Skrevet av Emne: EX-Spiller: Cameron Stewart  (Lest 19881 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Sv: Ny Spiller: Cameron Stewart
« Svar #60 på: Februar 20, 2014, 14:50:44 »
Er d noe regler om hvor MANGE lånespillerne man kan ha?
Vet at MCD ikke er entusiast av lån, men d er vel ikke stort annet å få tak i nå ut sesongen...

Er det ikke maks fem stykker i kamptroppen, eller er det en gammal regel?

og kun tre kan spille?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hallgeir *

Sv: Ny Spiller: Cameron Stewart
« Svar #61 på: Februar 20, 2014, 20:34:41 »
Noen som veit om denna karn kan spille til helga?

McD forteller på dagens pressekonferanse at Stewart er tilbake i troppen.
Super Leeds since 1968

sportcarl1

Sv: Ny Spiller: Cameron Stewart
« Svar #62 på: Februar 21, 2014, 12:06:33 »
spelar han imorgon vill jag se att han inte gömmer sig  utan levererar och blöder för klubben
 

Leedsfan

Sv: Ny Spiller: Cameron Stewart
« Svar #63 på: Februar 21, 2014, 12:13:26 »
spelar han imorgon vill jag se att han inte gömmer sig  utan levererar och blöder för klubben

Syns han ser kvikkere og kvikkere ut i bena..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Annesj

Sv: Ny Spiller: Cameron Stewart
« Svar #64 på: Februar 21, 2014, 12:20:30 »
Enig. Syns også han har en positiv utvikling.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Promotion 2010

Sv: Ny Spiller: Cameron Stewart
« Svar #65 på: Mai 02, 2014, 00:17:05 »
Hjelpe meg.....

http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=357830


Silly season og vi har fått inn vår første signing: Cameron Stewart på 3 års kontrakt!  ::)


En evig plass på benken på reservene............ Vi trenger kanskje ny coach med teft?   ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: Ny Spiller: Cameron Stewart
« Svar #66 på: Mai 02, 2014, 10:31:34 »
Hjelpe meg.....

http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=357830


Silly season og vi har fått inn vår første signing: Cameron Stewart på 3 års kontrakt!  ::)


En evig plass på benken på reservene............ Vi trenger kanskje ny coach med teft?   ::)

I motsetning til Hunt så har jeg ikke gitt opp Stewart! Avhenger mye av hvilken manager som er her neste sesong!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Bjorn

Sv: Ny Spiller: Cameron Stewart
« Svar #67 på: Mai 02, 2014, 10:58:48 »
Hjelpe meg.....

http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=357830


Silly season og vi har fått inn vår første signing: Cameron Stewart på 3 års kontrakt!  ::)


En evig plass på benken på reservene............ Vi trenger kanskje ny coach med teft?   ::)

Mener utviklingen til Stewart peker oppover, og at med riktig bruk og coaching, vil bli en viktig brikke i neste sesong. Jeg er håpefull.

Marching On! 4276

Ian Baird

Sv: Ny Spiller: Cameron Stewart
« Svar #68 på: Mai 02, 2014, 11:30:56 »
Velger også å være positiv til dette talentet på 23 år.
Cellino 5. April 2014: We will be back in the Premier Leauge by 2016.

Gufrias

Sv: Ny Spiller: Cameron Stewart
« Svar #69 på: Mai 02, 2014, 14:01:34 »
Hjelpe meg.....

http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=357830


Silly season og vi har fått inn vår første signing: Cameron Stewart på 3 års kontrakt!  ::)


En evig plass på benken på reservene............ Vi trenger kanskje ny coach med teft?   ::)

Ingen grunn til å bli rystet og himle med øynene nå. Dette har vært klart siden januar.

LUFC Official ‏@LUFC 1 m
BREAKING: Leeds United have completed a deal to sign Hull City’s highly-rated winger Cameron Stewart. #lufc

LUFC Official ‏@LUFC 55 s
Cameron has joined on an initial loan deal, but has also signed a three–year contract, which will become effective from the summer. #lufc

Bra opplegg, da er han Leeds-spiller permanent  :) Velkommen skal han være!
Hekta på Leeds siden 1974

sportcarl1

Sv: Ny Spiller: Cameron Stewart
« Svar #70 på: Mai 02, 2014, 15:33:59 »
Hjelpe meg.....

http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=357830


Silly season og vi har fått inn vår første signing: Cameron Stewart på 3 års kontrakt!  ::)


En evig plass på benken på reservene............ Vi trenger kanskje ny coach med teft?   ::)

Mener utviklingen til Stewart peker oppover, og at med riktig bruk og coaching, vil bli en viktig brikke i neste sesong. Jeg er håpefull.


jag har gett upp både på stewart och hunt, floppar är ett milt ord.de tillsammans har väl redan kostat någon miljon pund och typ levererat ett mål var
 

Hallgeir *

Sv: Ny Spiller: Cameron Stewart
« Svar #71 på: Juni 10, 2014, 20:20:40 »
Nei, det er ikke 1. april i dag....

Cameron Stewart's transfer to Leeds could be cancelled after Massimo Cellino has second thoughts on the deal
Hull striker Cameron Stewart joined Leeds on loan in January
Stewart was set to make permanent move on three-year deal this summer
Leeds owner Massimo Cellino has enquired about cancelling transfer
Stewart has failed to score for Leeds in 11 appearances so far.  

Leeds are exploring the possibility of cancelling Cameron Stewart's proposed move to Elland Road.


Stewart joined the Championship club from Barclays Premier League side Hull on loan in January, with the move due to be made permanent - on a three-year contract - next month.


However, Sportsmail understands new Leeds owner Massimo Cellino has instructed club officials to enquire about pulling out of the deal.


Stewart, who begun his career at Manchester United, made 11 appearances for the Leeds last season - but Cellino is said to be unconvinced by the forward.


It remains to be seen whether the paperwork in relation to Stewart's move to Leeds would allow Leeds to make such a U-turn.


But, if possible, Cellino is keen to explore the option given the deal was struck by the club's previous hierarchy.


Stewart's deal is due to turn permanent on July 1, meaning Leeds have three weeks to resolve the issue one way or another.


Read more: http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2654213/Cameron-Stewarts-transfer-Leeds-cancelled-Massimo-Cellino-second-thoughts.html#ixzz34GHprM3K
Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook
Super Leeds since 1968

samadhi

Sv: Ny Spiller: Cameron Stewart
« Svar #72 på: Juni 10, 2014, 20:43:30 »
Vil jo være en stor tillitserklæring til Stewart om Hull ikke går med på dette.
Blir da tvunget til å signere for en klubb som ikke vil ha han.
Signerer han ikke blir han i tilfellet tvunger tilbake til sin opprinnelige klubb som heller ikke vil ha han  ::)
marching on together,
derudaf forever...

Blank_File

Sv:
« Svar #73 på: Juni 10, 2014, 21:47:47 »
Kjedelig for Cameron, men jeg sier meg fornøyd med om det ikke blir noen avtale. Han har ikke innfridd en plass.

sportcarl1

Sv:
« Svar #74 på: Juni 10, 2014, 23:43:55 »
Kjedelig for Cameron, men jeg sier meg fornøyd med om det ikke blir noen avtale. Han har ikke innfridd en plass.
vore fantastiskt om vi kunde kvitta oss av honom och slippa betala 3årskontraktet, en riktig flopp
 

Gufrias

Sv: Ny Spiller: Cameron Stewart
« Svar #75 på: Juni 11, 2014, 17:22:38 »
Vil jo være en stor tillitserklæring til Stewart om Hull ikke går med på dette.
Blir da tvunget til å signere for en klubb som ikke vil ha han.
Signerer han ikke blir han i tilfellet tvunger tilbake til sin opprinnelige klubb som heller ikke vil ha han  ::)
Stewarts kontrakt med Hull går ut i sommer. Følgelig er det bare hans 3-årskontrakt med Leeds som står på spill. Og hvis den blir avbrutt står han fritt til å signere med hvem han vil.
Hekta på Leeds siden 1974

h.b

  • Gjest
Sv: Ny Spiller: Cameron Stewart
« Svar #76 på: Juni 24, 2014, 13:08:54 »
Stewat er ønska av Charlton. Kan ikke være vanskeligere enn å tilby ham 100.000 pund for å bryte kontrakten. Resultatet ellers vil da være at Stewart er ferdig som fotballspiller da han vil slite med overhode å få trene med førstelaget
http://addickschampionshipdiary.blogspot.no/2014/06/charlton-interested-in-bringing-back.html

Promotion 2010

Sv: Ny Spiller: Cameron Stewart
« Svar #77 på: Juni 30, 2014, 18:18:46 »
Leon Wobschall - YEP:
Re:Cameron Stewart. Told as far as #lufc concerned, he has declared himself as a free agent. Went back to Hull - no full contract from Leeds


Bye-bye!   :D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Bromancer

Sv: Ny Spiller: Cameron Stewart
« Svar #78 på: Juni 30, 2014, 18:34:50 »
Leon Wobschall - YEP:
Re:Cameron Stewart. Told as far as #lufc concerned, he has declared himself as a free agent. Went back to Hull - no full contract from Leeds


Bye-bye!   :D

Håper dette stemmer!

Leedsfan

Sv: Ny Spiller: Cameron Stewart
« Svar #79 på: Juni 30, 2014, 19:07:02 »
Trist for Stewart, men bra for oss!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: Ny Spiller: Cameron Stewart
« Svar #80 på: Juli 01, 2014, 10:40:35 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kai

Sv: EX-Spiller: Cameron Stewart
« Svar #81 på: Juli 01, 2014, 12:18:01 »
Og der var han klar.

Championship Norge ‏@ChampionshipNor  12m
Bekreftet: Cameron Stewart er klar for Ipswich Town.

samadhi

Sv: EX-Spiller: Cameron Stewart
« Svar #82 på: Juli 01, 2014, 12:31:55 »
Og der var han klar.

Championship Norge ‏@ChampionshipNor  12m
Bekreftet: Cameron Stewart er klar for Ipswich Town.

Scorer mot oss neste år  ;)
marching on together,
derudaf forever...

Annesj

Sv: EX-Spiller: Cameron Stewart
« Svar #83 på: Juli 01, 2014, 13:24:08 »
Han blir suksess i Ipswich  ::)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Jon R

Sv: EX-Spiller: Cameron Stewart
« Svar #84 på: Juli 01, 2014, 14:18:08 »
Spiller med potensiale som han dessverre aldri fikk ut i Leeds. Nå skal det sies at han fikk sjansen i klubbens kanskje mest turbulente og vanskeligste periode på 10 år.

Blir ikke overrasket om han kommer grusomt tilbake i en annen klubb...
Jon R.

p0ndus

  • Gjest
Sv: EX-Spiller: Cameron Stewart
« Svar #85 på: Juli 01, 2014, 23:06:14 »
Topp at han forsvinner:)

sportcarl1

Sv: EX-Spiller: Cameron Stewart
« Svar #86 på: Juli 01, 2014, 23:10:22 »
Stod bakom mcd i det mesta, men att ge stewart ett treårskontrakt övergick mitt förstånd, han var ju totalt värdelös i tv-matcherna
 

Superfan

Sv: EX-Spiller: Cameron Stewart
« Svar #87 på: Juli 02, 2014, 00:06:46 »
På topp ti over de verste spillerne i Leedsdrakt gjennom tidene. Katastrofe!!

baste

Sv: EX-Spiller: Cameron Stewart
« Svar #88 på: Juli 02, 2014, 00:17:24 »
Hvis det stemmer at han var forespeilet en 3 års kontrakt og 25 000 £ i uka, så e det vel glimrende å bli kvitt han. Tror han ville prestert bedre etter en pre sesion sammen med laget, men til den prisen?

Spent på hva som skjer med LEEDS. Hvem kommer inn??

Jon R

Sv: EX-Spiller: Cameron Stewart
« Svar #89 på: Juli 02, 2014, 13:26:22 »
Hvis det stemmer at han var forespeilet en 3 års kontrakt og 25 000 £ i uka, så e det vel glimrende å bli kvitt han. Tror han ville prestert bedre etter en pre sesion sammen med laget, men til den prisen?

Spent på hva som skjer med LEEDS. Hvem kommer inn??

Dette er antagelig helt uten rot i virkeligheten. Den fantasilønna som har blitt nevnt på ryktebørsen for flere av våre spillere er dementert i andre sammenhenger.
Jon R.