Skrevet av Emne: Ex-Storaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14  (Lest 1419775 ganger)

0 medlemmer og 21 gjester leser dette emnet.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5430 på: September 29, 2016, 18:37:41 »
Skal innrømme at jeg blir litt svar skyldig her etter å ha lest hele teksten fra the Telegraph-intervjuet.  Han forklarer en løsning for å omgå reglene om tredjeparts-eierskap, sant nok.  Allikevel påberoper jeg meg retten til ikke å like det han sier allikevel.  Invitten om å kjøpe seg inn i klubben og få en sell-on fee ved spillersalg er en modell jeg ikke liker.  For ham selv (sier han) er dette perfekt ; for han vil ta mindre risk ved spillerkjøp, og vi ville kanskje ha flere mindre fond og spekulative eiere som bidragsytere i klubben.  Når han er eneeier (eller familieselskapet Leonora) må han stå last og brast med risiki selv.  En modell med flere eiere som kun er ute etter profitt ved spillersalg vil bevege klubben i helt feil retning.  Da vil vi fortsette karusellen med å selge gode yngre spillere, også som nå forsåvidt.   Er det noen som vet om GFH har fått betalt for spillersalgene som er gjennomført inntil Cellino kjøpte deres 20 % ??   Hvordan har fordelingen vært ?? Vedr. utgiftssiden og inntektssiden ? Vet litt lite om det selv....

Skal tygge i meg at jeg kanskje oppfattet historien fra the Telegraph feil her, men la oss også få vite hva mer som har skjedd med overgangene til McCormack og Adryan før vi renvasker Mr. Cellino helt.....

ærbødigst...

Tilbyr MC innkjøp eller forklarer han bare hva som må gjøres i hvilken som helst klubb om man ønsker å følge lovverket?

Cannavaro

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5431 på: September 29, 2016, 19:17:42 »
Skal innrømme at jeg blir litt svar skyldig her etter å ha lest hele teksten fra the Telegraph-intervjuet.  Han forklarer en løsning for å omgå reglene om tredjeparts-eierskap, sant nok.  Allikevel påberoper jeg meg retten til ikke å like det han sier allikevel.  Invitten om å kjøpe seg inn i klubben og få en sell-on fee ved spillersalg er en modell jeg ikke liker.  For ham selv (sier han) er dette perfekt ; for han vil ta mindre risk ved spillerkjøp, og vi ville kanskje ha flere mindre fond og spekulative eiere som bidragsytere i klubben.  Når han er eneeier (eller familieselskapet Leonora) må han stå last og brast med risiki selv.  En modell med flere eiere som kun er ute etter profitt ved spillersalg vil bevege klubben i helt feil retning.  Da vil vi fortsette karusellen med å selge gode yngre spillere, også som nå forsåvidt.   Er det noen som vet om GFH har fått betalt for spillersalgene som er gjennomført inntil Cellino kjøpte deres 20 % ??   Hvordan har fordelingen vært ?? Vedr. utgiftssiden og inntektssiden ? Vet litt lite om det selv....

Skal tygge i meg at jeg kanskje oppfattet historien fra the Telegraph feil her, men la oss også få vite hva mer som har skjedd med overgangene til McCormack og Adryan før vi renvasker Mr. Cellino helt.....

ærbødigst...

Tilbyr MC innkjøp eller forklarer han bare hva som må gjøres i hvilken som helst klubb om man ønsker å følge lovverket?
Ja begge deler sånn jeg forstår det da, han nevner eksplisitt 20 % eierandel i Leeds United (med sell-on fee klausul) og samtidig en forklaring på hvordan dette kan gjøres i klubbene for å følge lovverket.  Han sier : " I don`t want to breach rules" så han antyder at han vet reglene og ikke ønsker å bryte dem.
MFLU - Miracles For Leeds United

Josch

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5432 på: September 29, 2016, 19:19:03 »
Skal innrømme at jeg blir litt svar skyldig her etter å ha lest hele teksten fra the Telegraph-intervjuet.  Han forklarer en løsning for å omgå reglene om tredjeparts-eierskap, sant nok.  Allikevel påberoper jeg meg retten til ikke å like det han sier allikevel.  Invitten om å kjøpe seg inn i klubben og få en sell-on fee ved spillersalg er en modell jeg ikke liker. For ham selv (sier han) er dette perfekt ; for han vil ta mindre risk ved spillerkjøp, og vi ville kanskje ha flere mindre fond og spekulative eiere som bidragsytere i klubben.  Når han er eneeier (eller familieselskapet Leonora) må han stå last og brast med risiki selv.  En modell med flere eiere som kun er ute etter profitt ved spillersalg vil bevege klubben i helt feil retning.  Da vil vi fortsette karusellen med å selge gode yngre spillere, også som nå forsåvidt.   Er det noen som vet om GFH har fått betalt for spillersalgene som er gjennomført inntil Cellino kjøpte deres 20 % ??   Hvordan har fordelingen vært ?? Vedr. utgiftssiden og inntektssiden ? Vet litt lite om det selv....

Skal tygge i meg at jeg kanskje oppfattet historien fra the Telegraph feil her, men la oss også få vite hva mer som har skjedd med overgangene til McCormack og Adryan før vi renvasker Mr. Cellino helt.....

ærbødigst...

Hensikten for disse invstorene er vel å kjøpe spillere med et visst potensial og selge dyrt. Jeg kan ikke tenke meg at dette omfatter yngre spillere fra akademiet. Det handler kun om de som kjøpes for investors penger.  Jeg tror dette blir som at flere spleiser på en bolig (mindre risiko) og at eierne får sin rettmessige del av gevinsten ved salg. De skal jo faktisk være med å betale for disse spillerene, så da er det rimelig at de får del av vinsten.

Bare å innse det: Spillersalg er en  profittmaskin for de med mye penger (mye bedre enn aksjer akkurat nå) . Med vanvittige overgangssummer!! Og klubbene trenger folk med penger til spillerkjøp. At 3. manns eierskap er en uting skjønner jeg, for man vet jo ikke hvem som "eier" spilleren og hvem som ska betale skatt ved salg. og hvem har spilleren sine avtaler med? klubb eller investor?

Mye bedre at spillere er eid 100% av klubbene.

Jeg tror vi skal være glade for at Cellino svarte som han gjorde. Det ville vært skikkelig uheldig for  Leeds om han hadde gitt råd slik Allardyce gjorde. Da ville skandalen vært komplett og påvirket laget på banen også. Det kunne faktisk ødelagt sesongen.

Terry Cooper

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5433 på: September 29, 2016, 23:14:48 »
 

Runar

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5434 på: September 30, 2016, 10:14:14 »
Skal innrømme at jeg blir litt svar skyldig her etter å ha lest hele teksten fra the Telegraph-intervjuet.  Han forklarer en løsning for å omgå reglene om tredjeparts-eierskap, sant nok.  Allikevel påberoper jeg meg retten til ikke å like det han sier allikevel.  Invitten om å kjøpe seg inn i klubben og få en sell-on fee ved spillersalg er en modell jeg ikke liker. For ham selv (sier han) er dette perfekt ; for han vil ta mindre risk ved spillerkjøp, og vi ville kanskje ha flere mindre fond og spekulative eiere som bidragsytere i klubben.  Når han er eneeier (eller familieselskapet Leonora) må han stå last og brast med risiki selv.  En modell med flere eiere som kun er ute etter profitt ved spillersalg vil bevege klubben i helt feil retning.  Da vil vi fortsette karusellen med å selge gode yngre spillere, også som nå forsåvidt.   Er det noen som vet om GFH har fått betalt for spillersalgene som er gjennomført inntil Cellino kjøpte deres 20 % ??   Hvordan har fordelingen vært ?? Vedr. utgiftssiden og inntektssiden ? Vet litt lite om det selv....

Skal tygge i meg at jeg kanskje oppfattet historien fra the Telegraph feil her, men la oss også få vite hva mer som har skjedd med overgangene til McCormack og Adryan før vi renvasker Mr. Cellino helt.....

ærbødigst...

Hensikten for disse invstorene er vel å kjøpe spillere med et visst potensial og selge dyrt. Jeg kan ikke tenke meg at dette omfatter yngre spillere fra akademiet. Det handler kun om de som kjøpes for investors penger.  Jeg tror dette blir som at flere spleiser på en bolig (mindre risiko) og at eierne får sin rettmessige del av gevinsten ved salg. De skal jo faktisk være med å betale for disse spillerene, så da er det rimelig at de får del av vinsten.

Bare å innse det: Spillersalg er en  profittmaskin for de med mye penger (mye bedre enn aksjer akkurat nå) . Med vanvittige overgangssummer!! Og klubbene trenger folk med penger til spillerkjøp. At 3. manns eierskap er en uting skjønner jeg, for man vet jo ikke hvem som "eier" spilleren og hvem som ska betale skatt ved salg. og hvem har spilleren sine avtaler med? klubb eller investor?

Mye bedre at spillere er eid 100% av klubbene.

Jeg tror vi skal være glade for at Cellino svarte som han gjorde. Det ville vært skikkelig uheldig for  Leeds om han hadde gitt råd slik Allardyce gjorde. Da ville skandalen vært komplett og påvirket laget på banen også. Det kunne faktisk ødelagt sesongen.

Det er jo nettopp det som ikke er lov... Flere kan ikke spleise på en spiller og eie rettigheten ved salg, det kan bare klubben. Da må de eie deler av klubben og da har de og rett på utbytte i andre sammenhenger, billetter og salg av andre spillere.
 

RoarG

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5435 på: September 30, 2016, 20:04:53 »
The Telegraph har visstnok brukt en viss Pagliara til å sette opp møtet mellom MC og journalistene. Herr Pagliara har visstnok et frynsete rykte m.h.t. spilleroverganger, som artikkelen viser, og man undrer seg hvorfor The Telegraph brukte en mann med så liten tillit til dette oppdraget.
http://sportwitness.co.uk/agent-behind-cellino-meeting-convicted-genoa-venezia-scandal/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

JaJa

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5436 på: September 30, 2016, 21:02:55 »
The Telegraph har visstnok brukt en viss Pagliara til å sette opp møtet mellom MC og journalistene. Herr Pagliara har visstnok et frynsete rykte m.h.t. spilleroverganger, som artikkelen viser, og man undrer seg hvorfor The Telegraph brukte en mann med så liten tillit til dette oppdraget.
http://sportwitness.co.uk/agent-behind-cellino-meeting-convicted-genoa-venezia-scandal/

Det er vel en grunn til at The Telegraph ikke vil frigi video- /lyd materialet de har fra disse møtene. Ingen av de impliserte personer eller klubber får tilgang til materialet som avisen sitter på.
Regner med at her har avisen redigert frem det som har blitt offentligjort for å få det se værre ut enn det det er.
Så blir det spennende å se om at hvis ting er tatt ut av kontekst, vil da avisen bli satt ansvarlig for uthenging av klubber og personer som er blitt implisert.....

Men jeg tror at transfermarkedet ikke er som det skal være. Det er for mye penger involvert. Og det er mange som ser sitt snitt til å tjene mye penger.
For de som husker litt tilbake i tid så var agenten Rune Hauge i hardt vær på 90-tallet.

RoarG

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5437 på: September 30, 2016, 21:13:45 »
The Telegraph har visstnok brukt en viss Pagliara til å sette opp møtet mellom MC og journalistene. Herr Pagliara har visstnok et frynsete rykte m.h.t. spilleroverganger, som artikkelen viser, og man undrer seg hvorfor The Telegraph brukte en mann med så liten tillit til dette oppdraget.
http://sportwitness.co.uk/agent-behind-cellino-meeting-convicted-genoa-venezia-scandal/

Det er vel en grunn til at The Telegraph ikke vil frigi video- /lyd materialet de har fra disse møtene. Ingen av de impliserte personer eller klubber får tilgang til materialet som avisen sitter på.
Regner med at her har avisen redigert frem det som har blitt offentligjort for å få det se værre ut enn det det er.
Så blir det spennende å se om at hvis ting er tatt ut av kontekst, vil da avisen bli satt ansvarlig for uthenging av klubber og personer som er blitt implisert.....

Men jeg tror at transfermarkedet ikke er som det skal være. Det er for mye penger involvert. Og det er mange som ser sitt snitt til å tjene mye penger.
For de som husker litt tilbake i tid så var agenten Rune Hauge i hardt vær på 90-tallet.
Sikkert mye snusk i fotballen, ja. Det må man regne med når det er så mye penger involvert. Dessverre opererer fotbalens organer (FIFA,UEFA osv.) nærmest som stater i staten, og skal liksom rydde opp selv. Mer burde havnet på påtalemyndighetenes bord enn hva som er tilfellet. The Telegraph, som alle aviser, er interessert i å tjene penger på gode historier framfor å være sannferdige. Hvis denne avisas påstander holder vann, bør de overlate materialet til påtalemyndighetene.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Josch

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5438 på: September 30, 2016, 22:49:29 »
Ser ikke ut til at noe dette hittil er straffbart. Ser ut til at avisen ønsker å avsløre ledere som tjener penger på råd og tjenester som er i grenseland. Det er bra. Avisen gir aldri fra seg materialet. Glem det.

Torpe-do

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5439 på: September 30, 2016, 23:38:52 »
The Telegraph har visstnok brukt en viss Pagliara til å sette opp møtet mellom MC og journalistene. Herr Pagliara har visstnok et frynsete rykte m.h.t. spilleroverganger, som artikkelen viser, og man undrer seg hvorfor The Telegraph brukte en mann med så liten tillit til dette oppdraget.
http://sportwitness.co.uk/agent-behind-cellino-meeting-convicted-genoa-venezia-scandal/

Det er vel en grunn til at The Telegraph ikke vil frigi video- /lyd materialet de har fra disse møtene. Ingen av de impliserte personer eller klubber får tilgang til materialet som avisen sitter på.
Regner med at her har avisen redigert frem det som har blitt offentligjort for å få det se værre ut enn det det er.
Så blir det spennende å se om at hvis ting er tatt ut av kontekst, vil da avisen bli satt ansvarlig for uthenging av klubber og personer som er blitt implisert.....

Men jeg tror at transfermarkedet ikke er som det skal være. Det er for mye penger involvert. Og det er mange som ser sitt snitt til å tjene mye penger.
For de som husker litt tilbake i tid så var agenten Rune Hauge i hardt vær på 90-tallet.

Som flere skriver etter her, dette er et godt poeng. Avisen "gjemmer" seg sikkert bak noe slags kilde-anonymitet eller noe slikt, men jeg er også temmelig sikker på at avisen vet, så alt for godt, at slike fortellinger om Cellino, skaper lesere. Dessverre.

Engelskmenne drikker te, står fint i kø og kan oppfattes som høflige sådan, men det samme inntrykket har jeg på ingen måte om engelske journalister.
« Siste redigering: September 30, 2016, 23:42:54 av Torpedo »

B_Ød

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5440 på: Oktober 27, 2016, 10:14:45 »
er det kun jeg som føler det sånn, eller har det vært mystisk stille rundt mannen i lengre tid nå??
Savner ikke bruduljer altså...er ikke det jeg mener...men litt rart.
Ups & Ups!!

Sydhagen

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5441 på: Oktober 27, 2016, 10:23:09 »
er det kun jeg som føler det sånn, eller har det vært mystisk stille rundt mannen i lengre tid nå??
Savner ikke bruduljer altså...er ikke det jeg mener...men litt rart.

Mange som spekulerer i at det er pga TOMA, men hvem vet.
Kan være pga han har nok med den ganske alvorlige rettsaken i Italia som i verste fall kan resultere i flere år i fengsel. (stadion saken)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

B_Ød

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5442 på: Oktober 27, 2016, 10:28:28 »
aha...vel, uansett meget behagelig tid, støymessig sett.
Ups & Ups!!

Xern

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5443 på: Oktober 27, 2016, 11:15:18 »
aha...vel, uansett meget behagelig tid, støymessig sett.
+1
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Promotion 2010

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5444 på: Oktober 29, 2016, 20:35:01 »
The Telegraph har visstnok brukt en viss Pagliara til å sette opp møtet mellom MC og journalistene. Herr Pagliara har visstnok et frynsete rykte m.h.t. spilleroverganger, som artikkelen viser, og man undrer seg hvorfor The Telegraph brukte en mann med så liten tillit til dette oppdraget.
http://sportwitness.co.uk/agent-behind-cellino-meeting-convicted-genoa-venezia-scandal/

Det er vel en grunn til at The Telegraph ikke vil frigi video- /lyd materialet de har fra disse møtene. Ingen av de impliserte personer eller klubber får tilgang til materialet som avisen sitter på.
Regner med at her har avisen redigert frem det som har blitt offentligjort for å få det se værre ut enn det det er.
Så blir det spennende å se om at hvis ting er tatt ut av kontekst, vil da avisen bli satt ansvarlig for uthenging av klubber og personer som er blitt implisert.....

Men jeg tror at transfermarkedet ikke er som det skal være. Det er for mye penger involvert. Og det er mange som ser sitt snitt til å tjene mye penger.
For de som husker litt tilbake i tid så var agenten Rune Hauge i hardt vær på 90-tallet.

Velkommen JaJa, ingen som har sagt det enda!?  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5445 på: Oktober 29, 2016, 22:38:53 »
Nice touch by Cellino today, the moment the whistle blew to start the minute's silence, he sat down whilst all around remained standing. That is the sort of little thing that shows what a f**king arrogant vile cunt he is. (I believe @Rowley Birkin QC has the photo)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5446 på: Oktober 30, 2016, 17:37:18 »
Cellino kan sitte så mye han bare vil så lenge han holder munnen lukket. Silence and success har nærmest gått hånd i hånd under hans regime.
Jon R.

Leedsfan

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5447 på: Oktober 30, 2016, 22:28:19 »
Nice touch by Cellino today, the moment the whistle blew to start the minute's silence, he sat down whilst all around remained standing. That is the sort of little thing that shows what a f**king arrogant vile cunt he is. (I believe @Rowley Birkin QC has the photo)



Det sies at han sto for deretter å sette seg for så å reise seg igjen.

La merke til at flere kjente fjes satt når en ble hedret før Everton kampen i dag! Jeg sier ikke at det er riktig, men det er ikke kun Cellino som gjør dette.


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Eriksen55

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5448 på: Oktober 31, 2016, 08:40:20 »
Cellino kan sitte så mye han bare vil så lenge han holder munnen lukket. Silence and success har nærmest gått hånd i hånd under hans regime.



Gud forby, men det er nok bare et tidsspørsmål før det skjer noe rundt han igjen.

Håper jeg tar grundig feil, men ser liksom ikke helt hvorfor han plutselig skulle ha blitt ærlig, rolig, tålmodig, edru, hyggelig og ålreit.

Skal noen år til med silence fra den kanten før jeg tør håpe på noe som helst..

Uansett deilig,så lenge det måtte vare  :)

Bjorn

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5449 på: Oktober 31, 2016, 08:45:06 »
Cellino kan sitte så mye han bare vil så lenge han holder munnen lukket. Silence and success har nærmest gått hånd i hånd under hans regime.



Gud forby, men det er nok bare et tidsspørsmål før det skjer noe rundt han igjen.

Håper jeg tar grundig feil, men ser liksom ikke helt hvorfor han plutselig skulle ha blitt ærlig, rolig, tålmodig, edru, hyggelig og ålreit.

Skal noen år til med silence fra den kanten før jeg tør håpe på noe som helst..

Uansett deilig,så lenge det måtte vare  :)


Kanskje mannen har ryggproblemer..? Who knows...? Who cares? Er vel ett minutts stillhet, ikke ett minutts stående stillhet?
Marching On! 4276

RoarG

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5450 på: Oktober 31, 2016, 09:46:35 »
Nice touch by Cellino today, the moment the whistle blew to start the minute's silence, he sat down whilst all around remained standing. That is the sort of little thing that shows what a f**king arrogant vile cunt he is. (I believe @Rowley Birkin QC has the photo)


Seriøst? Dette virker som kremlinologi fra 80-tallet.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

baste

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5451 på: Desember 07, 2016, 17:03:46 »
Utestenges i 18 mnd pga salget/ rotet ved salget av McCormack!?

Lover bra, da bli det vel ny eier.

Josch

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5452 på: Desember 07, 2016, 17:29:26 »
Dette blir nok en anke som trekker ut til våren. Cellino skal jo ikke selge hvis Leeds rykker opp til sommeren. De som vil bli kvitt Cellino må derfor håpe på avslag i anken og at Leeds IKKE rykker opp denne sesongen.!

Leedsfan

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5453 på: Desember 07, 2016, 18:29:30 »
Håper denne tråden aldri får 200 sider!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5454 på: Desember 07, 2016, 18:35:19 »
Håper denne tråden aldri får 200 sider!

Med på den om får inn noen bedre, det har vi ingen garantier for.

Leedsfan

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5455 på: Desember 07, 2016, 18:44:38 »
Håper denne tråden aldri får 200 sider!

Med på den om får inn noen bedre, det har vi ingen garantier for.

Ser jo slik ut nå. En som ser potensialet i klubben og som ser for seg PL i lys av fotballen som spilles i Europa. GFH visste ikke hva fotball er eller hva det å drive en klubb innebærer. Cellino har gjort så mye dumt innad og utad at han må bare vekk. Så lenge han tier og det går bra, men når han begynner å tulle med alt og alle igjen så er det ikke moro lengre. Tror ikke han har lært, tror bare disse forhandlingene har gjort at han holder kjeft og revolveren i hylstret.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5456 på: Desember 07, 2016, 18:51:43 »
"A message from Massimo Cellino.
I am surprised to read the news regarding the FA’s intentions to ban and fine me, as well as fine the Club. I am not guilty and I will take the right steps to defend myself through the tribunal.

I feel that I am guilty of one thing, protecting Leeds United since I took charge of the Club. I ask the players, manager and my staff to continue to work with loyalty and professionalism and to keep fighting for the Club everyday on and off the pitch.

I am sure that the public in this country and the free press will take the time to look into this case and find the truth.

Massimo Cellino  "
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5457 på: Desember 07, 2016, 21:02:23 »
I tilsvarende sak som McC ble Arsenal i Chambers overgangen bøtelagt med £ 60k og ingen ban.


Josch

Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5458 på: Desember 07, 2016, 23:01:20 »
Det slår liksom aldri feil: hver gang Leeds har sportslig suksess så smeller det en eller annen bombe. Før hadde vi Bowyer/Woodgate, drapene i Tyrkia, O'Learys bok, sparking av O'Leary osv. Trodde det hadde blitt ro rundt klubben nå, men nå blir det masse skriverier igjen. Jeg ventet bare på det. Fremgangen var nesten for god til å være sann.!!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Hovedaksjonær: Massimo Cellino 5/4-14
« Svar #5459 på: Desember 07, 2016, 23:06:54 »
I tilsvarende sak som McC ble Arsenal i Chambers overgangen bøtelagt med £ 60k og ingen ban.
Tja helt identiske er de vel neppe:
The FA accepted in the Arsenal case that it wasn't deliberate and an oversight on their part.
 
Cellino's been done because it appears the evidence shows he's done it deliberately
.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan