Skrevet av Emne: EX-Spiller: Cameron Stewart  (Lest 19883 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Glenn K

EX-Spiller: Cameron Stewart
« på: Januar 09, 2014, 11:54:55 »
LUFC Official ‏@LUFC 1 m
BREAKING: Leeds United have completed a deal to sign Hull City’s highly-rated winger Cameron Stewart. #lufc

LUFC Official ‏@LUFC 55 s
Cameron has joined on an initial loan deal, but has also signed a three–year contract, which will become effective from the summer. #lufc

Bra opplegg, da er han Leeds-spiller permanent  :) Velkommen skal han være!
« Siste redigering: Juli 01, 2014, 10:40:55 av Promotion 2010 »

Glenn K

Sv: Ny Spiller: Cameron Stewart
« Svar #1 på: Januar 09, 2014, 12:01:19 »
Charlton-supportere på twitter:

Richard Cawley ‏@RichCawleySLP 5 m
Real shame about Stewart. Impressed me a lot. But that is the problem with loans, if player does well it often leads to move elsewhere.

Valley Talk ‏@ValleyTalkBlog 3 m
So it's official, Stewart has joined Leeds. Shame, he's been one of our brightest sparks this season. #cafc #lufc

Finchy ‏@MiniFinchy 1 m
Stewart gone to Leeds. Damn. #cafc

Leedsulf

Sv: Ny Spiller: Cameron Stewart
« Svar #2 på: Januar 09, 2014, 12:01:57 »
Hvordan blir egentlig dette? Går han nå glipp av de siste 4-5 kampene + evt play-off?

h.b

  • Gjest
Sv: Ny Spiller: Cameron Stewart
« Svar #3 på: Januar 09, 2014, 12:06:00 »
Velkommen. Kan vel ikke være dårligere enn de vi allerede har. Men hadde håpa på noen bedre

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

h.b

  • Gjest
Sv: Ny Spiller: Cameron Stewart
« Svar #5 på: Januar 09, 2014, 12:13:26 »

samadhi

Sv: Ny Spiller: Cameron Stewart
« Svar #6 på: Januar 09, 2014, 12:18:12 »
Spennende signering.
Forhåpentligvis vil dette gi utslag på hvordan laget vil opptre fremover.
I tillegg har vi nå Byram og Aribiy tilgjengelig + kanskje enda en ving (Kebe?)
Håper vi får se laget i en mer tradisjonell 4-4-2 eller 4-2-3-1 fremover.

Stewart, Wooton, Smith og Murphy er alle signeringer som på papiret er veldig spennende.
Unge og lovende spillere for fremtida  :)
marching on together,
derudaf forever...

stian

Sv: Ny Spiller: Cameron Stewart
« Svar #7 på: Januar 09, 2014, 12:19:18 »


En kan alltids klage på at dette er en benkesliter på et svakt PL-lag, men for meg er dette en klassesignering. Vi snakker om en ving (noe vi MÃ… ha) som har bevist at han holder høyt NpC-nivå (som er nivået vi faktisk er på)

4ever arcticwhite

Sv: Ny Spiller: Cameron Stewart
« Svar #8 på: Januar 09, 2014, 12:19:44 »
Hvordan blir egentlig dette? Går han nå glipp av de siste 4-5 kampene + evt play-off?
I utgangspunktet er det nok slik, men man kan søke ligaen om å få forlenget. Vet det har vært gjort (og blitt godkjent) i andre klubber med spillere som har passert 93 dager før play-off startet.
The future's so White I've got to wear shades 8)

h.b

  • Gjest
Sv: Ny Spiller: Cameron Stewart
« Svar #9 på: Januar 09, 2014, 12:21:03 »


En kan alltids klage på at dette er en benkesliter på et svakt PL-lag, men for meg er dette en klassesignering. Vi snakker om en ving (noe vi MÃ… ha) som har bevist at han holder høyt NpC-nivå (som er nivået vi faktisk er på)


Når har vi vært på et høyt NPC nivå da. Selvsagt skal han få sjansen. Og håper jeg kan bite i meg ordene etterhvert

stian

Sv: Ny Spiller: Cameron Stewart
« Svar #10 på: Januar 09, 2014, 12:24:01 »


En kan alltids klage på at dette er en benkesliter på et svakt PL-lag, men for meg er dette en klassesignering. Vi snakker om en ving (noe vi MÃ… ha) som har bevist at han holder høyt NpC-nivå (som er nivået vi faktisk er på)


Når har vi vært på et høyt NPC nivå da. Selvsagt skal han få sjansen. Og håper jeg kan bite i meg ordene etterhvert

Egentlig aldri - tenkte mer på at vi er i NpC og at vi må være fornøyde med spillere som tillhører toppsjiktet i denne divisjonen kontra å ikke være etablerte i divisjonen over.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28893
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny Spiller: Cameron Stewart
« Svar #11 på: Januar 09, 2014, 12:25:57 »
Hvordan blir egentlig dette? Går han nå glipp av de siste 4-5 kampene + evt play-off?
I utgangspunktet er det nok slik, men man kan søke ligaen om å få forlenget. Vet det har vært gjort (og blitt godkjent) i andre klubber med spillere som har passert 93 dager før play-off startet.
...og i dette tilfellet er det i klubben med minst spilletid  snakk om et fåminutters innhopp i ligacupen. Så vi burde være 'in With a chance' for en dispensasjon.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Annesj

Sv: Ny Spiller: Cameron Stewart
« Svar #12 på: Januar 09, 2014, 12:26:11 »
Vi er da fortsatt med i PO racet. Det er vel ikke et lavt NPC nivå ihvertfall. Vi har riktignok vært skralle de siste kampene og noen perioder i andre kamper. Men det har også vært goe perioder. Syns nå fundamentet i dette laget ser mye bedre ut enn de foregående sesongene. Kan da ikke være noen tvil om det. Men vi må være heldige med at de vi drar inn nå slår til. Blir spennende å se på stewart og også kebe som jeg har veldig sansen for om han skulle signere. Promising er min dom foreløpig  :)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

stian

Sv: Ny Spiller: Cameron Stewart
« Svar #13 på: Januar 09, 2014, 12:45:01 »
Vi er da fortsatt med i PO racet. Det er vel ikke et lavt NPC nivå ihvertfall. Vi har riktignok vært skralle de siste kampene og noen perioder i andre kamper. Men det har også vært goe perioder. Syns nå fundamentet i dette laget ser mye bedre ut enn de foregående sesongene. Kan da ikke være noen tvil om det. Men vi må være heldige med at de vi drar inn nå slår til. Blir spennende å se på stewart og også kebe som jeg har veldig sansen for om han skulle signere. Promising er min dom foreløpig  :)

Helt enig. Stammen er bedre, og overgangene/spekulasjonene i transfervinduet så lang gir mer grunn til optimisme enn på lenge. Hadde dette vært for et par år siden hadde McCormack og Byram vært på vei ut, og Sean Gregan på vei inn.

Stian l

Sv: Ny Spiller: Cameron Stewart
« Svar #14 på: Januar 09, 2014, 12:59:39 »
Forhåpentligvis endrer vi formasjon til 4-4-2 eller 4-2-3-1 nå

Annesj

Sv: Ny Spiller: Cameron Stewart
« Svar #15 på: Januar 09, 2014, 13:05:49 »
Vi står ihvertfall bedre rustet til og variere spillet vårt. Noe som har vært totalt umulig med dagens stall  :)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Leedsfan

Sv: Ny Spiller: Cameron Stewart
« Svar #16 på: Januar 09, 2014, 13:09:02 »
Vi står ihvertfall bedre rustet til og variere spillet vårt. Noe som har vært totalt umulig med dagens stall  :)

Spot On.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

  • Gjest
Sv: Ny Spiller: Cameron Stewart
« Svar #17 på: Januar 09, 2014, 13:11:03 »
Vi står ihvertfall bedre rustet til og variere spillet vårt. Noe som har vært totalt umulig med dagens stall  :)

Spot On.

Bare gjøken McD greier å bytte innpå spillere i en kamp så

Leedsfan

Sv: Ny Spiller: Cameron Stewart
« Svar #18 på: Januar 09, 2014, 15:30:17 »
Stewart on if Kebe joins #lufc "I'm sure 1 or 2 full backs in the Championship won't look forward to seeing our names on the team sheet."
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Annesj

Sv: Ny Spiller: Cameron Stewart
« Svar #19 på: Januar 09, 2014, 15:47:04 »
Får han spillere som er verdt å bytte inn annet enn varney og hunt så ere muligheter.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

DenHviteYeboah

Sv: Ny Spiller: Cameron Stewart
« Svar #20 på: Januar 09, 2014, 16:03:54 »
Får han spillere som er verdt å bytte inn annet enn varney og hunt så ere muligheter.
Stewart er en bra signering, men ikke i henrykkelseklassen :) Jeg mener han ikke er i kategorien rask ;)
Spent på fortsettelsen-har mer tro på Kebe!

Gufrias

Sv: Ny Spiller: Cameron Stewart
« Svar #21 på: Januar 09, 2014, 16:53:19 »
Bra signering, klart bedre enn de vingene vi har hatt til nå i sesongen.

Hvilke vinger, spør du? Nettopp, svarer jeg da.
Hekta på Leeds siden 1974

Blank_File

Sv:
« Svar #22 på: Januar 09, 2014, 17:23:22 »
Jadda! Knallbra! Nå mangler vi bare Nakla Vellz.

p0ndus

  • Gjest
Sv: Ny Spiller: Cameron Stewart
« Svar #23 på: Januar 09, 2014, 17:33:39 »
Hva??, er det mulig!!Har vi begynt og signere spillere under 32 år????? Vel vel joy joy og håper fyren leverer produktet. MOT.

Joe Jordan

Sv: Ny Spiller: Cameron Stewart
« Svar #24 på: Januar 09, 2014, 17:46:18 »
Nja, småskeptisk. Men det er vel på grunn av den ekstreme mengden middelmådigheter som har kommet inn porten på ER de siste årene. Håper for all del vi har fått en av to raske og gode vinger i Stewart.


Sent from my iPad using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

lojosang

Sv: Ny Spiller: Cameron Stewart
« Svar #25 på: Januar 09, 2014, 18:07:32 »
Hva??, er det mulig!!Har vi begynt og signere spillere under 32 år????? Vel vel joy joy og håper fyren leverer produktet. MOT.

Hvor godt har du fulgt med siden McDermott tok over, da, Pondus?   :P

Murphy 24
Aribiyi 18
Wootton 22
Smith 24
Zaliukas 30
- Leif Olav

Lukic

Sv:
« Svar #26 på: Januar 09, 2014, 18:25:18 »
Jadda! Knallbra! Nå mangler vi bare Nakla Vellz.
Hvem da? Raquel Welsh??  ;)

Sleivind

Sv: Ny Spiller: Cameron Stewart
« Svar #27 på: Januar 09, 2014, 18:25:34 »
Nja, småskeptisk. Men det er vel på grunn av den ekstreme mengden middelmådigheter som har kommet inn porten på ER de siste årene. Håper for all del vi har fått en av to raske og gode vinger i Stewart.


Sent from my iPad using Tapatalk

Blir ikke akkurat vill i nikkersen jeg heller.

Uansett, jeg tipper han kommer til å gjøre en bedre jobb enn Hall!

Lukic

Sv: Ny Spiller: Cameron Stewart
« Svar #28 på: Januar 09, 2014, 18:35:06 »
Veldig bra med raske vinger, etc, men hvorfor danser vi av glede over spillertilvekster som ikke er gode nok for Premier League ??? Er ikke det litt defensivt, da?
Også på 3-årskontrakt? Skal vi ikke rykke opp før om tre år?
Eller er det hans pur unge alder, 21, som blender, og som gjør at han har stort utviklingspotensiale?

Tror da mer på Kebe og Le Fondre da disse er mer etablerte Premier League-spillere - selv om de rykket ned >:(

Hallgeir *

Sv: Ny Spiller: Cameron Stewart
« Svar #29 på: Januar 09, 2014, 18:51:21 »
Nja, småskeptisk. Men det er vel på grunn av den ekstreme mengden middelmådigheter som har kommet inn porten på ER de siste årene. Håper for all del vi har fått en av to raske og gode vinger i Stewart.


Sent from my iPad using Tapatalk

Blir ikke akkurat vill i nikkersen jeg heller.

Uansett, jeg tipper han kommer til å gjøre en bedre jobb enn Hall!

Med hensyn til din siste setning... du legger hodet på blokka nå.
Super Leeds since 1968