Skrevet av Emne: Kamp: vs Sheffield Wednesday @ Hillsborough, lørdag 25/4 2015, kl 13.30  (Lest 32157 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

testo

Seriøst? Morison har ikke skoret mer enn hva en forsvarer burde skåret på over 40 kamper, jobber riktignok godt når han spiller men herre gud, han er der for å skåre mål er han ikke.
Jeg mener, har vi ambisjoner om å spille med de store så må vi slutte å ta vare på disse middels spillerne.

Det virker som flere her glemmer fort hvor langt nede vi har vært de siste ukene pga tap etter tap, og stort sett hele laget har fått stryk kamp etter kamp, nå er plutselig de fleste bra nok å ha med seg og bygge laget på?
-Vi kommer til å være i denne sørpa så lenge vi ikke får orden på ledelsen først og fremst.
-For det andre så må det inn en manager med erfaring fra et høyere nivå som klarer å finne ut et spillesystem som passer spillerne.
-For det tredje så må det inn spillere med kvaliteter og som har evner til å avgjøre kamper og styre de respektive rekkene.
Det vil selvfølgelig koste mye jobb fra en god ledelse pluss en god porsjon dyktighet å overbevise de rette spillerne at Leeds er det rette for dem.

Vi er pr idag ikke bedre enn hva tabellen tilsier og vi kunne fort blitt nødt til å spilt i ligaen under om ikke noen heldige kamper hadde bikket vår vei.

Vi er nok dessverre laaaaangt unna noe PL spill om ikke punktene over blir innfridd.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Hallgeir *

Seriøst? Morison har ikke skoret mer enn hva en forsvarer burde skåret på over 40 kamper, jobber riktignok godt når han spiller men herre gud, han er der for å skåre mål er han ikke.
Jeg mener, har vi ambisjoner om å spille med de store så må vi slutte å ta vare på disse middels spillerne.

Det virker som flere her glemmer fort hvor langt nede vi har vært de siste ukene pga tap etter tap, og stort sett hele laget har fått stryk kamp etter kamp, nå er plutselig de fleste bra nok å ha med seg og bygge laget på?
-Vi kommer til å være i denne sørpa så lenge vi ikke får orden på ledelsen først og fremst.
-For det andre så må det inn en manager med erfaring fra et høyere nivå som klarer å finne ut et spillesystem som passer spillerne.
-For det tredje så må det inn spillere med kvaliteter og som har evner til å avgjøre kamper og styre de respektive rekkene.
Det vil selvfølgelig koste mye jobb fra en god ledelse pluss en god porsjon dyktighet å overbevise de rette spillerne at Leeds er det rette for dem.

Vi er pr idag ikke bedre enn hva tabellen tilsier og vi kunne fort blitt nødt til å spilt i ligaen under om ikke noen heldige kamper hadde bikket vår vei.

Vi er nok dessverre laaaaangt unna noe PL spill om ikke punktene over blir innfridd.

Det er ikke mye galt i det du hevder, men dessverre glemmer du det viktigste:

For å lykkes, må vi først bli kvitt han som bruker klubben vår som sin egen egotripp. Vi kommer aldri til å rykke opp med Cellino som eier.
Super Leeds since 1968

testo

Seriøst? Morison har ikke skoret mer enn hva en forsvarer burde skåret på over 40 kamper, jobber riktignok godt når han spiller men herre gud, han er der for å skåre mål er han ikke.
Jeg mener, har vi ambisjoner om å spille med de store så må vi slutte å ta vare på disse middels spillerne.

Det virker som flere her glemmer fort hvor langt nede vi har vært de siste ukene pga tap etter tap, og stort sett hele laget har fått stryk kamp etter kamp, nå er plutselig de fleste bra nok å ha med seg og bygge laget på?
-Vi kommer til å være i denne sørpa så lenge vi ikke får orden på ledelsen først og fremst.
-For det andre så må det inn en manager med erfaring fra et høyere nivå som klarer å finne ut et spillesystem som passer spillerne.
-For det tredje så må det inn spillere med kvaliteter og som har evner til å avgjøre kamper og styre de respektive rekkene.
Det vil selvfølgelig koste mye jobb fra en god ledelse pluss en god porsjon dyktighet å overbevise de rette spillerne at Leeds er det rette for dem.

Vi er pr idag ikke bedre enn hva tabellen tilsier og vi kunne fort blitt nødt til å spilt i ligaen under om ikke noen heldige kamper hadde bikket vår vei.

Vi er nok dessverre laaaaangt unna noe PL spill om ikke punktene over blir innfridd.

Det er ikke mye galt i det du hevder, men dessverre glemmer du det viktigste:

For å lykkes, må vi først bli kvitt han som bruker klubben vår som sin egen egotripp. Vi kommer aldri til å rykke opp med Cellino som eier.

Helt enig det Hallgeir, noe jeg også mente i et av punktene mine, men mulig tydeligheten ikke kom godt nok frem her  ;)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Hallgeir *

Seriøst? Morison har ikke skoret mer enn hva en forsvarer burde skåret på over 40 kamper, jobber riktignok godt når han spiller men herre gud, han er der for å skåre mål er han ikke.
Jeg mener, har vi ambisjoner om å spille med de store så må vi slutte å ta vare på disse middels spillerne.

Det virker som flere her glemmer fort hvor langt nede vi har vært de siste ukene pga tap etter tap, og stort sett hele laget har fått stryk kamp etter kamp, nå er plutselig de fleste bra nok å ha med seg og bygge laget på?
-Vi kommer til å være i denne sørpa så lenge vi ikke får orden på ledelsen først og fremst.
-For det andre så må det inn en manager med erfaring fra et høyere nivå som klarer å finne ut et spillesystem som passer spillerne.
-For det tredje så må det inn spillere med kvaliteter og som har evner til å avgjøre kamper og styre de respektive rekkene.
Det vil selvfølgelig koste mye jobb fra en god ledelse pluss en god porsjon dyktighet å overbevise de rette spillerne at Leeds er det rette for dem.

Vi er pr idag ikke bedre enn hva tabellen tilsier og vi kunne fort blitt nødt til å spilt i ligaen under om ikke noen heldige kamper hadde bikket vår vei.

Vi er nok dessverre laaaaangt unna noe PL spill om ikke punktene over blir innfridd.

Det er ikke mye galt i det du hevder, men dessverre glemmer du det viktigste:

For å lykkes, må vi først bli kvitt han som bruker klubben vår som sin egen egotripp. Vi kommer aldri til å rykke opp med Cellino som eier.

Helt enig det Hallgeir, noe jeg også mente i et av punktene mine, men mulig tydeligheten ikke kom godt nok frem her  ;)

Ser det nå. Da er vi enige om det.  8)

Vi får håpe at det finnes noen som er interessert i å satse på klubben, og at "mafiosoen" vil selge seg ut.
Super Leeds since 1968

Blank_File

Sv:
« Svar #124 på: April 26, 2015, 03:40:09 »
Helt enig i det jeg også, men Morison er en god ensom spiss på dette nivået. Det viste han i Millwall. Jeg tar gjerne imot en som er bedre, men skal Redfearn fortsette og formasjon forblir lik så bør vi kunne få 15-20 mål av Morison.

Eriksen55

Sv:
« Svar #125 på: April 26, 2015, 07:10:28 »
Helt enig i det jeg også, men Morison er en god ensom spiss på dette nivået. Det viste han i Millwall. Jeg tar gjerne imot en som er bedre, men skal Redfearn fortsette og formasjon forblir lik så bør vi kunne få 15-20 mål av Morison.

Bør få 15-20... Han har scora 2 mål i år. Ser ingenting som tilsier at han skal klare 13-18 mål til!!

Morison kan dem gi bort!

Enig ang MC. Han må ut, bort og vekk!

TK20


Kontakinte

Sv:
« Svar #127 på: April 26, 2015, 11:37:28 »
Helt enig i det jeg også, men Morison er en god ensom spiss på dette nivået. Det viste han i Millwall. Jeg tar gjerne imot en som er bedre, men skal Redfearn fortsette og formasjon forblir lik så bør vi kunne få 15-20 mål av Morison.
God spiss på dette nivået!? Men er det dette nivået vi ønsker og være på i neste sesong?? Det ønsker i vært fall ikke jeg! Morison er for dårlig for et lag som ønsker og rykke opp i PL. At han skal/kan putte fler neste sesong en han har gjort i år ønsker jeg ikke og eksperimentere med. Samme gjelder Wotton-Murphy-Cooper- mf.
Jeg vil også beholde NR men ikke som manager, han må ned i sin tidligere stilling. Ut med Massimo og inn med RB og Bob Bradley!

Josch

Mye snakk om Morison her. :) jeg tror han er borte etter sommeren. Han passet best for Leeds da vi spilte med  EN spiss  (som Sørloth på landslaget: ok spiller med få mål og midtbanen scorer). Morison er bedre enn Antenucci som enslig spiss, på innlegg foran begge mål, han er sterkere og han er bedre defensivt. Dette er også viktig for et lag. Uten at jeg har statistikk så virket forsvarsspillet bedere med ham som førsteforsvarer. Det er bare tull at en spiss BARE skal score mål!!! ;)
Antenucci, som er god,  er best med en spisspartner, men han har fått det tøft mot engelske forsvar, særlig lufta.

sportcarl1

Mye snakk om Morison her. :) jeg tror han er borte etter sommeren. Han passet best for Leeds da vi spilte med  EN spiss  (som Sørloth på landslaget: ok spiller med få mål og midtbanen scorer). Morison er bedre enn Antenucci som enslig spiss, på innlegg foran begge mål, han er sterkere og han er bedre defensivt. Dette er også viktig for et lag. Uten at jeg har statistikk så virket forsvarsspillet bedere med ham som førsteforsvarer. Det er bare tull at en spiss BARE skal score mål!!! ;)
Antenucci, som er god,  er best med en spisspartner, men han har fått det tøft mot engelske forsvar, særlig lufta.
det är sant att det  inte är bara gjorda mål som räknas,  men 2-3 mål på en säsong är i min värld ej godkänd,   jag är är väl inte supernöjd med Sharp eller ante trots att de gjort betydligt mer mål, är bara att erkänna anfallet har inte klickat denna säsongen av diverse olika orsaker, en är väl att mittfältet  blivit oftast väldigt tillbakpressade
 

sportcarl1

skoj för Taylor*2. Taylor i målet som fick vara med om en vinst, och Taylor som fick scora
 

Blank_File

Selvfølgelig vil Morison score mange fler mål neste år dersom han skulle bli. Publikum har jo opptrådt avskyelig mot mannen inntil i vinter når folk så hva han er mann for. Og når avskyeligheten var over så overtok ironien for at han ikke fikk mål. Da er det ikke rart at man får en psykisk sperre.

Jeg gjentar, på dette nivået er Morison en god enslig spiss. Jeg håper han blir hos oss ut neste sesong, helst som reserve for en ny og bedre targetmann, men jeg gråter ikke om han og Redfearn får fortsette. Det er langt viktigere å svi av mye penger på de tre offensive midtbanespillerne bak spissen.

Alt kommer i utgangspunktet an på hvordan formasjon og spill blir neste år. Hvis maisbollen fortsatt sitter ved roret så er alt uvisst til en hver tid og fotball i Leeds United er ikke verdt å tenke for mye på.

Josch

Blank_File. Her er jeg temmelig enig med deg. I alt!! :)