Skrevet av Emne: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14  (Lest 1419915 ganger)

0 medlemmer og 7 gjester leser dette emnet.

Sydhagen

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #2580 på: Juni 19, 2014, 11:15:24 »
@PhilHayYEP: I understand that Sport Capital's £950k loan was repaid by #lufc yesterday and wages owed to the playing staff have also been paid.


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sydhagen

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #2581 på: Juni 19, 2014, 11:16:09 »
@PhilHayYEP: Winding-up petition served on Leeds by Sport Capital should be formally lifted at Monday's court hearing. #lufc


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Odin

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #2583 på: Juni 19, 2014, 19:37:44 »
Så idag viste MC virkelig Leeds fansen hvem han er.
Han ansatte en hovedtrener som mange eksperter og store deler av fansen setter et stort spørsmålstegn ved.

Massimo stoler på sitt eget instinkt, og på meg virker det som om han er imun mot støy fra sosiale medier og hovedstrømninger og "råd" fra fansen. Det er greit å ha sterk ryggrad, men det store spørsmålet jeg sitter igjen med er; Hvem er hans rådgivere, og er det noen som tør gi råd på tvers av hans egne meninger? Har han bare JA-folk rundt seg?
Jeg sier ikke at Hockaday blir en katastrofe, for det vet vi jo ikke, men MC mistet idag på kort sikt en mulighet til å bygge bred optimisme og kø av supportere som vil kjøpe sesongkort.

Positivt er det at han betaler regninger og rydder opp i økonomien til en skute som hadde sterk slagside. Får håpe at han ikke sier opp alle nøkkelfolk, slik at vi mister god struktur på økonomi, markeds, medlems og media siden. Han trenger mange dyktige folk rundt seg!

Nå blir det veldig interessant å se hvilke spillere vi signerer, og om noen potensielle og eksisterende vegrer seg når "bare" DH er coach. Får vi inn 7-8 positive gode nye spillere, og de gamle får tillit til DH, så kan mye av støyen idag være glemt den 10 Aug.

Neste viktige steg blir å kjøpe tilbake Elland Road. men det skjer vel ikke før MC har kontroll over de siste 25%...?

Jeg er ikke kjempehappy med dagen, men velger å gi MC og DH en sjanse til å vise resultat, før jeg roper full krise.

Det blir nok en tur til Leeds i August!

MOT!!!


Leedsfan

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah


Promotion 2010

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #2586 på: Juni 21, 2014, 21:25:20 »
Lyver han eller ikke?

https://www.dailymotion.com/video/x1zvpcj_massimo-cellino-leeds-united-fans-lufc_sport


Alle lyver til oss. Sikkert Cellino også :(


Skjønner noen hva han sier........padre a madre.....hvor er tekstingen!   :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #2587 på: Juni 23, 2014, 18:54:03 »
James Riach
Spoke to Jimmy F Hasselbaink at Guardian HQ earlier. Said he applied for Leeds job, got no response



 ???


 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #2588 på: Juni 30, 2014, 21:19:30 »
Hvis Ross blir solgt, signeringene uteblir og vi blir slaktet hos Millwall så kommer Cellino til å merke et enormt trykk (hvis han ikke allerede merker det). Er Cellino smartere enn oss, vet han mye vi ikke vet, har han kontroll?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #2589 på: Juni 30, 2014, 21:35:01 »
Velger å tro på at han har kontroll. Så får fremtiden vise
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

baste

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #2590 på: Juli 02, 2014, 00:29:39 »
Velger å tro på at han har kontroll. Så får fremtiden vise
Tror han har en plan ja, han satser mye penger på dette prosjektet. Tror Elland Road er tilbake i klubbens eie snart. Alt idioti som leasing (dyre avtaler) må bort. 600.000£ for å lease Elland Road forrige sesong er nevt. Gi Cellino tid, til å få økonomien på beina, så bygge klubben. Vi vet alle hva eiere før han har gjort med klubben.

MOT

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #2592 på: Juli 06, 2014, 13:25:52 »
Tja. Imponerende? Denne listen går helt tilbake til 90 tallet. Blir vel som å hylle Gwyn Willians som genial dette.   ;D

Tror vi skal finne andre grunner for å sette vår lit til Cellino. For meg ér det godt nok at klubben beveger seg i riktig retning. Stein på stein osv.  ;)
Jon R.

Promotion 2010

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #2593 på: Juli 06, 2014, 16:32:50 »
JPHaddock:
@FarnanM @LPP2014 @GaryVerity can we gt a response to whether thers any communication btween u & M.C? its been asked enuf times mike.

Mike Farnan:
@JPHADDOCK @LPP2014 @GaryVerity As I said before, had a four hour meeting, but wants to run his own ship his way so no progress

 :)

Som forventet: Cellino is his Owner man!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

baste

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #2594 på: Juli 11, 2014, 13:52:19 »
Bekrefter at vi er gjeldsfri, og da er ikke salget av McNoMack tatt med


Holder for meg, nå våkner " the sleeping gigant"

Leedsfan

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #2595 på: Juli 11, 2014, 15:08:14 »
For en deilig mann!

BBC

Cellino demands players live in Leeds
11 July 2014 Updated 12:04 GMT

Cellino bought a 75% stake in Leeds three months ago
Leeds United owner Massimo Cellino has ordered that all of the club's players must live in the city.
The 57-year-old took over at Elland Road in April and is currently with the players on their pre-season tour of his native Italy.
"Next season I do not want one single player who lives outside of Leeds, no way. That is mandatory.
"Last year there were players who were coming late to games," Cellino told BBC Radio Leeds.
"Next year before a home game the players will stay together, have dinner together and go to the game together.
"It is important to do this because the players must be able to sleep well the day before a game and maybe they can not do that if they have small children or if their neighbour is having a party.

Cellino on McCormack: "I tried to convince him to stay but he did not feel like my player, he felt like somebody else's. I couldn't change his mind so I had to do the best deal for Leeds."
"I found out that most of the games that are close to Leeds we go to by bus, but we don't have our own. Why not? I would love to have a Leeds bus and I am going to buy one."
Cellino is confident the club are close to bringing in more new signings following the £11m departure of striker Ross McCormack to Fulham.
The Championship side have brought in two players so far this summer, goalkeepers Stuart Taylor and Marco Silvestri.
Midfielder Tomasso Bianchi and defender Jonathan Rossini, both of Serie A club Sassuolo, are currently training with the team, while Catania striker Souleymane Doukara is also expected to join.
"We are signing new players and we need a lot of them for the future," Cellino added.
"My way to work is to not just sign players for one year but for the next 10 years. I might not live longer than that."
Leeds announced losses of £9.5m for the 2012-13 financial year and Cellino said the club had to "stop wasting money that isn't ours" when he took over.
Cellino, who claims that the club is now debt-free, is now targeting a buy-out of the 25% of the club still in the hands of previous owners GFH Capital as well as buying back Elland Road.
"There is no debt anymore and we have found a deal with GFH and I am glad for that," he added,
"We are close to raising £30m of capital and that is without the money we got for McCormack. We did not budget for his sale because we did not want him to go.
"The decision to buy back the stadium had been made before Ross was sold but now we can use that money for the deal. We want to take back our house."
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #2596 på: Juli 11, 2014, 15:32:08 »
Digger Cellino og den jobben han har gjort til nå. Alt virker riktig. Eneste spm tegnet er Hock, men det får vi ikke svar på ennå.


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Xern

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #2597 på: Juli 11, 2014, 16:45:28 »
Digger Cellino og den jobben han har gjort til nå. Alt virker riktig. Eneste spm tegnet er Hock, men det får vi ikke svar på ennå.


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Syntes det er dumt at han gjør hele klubben utenlandsk, som å avsette Sullivan og Bromby som trenere. Er viktig med litt lokale/klubbkjære trenere/spillere for en klubb. Vil ikke ende opp som Watford..  :P

Er derimot mye bra han gjør, som mye av det som står over, kjøpe inn nye spillere, fikse økonomi og lignende. Tror det alt i alt kommer til å bli bedre i årene fremover.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Promotion 2010

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #2598 på: Juli 11, 2014, 20:40:12 »
Digger Cellino og den jobben han har gjort til nå. Alt virker riktig. Eneste spm tegnet er Hock, men det får vi ikke svar på ennå.


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
Syntes det er dumt at han gjør hele klubben utenlandsk, som å avsette Sullivan og Bromby som trenere. Er viktig med litt lokale/klubbkjære trenere/spillere for en klubb. Vil ikke ende opp som Watford..  :P

Er derimot mye bra han gjør, som mye av det som står over, kjøpe inn nye spillere, fikse økonomi og lignende. Tror det alt i alt kommer til å bli bedre i årene fremover.


Sullivan er keepertrener, men det er Naylor som må gå.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #2599 på: Juli 12, 2014, 12:36:20 »
Litt slitsomt å høre på innpusten til MC, men jeg kjøper alt han sier. Gir meg frysninger og en liten tåre i øyekroken, jeg er solgt!

https://audioboo.fm/boos/2319566-leeds-united-president-massimo-cellino-on-new-signings-mccormack-elland-road-buying-a-bus
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

lojosang

Sv:
« Svar #2600 på: Juli 12, 2014, 14:08:43 »
Busskjøp slås opp stort i media.  Dette begynner å lukte Luton.
- Leif Olav

p0ndus

  • Gjest
Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #2601 på: Juli 13, 2014, 00:18:45 »
Spennende med ny spillerbuss på vei inn, føler overgangsaktiviteten virkelig er på vei til og ta av nå.
Går også rykter om at et par nye bonemaskiner og noen nye tappekraner på gang.
Ser fram til fortsettelsen ;D ;D ;D

Leedsfan

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #2602 på: Juli 13, 2014, 01:04:48 »
Han slipper å pusse opp dassene, det gjorde vel Bates!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #2603 på: Juli 16, 2014, 13:36:22 »
Bruker du Google oversetter så har du mer info om Cellino-klanen:

http://ingegnie.altervista.org/Cellino.html

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #2604 på: Juli 16, 2014, 14:29:04 »
Ben Kelleher

New #LUFC owner Massimo Cellino has a personal wealth of £890 million and business is worth £1.87billion, let's hope some goes into club
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

B_Ød

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #2605 på: Juli 16, 2014, 14:54:44 »
Litt slitsomt å høre på innpusten til MC, men jeg kjøper alt han sier. Gir meg frysninger og en liten tåre i øyekroken, jeg er solgt!

https://audioboo.fm/boos/2319566-leeds-united-president-massimo-cellino-on-new-signings-mccormack-elland-road-buying-a-bus

må jo si jeg synes det høres ut som om MC har en rimelig tydlig visjon, pluss også en tydelig vei mot målet... så hvis han nå står for det han sier (hvilket jeg også av en eller annen mystisk grunn tror han gjør) kan jo dette bli "hur bra som helst" det.  :D
 
Ups & Ups!!

Leedsfan

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #2606 på: Juli 16, 2014, 15:44:05 »
Litt slitsomt å høre på innpusten til MC, men jeg kjøper alt han sier. Gir meg frysninger og en liten tåre i øyekroken, jeg er solgt!

https://audioboo.fm/boos/2319566-leeds-united-president-massimo-cellino-on-new-signings-mccormack-elland-road-buying-a-bus

må jo si jeg synes det høres ut som om MC har en rimelig tydlig visjon, pluss også en tydelig vei mot målet... så hvis han nå står for det han sier (hvilket jeg også av en eller annen mystisk grunn tror han gjør) kan jo dette bli "hur bra som helst" det.  :D

MOT!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #2607 på: Juli 18, 2014, 00:09:16 »
Leeds United: Cellino pledge on Leeds squad

Massimo Cellino
by Phil Hay
Published on the
17 July
2014

Massimo Cellino revealed tonight that Leeds United’s summer signings were likely to run into double figures as he waited on the completion of a deal for Sampdoria’s Gaetano Berardi.

In a lengthy interview with the YEP, the United owner said he planned to bring another “five or six” new players to Elland Road on top of the four already signed by the Championship club.

His comments pointed to a major overhaul of the squad at Leeds and a sweeping response to the club’s mediocre performance in the Championship last season, a season in which they finished 15th.

United have already signed goalkeepers Marco Silvestri and Stuart Taylor, midfielder Tommaso Bianchi and forward Souleymane Doukara, and Cellino confirmed that an offer for Sampdoria’s Berardi was virtually in place.

The right-back, a Switzerland international, has been made available by Sampdoria and Carlo Osti, the Serie A club’s sporting director, appeared to indicate that a deal was done on Wednesday night, saying: “Berardi will go to Leeds.”

Cellino said: “Berardi I haven’t signed yet but I hope to. He’s a good guy.

“I’m offering less money than Sampdoria, he’s playing in Serie A and played 150 times in Serie A, and he’s a national team player but he’s wants to come.

“The agent of Berardi is a good friend of mine. He (Berardi) said he wanted to go to Cellino in England. I said ‘how much do you want?’ and offered less. If you’re good, you’ll get a bonus. You have to show me that you want to come here, not for money.

“When you sign players, you can always raise the wage. You can never lower the wage. So if you trust yourself then trust me. I’m not going to take advantage.”

United have opted against the option of taking Brazilian defender Rodrigo Ely from AC Milan. Ely is moving on loan to Serie B side Avellino but Leeds are continue to chase Federico Viviani, Roma’s 22-year-old midfielder.

Viviani’s agent told the YEP earlier this week that Viviani had a spate of offers from Serie A clubs to consider but Nicola Salerno, the former Cagliari sporting director who has joined Cellino at Leeds, was quoted tonight as saying: “We have good chances to take Viviani but the deal isn’t done yet”.

Leeds have just three weeks to finalise their senior squad for the opening game of the Championship term, away to Millwall, but Cellino said: “We’ll sign another five or six. We need that. I don’t want to say names because you test your luck.

“We’ve got more than 50 games next season and we need players, good players. We were missing that last season.”

Cellino has made just one addition from the English league - keeper Taylor on a free transfer from Reading - and he said his current lack of knowledge about English players and the cost of signing domestic talent was likely to see further arrivals from abroad.

“I’m just starting in British football,” he said. “I try to understand the best players over here but I don’t know much about them because you need time to watch games.

“I love British players but if a forward scores 26 goals in France, he costs me four million euros. Here, they ask me for £9m.

“At Cagliari we looked at players from France, Sweden, Germany, Argentina and Brazil but most of them I didn’t think were right to play in the Championship. Because here the players are like Vikings. They’re going to kill the other guy! So I need to decide which players have the right skills but are also strong enough to play in England. This is high-level, physical football.”

YEP
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

sportcarl1

« Siste redigering: Juli 18, 2014, 07:31:54 av sportcarl1 »