.
Skal vi være med på leken. ja da må det penger inn uansett hvor de kommer fra

Leedsfan

Sv: Red Bull
« Svar #41 på: Juli 19, 2013, 23:43:19 »
Har ventet på hb i hele dag, hva mener du?


 ;D ;D

For å si det enkelt. Hvis vi kommer oss opp i Premier League og kan kjempe om medaljer sesong ut og sesong inn på grunn av sponsorpenger. Ja da kan Manu for min del være hovedsponsoren vår. Og Leeds kan da spille i brune og rosa drakter.
Skal vi være med på leken. ja da må det penger inn uansett hvor de kommer fra

Snakk om å selge sjela si..:)

Etter alt maset om Northug og Red Bull så ble jeg pro Red Bull. Hvis RB penger gjør at klubben eier ER igjen så må de gjerne få kalle den Red Bull Arena. Røde bortedrakter er også helt greit.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Annesj

Sv: Red Bull
« Svar #42 på: Juli 19, 2013, 23:49:46 »
Røde bortedrakter har vi vel hatt før  ;)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Hobben

Sv: Red Bull
« Svar #43 på: Juli 20, 2013, 00:07:41 »
Laget vårt heter LEEDS UNITED og stadion vår er ELLAND ROAD! Så f**k off til RedBull! Tar heller flere sesonger i NPC eller League One for den saks skyld!

LEEDS UNITED!
Rogaland Whites

Pheriox

Sv: Red Bull
« Svar #44 på: Juli 20, 2013, 00:50:36 »
Bryr meg ikke nevneverdig om hva sponsoren kaller stadion, og hvilken hovedsponsor drakten har. Men som flere er inne på, med Red Bull stopper det nok ikke der. Det blir røde shorts, og da vil jeg gremmes. Og så blir navnet på klubben Red Bull Leeds, og da har i praksis favorittklubben min forsvunnet.
"The only difference between Leeds United and a circus is that a circus only has one clown!" - Peter Beagrie 14-02-2014

Borge

Sv: Red Bull
« Svar #45 på: Juli 20, 2013, 10:47:06 »
Har ventet på hb i hele dag, hva mener du?


 ;D ;D

For å si det enkelt. Hvis vi kommer oss opp i Premier League og kan kjempe om medaljer sesong ut og sesong inn på grunn av sponsorpenger. Ja da kan Manu for min del være hovedsponsoren vår. Og Leeds kan da spille i brune og rosa drakter.
Skal vi være med på leken. ja da må det penger inn uansett hvor de kommer fra
Det med Manu mener du vel ikke...? ;D
Borge

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Re: Red Bull
« Svar #46 på: Juli 20, 2013, 11:45:23 »
Blir vi Red Bull United of Yorkshire bør dette forum skifte fokus til det nye Leedslaget som utvilsomt vil bli stiftet. Jeg følger en tradisjonsrik fotballklubb, ikke en ekstremt vond leskedrikk.


Og hva er så grunnlaget for din negativitet? Hva har du hørt som ikkje vi har hørt? Dette blir jo på nivå med problemstillingen om hva man skulle gjort om månen var en gulost!


Red Bull må gjerne investere i Leeds United, og skulle navnet på stadion måtte bli Red Bull Arena så tar eg imot dei med åpne armer. Svada og skremsel om klubbfarger og navn på laget er akkurat like sannsynlig som at denne gule tingen på himmelen faktisk var en Jarlsbergost!

Haigh og resten har dei rette tankene, eg stoler på dei !

Budda

Sv: Red Bull
« Svar #47 på: Juli 20, 2013, 12:04:22 »
Blir vi Red Bull United of Yorkshire bør dette forum skifte fokus til det nye Leedslaget som utvilsomt vil bli stiftet. Jeg følger en tradisjonsrik fotballklubb, ikke en ekstremt vond leskedrikk.


Og hva er så grunnlaget for din negativitet? Hva har du hørt som ikkje vi har hørt? Dette blir jo på nivå med problemstillingen om hva man skulle gjort om månen var en gulost!


Red Bull må gjerne investere i Leeds United, og skulle navnet på stadion måtte bli Red Bull Arena så tar eg imot dei med åpne armer. Svada og skremsel om klubbfarger og navn på laget er akkurat like sannsynlig som at denne gule tingen på himmelen faktisk var en Jarlsbergost!

Haigh og resten har dei rette tankene, eg stoler på dei !

Tja, hvis du ser på de andre klubbene Red Bull eier, så synes jeg det er en god grunn til å være skeptisk til selskapet! Jeg synes det også er trist hvis vi mister stadionnavnet.
Endre

h.b

  • Gjest
Sv: Red Bull
« Svar #48 på: Juli 20, 2013, 12:07:59 »
Det med stadionnavn er jeg minst redd for. Er egentlig for flytting til et mere moderne stadion på en ny tomt jeg. For det er dyrere å hele tiden måtte pusse opp Elland Road

Sydhagen

Sv: Red Bull
« Svar #49 på: Juli 20, 2013, 13:41:46 »
Så lenge laget heter Leeds United og spiller i helhvitt, så spiller det ingen rolle hva de kaller stadion, TA osv.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Dennis

Sv: Red Bull
« Svar #50 på: Juli 20, 2013, 13:47:18 »
Jeg er ambivalent til Red Bulls eventuelle investering i Leeds United.

Det er en verdenskjent merkevare med noe tilnærmet consumer monopoly, som Warren Buffet ville kalt det. Eller kanskje jeg skulle kalt det duopol, da de deler markedet med Monster. Red Bull (og Monster) smaker omtrent likt/like grufullt som sine konkurrenter, men har likevel en tilnærmet unik posisjon i konsumentenes hode - ikke ulikt Coca-Cola, om enn i langt mindre grad.

Uansett, denne aggressive og strategiske markedsføringen har gitt Red Bull en enorm omsetning og markedsposisjon, som kunne gitt Leeds sårt etterlengtet økonomisk drahjelp i den økende kommersialiseringen av fotballen. Dette kunne - på sikt - ikke bare tatt oss tilbake til det hellige land, men også mot toppen av moderne europeisk toppfotball, som vi fikk smake på for drøyt ti år siden.

Så bakdelen(e).

Først og fremst er nyrike klubber ikke bare en driftsmessig katasfrofe som er totalt avhengig av økonomisk doping bare for å holde hodet unna økseblokka, men de blir også gjerne sjelløse, som er i ferd med å bli en klisjè. Jeg kjenner personlig godt voksne fans av Man City og Chelsea, som ikke lenger er spesielt engasjerte, selv om klubbene deres (igjen) er på toppen. Flere føler at sølvtøyet liksom ikke er helt fortjent (les: øk. doping).

Red Bull er vel heller ikke kjent for å ivareta sine klubbers historiske karakter. Nå står Leeds Uniteds historie langt sterkere enn Salzburgs eller New Yorks, men man kan vel bare se for seg opptøyene, dersom Leeds etterhvert spiller med røde skjortser? Vi skal ikke lenger enn til Cardiff...

Og Red Bull Stadium? Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg syns. På folkemunne vil det selvsagt fortsette å hete Elland Road, men jeg vil uansett føle at klubben min mister litt av sin sjel ved å ta imot penger mot slikt.

Spørsmålet blir om det er verdt det.

Marching on together!

Dennis

Sv: Red Bull
« Svar #51 på: Juli 20, 2013, 13:50:09 »
Har ventet på hb i hele dag, hva mener du?


 ;D ;D

For å si det enkelt. Hvis vi kommer oss opp i Premier League og kan kjempe om medaljer sesong ut og sesong inn på grunn av sponsorpenger. Ja da kan Manu for min del være hovedsponsoren vår. Og Leeds kan da spille i brune og rosa drakter.
Skal vi være med på leken. ja da må det penger inn uansett hvor de kommer fra

Jeg er klar over at du setter det på spissen, men du snakker altså om stadionnavnskifte/flytting av stadion, økonomisk doping og eventuelt draktskifte.

Leeds United kunne altså spilt på en flunkende nytt Red Bull Stadium, i en annen del av byen og med klare endringer på drakten og du hadde likevel vært fornøyd, så lenge vi kjemper om sølvtøy?

Om det er så enkelt, Håkon, er det jo nesten uvesentlig hvilket lag man holder med - bare de vinner?

Hadde det vært greit med et Leeds United a la Wimbledon/Milton Keynes?
« Siste redigering: Juli 20, 2013, 13:54:28 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Red Bull
« Svar #52 på: Juli 20, 2013, 14:05:16 »
Så lenge laget heter Leeds United og spiller i helhvitt, så spiller det ingen rolle hva de kaller stadion, TA osv.

Det er rett!

lojosang

Sv: Re: Sv: Red Bull
« Svar #53 på: Juli 20, 2013, 14:10:22 »
Så lenge laget heter Leeds United og spiller i helhvitt, så spiller det ingen rolle hva de kaller stadion, TA osv.

Det er rett!

Selg heller stadionnavnet enn Byram, men ikke slipp verdens dårligste blandevann inn i styrerommet.
- Leif Olav

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Re: Sv: Red Bull
« Svar #54 på: Juli 20, 2013, 14:19:38 »
Så lenge laget heter Leeds United og spiller i helhvitt, så spiller det ingen rolle hva de kaller stadion, TA osv.

Det er rett!

Selg heller stadionnavnet enn Byram, men ikke slipp verdens dårligste blandevann inn i styrerommet.

Der har det jo vært siden desember ;)

Stephenjazz

Sv: Red Bull
« Svar #55 på: Juli 20, 2013, 15:43:59 »
Bryr meg ikke nevneverdig om hva sponsoren kaller stadion, og hvilken hovedsponsor drakten har. Men som flere er inne på, med Red Bull stopper det nok ikke der. Det blir røde shorts, og da vil jeg gremmes. Og så blir navnet på klubben Red Bull Leeds, og da har i praksis favorittklubben min forsvunnet.
Det med at røde shortser ikke kan brukes da det assosieres med mænchester junaited er et barnslig argument. Tidene forandrer seg og man er nødt til å innse at det går an å velge å vrake i investorer i hvert fall ikke så lenge vi er i npc
Det blir aldri umoderne å vinne

h.b

  • Gjest
Sv: Red Bull
« Svar #56 på: Juli 20, 2013, 15:59:33 »
Har ventet på hb i hele dag, hva mener du?


 ;D ;D

For å si det enkelt. Hvis vi kommer oss opp i Premier League og kan kjempe om medaljer sesong ut og sesong inn på grunn av sponsorpenger. Ja da kan Manu for min del være hovedsponsoren vår. Og Leeds kan da spille i brune og rosa drakter.
Skal vi være med på leken. ja da må det penger inn uansett hvor de kommer fra

Jeg er klar over at du setter det på spissen, men du snakker altså om stadionnavnskifte/flytting av stadion, økonomisk doping og eventuelt draktskifte.

Leeds United kunne altså spilt på en flunkende nytt Red Bull Stadium, i en annen del av byen og med klare endringer på drakten og du hadde likevel vært fornøyd, så lenge vi kjemper om sølvtøy?

Om det er så enkelt, Håkon, er det jo nesten uvesentlig hvilket lag man holder med - bare de vinner?

Hadde det vært greit med et Leeds United a la Wimbledon/Milton Keynes?

Nytt stadion vil komme før eller siden. De fleste som bygger nytt stadion legger det til andre deler av byen. Huddersfield er vel det eneste jeg kan huske som rev og bygde på samme sted. Nye farger vil komme før eller siden. Det har historien vist oss. Så da er det det med kjempe om medaljer da. For hvis vi heller skal la være å kjempe om medaljer. Ja da er jeg enig med deg. Da holder jeg med York på grunn av at de spiller fotball nedover i divisjonene.  Jeg er så heldig at jeg ble fan av Leeds i den perioden de dominerte engelsk fotball sent på 60 tallet. Så kanskje jeg heller skulle valgt meg en annen klubb enn å ville ha Leeds tilbake dit de engang var

Dennis

Sv: Red Bull
« Svar #57 på: Juli 20, 2013, 16:38:22 »
Jeg forstår retorikken din.

Selv vil jeg heller ha et Leeds United jeg kan kjenne meg igjen i, enn et lag 'ribbet for sjel' og som egentlig er en forlenget reklame av Red Bull. Heller det Leeds jeg 'valgte' enn et reklameskilt. Jeg tror faktisk min interesse hadde minsket med tiden, om vi skulle startet helt på nytt.

Så ble jeg også fan i perioden 93-94 en gang, så det er kanskje der det ligger.
Marching on together!

raggen

Sv: Red Bull
« Svar #58 på: Juli 20, 2013, 17:20:30 »
navn på nytt station vil komme da store penger er involvert i slike ting...ser bare på Arsenal og City for og nevne noen
Forever Leeds United!!!!!!!!

Gufrias

Sv: Red Bull
« Svar #59 på: Juli 21, 2013, 09:22:40 »
Snart skifter vel Petter Northug etternavn. Ikke fornavn, for det står ikke alltid på TV-skjermen når han suser forbi.
Hekta på Leeds siden 1974