Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22  (Lest 624334 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1620 på: September 02, 2014, 09:53:37 »
augusti har varit en riktig bra transfermånad för oss, vi har en bra och bred trupp nu och täckning på varenda plats, nu är det bara att spela ihop laget

Enig! ;)
 

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1621 på: September 02, 2014, 09:56:22 »
Men vi har jo store Morison da som både er ving og targetman!  :)


Ja, er jo en bekreftelse på at han vil få sjansen dette...ganske lik spilletype faktisk.

.. Men føler vel at det er noe ironi mellom linjene her , Promotion ;)
 

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1622 på: September 02, 2014, 10:17:39 »
Står på Rumours tidligere på kvelden at Hunt har fått kontrakt terminert og gått til Huddersfield.... Noen som vet om dette skjedde/ er realitet?
 

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1623 på: September 02, 2014, 12:24:01 »
Men vi har jo store Morison da som både er ving og targetman!  :)


Ja, er jo en bekreftelse på at han vil få sjansen dette...ganske lik spilletype faktisk.

.. Men føler vel at det er noe ironi mellom linjene her , Promotion ;)

Ok...litt ironi da...  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

GeirO

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1624 på: September 02, 2014, 13:07:05 »
Sånn, da starter snart det egentlige vinduet for oss, nemlig lånevinduet der 15 spillere fort kan bli til 30 spillere inn.... ;)
MOT

Kai

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1625 på: September 02, 2014, 13:31:50 »
Står på Rumours tidligere på kvelden at Hunt har fått kontrakt terminert og gått til Huddersfield.... Noen som vet om dette skjedde/ er realitet?

Jeg tror vi hadde druknet i Twitter-meldinger og foruminnlegg om dét var tilfelle, så jeg tror ikke det er så mye i det ryktet.

Xern

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1626 på: September 02, 2014, 13:53:57 »
Står på Rumours tidligere på kvelden at Hunt har fått kontrakt terminert og gått til Huddersfield.... Noen som vet om dette skjedde/ er realitet?

Jeg tror vi hadde druknet i Twitter-meldinger og foruminnlegg om dét var tilfelle, så jeg tror ikke det er så mye i det ryktet.
Uansett om ønsket er aldri så sterkt  :-[
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Kontakinte

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1627 på: September 02, 2014, 15:31:30 »
Står på Rumours tidligere på kvelden at Hunt har fått kontrakt terminert og gått til Huddersfield.... Noen som vet om dette skjedde/ er realitet?
Nei, men det er lov og håpe ;D

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1628 på: September 02, 2014, 15:37:54 »
Gårsdagen oppsummert av Ema Giulianelli:

- Signeringen av Montenegro var det som gjorde at Leeds bestemte seg for å selge Smith.



 ???

Fantastisk logikk!  Endelig henter vi en ving og da selger vi liksågodt hodespesialisten som denne vingen skal servere de lekreste innlegg til.  ::)
Jon R.

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1629 på: September 02, 2014, 16:02:43 »
Gårsdagen oppsummert av Ema Giulianelli:

- Signeringen av Montenegro var det som gjorde at Leeds bestemte seg for å selge Smith.



 ???

Fantastisk logikk!  Endelig henter vi en ving og da selger vi liksågodt hodespesialisten som denne vingen skal servere de lekreste innlegg til.  ::)

Det finnes andre hoder inne i feltet, kanskje til og med noen bein. Betyr salget av Smiyh at vi plutselig ikke trenger vingspillere lengre?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Nørgaard

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1630 på: September 02, 2014, 16:35:27 »
Smith kan kun en ting! Hovedspil. Fint han er væk. Nu kan vi spille shortpassing

Andersen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1631 på: September 02, 2014, 16:36:14 »
Lønna til Smith var vel god ? Montenegro inn, Smith ut + at Smith begynte å lage rumpemerker på reservebenken ganske godt ! Lånevinduet åpner vel snart ? Lån 3, betal lønna for 1 !  ;D Forsa Leeds !

Manager

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1632 på: September 02, 2014, 16:55:27 »
Smith kan kun en ting! Hovedspil. Fint han er væk. Nu kan vi spille shortpassing

Smith var en kjempespiller å ha i troppen, så etter min mening helt feil å selge han.
Viktig å ha en knallgod hodespiller å sette inn- brukes på døballer i angrep og ikke minst i egen 16meter.


Eriksen55

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1633 på: September 02, 2014, 17:06:25 »
Smith kan kun en ting! Hovedspil. Fint han er væk. Nu kan vi spille shortpassing

Smith var en kjempespiller å ha i troppen, så etter min mening helt feil å selge han.
Viktig å ha en knallgod hodespiller å sette inn- brukes på døballer i angrep og ikke minst i egen 16meter.



Nå har vi jo Adryan, trenger ikke Smith da!

Erik M

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1634 på: September 02, 2014, 17:08:45 »
Jeg syns det mest betenkelige er å selge de unge lovende og erstatte de med Italienske unge lovende som antagelig har større tilpasningsvansker.
 

Manager

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1635 på: September 02, 2014, 17:10:26 »
Smith kan kun en ting! Hovedspil. Fint han er væk. Nu kan vi spille shortpassing

Smith var en kjempespiller å ha i troppen, så etter min mening helt feil å selge han.
Viktig å ha en knallgod hodespiller å sette inn- brukes på døballer i angrep og ikke minst i egen 16meter.



Nå har vi jo Adryan, trenger ikke Smith da!

Ja Smith og Adryan er jo så like som 2 dråper vann  ;D

Josch

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1636 på: September 02, 2014, 17:46:11 »
Ikke feil å selge Smith. Vi kan ikke spille som på Wilkinsons tid med en ny Chapman og en som legger høye innlegg. De nye spillere kommer til å spille langs bakken. I over et helt år har Smith avslørt klare begrensinger og "kløne"-opptredener (utvist mot Owls etter  60 sek). Scorer mot de neste beste, ja, men svikter mot de beste - alltid :(

Jeg skjønner ikke hvorfor folk er så lei seg for dette!!!

Jon R

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1637 på: September 02, 2014, 17:58:34 »
Gårsdagen oppsummert av Ema Giulianelli:

- Signeringen av Montenegro var det som gjorde at Leeds bestemte seg for å selge Smith.



 ???

Fantastisk logikk!  Endelig henter vi en ving og da selger vi liksågodt hodespesialisten som denne vingen skal servere de lekreste innlegg til.  ::)

Det finnes andre hoder inne i feltet, kanskje til og med noen bein. Betyr salget av Smiyh at vi plutselig ikke trenger vingspillere lengre?

Nei men det er ytterst merkelig at Smith ble solgt fordi vingen Montenegro ble hentet inn, slik det blir hevdet. Kan ikke se hvordan dette henger sammen! Synes i det store og hele mangler en helhetlig strategi over kjøp og salg i klubben vår!
Jon R.

auren

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1638 på: September 02, 2014, 18:13:39 »
Gårsdagen oppsummert av Ema Giulianelli:

- Signeringen av Montenegro var det som gjorde at Leeds bestemte seg for å selge Smith.



 ???

Fantastisk logikk!  Endelig henter vi en ving og da selger vi liksågodt hodespesialisten som denne vingen skal servere de lekreste innlegg til.  ::)

Det finnes andre hoder inne i feltet, kanskje til og med noen bein. Betyr salget av Smiyh at vi plutselig ikke trenger vingspillere lengre?

Nei men det er ytterst merkelig at Smith ble solgt fordi vingen Montenegro ble hentet inn, slik det blir hevdet. Kan ikke se hvordan dette henger sammen! Synes i det store og hele mangler en helhetlig strategi over kjøp og salg i klubben vår!

Har forstått det slik at Montenegro er spiss som også kan spille på vingen.. Litt sånn som Antenucci..

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

lojosang

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1639 på: September 02, 2014, 18:29:58 »
Smith kan kun en ting! Hovedspil. Fint han er væk. Nu kan vi spille shortpassing

Smith var en kjempespiller å ha i troppen, så etter min mening helt feil å selge han.
Viktig å ha en knallgod hodespiller å sette inn- brukes på døballer i angrep og ikke minst i egen 16meter.



Nå har vi jo Adryan, trenger ikke Smith da!

Nå har vi jo minkpels. Trenger ikke traktor da?
- Leif Olav

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1640 på: September 02, 2014, 18:31:20 »
Gårsdagen oppsummert av Ema Giulianelli:

- Signeringen av Montenegro var det som gjorde at Leeds bestemte seg for å selge Smith.



 ???

Fantastisk logikk!  Endelig henter vi en ving og da selger vi liksågodt hodespesialisten som denne vingen skal servere de lekreste innlegg til.  ::)

Det finnes andre hoder inne i feltet, kanskje til og med noen bein. Betyr salget av Smiyh at vi plutselig ikke trenger vingspillere lengre?

Nei men det er ytterst merkelig at Smith ble solgt fordi vingen Montenegro ble hentet inn, slik det blir hevdet. Kan ikke se hvordan dette henger sammen! Synes i det store og hele mangler en helhetlig strategi over kjøp og salg i klubben vår!

Nevn tilfellene du tenker på!

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Magnificent7

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1641 på: September 02, 2014, 18:32:34 »
Det klages og males fanden på veggen over at Smith har pakket kofferten og tatt med seg fotballskoene ut av ER. Er det virkelig slik at han fremsto som en stjernespiller, en uvurderlig perle av en ballartist som varmet et eller flere fotballhjerter?
For meg var han average, scoret noen mål i forrige sesong, men gud bevare så klønete med ballen mellom beina. Da mener jeg den ballen som er omkring 26 cm i diameter. Leeds United storhetstid med Chapman som target man er historie - nå spiller man fotball, man løper ikke fotball.


Ove

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1642 på: September 02, 2014, 19:24:45 »
Gårsdagen oppsummert av Ema Giulianelli:

- Signeringen av Montenegro var det som gjorde at Leeds bestemte seg for å selge Smith.



 ???

Fantastisk logikk!  Endelig henter vi en ving og da selger vi liksågodt hodespesialisten som denne vingen skal servere de lekreste innlegg til.  ::)

Og hvordan vet vi at det er denne forklaringen som var riktig? Først ble det sagt at Smith ble solgt fordi Becchio skulle komme, så ble det sagt at det var fordi Pavelotti skulle komme, og nå fordi Montenegro kom.

Hvem vet hva som er riktig. Kanskje det var Hockaday som ønsket å forlenge med Smith og når Fulham nå kom med et OK bud, så føltes det riktig å selge?
 

gulle

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1643 på: September 02, 2014, 19:38:00 »
de siste 10-15 innleggene her hører vel mere hjemme i ex-spiller tråden?
det dere diskuterer er ikke lenger rykter ;) ;)
Nå rykker vi opp! Jasederja

Eriksen55

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1644 på: September 02, 2014, 20:04:43 »
Smith kan kun en ting! Hovedspil. Fint han er væk. Nu kan vi spille shortpassing

Smith var en kjempespiller å ha i troppen, så etter min mening helt feil å selge han.
Viktig å ha en knallgod hodespiller å sette inn- brukes på døballer i angrep og ikke minst i egen 16meter.



Nå har vi jo Adryan, trenger ikke Smith da!

Ja Smith og Adryan er jo så like som 2 dråper vann  ;D

  ;D  ;)

Cannavaro

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1645 på: September 02, 2014, 20:46:20 »
Ville ikke solgt Smith, vi trenger variasjon på topp - samt hodestyrke både foran og bak i slutten av noen kamper.  Dessuten er Smith en potensiell spiss for 15-20 mål i sesongen i denne ligaen...
MFLU - Miracles For Leeds United

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1646 på: September 02, 2014, 20:51:49 »
Ville ikke solgt Smith, vi trenger variasjon på topp - samt hodestyrke både foran og bak i slutten av noen kamper.  Dessuten er Smith en potensiell spiss for 15-20 mål i sesongen i denne ligaen...
Enig!Dette likte jeg dårlig :(

asLeeds

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1647 på: September 02, 2014, 20:54:59 »
Det klages og males fanden på veggen over at Smith har pakket kofferten og tatt med seg fotballskoene ut av ER. Er det virkelig slik at han fremsto som en stjernespiller, en uvurderlig perle av en ballartist som varmet et eller flere fotballhjerter?
For meg var han average, scoret noen mål i forrige sesong, men gud bevare så klønete med ballen mellom beina. Da mener jeg den ballen som er omkring 26 cm i diameter. Leeds United storhetstid med Chapman som target man er historie - nå spiller man fotball, man løper ikke fotball.



+1
DALHEIM WHITES

Sølvreven

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1648 på: September 02, 2014, 20:58:00 »
Ville ikke solgt Smith, vi trenger variasjon på topp - samt hodestyrke både foran og bak i slutten av noen kamper.  Dessuten er Smith en potensiell spiss for 15-20 mål i sesongen i denne ligaen...
Enig!Dette likte jeg dårlig :(
Er ikke Morrison ganske god hodespiller? Har sett lite kamper med han, men mener å ha lest det.
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Nørgaard

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1649 på: September 02, 2014, 20:59:42 »
Vi har købt 15 spillere. Forstår ikke folk brokker sig