Skrevet av Emne: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14  (Lest 1420097 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Bjorn

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4860 på: April 24, 2016, 13:51:35 »
Vi havner jo på play-off neste sesong!

Hvem klager da?  :)

Fordi playoff ikke er godt nok. Vi vil ryke i playoffen. Og ryker vi da, så er sesongen spolert.  Målet er og skal være direkte opprykk
Ã… ordne økonomien er et mål som er mye viktigere enn å rykke opp med penger som ikke finnes (lån, bidarg fra eier) . Play off er en godkjent plassering. De som har rykket opp de siste år har ofte vært innom play off først. Skulle vi oppnå play off så er det et tegn på riktig retning.  Jeg tror få vil være misfornøyd hvis det skulle skje.

Dessuten så er målet for 2016/17 uttalt å være  "minst play off", så da er du vel fornøyd. ?

Vel Cellino har uttalt at det er sesongen 2015/16 vi skal rykke opp.
Han får jo ett problem med 2016-2017 ? som han ikke rår over stakkar.

Det skulle tatt seg ut.. Rykke opp i 17.   ;D

Men hva gjør han 17. oktober 2019, nekter han å feire 100 års jubileum?


Selger nok før den tid.. Hvordan har det vært med kamper som har gått på den 17de i hver måned? Har han fått flyttet de eller har de gått som normalt? Har ikke sjekket akkurat det selv. Han er vel ikke SÃ… overtroisk? :)
Marching On! 4276

Promotion 2010

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4861 på: April 24, 2016, 14:29:33 »
Vi havner jo på play-off neste sesong!

Hvem klager da?  :)

Fordi playoff ikke er godt nok. Vi vil ryke i playoffen. Og ryker vi da, så er sesongen spolert.  Målet er og skal være direkte opprykk
Ã… ordne økonomien er et mål som er mye viktigere enn å rykke opp med penger som ikke finnes (lån, bidarg fra eier) . Play off er en godkjent plassering. De som har rykket opp de siste år har ofte vært innom play off først. Skulle vi oppnå play off så er det et tegn på riktig retning.  Jeg tror få vil være misfornøyd hvis det skulle skje.

Dessuten så er målet for 2016/17 uttalt å være  "minst play off", så da er du vel fornøyd. ?

Vel Cellino har uttalt at det er sesongen 2015/16 vi skal rykke opp.

Du sier jo at man må ha det som mål hver eneste sesong ellers er det en falliterklæring. Cellino lytter jo til deg og du er fortsatt ikke fornøyd:)

Selvsagt er jeg ikke fornøyd. Vi greier jo aldri måla.

Vi er ett poeng bak sesongens mål, Håkon!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4862 på: April 24, 2016, 14:37:23 »
Vi havner jo på play-off neste sesong!

Hvem klager da?  :)

Fordi playoff ikke er godt nok. Vi vil ryke i playoffen. Og ryker vi da, så er sesongen spolert.  Målet er og skal være direkte opprykk
Ã… ordne økonomien er et mål som er mye viktigere enn å rykke opp med penger som ikke finnes (lån, bidarg fra eier) . Play off er en godkjent plassering. De som har rykket opp de siste år har ofte vært innom play off først. Skulle vi oppnå play off så er det et tegn på riktig retning.  Jeg tror få vil være misfornøyd hvis det skulle skje.

Dessuten så er målet for 2016/17 uttalt å være  "minst play off", så da er du vel fornøyd. ?

Vel Cellino har uttalt at det er sesongen 2015/16 vi skal rykke opp.
Han får jo ett problem med 2016-2017 ? som han ikke rår over stakkar.

Det skulle tatt seg ut.. Rykke opp i 17.   ;D

Men hva gjør han 17. oktober 2019, nekter han å feire 100 års jubileum?


Selger nok før den tid.. Hvordan har det vært med kamper som har gått på den 17de i hver måned? Har han fått flyttet de eller har de gått som normalt? Har ikke sjekket akkurat det selv. Han er vel ikke SÃ… overtroisk? :)

Jeg synes Cellino har en plausibel forklaring på sitt fobiske forhold til tallet 17:

"Three years later, he ended up in a coma when his new Ferrari Berlinetta Boxer was written off “by a Fiat 127 that came out of a petrol station with its lights off”. The date of the accident stuck in his head – June 17, 1984 – and was the origin of his superstition."


Personlig har jeg et noe fobisk forhold til hele 1984! Ikke nok med at George Orwell fikk rett, men det gikk opp for meg for første gang at jeg holdt med en klubb uten håp i en fotballverden uten veldig store penger! Gi meg aldri det fotballåret en gang til!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Josch

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4863 på: April 24, 2016, 14:58:15 »
Cellino har ikke sagt noe om hva som skal gjøres for å klare playoff neste sesong. Han har bare sagt at hvis det ikke blir playoff, vil de som kjøper sesongkort innen en viss dato få tilbake penger.

Jeg trenger litt mer for å få trua. Som kompetanse, robusthet og stabilitet i trenerapparat og administrasjon. En økonomi som ikke er avhengig av McCormack-penger for å gå bare 2 mill i minus. Og ro i det utenomsportslige.

Jeg lurer på om jeg nettopp satte ny forumrekord i mest urealistiske og kravstore forventninger?
Gode  poenger  alt sammen. Alt vi vet at at  Leeds United inngår et veddemål med fansen om at de klarer play off. Dvs de vet noe som ikke vi vet.  Sannsynligheten er stor for at  tingene du nevner vil rette seg hvis de går ut med denne lovnaden. Det må jo være mulig å få det på plass i løpet av sommeren. (mai-august). Men i mai bør vi få vite hva som er i gjære.
« Siste redigering: April 24, 2016, 15:16:10 av Josch »

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4864 på: April 24, 2016, 16:02:27 »
Cellino har ikke sagt noe om hva som skal gjøres for å klare playoff neste sesong. Han har bare sagt at hvis det ikke blir playoff, vil de som kjøper sesongkort innen en viss dato få tilbake penger.
Jeg registrerte jo dette for en tid tilbake - uten å lese linkene.
...hvilke penger skal de få tilbake? De får neppe hele sesongkortet refundert, og prisene skulle fryses... så hva skal de få tilbake??? :o
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4865 på: April 24, 2016, 16:31:17 »
Cellino har ikke sagt noe om hva som skal gjøres for å klare playoff neste sesong. Han har bare sagt at hvis det ikke blir playoff, vil de som kjøper sesongkort innen en viss dato få tilbake penger.
Jeg registrerte jo dette for en tid tilbake - uten å lese linkene.
...hvilke penger skal de få tilbake? De får neppe hele sesongkortet refundert, og prisene skulle fryses... så hva skal de få tilbake??? :o

25% av prisen på et sesongkort pr 31/5-2016!
50% av prisen på et sesongkort pr 31/5-2016, HVIS over 15.000 sesongkort er solgt innen 30/6-2016!!!

Refundert om klubben IKKE når playoff i 2016-17!


Dristig, men om man trekker fra taxes så et vel refusjonen på skarve 1000 kr til hver! Dette kan bety et tap på kr 15 millioner for klubben!

Eller £ 1,5 millioner som er en average spillers overgangssum!!!  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Runar

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4866 på: April 24, 2016, 22:56:08 »
Jeg fornyer i hvertfall mitt sesongkort
 

Josch

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4867 på: April 25, 2016, 17:28:38 »
15000 solgte sesongkort  må være solgt  pr 31.07.16 for å få 50% av nettoen tilbake (ekskl moms). £445 gir tilbake £179.85, som vist eksempel på nettsidene .

Hvis 15000 sesongfans  betalte denne prisen:
Det betyr at klubben låner ca £2.700.000  fra  sine supportere rentefritt hvis det ikke blir play off.  Med et slikt opplegg låner klubben ca NOK 32 mill  av fansen i ca  10 mnd. (kurs 11, 86)

Noen som har tenkt på at dette er et gratis kjempelån uten å stille sikkerhet?

Er det lureri eller et generøst tilbud?

Jo flere som kjøper sesongkort,  jo større blir dette gunstige kjempelånet!!

Klubben ser for seg tre utfall:
-Direkte opprykk = økonomisk jackpot
-Play off = 2 eller 3 kamper med store inntekter (mulig opprykk)
-Misser play off = rentefritt lån på ca 20-40 mill NOK må betales tilbake

« Siste redigering: April 25, 2016, 17:37:51 av Josch »

eros

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4868 på: April 25, 2016, 18:30:28 »
Flere som frykter tallet 17....

http://m.dinside.no/php/art.php?id=936389

Sydhagen

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4869 på: April 25, 2016, 19:18:38 »

15000 solgte sesongkort  må være solgt  pr 31.07.16 for å få 50% av nettoen tilbake (ekskl moms). £445 gir tilbake £179.85, som vist eksempel på nettsidene .

Hvis 15000 sesongfans  betalte denne prisen:
Det betyr at klubben låner ca £2.700.000  fra  sine supportere rentefritt hvis det ikke blir play off.  Med et slikt opplegg låner klubben ca NOK 32 mill  av fansen i ca  10 mnd. (kurs 11, 86)

Noen som har tenkt på at dette er et gratis kjempelån uten å stille sikkerhet?

Er det lureri eller et generøst tilbud?

Jo flere som kjøper sesongkort,  jo større blir dette gunstige kjempelånet!!

Klubben ser for seg tre utfall:
-Direkte opprykk = økonomisk jackpot
-Play off = 2 eller 3 kamper med store inntekter (mulig opprykk)
-Misser play off = rentefritt lån på ca 20-40 mill NOK må betales tilbake
Uansett hvordan du vrir og vender på det, det er positivt for fansen.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4870 på: April 28, 2016, 16:35:21 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/news/leeds-united-nigel-gibbs-wins-six-figure-compensation-for-unlawful-dismissal-1-7881956

Enda en sak hvor Cellino taper.

Det verste er vel at han har en så skrudd virkelighetsoppfatning at han fortsatt tror at han har rett i hvordan han behandler mennesker.

Hele fyren er jo en skandale!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Gufrias

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4871 på: April 28, 2016, 17:24:02 »
Akkurat som forventet.  :(
Hekta på Leeds siden 1974

Hallgeir *

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4872 på: April 28, 2016, 17:55:22 »
Cellino innehar ingen "medmenneskelige antenner". Det går over min forstand hvordan folk holder ut med han over lengre tid.

Når jeg tenker meg om, så er det vel få som i det hele tatt gjør det.
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4873 på: April 28, 2016, 22:40:32 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/news/leeds-united-nigel-gibbs-wins-six-figure-compensation-for-unlawful-dismissal-1-7881956

Enda en sak hvor Cellino taper.

Det verste er vel at han har en så skrudd virkelighetsoppfatning at han fortsatt tror at han har rett i hvordan han behandler mennesker.

Hele fyren er jo en skandale!


Utlegg £ 330.000

Greit å holde telling!




Vi betalte vel de £ 5.000 som Eduardo Cellino fikk i bot og så!


« Siste redigering: April 28, 2016, 23:38:05 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4874 på: April 28, 2016, 23:38:20 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Josch

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4875 på: April 29, 2016, 22:44:13 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/news/leeds-united-nigel-gibbs-wins-six-figure-compensation-for-unlawful-dismissal-1-7881956

Enda en sak hvor Cellino taper.

Det verste er vel at han har en så skrudd virkelighetsoppfatning at han fortsatt tror at han har rett i hvordan han behandler mennesker.

Hele fyren er jo en skandale!


Utlegg £ 330.000

Greit å holde telling!

Vi betalte vel de £ 5.000 som Eduardo Cellino fikk i bot og så!


Njaaa, det er vel en  forenkling å si at £ 330.000 blir utlegget.

 Mesteparten av dette måtte Leeds betalt uansett hvis de ville sparke ham sammen med  McDermott (betale ut kontrakten  til 2016).
"The former Watford defender was on a fixed-term contract with Leeds which was due to end in June 2016 and included an annual salary rising to £220,000 plus benefits."

Tapet for Leeds kommer i form av  saksomkostninger og  oppreisning til Gibbs. Leeds mente Gibbs valgte å gå da han ble tilbudt annet arbeid hvor han takket nei (bl.a. overta etter Hockaday) men han mente han hadde rett til å beholde jobben som andretrener eller arbeid  med  førstelaget. Saken er vel at  Cellino ikke ville kjøpe han ut av kontrakten og ville heller presse ham til å gå selv.

Det gjøres også fradrag for  lønn fra  Tottenham og Millwall i denne tiden etter 2014.
Han får ikke BÃ…DE  denne lønnen og £ 330.000.

"Although he will have to give credit for bonuses paid by his new bosses at Tottenham Hotspur, Leeds also faces a huge legal costs bills."

Slik jeg ser det betaler Leeds for Gibbs' tid  uten jobb, oppreisning og  saksomkostninger (kontraktsbrudd).







« Siste redigering: April 29, 2016, 22:47:03 av Josch »

AndyMathie

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4876 på: April 30, 2016, 13:04:54 »
Vi havner jo på play-off neste sesong!

Hvem klager da?  :)

Fordi playoff ikke er godt nok. Vi vil ryke i playoffen. Og ryker vi da, så er sesongen spolert.  Målet er og skal være direkte opprykk
Ã… ordne økonomien er et mål som er mye viktigere enn å rykke opp med penger som ikke finnes (lån, bidarg fra eier) . Play off er en godkjent plassering. De som har rykket opp de siste år har ofte vært innom play off først. Skulle vi oppnå play off så er det et tegn på riktig retning.  Jeg tror få vil være misfornøyd hvis det skulle skje.

Dessuten så er målet for 2016/17 uttalt å være  "minst play off", så da er du vel fornøyd. ?

Vel Cellino har uttalt at det er sesongen 2015/16 vi skal rykke opp.
Han får jo ett problem med 2016-2017 ? som han ikke rår over stakkar.

Det skulle tatt seg ut.. Rykke opp i 17.   ;D

Men hva gjør han 17. oktober 2019, nekter han å feire 100 års jubileum?


Selger nok før den tid.. Hvordan har det vært med kamper som har gått på den 17de i hver måned? Har han fått flyttet de eller har de gått som normalt? Har ikke sjekket akkurat det selv. Han er vel ikke SÃ… overtroisk? :)

Jeg synes Cellino har en plausibel forklaring på sitt fobiske forhold til tallet 17:

"Three years later, he ended up in a coma when his new Ferrari Berlinetta Boxer was written off “by a Fiat 127 that came out of a petrol station with its lights off”. The date of the accident stuck in his head – June 17, 1984 – and was the origin of his superstition."


Personlig har jeg et noe fobisk forhold til hele 1984! Ikke nok med at George Orwell fikk rett, men det gikk opp for meg for første gang at jeg holdt med en klubb uten håp i en fotballverden uten veldig store penger! Gi meg aldri det fotballåret en gang til!  ;)


1984 er jo bare barnemat i forhold til virkeligheten hvor hver minste detalj blir lagret i vår egen lille database hos NSA eller gud vet kem ;-)

Dark 80 er et begrep jeg har hørt mange ganger. Føler at det har vært dark  2000 tallet selv om det tok noen år før forbannelsen i dette århundret slå til. Gi meg årene fra 65-75 bare engang mens jeg lever så er jeg fornøyd!
We are Leeds and we are proud of it!

Josch

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4877 på: April 30, 2016, 13:52:35 »
Vi havner jo på play-off neste sesong!

Hvem klager da?  :)

Fordi playoff ikke er godt nok. Vi vil ryke i playoffen. Og ryker vi da, så er sesongen spolert.  Målet er og skal være direkte opprykk
Ã… ordne økonomien er et mål som er mye viktigere enn å rykke opp med penger som ikke finnes (lån, bidarg fra eier) . Play off er en godkjent plassering. De som har rykket opp de siste år har ofte vært innom play off først. Skulle vi oppnå play off så er det et tegn på riktig retning.  Jeg tror få vil være misfornøyd hvis det skulle skje.

Dessuten så er målet for 2016/17 uttalt å være  "minst play off", så da er du vel fornøyd. ?

Vel Cellino har uttalt at det er sesongen 2015/16 vi skal rykke opp.
Han får jo ett problem med 2016-2017 ? som han ikke rår over stakkar.

Det skulle tatt seg ut.. Rykke opp i 17.   ;D

Men hva gjør han 17. oktober 2019, nekter han å feire 100 års jubileum?


Selger nok før den tid.. Hvordan har det vært med kamper som har gått på den 17de i hver måned? Har han fått flyttet de eller har de gått som normalt? Har ikke sjekket akkurat det selv. Han er vel ikke SÃ… overtroisk? :)

Jeg synes Cellino har en plausibel forklaring på sitt fobiske forhold til tallet 17:

"Three years later, he ended up in a coma when his new Ferrari Berlinetta Boxer was written off “by a Fiat 127 that came out of a petrol station with its lights off”. The date of the accident stuck in his head – June 17, 1984 – and was the origin of his superstition."


Personlig har jeg et noe fobisk forhold til hele 1984! Ikke nok med at George Orwell fikk rett, men det gikk opp for meg for første gang at jeg holdt med en klubb uten håp i en fotballverden uten veldig store penger! Gi meg aldri det fotballåret en gang til!  ;)


1984 er jo bare barnemat i forhold til virkeligheten hvor hver minste detalj blir lagret i vår egen lille database hos NSA eller gud vet kem ;-)

Dark 80 er et begrep jeg har hørt mange ganger. Føler at det har vært dark  2000 tallet selv om det tok noen år før forbannelsen i dette århundret slå til. Gi meg årene fra 65-75 bare engang mens jeg lever så er jeg fornøyd!
http://www.vg.no/sport/fotball/championship/leeds-keeper-sparket-paa-grunn-av-foedselsdatoen/a/23245990/

"Cellinos problemer med tallet 17 er fotballrelatert. Han har forklart at hans tidligere klubb, Cagliari, bare ved én anledning har vunnet eller spilt uavgjort over 20 år på den 17. dagen i måneden."

lojosang

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4878 på: April 30, 2016, 17:26:48 »
Vi havner jo på play-off neste sesong!

Hvem klager da?  :)

Fordi playoff ikke er godt nok. Vi vil ryke i playoffen. Og ryker vi da, så er sesongen spolert.  Målet er og skal være direkte opprykk
Ã… ordne økonomien er et mål som er mye viktigere enn å rykke opp med penger som ikke finnes (lån, bidarg fra eier) . Play off er en godkjent plassering. De som har rykket opp de siste år har ofte vært innom play off først. Skulle vi oppnå play off så er det et tegn på riktig retning.  Jeg tror få vil være misfornøyd hvis det skulle skje.

Dessuten så er målet for 2016/17 uttalt å være  "minst play off", så da er du vel fornøyd. ?

Vel Cellino har uttalt at det er sesongen 2015/16 vi skal rykke opp.
Han får jo ett problem med 2016-2017 ? som han ikke rår over stakkar.

Det skulle tatt seg ut.. Rykke opp i 17.   ;D

Men hva gjør han 17. oktober 2019, nekter han å feire 100 års jubileum?


Selger nok før den tid.. Hvordan har det vært med kamper som har gått på den 17de i hver måned? Har han fått flyttet de eller har de gått som normalt? Har ikke sjekket akkurat det selv. Han er vel ikke SÃ… overtroisk? :)

Jeg synes Cellino har en plausibel forklaring på sitt fobiske forhold til tallet 17:

"Three years later, he ended up in a coma when his new Ferrari Berlinetta Boxer was written off “by a Fiat 127 that came out of a petrol station with its lights off”. The date of the accident stuck in his head – June 17, 1984 – and was the origin of his superstition."


Personlig har jeg et noe fobisk forhold til hele 1984! Ikke nok med at George Orwell fikk rett, men det gikk opp for meg for første gang at jeg holdt med en klubb uten håp i en fotballverden uten veldig store penger! Gi meg aldri det fotballåret en gang til!  ;)


1984 er jo bare barnemat i forhold til virkeligheten hvor hver minste detalj blir lagret i vår egen lille database hos NSA eller gud vet kem ;-)

Dark 80 er et begrep jeg har hørt mange ganger. Føler at det har vært dark  2000 tallet selv om det tok noen år før forbannelsen i dette århundret slå til. Gi meg årene fra 65-75 bare engang mens jeg lever så er jeg fornøyd!

Du lengter tilbake til den perioden i Vest-Europa etter krigen med flest drepte i terrorangrep?
- Leif Olav

Josch

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4879 på: Mai 09, 2016, 23:24:43 »
Cellino fikk medhold i anken vedrørende sin importerte Range Rover fra USA (anklaget for momsunndragelse).

www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/updated-leeds-united-italian-appeal-ruling-casts-cellino-s-football-league-ban-in-doubt-1-7901536

Noen her har kalt Cellino  " kriminell"  når de skulle beskrive en de ikke  liker.
 Han kan i alle fall  ikke  kalles "kriminell"  i akkurat denne saken. Man er heller  ikke nødvendigvis  kriminell selv om man har en rettsak gående, uansett utfall.

Jeg synes godt  Football League kunne ventet med sin  dom om utestengelse  til  ankesaken i Italia var behandlet. Utestengelsen virker nå som en overreaksjon og setter FL i et merkelig lys.

« Siste redigering: Mai 09, 2016, 23:31:48 av Josch »

lojosang

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4880 på: Mai 10, 2016, 00:10:43 »
Han blir kalt kriminell fordi han er svindeldømt.
- Leif Olav

RoarG

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4881 på: Mai 11, 2016, 10:59:38 »
Cellino fikk medhold i anken vedrørende sin importerte Range Rover fra USA (anklaget for momsunndragelse).

www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/updated-leeds-united-italian-appeal-ruling-casts-cellino-s-football-league-ban-in-doubt-1-7901536

Noen her har kalt Cellino  " kriminell"  når de skulle beskrive en de ikke  liker.
 Han kan i alle fall  ikke  kalles "kriminell"  i akkurat denne saken. Man er heller  ikke nødvendigvis  kriminell selv om man har en rettsak gående, uansett utfall.

Jeg synes godt  Football League kunne ventet med sin  dom om utestengelse  til  ankesaken i Italia var behandlet. Utestengelsen virker nå som en overreaksjon og setter FL i et merkelig lys.


Denne utestengelsen blir nok opphevet ASAP. Ikke grunn til noe annet.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

HåvardK

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4882 på: Mai 11, 2016, 20:09:18 »
Han blir kalt kriminell fordi han er svindeldømt.
Så han blir kalt kriminell bare fordi han har gjort noe kriminelt?

lojosang

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4883 på: Mai 11, 2016, 20:18:59 »
Han blir kalt kriminell fordi han er svindeldømt.
Så han blir kalt kriminell bare fordi han har gjort noe kriminelt?

Det er kanskje ikke lov det i våre dager?
La oss si moralsk og lovlydighetsmessig forfordelt, da.
- Leif Olav

HåvardK

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4884 på: Mai 11, 2016, 21:59:35 »
Han blir kalt kriminell fordi han er svindeldømt.
Så han blir kalt kriminell bare fordi han har gjort noe kriminelt?

Det er kanskje ikke lov det i våre dager?
La oss si moralsk og lovlydighetsmessig forfordelt, da.
Det var bedre. Det neste blir vel at en blir kalt toppscorer når en har scoret flest mål. Det skulle ha tatt seg ut.

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4885 på: Mai 13, 2016, 00:48:42 »
Cellino fikk medhold i anken vedrørende sin importerte Range Rover fra USA (anklaget for momsunndragelse).

www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/updated-leeds-united-italian-appeal-ruling-casts-cellino-s-football-league-ban-in-doubt-1-7901536

Noen her har kalt Cellino  " kriminell"  når de skulle beskrive en de ikke  liker.
 Han kan i alle fall  ikke  kalles "kriminell"  i akkurat denne saken. Man er heller  ikke nødvendigvis  kriminell selv om man har en rettsak gående, uansett utfall.

Jeg synes godt  Football League kunne ventet med sin  dom om utestengelse  til  ankesaken i Italia var behandlet. Utestengelsen virker nå som en overreaksjon og setter FL i et merkelig lys.


Denne utestengelsen blir nok opphevet ASAP. Ikke grunn til noe annet.
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/breaking-leeds-united-football-league-set-to-lift-cellino-ban-1-7909176


FL på gli jaffal  ;D

There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

baste

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4886 på: Mai 13, 2016, 02:20:41 »
De klar å BAN Cellino, før en rettskraftig dom.. men å fjerne den, før de får skriftlig bevis fra retten vil de ikke ??


“The board determined that Mr Cellino’s disqualification - under the Owners and Directors Test - will no longer apply if the written judgement of the court, which the League is yet to see, confirms that Mr Cellino has been acquitted of this offence following recent changes to Italian law which have decriminalised certain offences with retrospective effect.”

Skyldig, inntil det motsatte er bevist. Kjekt det  :o

DenHviteYeboah

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4887 på: Mai 13, 2016, 09:11:30 »
De klar å BAN Cellino, før en rettskraftig dom.. men å fjerne den, før de får skriftlig bevis fra retten vil de ikke ??


“The board determined that Mr Cellino’s disqualification - under the Owners and Directors Test - will no longer apply if the written judgement of the court, which the League is yet to see, confirms that Mr Cellino has been acquitted of this offence following recent changes to Italian law which have decriminalised certain offences with retrospective effect.”

Skyldig, inntil det motsatte er bevist. Kjekt det  :o
Som jeg alltid har sagt: FL er et inkompetent supperåd med inhabile Shaun Harvey i spissen.

Dennis

Marching on together!

Hallgeir *

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #4889 på: Mai 13, 2016, 10:27:16 »
Nytt håp for klubben - eller bare syt og gammel svada ?

Leeds United: I'm ready to sell the club, Cellino claims again.

Leeds United owner Massimo Cellino claims he is ready to sell the club - despite the likelihood of his 223-day Football League ban being overturned.

Speaking to The Times, a despondent Cellino said he had “no happiness anymore” and described himself as “tired, hurt and lonely”, saying: “I've had enough. It's better to walk out.”

Cellino, who bought a majority share in Leeds in 2014, has talked about selling his shares at various stages of a turbulent reign as owner but his latest comments come less than 24 hours after the Football League announced that his pending 223-day ban was set to be withdrawn.

The governing body imposed the suspension last October following Cellino’s conviction in a tax case in Italy.

That conviction was quashed on appeal on Monday, however, and League said last night that it would cancel his ban once it received written confirmation of the verdict from Italy’s Court of Appeal.

That development appeared to strengthen Cellino’s authority at Elland Road but the 59-year-old Italian reacted by telling The Times: “I've had enough. It's better to walk out, not because I'm dishonest but because I'm tired and hurt and lonely.

'Why did they disqualify me when they knew the truth? I don't want to complain because I'm a foreigner but I'm lost. I have no happiness any more and don't know if I have the enthusiasm for the next season.

“I've never been so confused. I'm nearly 60 and would never have expected that from Leeds. I'm ashamed to say it. If someone wants to buy the club I will sell it. If somebody doesn't come in I have no choice but to run it.”


Cellino previously spoke about selling Leeds shortly after his Football League ban was first announced last October. He offered to make a deal with supporters group Leeds Fans United but reneged on that proposal within days, accusing LFU of telling “fairytales”.

Local business Steve Parkin, whose firm Clipper Logistics recently agreed to sponsor Elland Road’s East Stand, was heavily linked with a buy-out before Christmas but Parkin has not purchased any shares.

Cellino and his UK firm Eleonora Sport remain as majority shareholders with a stake in excess of 80 per cent. Former United owner Gulf Finance House controls the rest of the equity.

Cellino’s 223-day disqualification has been pending since October after he appealed against the punishment to both the Football League and the Football Association’s arbitration department.


The ban was imposed following a ruling in Italy which found him guilty of evading tax on a Range Rover imported by Cellino from the USA. To date he has not served a single day of it.

The Football League’s board discussed his acquittal at a meeting yesterday and in a statement it said: “The board determined that Mr Cellino’s disqualification - under the Owners and Directors Test - will no longer apply if the written judgement of the court, which the League is yet to see, confirms that Mr Cellino has been acquitted of this offence following recent changes to Italian law which have decriminalised certain offences with retrospective effect.”

Cellino’s latest claims of plans to sell United come less than a month after the club announced season ticket prices which included a partial refund to supporters if they fail to make the Championship play-offs next season.

Leeds, meanwhile, have today announced a three-year shirt sponsorship deal with online casino firm 32Red.

The club were without a shirt sponsor this season owing to a dispute with former backers Enterprise Insurance. Enterprise has taken legal action against United over alleged breach of contract and is claiming a sum in excess of £1million. That case will be heard in Manchester in September.

32Red has already established itself as sponsor of Swansea City and Aston Villa and Scottish club Rangers.



Read more: http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-i-m-ready-to-sell-the-club-cellino-claims-again-1-7909466#ixzz48WSSsZEo
Super Leeds since 1968