Skrevet av Emne: EX-Spiller: Scott Wootton  (Lest 55744 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ibster

Sv: Spiller: Scott Wootton
« Svar #120 på: Mars 01, 2016, 11:28:43 »
Nå skal det sies til hans forsvar at han har stort sett spilt ute av sin normale posisjon stort sett hele tiden...
Mulig han hadde gjort en bedre figur som midtstopper. Kan umulig være dårligere enn Bamba...

Det ville jeg ikke vært for sikker på.

Eriksen55

Sv: Spiller: Scott Wootton
« Svar #121 på: Mars 01, 2016, 11:33:00 »
Nå skal det sies til hans forsvar at han har stort sett spilt ute av sin normale posisjon stort sett hele tiden...
Mulig han hadde gjort en bedre figur som midtstopper. Kan umulig være dårligere enn Bamba...

Det ville jeg ikke vært for sikker på.

Det er jeg helt sikker på. Finnes det dårligere spillere enn Bamba?

Har aldri likt Bamba. Syntes han var uryddig i stilen fra dag 1!


fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Scott Wootton
« Svar #122 på: Mars 01, 2016, 14:11:14 »
Nå skal det sies til hans forsvar at han har stort sett spilt ute av sin normale posisjon stort sett hele tiden...
Mulig han hadde gjort en bedre figur som midtstopper. Kan umulig være dårligere enn Bamba...

Det ville jeg ikke vært for sikker på.

Det er jeg helt sikker på. Finnes det dårligere spillere enn Bamba?

Har aldri likt Bamba. Syntes han var uryddig i stilen fra dag 1!





Wootton er dårligere enn Bamba, men marginene er små, og tenk at vi i det hele tatt har en slik meningsutveksling. Betyr at begge to er raua!!
Yeboahs vitne

baste

Sv: Spiller: Scott Wootton
« Svar #123 på: Mars 04, 2016, 22:32:54 »
Leeds United head coach Steve Evans has been quoted as saying by The Yorkshire Evening Post that Scott Wootton has a role to play for the team in the coming weeks

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Scott Wootton
« Svar #124 på: Mars 04, 2016, 22:48:50 »
Leeds United head coach Steve Evans has been quoted as saying by The Yorkshire Evening Post that Scott Wootton has a role to play for the team in the coming weeks
Jeg kjenner at blodtrykket stiger til uante høyder når jeg leser slikt... >:(

Gufrias

Sv: Spiller: Scott Wootton
« Svar #125 på: Mars 05, 2016, 06:48:04 »
Disse uttalelsene kan jo være gitt for å reparere selvtilliten hos en spiller som først ble benket, og ved neste anledning tatt av ved halvtid, på grunn av tabber. Stakkars gutten trenger all støtte han kan få nå, med unntak av spilletid på a-laget.

Men hvorfor Wootton skal løftes opp og Botaka trykkes ned, det skjønner jeg ikke.
Hekta på Leeds siden 1974

samadhi

Sv: Spiller: Scott Wootton
« Svar #126 på: Mai 10, 2016, 15:48:09 »
Ferdig i klubben. En god start på sommeren;

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 28 min28 minutter siden 
Contract news: Scott Wootton will leave Leeds United this summer. His deal expires at the end of June. #lufc

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 27 min27 minutter siden 
Leeds announced in Feb. 15 that Wootton had extended contract to 2017 but after a few enquiries it turns out that deal was never finalised.



marching on together,
derudaf forever...

Gufrias

Sv: Spiller: Scott Wootton
« Svar #127 på: Mai 10, 2016, 16:04:29 »
Ferdig i klubben. En god start på sommeren;

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 28 min28 minutter siden 
Contract news: Scott Wootton will leave Leeds United this summer. His deal expires at the end of June. #lufc

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 27 min27 minutter siden 
Leeds announced in Feb. 15 that Wootton had extended contract to 2017 but after a few enquiries it turns out that deal was never finalised.





Lukter rettssak...
Hekta på Leeds siden 1974

willum

Sv: Spiller: Scott Wootton
« Svar #128 på: Mai 10, 2016, 19:53:59 »
Ferdig i klubben. En god start på sommeren;

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 28 min28 minutter siden 
Contract news: Scott Wootton will leave Leeds United this summer. His deal expires at the end of June. #lufc

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 27 min27 minutter siden 
Leeds announced in Feb. 15 that Wootton had extended contract to 2017 but after a few enquiries it turns out that deal was never finalised.





Lukter rettssak...

Vi kan ikke engang stole på klubben når de sier de har signert kontrakter med spillere...

Fin sak å ha med seg for Cellino når han skal prøve å kjøpe spillere i sommer. Tipptopp reklame.

B_Ød

Sv: Spiller: Scott Wootton
« Svar #129 på: Mai 11, 2016, 13:34:12 »
nifse greier dette....
Ups & Ups!!

Gufrias

Sv: Spiller: Scott Wootton
« Svar #130 på: Mai 11, 2016, 20:21:37 »
Det rimer bare ikke. Blar meg to sider bakover i denne tråden, og ser at leedsunited.com har offentliggjort kontraktsforlengelsen. Slikt gjør man vel ikke før det er underskrevet?
Hekta på Leeds siden 1974

Erik_

Sv: Spiller: Scott Wootton
« Svar #131 på: Mai 11, 2016, 20:39:16 »
Skulle da tro det. Ikke ulikt det som skjedde med Cameron Stewart dette, og det gikk jo greit helt til rettsaken.

Lundewhites

Sv: Spiller: Scott Wootton
« Svar #132 på: Mai 11, 2016, 23:36:29 »
Tja....
- spørs jo hva som er faktum her da.

Tok for god fisk at Phil Hay var informert og troverdig kilde, og med hans uttalelser om at kontrakten utløper i juni, såe........
Tolket det forøvrig som at det var et utgangspunkt å forhandle forlengelse, men disse strandet av en eller annen årsak.

Med den bakgrunn; - en helt "normal" sits og rimelig udramatisk.

Litt usikker på at det er så udramatisk.. Etter det jeg har lest så trudde Wootton selv at kontrakten var gyldig.  Han hadde signert, men så har ikke klubben gjort papirarbeidet ferdig fordi Cellino var suspendert fra klubben. Men dette får vi nok svar på etterhvert. Uansett så er det som vanlig mye rot i Leeds...
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Promotion 2010

Sv: Spiller: Scott Wootton
« Svar #133 på: Mai 11, 2016, 23:41:18 »
Tja....
- spørs jo hva som er faktum her da.

Tok for god fisk at Phil Hay var informert og troverdig kilde, og med hans uttalelser om at kontrakten utløper i juni, såe........
Tolket det forøvrig som at det var et utgangspunkt å forhandle forlengelse, men disse strandet av en eller annen årsak.

Med den bakgrunn; - en helt "normal" sits og rimelig udramatisk.

Litt usikker på at det er så udramatisk.. Etter det jeg har lest så trudde Wootton selv at kontrakten var gyldig.  Han hadde signert, men så har ikke klubben gjort papirarbeidet ferdig fordi Cellino var suspendert fra klubben. Men dette får vi nok svar på etterhvert. Uansett så er det som vanlig mye rot i Leeds...

Det var en kreativ grunn. Det gjør jo Football League til kjeltringer og ikke Cellino. 
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Lundewhites

Sv: Spiller: Scott Wootton
« Svar #134 på: Mai 11, 2016, 23:51:07 »
Tja....
- spørs jo hva som er faktum her da.

Tok for god fisk at Phil Hay var informert og troverdig kilde, og med hans uttalelser om at kontrakten utløper i juni, såe........
Tolket det forøvrig som at det var et utgangspunkt å forhandle forlengelse, men disse strandet av en eller annen årsak.

Med den bakgrunn; - en helt "normal" sits og rimelig udramatisk.

Litt usikker på at det er så udramatisk.. Etter det jeg har lest så trudde Wootton selv at kontrakten var gyldig.  Han hadde signert, men så har ikke klubben gjort papirarbeidet ferdig fordi Cellino var suspendert fra klubben. Men dette får vi nok svar på etterhvert. Uansett så er det som vanlig mye rot i Leeds...

Det var en kreativ grunn. Det gjør jo Football League til kjeltringer og ikke Cellino. 

ok?  Eller nok et bevis på dårlig ledelse/ delegering i en klubb i kaos...  Men dette bryr meg egentlig ingenting. Har blitt vant med kaoset skapt av Cellino og HVIS det er grunnen til at Wootton forsvinner så er det nok et bevis på at "ingenting er så galt at det ikke er godt for noe"
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Jon R

Sv: Spiller: Scott Wootton
« Svar #135 på: Mai 12, 2016, 00:00:17 »
Godt gjort av klubben å annonsere det som "done deal" på den offisielle siden, når det i ettertid viser seg at avtalen ikke var ferdig signert og godkjent. Ikke første gang...

De glade amatørene i Leeds United skaper stadig nye gladsaker.   ::)
Jon R.

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Spiller: Scott Wootton
« Svar #137 på: Mai 12, 2016, 17:21:56 »
Bye Bye Wootton!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Sv: Spiller: Scott Wootton
« Svar #138 på: Mai 13, 2016, 09:04:54 »
Ingen er vel overasket når sånne saker dukker opp?  Sånn er det når klubben eies av en udugelig mann som ikke vet hva han driver med, en mann som gir blaffen i lover og regler og gir totalt blaffen i andre mennesker.

Vil heller ha 25 Wootooner i troppen en Cellino faenskapet som eier!

Klubben blir ødelagt med Cellino!


kolstad

Sv: Spiller: Scott Wootton
« Svar #139 på: Mai 13, 2016, 11:41:58 »
Her tror jeg Wo0tton har en god sak, hvis han stevner klubben. Hvis det er slik at han har signert på en kontraktforlengelse. Men at klubben har lagt kontrakten i skuffen fordi de ville se an utviklingen hans. Da sier det seg selv at klubben kommer i et dårlig lys. Klubben annonserte jo også at han hadde forlenget kontrakten på hjemmesiden sin.

Lundewhites

Sv: Spiller: Scott Wootton
« Svar #140 på: Mai 13, 2016, 16:03:09 »
Her tror jeg Wo0tton har en god sak, hvis han stevner klubben. Hvis det er slik at han har signert på en kontraktforlengelse. Men at klubben har lagt kontrakten i skuffen fordi de ville se an utviklingen hans. Da sier det seg selv at klubben kommer i et dårlig lys. Klubben annonserte jo også at han hadde forlenget kontrakten på hjemmesiden sin.
Erfaringsmessig så har vel lle hatt en god sak mot Leeds de siste 2 åra....
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."