Skrevet av Emne: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14  (Lest 1425385 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Josch

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #2880 på: Oktober 29, 2014, 00:02:33 »
3. treneren som har måttet gå siden Cellino kom på banen . Håper han lar Redfearn få lede laget så lenge som mulig nå .
Minst 7 kamper eller 33 dager!!
Dette må jo bli veldig dyrt. Har noen tenkt på det?? ;)

lojosang

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #2881 på: Oktober 29, 2014, 00:07:58 »
3. treneren som har måttet gå siden Cellino kom på banen . Håper han lar Redfearn få lede laget så lenge som mulig nå .
Minst 7 kamper eller 33 dager!!
Dette må jo bli veldig dyrt. Har noen tenkt på det?? ;)

Han har jo sparka stort sett hele støtteapparatet, så da har han råd til å ha en 5-6 managere gående på gress mens han tester ut nye.  ;D
- Leif Olav

Cherry

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #2882 på: Oktober 29, 2014, 09:46:48 »
3. treneren som har måttet gå siden Cellino kom på banen . Håper han lar Redfearn få lede laget så lenge som mulig nå .
Minst 7 kamper eller 33 dager!!
Dette må jo bli veldig dyrt. Har noen tenkt på det?? ;)

Han har jo sparka stort sett hele støtteapparatet, så da har han råd til å ha en 5-6 managere gående på gress mens han tester ut nye.  ;D

Spesielt at Milanic har fått beskjed om han "må være klar til å ta over laget" i denne 2 års perioden kontrakten Hans`gjelder....
Selv ikke han tror vel på det, men han er på lønnseddelen i 34 mnd til...
 

Andersen

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #2883 på: Oktober 29, 2014, 09:57:26 »
Cellino tar en ny Robbie Fowler ! Fowler gikk vel også på gress noen år ! og fikk utbetalt masse cash uten å spille for klubben !  >:(

nord

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #2884 på: Oktober 29, 2014, 15:08:31 »
Smart kontrakt hvis man ikke ønsker at være træner i de næste 2 år  ;D
men gider en god træner  det ??? . Ønsker han ikke at købe sig fri for at skifte klub senere ?
 

Leedsfan

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #2885 på: Oktober 29, 2014, 15:17:24 »
3. treneren som har måttet gå siden Cellino kom på banen . Håper han lar Redfearn få lede laget så lenge som mulig nå .
Minst 7 kamper eller 33 dager!!
Dette må jo bli veldig dyrt. Har noen tenkt på det?? ;)

Han har jo sparka stort sett hele støtteapparatet, så da har han råd til å ha en 5-6 managere gående på gress mens han tester ut nye.  ;D

Spesielt at Milanic har fått beskjed om han "må være klar til å ta over laget" i denne 2 års perioden kontrakten Hans`gjelder....
Selv ikke han tror vel på det, men han er på lønnseddelen i 34 mnd til...

Bra deal for Milanic!

Betalt ferie og ikke tapt renommé pga Cellino!

Når han får en ny jobb så slipper Cellino å betale lønn og alle er fornøyd!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #2886 på: Oktober 29, 2014, 15:50:23 »
3. treneren som har måttet gå siden Cellino kom på banen . Håper han lar Redfearn få lede laget så lenge som mulig nå .
Minst 7 kamper eller 33 dager!!
Dette må jo bli veldig dyrt. Har noen tenkt på det?? ;)

Han har jo sparka stort sett hele støtteapparatet, så da har han råd til å ha en 5-6 managere gående på gress mens han tester ut nye.  ;D

Spesielt at Milanic har fått beskjed om han "må være klar til å ta over laget" i denne 2 års perioden kontrakten Hans`gjelder....
Selv ikke han tror vel på det, men han er på lønnseddelen i 34 mnd til...

Bra deal for Milanic!

Betalt ferie og ikke tapt renommé pga Cellino!

Når han får en ny jobb så slipper Cellino å betale lønn og alle er fornøyd!

Er dette bekreftet fra offisielt hold? Kilde?
Jon R.

baste

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #2887 på: Oktober 29, 2014, 16:00:07 »
Likte at Cellino beklaget ansettelsen ovenfor Leeds fansen.
Nå må han støtte Redders 110%, hvis ikke får han veldig mange imot seg. Inkl Engelsk presse. Og da slit selv en stapeis som Massimo  :D
« Siste redigering: Oktober 29, 2014, 16:01:45 av baste »

4ever arcticwhite

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #2888 på: Oktober 29, 2014, 17:13:23 »
3. treneren som har måttet gå siden Cellino kom på banen . Håper han lar Redfearn få lede laget så lenge som mulig nå .
Minst 7 kamper eller 33 dager!!
Dette må jo bli veldig dyrt. Har noen tenkt på det?? ;)

Han har jo sparka stort sett hele støtteapparatet, så da har han råd til å ha en 5-6 managere gående på gress mens han tester ut nye.  ;D

Spesielt at Milanic har fått beskjed om han "må være klar til å ta over laget" i denne 2 års perioden kontrakten Hans`gjelder....
Selv ikke han tror vel på det, men han er på lønnseddelen i 34 mnd til...
To år - 34 måneder.....
Får håpe Cellino har bedre oversikt over kalenderen enn enkelte forumdeltakere hvis ikke kan ting gå enda galere enn det allerede har gjort...
The future's so White I've got to wear shades 8)

Josch

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #2889 på: Oktober 29, 2014, 17:36:31 »
Likte at Cellino beklaget ansettelsen ovenfor Leeds fansen.
Nå må han støtte Redders 110%, hvis ikke får han veldig mange imot seg. Inkl Engelsk presse. Og da slit selv en stapeis som Massimo  :D
Enig med deg. Jeg tror det klokeste var å ansette Neil Refearn nå, slik at ikke engelsk presse og andre forståsegpåere får enda mer vann på mølla fordi NR ikke ble valgt. Cellino skal både skaffe oss resultater, men også ha støtte blant fansen og pressen (unngå å bli latterliggjort). En syltynn balansegang. Hvis Refearn mislykkes nå  så blir det lettere for Massimo å sparke ham, fordi han gav NR en sjanse :( :( Men to coach-forsøk er allerede oppbrukt, så kritikere vil være raskt på banen nå . :( Der har han seg selv å takke.

Cellino har vært flink til å skaffe oss spillere, men ikke til å skaffe oss en god coach.

Leedsfan

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #2890 på: Oktober 30, 2014, 10:33:23 »
Kanskje alt sprekker nå?? Dette er IKKE bra i det hele tatt.

Det har vel ikke alt å si sånn praktisk, men symboleffekten skal man ikke kimse av!

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hallgeir *

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #2891 på: Oktober 30, 2014, 18:29:34 »
At dette overrasker meg, ville være å lyve. Jeg skrev, etter de verste tumultene vedrørende klubbovertakelsen av Cellino, at jeg ville gi han ut dette året å overbevise meg om at han er rett mann for denne klubben.

I mitt hode var gjenkjøpet av Elland Road en form for eksamen.

Var det ikke en tidligere eier som ofte sa: "Put your money where your mouth is"......?
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #2892 på: Oktober 30, 2014, 20:14:13 »
At dette overrasker meg, ville være å lyve. Jeg skrev, etter de verste tumultene vedrørende klubbovertakelsen av Cellino, at jeg ville gi han ut dette året å overbevise meg om at han er rett mann for denne klubben.

I mitt hode var gjenkjøpet av Elland Road en form for eksamen.

Var det ikke en tidligere eier som ofte sa: "Put your money where your mouth is"......?

Og for meg betyr det å handle SPILLERE!


Men døm ivei!   :D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #2893 på: Oktober 30, 2014, 20:16:01 »
Kanskje alt sprekker nå?? Dette er IKKE bra i det hele tatt.

Det har vel ikke alt å si sånn praktisk, men symboleffekten skal man ikke kimse av!



The Mirror igjen og igjen og igjen....  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #2894 på: Oktober 30, 2014, 20:17:48 »
Kanskje alt sprekker nå?? Dette er IKKE bra i det hele tatt.

Det har vel ikke alt å si sånn praktisk, men symboleffekten skal man ikke kimse av!



The Mirror igjen og igjen og igjen....  ::)

Noen ganger kan det være lurt å se selv i speilet..:)

Vi får se hva som skjer, men hvis han ikke leverer dette samt dårlige resultater på banen så smeller det!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hallgeir *

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #2895 på: Oktober 30, 2014, 20:38:34 »
At dette overrasker meg, ville være å lyve. Jeg skrev, etter de verste tumultene vedrørende klubbovertakelsen av Cellino, at jeg ville gi han ut dette året å overbevise meg om at han er rett mann for denne klubben.

I mitt hode var gjenkjøpet av Elland Road en form for eksamen.

Var det ikke en tidligere eier som ofte sa: "Put your money where your mouth is"......?

Og for meg betyr det å handle SPILLERE!


Men døm ivei!   :D

Opp som en bjønn, og ned som en fell.

Man bør ikke love gull og grønne skoger bare for å tekkes fansen. Det skaper bare misnøye, og det slår tilbake på Cellino selv. Her er det ikke så mye snakk om å dømme som det er å observere det mannen gjør, for ikke å si hvordan han oppfører seg.

Du kan gjerne håpe på at dette betyr nye spillere i stedet for gjenkjøp av ER. I dine øyne gjør denne mannen ikke mye feil.  

Det er bare å ønske lykke til!  ;)

« Siste redigering: Oktober 30, 2014, 20:40:50 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #2896 på: Oktober 30, 2014, 21:28:00 »
At dette overrasker meg, ville være å lyve. Jeg skrev, etter de verste tumultene vedrørende klubbovertakelsen av Cellino, at jeg ville gi han ut dette året å overbevise meg om at han er rett mann for denne klubben.

I mitt hode var gjenkjøpet av Elland Road en form for eksamen.

Var det ikke en tidligere eier som ofte sa: "Put your money where your mouth is"......?

Og for meg betyr det å handle SPILLERE!


Men døm ivei!   :D

Opp som en bjønn, og ned som en fell.

Man bør ikke love gull og grønne skoger bare for å tekkes fansen. Det skaper bare misnøye, og det slår tilbake på Cellino selv. Her er det ikke så mye snakk om å dømme som det er å observere det mannen gjør, for ikke å si hvordan han oppfører seg.

Du kan gjerne håpe på at dette betyr nye spillere i stedet for gjenkjøp av ER. I dine øyne gjør denne mannen ikke mye feil.  

Det er bare å ønske lykke til!  ;)



En mann som ikke innrømmer at han gjør feil er ingen (stor) mann!   :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Josch

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #2897 på: Oktober 30, 2014, 22:01:16 »
At dette overrasker meg, ville være å lyve. Jeg skrev, etter de verste tumultene vedrørende klubbovertakelsen av Cellino, at jeg ville gi han ut dette året å overbevise meg om at han er rett mann for denne klubben.

I mitt hode var gjenkjøpet av Elland Road en form for eksamen.

Var det ikke en tidligere eier som ofte sa: "Put your money where your mouth is"......?

Og for meg betyr det å handle SPILLERE!


Men døm ivei!   :D

Opp som en bjønn, og ned som en fell.

Man bør ikke love gull og grønne skoger bare for å tekkes fansen. Det skaper bare misnøye, og det slår tilbake på Cellino selv. Her er det ikke så mye snakk om å dømme som det er å observere det mannen gjør, for ikke å si hvordan han oppfører seg.

Du kan gjerne håpe på at dette betyr nye spillere i stedet for gjenkjøp av ER. I dine øyne gjør denne mannen ikke mye feil.  

Det er bare å ønske lykke til!  ;)



En mann som ikke innrømmer at han gjør feil er ingen (stor) mann!   :)
Han innrømmet vel feil vedr ansettelse av:

-Dave Hockaday
-Darko Milanic (ba t.o.m om unnskyldning)

Hvilke andre Leeds-eiere har noen gang innrømmet feil?? Ken Bates? :(

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28892
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #2898 på: Oktober 30, 2014, 22:08:54 »
Han innrømmet vel feil vedr ansettelse av:

-Dave Hockaday
-Darko Milanic (ba t.o.m om unnskyldning)

Hvilke andre Leeds-eiere har noen gang innrømmet feil?? Ken Bates? :(

I mitt hode er det flott at han evner å innrømme feil offentlig.
...meni den store sammenhengen oppveier det liksom ikke de snart 40 feilansettelsene han har hatt på rad nå   ::)
(visstnok har èn mann holdt i to år under ham, og andre har hatt gjen-innsettelser. Men anyways, det veier ikke opp for alle feil-valgene).  Joda, en del av valgene har nok vært 'riktige' men det har skjært seg i forholdet dem imellom rimelig kjapt, tydeligvis...

Cellino skal også ha for å ha understreket viktigheten av 'stability' flere ganger under samtalene med Redders.
Men så er det dette med å følge det opp i praksis da...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

lojosang

Sv: Sv: Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #2899 på: Oktober 30, 2014, 23:35:36 »
Han innrømmet vel feil vedr ansettelse av:

-Dave Hockaday
-Darko Milanic (ba t.o.m om unnskyldning)

Hvilke andre Leeds-eiere har noen gang innrømmet feil?? Ken Bates? :(

I mitt hode er det flott at han evner å innrømme feil offentlig.
...meni den store sammenhengen oppveier det liksom ikke de snart 40 feilansettelsene han har hatt på rad nå   ::)
(visstnok har èn mann holdt i to år under ham, og andre har hatt gjen-innsettelser. Men anyways, det veier ikke opp for alle feil-valgene).  Joda, en del av valgene har nok vært 'riktige' men det har skjært seg i forholdet dem imellom rimelig kjapt, tydeligvis...

Cellino skal også ha for å ha understreket viktigheten av 'stability' flere ganger under samtalene med Redders.
Men så er det dette med å følge det opp i praksis da...
Det er bare 39 av de 40 som er feilansettelser. Han ene overtok en klubb med en eier som faktisk kunne oppnå mer enn niendeplasser på en god sesong.
- Leif Olav

Kato

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #2900 på: Oktober 31, 2014, 09:19:08 »
Det er vel ikke riktig enkelt å ansette en trener som fits all the bills:

1. Er svært kompetent.
2. Er ikke mer selvstendig enn at eieren kan styre han når det passer eieren.
3. Er svært billig i drift.
4. Lar eieren blande seg inn i sport.
5. Sier fra seg tittelen manager, å lar seg bli degradert til head-Coach.
6. Gidder å bli overkjørt over tid.

Mon tro hvilken integritet disse trenerne etter hvert får i spillergruppa, når spillerne ser at Cellino er inne og roter rundt og styrer som han vil.
« Siste redigering: Oktober 31, 2014, 09:20:41 av Kato »
 

pedro

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #2901 på: Oktober 31, 2014, 09:28:58 »
Og alternativet var ??? Cellino berget oss fra utsletting fra fotballkartet! T-kontoen i gjennoppbyggingen av vårt kjære Leeds er tung å holde i balanse. Mye på grunn av den tyngde vår klubb har mht fan-base i tilegg til det sodoma klubben befant seg i økonomisk/eiermessig.
Om Cellino går lei/gir faen taper han en betydelig sum penger, men det er vi supportere som virkelig vil få det tøft.
Back up Cellino nåååå!!
Leedsomaniac

B_Ød

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #2902 på: Oktober 31, 2014, 10:09:19 »
det har vært rett så bustete i klubben i mange år nå..MC har vel sagt at han selger seg ut hvis han ikke klarer opprykk til neste år.
Et par år til med "downs and downs" klarer vi vel, har ikke helt trua på at vi vil finne stabilitet nok til å klare opprykk neste år...så da blir han borte.
Så får vi heller se fremover etter det...
Ups & Ups!!

HåvardK

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #2903 på: Oktober 31, 2014, 12:53:33 »
Kan se ut som om tendensen til polarisering blant fansen med tanke på hvordan en verdsetter MC er temmelig lik det en opplevde da han ledet Cagliari.

Og ble ikke dette en komplisert setning, så vet ikke jeg!

Erik M

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #2904 på: Oktober 31, 2014, 13:24:40 »
Det er vel ikke riktig enkelt å ansette en trener som fits all the bills:

1. Er svært kompetent.
2. Er ikke mer selvstendig enn at eieren kan styre han når det passer eieren.
3. Er svært billig i drift.
4. Lar eieren blande seg inn i sport.
5. Sier fra seg tittelen manager, å lar seg bli degradert til head-Coach.
6. Gidder å bli overkjørt over tid.

Mon tro hvilken integritet disse trenerne etter hvert får i spillergruppa, når spillerne ser at Cellino er inne og roter rundt og styrer som han vil.

Job description from hell.  Jeg tror du har rett og det kommer IKKE til å funke hvis ikke job description endres reelt.  Når Cellino snakker til Reddish om "stability" og "long term" så vet han at dette er hva Reddish vil høre (selv om han selv ikke forstår ordene).

Tror Cellino har en diagnose.
« Siste redigering: Oktober 31, 2014, 13:57:09 av Erik M »
 

B_Ød

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #2905 på: Oktober 31, 2014, 13:42:48 »
Kan se ut som om tendensen til polarisering blant fansen med tanke på hvordan en verdsetter MC er temmelig lik det en opplevde da han ledet Cagliari.

Og ble ikke dette en komplisert setning, så vet ikke jeg!


..datt ut etter "tendensen" jeg  :-\
Ups & Ups!!

lojosang

Sv: Sv: Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #2906 på: Oktober 31, 2014, 13:45:28 »
Og alternativet var ??? Cellino berget oss fra utsletting fra fotballkartet! T-kontoen i gjennoppbyggingen av vårt kjære Leeds er tung å holde i balanse. Mye på grunn av den tyngde vår klubb har mht fan-base i tilegg til det sodoma klubben befant seg i økonomisk/eiermessig.
Om Cellino går lei/gir faen taper han en betydelig sum penger, men det er vi supportere som virkelig vil få det tøft.
Back up Cellino nåååå!!
Alternativet var konsortiet som var i forhandlinger om å overta da Cellino plutselig kom inn fra intet.
- Leif Olav

pedro

Sv: Sv: Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #2907 på: Oktober 31, 2014, 15:14:26 »
Og alternativet var ??? Cellino berget oss fra utsletting fra fotballkartet! T-kontoen i gjennoppbyggingen av vårt kjære Leeds er tung å holde i balanse. Mye på grunn av den tyngde vår klubb har mht fan-base i tilegg til det sodoma klubben befant seg i økonomisk/eiermessig.
Om Cellino går lei/gir faen taper han en betydelig sum penger, men det er vi supportere som virkelig vil få det tøft.
Back up Cellino nåååå!!
Alternativet var konsortiet som var i forhandlinger om å overta da Cellino plutselig kom inn fra intet.
c

Ja det var trykk i dei ::)
Leedsomaniac

lojosang

Sv: Sv: Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #2908 på: Oktober 31, 2014, 15:46:58 »
Og alternativet var ??? Cellino berget oss fra utsletting fra fotballkartet! T-kontoen i gjennoppbyggingen av vårt kjære Leeds er tung å holde i balanse. Mye på grunn av den tyngde vår klubb har mht fan-base i tilegg til det sodoma klubben befant seg i økonomisk/eiermessig.
Om Cellino går lei/gir faen taper han en betydelig sum penger, men det er vi supportere som virkelig vil få det tøft.
Back up Cellino nåååå!!
Alternativet var konsortiet som var i forhandlinger om å overta da Cellino plutselig kom inn fra intet.
c

Ja det var trykk i dei ::)

"Trykket" til Cellino har altså løftet oss til en svimlende 18-plass, hele fem poeng over nedrykksstreken.
Lovet gjenkjøp av Elland Road  synes foreløbig å være i det blå.
Vi har snart sparket flere trenere enn mål.
Det er flom i Odda og Ebola i Afrika.

Jeg vedder på at MINST en av disse ville vært unngått med konsortium.  ;D
- Leif Olav

Promotion 2010

Sv: Ny hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #2909 på: Oktober 31, 2014, 16:30:04 »
det har vært rett så bustete i klubben i mange år nå..MC har vel sagt at han selger seg ut hvis han ikke klarer opprykk til neste år.
Et par år til med "downs and downs" klarer vi vel, har ikke helt trua på at vi vil finne stabilitet nok til å klare opprykk neste år...så da blir han borte.
Så får vi heller se fremover etter det...


Akkurat dette er reinspikka løgn!    :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973