Skrevet av Emne: EX-lånespiller: Jimmy Kebe  (Lest 36696 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Henning

Sv: Ny spiller: Jimmy Kebe
« Svar #90 på: Mars 03, 2014, 17:00:00 »
Har ikke sett så mye klipp i etterkant for å vise hva jeg mener med for "nakne", og for lite kompakte.

https://www.youtube.com/watch?v=BKSCORCsifc

Gå inn på klippet, og se når QPR scorer, hvor er Cameron Stewart?

Jeg mener vi ikke har råd til borte mot QPR og ha en midtbanespiller posisjonert slik. Da blir det nakent inni der.

Trur heller du skal sjå på den innleigde spissen vår på målet i mot. Leeds blir tatt på senga av eit kjapt tatt frispark. Wickham spring ned for å hjelpe til, men når han får med seg at det blir tatt kort, ruslar han ut. Heile laget er uorganisert.

Xern

Sv: Ny spiller: Jimmy Kebe
« Svar #91 på: Mars 04, 2014, 10:43:58 »
Den verste der er enkelt og greit Murphy - som lar motstander bare løpe rett igjennom uten motstand. Stewart og Wickham er offansive spillere.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Kontakinte

Sv: Ny spiller: Jimmy Kebe
« Svar #92 på: Mars 04, 2014, 12:27:46 »
Har ikke sett så mye klipp i etterkant for å vise hva jeg mener med for "nakne", og for lite kompakte.

https://www.youtube.com/watch?v=BKSCORCsifc

Gå inn på klippet, og se når QPR scorer, hvor er Cameron Stewart?

Jeg mener vi ikke har råd til borte mot QPR og ha en midtbanespiller posisjonert slik. Da blir det nakent inni der.

Trur heller du skal sjå på den innleigde spissen vår på målet i mot. Leeds blir tatt på senga av eit kjapt tatt frispark. Wickham spring ned for å hjelpe til, men når han får med seg at det blir tatt kort, ruslar han ut. Heile laget er uorganisert.
Mener du virkelig at Wickham skal ned og plukke spillere på 20m?, helt feil!! Det er Austin eller Murphy som er førsteforsvarer akkurat i dette tilfellet. Lees skal aldrig ut å støte der.

Jon R

Sv: Ny spiller: Jimmy Kebe
« Svar #93 på: Mars 04, 2014, 13:11:53 »
Samme situasjon. Ulike briller.  ;D
Jon R.

Kato

Sv: Ny spiller: Jimmy Kebe
« Svar #94 på: Mars 04, 2014, 13:50:33 »
Har ikke sett så mye klipp i etterkant for å vise hva jeg mener med for "nakne", og for lite kompakte.

https://www.youtube.com/watch?v=BKSCORCsifc

Gå inn på klippet, og se når QPR scorer, hvor er Cameron Stewart?

Jeg mener vi ikke har råd til borte mot QPR og ha en midtbanespiller posisjonert slik. Da blir det nakent inni der.

Trur heller du skal sjå på den innleigde spissen vår på målet i mot. Leeds blir tatt på senga av eit kjapt tatt frispark. Wickham spring ned for å hjelpe til, men når han får med seg at det blir tatt kort, ruslar han ut. Heile laget er uorganisert.
Mener du virkelig at Wickham skal ned og plukke spillere på 20m?, helt feil!! Det er Austin eller Murphy som er førsteforsvarer akkurat i dette tilfellet. Lees skal aldrig ut å støte der.

Ã…. liker sånne diskusjoner. Skal ta på meg analysebrillene, og se hvem jeg er enig med.
 

B_Ød

Sv: Ny spiller: Jimmy Kebe
« Svar #95 på: Mars 04, 2014, 13:59:06 »
ta med Warnock i samme slengen da...det hele startet vel med ham.
Ups & Ups!!

Runar

Sv: Ny spiller: Jimmy Kebe
« Svar #96 på: Mars 04, 2014, 20:11:03 »
Lees støter da midtbanen er uorganisert etter frisparket. Austin ligger framskutt, mens Murphy er alene i midten. Når ballen flikkes bra forbi Lees inn på neste spiss med Pearce i ryggen må Murphy som er nærmest reagere kjappere og annerledes. Han må sette press på ball eller ta ut mannen som kommer bakfra som overtar ballen fra spissen.

Når det ikke skjer er begge stopperne våre akkurat nok på etterskudd til at QPR spilleren får skutt. Murphy står på samme sted, mens QPR målscoreren kommer 5 meter bak han og rekker 5 meter foran han uten at Murphy forflytter seg en meter.
 

Bjorn

Sv: Ny spiller: Jimmy Kebe
« Svar #97 på: Mars 05, 2014, 06:29:30 »
Hva har alle disse analysene med Kebe å gjøre ???
Marching On! 4276

Xern

Sv: Ny spiller: Jimmy Kebe
« Svar #98 på: Mars 05, 2014, 08:54:57 »
Hva har alle disse analysene med Kebe å gjøre ???

Ingenting ;D
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Anders P

Sv: Ny spiller: Jimmy Kebe
« Svar #99 på: Mars 06, 2014, 23:06:15 »
Tror aldri jeg har sett en spiller som bidrar så lite både offensivt og defensivt som Kebe.....merkelig at ikke McD ser dette...i QPR matchen burde han blitt byttet ut til pause.....helst ikke startet.
 

h.b

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Jimmy Kebe
« Svar #100 på: Mars 07, 2014, 10:34:56 »
Tror aldri jeg har sett en spiller som bidrar så lite både offensivt og defensivt som Kebe.....merkelig at ikke McD ser dette...i QPR matchen burde han blitt byttet ut til pause.....helst ikke startet.

På grunn av McD er sta og derfor nekter han å innse at han spiller med en for dårlig spiller. Han offrer da laget for sin egen selvgodhet og stahet

B_Ød

Sv: Ny spiller: Jimmy Kebe
« Svar #101 på: Mars 07, 2014, 10:45:45 »
Tror aldri jeg har sett en spiller som bidrar så lite både offensivt og defensivt som Kebe.....merkelig at ikke McD ser dette...i QPR matchen burde han blitt byttet ut til pause.....helst ikke startet.

På grunn av McD er sta og derfor nekter han å innse at han spiller med en for dårlig spiller. Han offrer da laget for sin egen selvgodhet og stahet

en sånn kommentar til så får du hvertfall ikke skli på kjellerlemmen min, pappan min er også mye sterkere enn din.
 ::)
Ups & Ups!!

J-R

Sv: Ny spiller: Jimmy Kebe
« Svar #102 på: Mars 07, 2014, 11:09:05 »
Tror aldri jeg har sett en spiller som bidrar så lite både offensivt og defensivt som Kebe.....merkelig at ikke McD ser dette...i QPR matchen burde han blitt byttet ut til pause.....helst ikke startet.

På grunn av McD er sta og derfor nekter han å innse at han spiller med en for dårlig spiller. Han offrer da laget for sin egen selvgodhet og stahet
word !!

en sånn kommentar til så får du hvertfall ikke skli på kjellerlemmen min, pappan min er også mye sterkere enn din.
 ::)


Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny spiller: Jimmy Kebe
« Svar #103 på: Mars 08, 2014, 12:06:33 »
ProZone Paints another Picture!

Leeds United: Prozone paints a different picture of winger Kebe’s time at Leeds - Hay

Yorkshire Evening Post 8/3/14
 by Phil Hay


 The funny thing about Jimmy Kebe, as Brian McDermott and Sam Byram have noted in the past few weeks, is the statistical analysis of his performances.
 In an average game he runs further than most players. He runs faster than most players too, and more often. Leeds United don’t make this stuff up. The data is generated by Prozone and compiled match by match. “We get all the player stats and Jimmy’s at the top pretty much every week,” Byram said. “Sometimes it goes unnoticed.”
That’s where interpretation comes in. Effort and impact are not the same thing but the statistics put to bed the idea that Kebe is refusing to try a leg. He has a casual, languid posture and a lackadaisical style but criticism of him is on dodgy ground if it relies on the thought of Kebe being lazy. A player once said to me that Prozone is like a school exam – disputing the scores is a denial of hard, indisputable facts. If you’re bottom of the pile you’re bottom of the pile. And everybody knows it.
 From time to time there are students, just as there are footballers, who can coast along and pull up trees when it matters; inattentive but effective. That was Jermaine Beckford’s reputation at a time when Leeds operated without Prozone or any means of proving otherwise.
 Beckford cut an aloof, carefree and individual figure for much of his career at Elland Road. He is also the most prolific striker in a single season with Leeds since John Charles. In that form, what other statistics matter? There was never much call for Beckford to double as a full-back and spend half a match shielding his own box.
 That, unusually, is a useful aspect of Kebe’s game. He’s defensively sound and well aware of gaps and problems behind him. But wingers who take credit for defending are like strikers who don’t score: prone to a loss of patience among the crowd around them. Managers might see that as a simplistic view but they’ll also tell you that football’s a simple game. Even McDermott would not pretend that he signed Kebe for no other reason than to pair up with Byram or Lee Peltier inside his own half.
 Watching Kebe for the past two months has been like watching a firework with a slow fuse the length of Elland Road. You know he’s better than this because you’ve seen him play better than this. His was the name we looked for when Reading came to Leeds and the name which, through injury, was sometimes missing from Reading’s teamsheet. You took encouragement from the fact that Leeds would be spared 90 minutes of him annihilating the right wing.
 There was ample opportunity for Kebe to do that at QPR last weekend, especially after half-time; chances for him to cut loose as QPR’s attacks faltered midway inside United’s half. That he was sitting so deep is indicative of the tactics McDermott has being using away from home and it would help Kebe to have the bulk of a game in his natural position but the equation is simple: a player whose confidence could be higher and who can hear dissenting voices around him equals a player who needs Prozone to speak for him. The pressure is conspiring.
 Kebe has in general been no less influential than Cameron Stewart, the other winger signed by McDermott in January. But Stewart is 22, a less familiar commodity and a signing who is here for another three years. You expect less of him than you do of a winger who was synonymous with Reading’s title-winning season in 2012 and skilful enough to set this season alight. It would be a good start if Kebe set himself alight.
 But for all that, he is part of an unproductive trend of dropping loanees into fire-fights that are already getting out of hand. It has been going on at Elland Road for a long time. There are players like Jack Butland – so inherently stable – who can fall in and perform without thinking twice but so many loan signings made by Leeds are thrust into a team lacking form. If confidence is Kebe’s issue then bringing him here in this spell of performance, amid a takeover so disruptive, was not the optimum scenario. Had he signed last August, you’d probably be looking at a different player.
 Every year, a heavy weight falls on individuals brought in to invigorate a season that isn’t quite happening. There was Steve Morison 12 months ago, and Barry Bannan and Jake Livermore in 2010-11; potentially good recruits who were blown out of the water in a matter of weeks as United’s campaigns went the same way. In defence of Jimmy Kebe, this is a hard club to play for at the best of times. And who in Leeds can remember the best of times?


http://leedsnews.blogspot.co.uk/2014/03/leeds-united-prozone-paints-different.html
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kato

Sv: Ny spiller: Jimmy Kebe
« Svar #104 på: Mars 08, 2014, 12:55:30 »
Hvis det er slik at han løper mer enn de andre, foreslår jeg friidrett.

Ingen er lengre unna motspillere, både offensivt og defensivt.
 

GeirO

Sv: Ny spiller: Jimmy Kebe
« Svar #105 på: Mars 08, 2014, 14:26:17 »
Viktig å spille bra også, tipper det går bra i dag hvis han får sjansen.
Men uansett interessant å se at han løper mye og fort for det er vel de som har hevdet det motsatte i de siste kampene.
MOT

sportcarl1

Sv: Ny spiller: Jimmy Kebe
« Svar #106 på: Mars 08, 2014, 14:31:34 »
Viktig å spille bra også, tipper det går bra i dag hvis han får sjansen.
Men uansett interessant å se at han løper mye og fort for det er vel de som har hevdet det motsatte i de siste kampene.
viktigt att  kebe och stewart vill ha boll tar intiativ och inte  gömmer sig och blir rädda, större spelare än dom som fått frossa  att spela på ER och inför våra fans
 

baste

Sv: Ny spiller: Jimmy Kebe
« Svar #107 på: Mars 08, 2014, 17:03:27 »
Hvis det er slik at han løper mer enn de andre, foreslår jeg friidrett.

Ingen er lengre unna motspillere, både offensivt og defensivt.

Helt ENIG !!

Cherry

Sv: Ny spiller: Jimmy Kebe
« Svar #108 på: Mars 09, 2014, 20:15:37 »
Kebe MÃ… ha i lånekontrakten at han SKAL starte kamper- noe annet er uforståelig.
Send han tilbake til London, d er d eneste riktige...
Så ha live i dag, han må jobbe med no annet enn fotball... For en god fotballspiller er han ikke.
 

baste

Sv: Ny spiller: Jimmy Kebe
« Svar #109 på: Mars 10, 2014, 07:27:31 »
Bare å sende tilbake, han kan umulig få starte neste kamp. Hva har dette å si for selvtilliten til Byram da? Gremmes...


Men neste sesong, uten Kebe og McDermott...da rykker vi opp


MOT

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Jimmy Kebe
« Svar #110 på: Mars 14, 2014, 12:52:06 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Ny spiller: Jimmy Kebe
« Svar #111 på: Mars 14, 2014, 13:28:16 »
Tror ikke noe på at Kebe er fysisk syk, selv om  "ovasjonen" han fikk da han ble byttet ut mot Bolton nok  kan ha bidratt til både magesår og stresshodepine.  :-[

Ã… gi spillere tid til å spille seg inn i laget kan være vel og bra, men spillere som får Elland Road publikummet mot seg, slik  Kebe og til dels Stewart har fått det, får en tung vei tilbake til førsteelleveren..

Elendig managment fra a til å, dessverre. Synes synd på Jimmy Kebe.  :(
Jon R.

dansale

Sv: Ny spiller: Jimmy Kebe
« Svar #112 på: Mars 20, 2014, 21:13:54 »
Gode nyheter! Kebe er ute med en hamstrings skade så han spiller  ikke  neste kamp  ;D https://www.youtube.com/watch?v=9QbQnXRA8RQ
Forza Leeds!

DenHviteYeboah

Sv: Ny spiller: Jimmy Kebe
« Svar #113 på: Mars 20, 2014, 21:19:28 »
Gode nyheter! Kebe er ute med en hamstrings skade så han spiller  ikke  neste kamp  ;D https://www.youtube.com/watch?v=9QbQnXRA8RQ
uff så leit for Kebe og BMD.....

TK20

Sv: Ny spiller: Jimmy Kebe
« Svar #114 på: Mars 20, 2014, 22:12:42 »
Fans of the year.

Perik

Sv: Ny spiller: Jimmy Kebe
« Svar #115 på: Mars 21, 2014, 08:18:17 »
Fans of the year.

+1

Syns heller ikke Kebe har fått det til, for å si det mildt, men måten han blir behandlet på av en del syns jeg ingenting om! Pinlig og flaut å være supporter når ens egen spiller blir buet av på hjemmebane..

Dennis

Sv: Ny spiller: Jimmy Kebe
« Svar #116 på: Mars 21, 2014, 08:26:55 »
Fans of the year.

Støttes. Nitrist oppførsel.
Marching on together!

lojosang

Sv: Ny spiller: Jimmy Kebe
« Svar #117 på: Mars 21, 2014, 10:08:04 »
Fans of the year.

Støttes. Nitrist oppførsel.

Beste fansen i verden. Hvorfor vil bare tvilsomme folk kjøpe oss?
- Leif Olav

nord

Sv: Ny spiller: Jimmy Kebe
« Svar #118 på: Mars 21, 2014, 10:14:21 »
Slike udtalelser om , "at man ønsker ens egen spiller skadet", er værre end at rykke ned!  >:(.   
 

p0ndus

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Jimmy Kebe
« Svar #119 på: Mars 21, 2014, 18:34:07 »
Enig,  JEG mener det er helt feil og ønske at en egen spiller  blir skadet, men det blir IKKE feil og ønske han ut av laget på grunn av elendige prestasjoner.