avstemning

Hvordan går det med Leeds i 2013-2014?

F***ing CHAMPIONS (1)
5 (5.9%)
We're going up (2)
11 (12.9%)
Next stop: Wembley (3-6)
34 (40%)
Close, but no cigar (7-9)
23 (27.1%)
Mid-table mediocrity (10-16)
11 (12.9%)
Staying afloat... barely (17-21)
1 (1.2%)
Tears, tears and more tears (22-24)
0 (0%)

Stemmer totalt: 83

Avstemning er avsluttet: August 30, 2013, 08:46:28

Skrevet av Emne: POLL: Tipp Leeds' tabellplassering ved utgangen av 2013-2014-sesongen  (Lest 10959 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Gufrias

Det er jo nesten for sent å lage en poll nå som sesongen har startet, men jeg gjør det likevel.

Så hva tror dere om Leeds' sjanser i år? Har Brian og guttene det som skal til, eller er alt bare sorgen?

Skriv gjerne hvorfor dere stemmer som dere gjør
« Siste redigering: August 04, 2013, 19:03:02 av Gufrias »
Hekta på Leeds siden 1974

Gufrias

Sv: Tipp Leeds' tabellplassering ved utgangen av 2013-2014-sesongen
« Svar #1 på: August 04, 2013, 09:14:44 »
OK, spiller for spiller ligner det kanskje mest på et sted like over midten. Men det er så mange andre faktorer som teller i vår favør:

Stemningen rundt klubben er mye bedre, nå som Bates er borte (og Harvey og Williams med ham).
Lavere billettpriser betyr høyere publikumstall og bedre støtte på ER.
Stemningen i laget er mye bedre, nå som Warnock er borte.
Ross er i kjempehumør om dagen. Jeg tror ikke vi trenger å lete lenger for å finne 20+målscoreren vår.
GFH jobber hele tiden med å skaffe bedre økonomisk handlingsrom. Om vi ikke har mer penger i dette transfervinduet, tror jeg nok de er der i januar.
Mange akademiprodukter banker på døra til førstelaget. Kan godt være at vi har ett eller flere gjennombrudd i vente i år også.

Dette kan holde til playoff!
Hekta på Leeds siden 1974

sportcarl1

Sv: Tipp Leeds' tabellplassering ved utgangen av 2013-2014-sesongen
« Svar #2 på: August 04, 2013, 10:02:13 »
3-6 låter rimligt att satsa och tro på. vi har inget superlag men det har å andra sidan inget annat lag heller i denna  serien. framåt känns det som mccormack är vår enda  riktiga anfallare
 

Hobben

Sv: Tipp Leeds' tabellplassering ved utgangen av 2013-2014-sesongen
« Svar #3 på: August 04, 2013, 10:08:52 »
Vi havner rett utenfor PlayOff med noen få poeng fra den blåe plassen.
Rogaland Whites

Joe Jordan

Sv: Tipp Leeds' tabellplassering ved utgangen av 2013-2014-sesongen
« Svar #4 på: August 04, 2013, 12:04:11 »
Ikke nok kvalitet i stallen til å rykke opp, kanskje et håp om en av de siste playoffplassene dersom vi har mye marginer på vår side. Det skjer neppe, så 7-9 plass er mitt tips. Det er en beinhard og sjukt lang sesong som ligger foran oss.

'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Hallgeir *

Sv: Tipp Leeds' tabellplassering ved utgangen av 2013-2014-sesongen
« Svar #5 på: August 04, 2013, 12:14:04 »
Denne divisjonen er ren bingo å spå resultatet av. Man har sannsynligvis mest peiling på topp og bunn (?), mens avstanden fra en middelhavsfarer til playoff ofte er minimal,

Jeg synes laget mangler for mye til å kjempe om direkte opprykk. Og mye skal klaffe for at vi kommer til å knive om plassene 3-6.

Troen er større på at vi havner litt bak play off, men med en liten framgang fra forrige sesong. Dersom vi ikke kommer oss til ekstra midler snart og får inn i alle fall en god vingspiller og en klippe i midtforsvaret, blir mitt tips nr. 10 på tabellen.
« Siste redigering: August 04, 2013, 12:17:20 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

Leif Egil

Sv: Tipp Leeds' tabellplassering ved utgangen av 2013-2014-sesongen
« Svar #6 på: August 04, 2013, 12:33:38 »
God stemning i laget for tiden og en fin fin start i går. Tipper med hjertet og sier 2 plass og dermed direkte opprykk!:) MOT
 

Derrick

Sv: Tipp Leeds' tabellplassering ved utgangen av 2013-2014-sesongen
« Svar #7 på: August 04, 2013, 12:38:56 »
Laget er ikke vesentlig styrket så opprykk er nok bare å glemme. Bra med seier i åpningskampen, men jeg tipper det blir omtrent som forrige sesong og sier 10-12.plass.

bjoggis

Sv: Tipp Leeds' tabellplassering ved utgangen av 2013-2014-sesongen
« Svar #8 på: August 04, 2013, 13:32:48 »
Tipper 6. plass!

Jon R

Sv: Tipp Leeds' tabellplassering ved utgangen av 2013-2014-sesongen
« Svar #9 på: August 04, 2013, 18:11:44 »
3-6 låter rimligt att satsa och tro på. vi har inget superlag men det har å andra sidan inget annat lag heller i denna  serien. framåt känns det som mccormack är vår enda  riktiga anfallare

Sjekk feks 18 mannstroppen til QPR i går. Charlie Austin, Joey Barton, Shaun Wright-Phillips og Shaun Derry på benken fra start........

Jeg tipper en 8. Plass slik stallen ser ut pr idag.....
Jon R.

Gufrias

Mange som har sagt sin mening uten å avgi stemme. Jeg presiserer at dette er en poll, og at det går an å endre stemmen sin helt til pollen stenges, sånn cirka 1. september.
Hekta på Leeds siden 1974

Hallgeir *

Mange som har sagt sin mening uten å avgi stemme. Jeg presiserer at dette er en poll, og at det går an å endre stemmen sin helt til pollen stenges, sånn cirka 1. september.

Ikke mulig å avgi stemme hos meg...
Super Leeds since 1968

Borge

samme her
Borge

lojosang

Funker det å stemme nå? Har prøvd å åpne avstemningen som av en eller annen grunn var stengt.
- Leif Olav

Jon R

Funket hos meg.  :)
Jon R.

Gufrias

Funker det å stemme nå? Har prøvd å åpne avstemningen som av en eller annen grunn var stengt.
Moderator-Lojo redder dagen.
Hekta på Leeds siden 1974

sportcarl1

Funker det å stemme nå? Har prøvd å åpne avstemningen som av en eller annen grunn var stengt.
kan det vara att man inte var inloggad?
 

Borge

yes
Borge

Woody

Vel å sjå utviklinga neste kampar før eg tippar,skulle eg  tippa i dag er eg redd gårsdagens kamp hadde styrt vel mykje....Etter gårsdagens kamp seier hjerta klar opprykkskandidat,men realistisk er eg førnøgd med play of plass
LIFE IS LEEDS

columbi

I år tror jeg faktisk vi rykker opp, mot alle odds.  2 plass blir resultat. Stoler på at BD styrer skuta og at gutta er sultne med supporterne på ER i ryggen.
 

Erik M

Ganske sikker på play-off.  Håper McD får til det samme han fikk til i Reading.  Tro på opplegget og spillestilen - så kommer resultatene.  Håper på en opprykkssesong uten alt for mye drama.  Drama får vi ta i cup'ene..
 

h.b

  • Gjest
16 plass.Ikke styrka vesentlig

Leedsfan

Nå, 11 plass.
Byram, Austin og Diouf = 8. plass.

Mills, Le Fondre og GM-S = topp 4.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Andersen

Tipper rundt midt på tabellen i denne sesongen også .  Håper laget gjør tipset mitt til skamme !

Frode

Sv: Tipp Leeds' tabellplassering ved utgangen av 2013-2014-sesongen
« Svar #24 på: August 05, 2013, 12:54:22 »
Denne divisjonen er ren bingo å spå resultatet av. Man har sannsynligvis mest peiling på topp og bunn (?), mens avstanden fra en middelhavsfarer til playoff ofte er minimal,

Jeg synes laget mangler for mye til å kjempe om direkte opprykk. Og mye skal klaffe for at vi kommer til å knive om plassene 3-6.

Troen er større på at vi havner litt bak play off, men med en liten framgang fra forrige sesong. Dersom vi ikke kommer oss til ekstra midler snart og får inn i alle fall en god vingspiller og en klippe i midtforsvaret, blir mitt tips nr. 10 på tabellen.
Kopierer denne. Helt enig!
 

Hallgeir *

Sv: Tipp Leeds' tabellplassering ved utgangen av 2013-2014-sesongen
« Svar #25 på: August 05, 2013, 13:50:44 »
Denne divisjonen er ren bingo å spå resultatet av. Man har sannsynligvis mest peiling på topp og bunn (?), mens avstanden fra en middelhavsfarer til playoff ofte er minimal,

Jeg synes laget mangler for mye til å kjempe om direkte opprykk. Og mye skal klaffe for at vi kommer til å knive om plassene 3-6.

Troen er større på at vi havner litt bak play off, men med en liten framgang fra forrige sesong. Dersom vi ikke kommer oss til ekstra midler snart og får inn i alle fall en god vingspiller og en klippe i midtforsvaret, blir mitt tips nr. 10 på tabellen.
Kopierer denne. Helt enig!

Husk nå på åndsverkloven, du som er forfatter....  :P
Super Leeds since 1968

Frode

Sv: Tipp Leeds' tabellplassering ved utgangen av 2013-2014-sesongen
« Svar #26 på: August 05, 2013, 13:53:39 »
Denne divisjonen er ren bingo å spå resultatet av. Man har sannsynligvis mest peiling på topp og bunn (?), mens avstanden fra en middelhavsfarer til playoff ofte er minimal,

Jeg synes laget mangler for mye til å kjempe om direkte opprykk. Og mye skal klaffe for at vi kommer til å knive om plassene 3-6.

Troen er større på at vi havner litt bak play off, men med en liten framgang fra forrige sesong. Dersom vi ikke kommer oss til ekstra midler snart og får inn i alle fall en god vingspiller og en klippe i midtforsvaret, blir mitt tips nr. 10 på tabellen.
Kopierer denne. Helt enig!

Husk nå på åndsverkloven, du som er forfatter....  :P
he, he er ofte åndsfraværende
 

Nørgaard

Alt afhænger af hvem vi signer

p0ndus

  • Gjest
Alt afhænger af hvem vi signer

Dette er det jo helt umulig og være uenig i . (er du innen politikken Nørgaard ;)?)

Gufrias

Alt afhænger af hvem vi signer
Det er derfor avstemmingen er åpen fram til 1. september.
Hekta på Leeds siden 1974