Skrevet av Emne: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22  (Lest 624289 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kato

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1770 på: Desember 16, 2014, 13:54:52 »
Forsåvidt enig med Redfearn, men det er tydelig at han nå merker presset når han fokuserer på denne saken etter nok et tap. Hadde alt gått bra på banen i det siste, hadde noe slikt blitt tatt internt. Det føler jeg meg sikker på.

auren

Fokuserer? Kva vil du han skal seie naar han faar spm fra journalistene om Austin?


Redfearn kunne i det offentlige rom sagt:

"Rudi Austin ble skadet på oppvarmingen. Det medisinske apparat vil se på skaden. Vi håper han ikke blir lenge ute."

Redfearn kunne med lukket kontordør sagt følgende til Rudi Austin:

"Dette er uprofft. Vi må til enhver kamp vite at spillere er fysisk klare til å være i kamptroppen. Du er en av de erfarne i stallen vår. Ta tak."
 

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1771 på: Desember 16, 2014, 15:00:43 »
Forsåvidt enig med Redfearn, men det er tydelig at han nå merker presset når han fokuserer på denne saken etter nok et tap. Hadde alt gått bra på banen i det siste, hadde noe slikt blitt tatt internt. Det føler jeg meg sikker på.

auren

Fokuserer? Kva vil du han skal seie naar han faar spm fra journalistene om Austin?


Redfearn kunne i det offentlige rom sagt:

"Rudi Austin ble skadet på oppvarmingen. Det medisinske apparat vil se på skaden. Vi håper han ikke blir lenge ute."

Redfearn kunne med lukket kontordør sagt følgende til Rudi Austin:

"Dette er uprofft. Vi må til enhver kamp vite at spillere er fysisk klare til å være i kamptroppen. Du er en av de erfarne i stallen vår. Ta tak."

Skryt i plenum, irrettesettelse 1 til 1...
 

Gufrias

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1772 på: Desember 16, 2014, 18:06:29 »
Glede oss til januar-vinduet? Har vel blitt skuffet hver eneste gang, ikke denne gangen!

Embargo'et er det vel Shaun Harvey som har ordnet!
Nix. Æren for embargoet går til GFH for eksepsjonell økonomistyring.
Hekta på Leeds siden 1974

Frode

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1773 på: Desember 17, 2014, 14:42:12 »
Ravel Morrison er siste på ryktebørsen. Kan vel ikke stemme?
 

Sydhagen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1774 på: Desember 17, 2014, 14:43:28 »
Han har jo fått fyken i WH
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Woody

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1775 på: Desember 17, 2014, 14:49:35 »
Han har jo fått fyken i WH

Vi har kansje nok med ein Morris :D
LIFE IS LEEDS

Kjell Skjerven

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1776 på: Desember 18, 2014, 15:05:52 »
Forsåvidt enig med Redfearn, men det er tydelig at han nå merker presset når han fokuserer på denne saken etter nok et tap. Hadde alt gått bra på banen i det siste, hadde noe slikt blitt tatt internt. Det føler jeg meg sikker på.

auren

Fokuserer? Kva vil du han skal seie naar han faar spm fra journalistene om Austin?

Hei Kjell! Det er jo dette som skjer og som våre ledere må prøve å håndtere på en mest mulig klok måte. BMD ble jo spurt om  økonomi og eierskap hver gang en journalist stakk en mikrofon opp i ansiktet hans og svarte nok mer enn han burde. Ã… kalle en navngitt spiller uprofesjonell for åpen mikrofon ville ihvertfall ikke jeg ha gjort i en tid der det å stå samlet innad burde være et prioritert område.   :-\

Innlegget  mitt var egentleg retta mot Auren sin kommentar om at Redfearn fokuserte paa skaden til Austin.
At Redfearn kunne ordlagt seg annerledes er me vel alle einige om.
Side before self,every time.

samadhi

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1777 på: Desember 18, 2014, 15:59:52 »
Ravel Morrison er siste på ryktebørsen. Kan vel ikke stemme?

Det hadde vært spennende.
Bråkebøtte ja, men verdt en sjanse.

Morrison og Adryan sammen hadde vært to glitrende offansive våpen.
marching on together,
derudaf forever...

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1778 på: Desember 18, 2014, 18:12:23 »
Pavoletti som vi misset på i siste vinduet er d snakk om nå igjen...,.hvør høy er han da?  :D
 

GeirO

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1779 på: Desember 18, 2014, 20:12:56 »
Hvorfor diskutere nye spillere hvis vi ikke kan kjøpe spillere før august....?
MOT

Glenn K

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1780 på: Desember 18, 2014, 20:55:11 »
Hvorfor diskutere nye spillere hvis vi ikke kan kjøpe spillere før august....?

Finnes smutthull i regelverket som gjør at vi til en viss grad kan forsterke i januar. Vi er ikke helt fastbundet.

Promotion 2010

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1781 på: Desember 18, 2014, 22:09:03 »
Pavoletti som vi misset på i siste vinduet er d snakk om nå igjen...,.hvør høy er han da?  :D

Leeds united sporting director Salerno has told the Italian media that Leonardo Pavoletti joining the club is now up the player. The Sassuolo forward has in the past few weeks been linked with a move to Leeds and the club also tried to sign him in the summer transfer window but a deal couldn’t be made.

TMW have reported on comments Salerno made to Sky Italia in which said that he has a good working relationship with the president of Sassuolo and also the club so closing the deal will not be a problem. He went to say it is now the decision of Pavoletti to whether he wants to join Leeds in the New Year but at the moment he doesn’t know what he wants.

“With the president and with the Sassuolo we have a good relationship, we could close without any problems. It depends on the guy, because we do not understand what he wants to do. “said Salerno on the current situation with Pavoletti.

We reported earlier in the week that Pavoletti has probably played his last game for the Serie A side ahead of leaving the club in January. The Italian has struggled to hold down a place in Sassuolo’s starting eleven this season which has alerted Leeds United. The player thought he would be involved more this season after his successful loan spell with Varese and due to this his agent said he will sit down with the club in January to discuss his future. Leeds are aware of his situation and will look to take advantage of this in the New Year.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1782 på: Desember 19, 2014, 07:01:21 »
Tullete signering i så måte. På tide å hente inn spillere som kan denne ligaen, og som har bevist at de takler en hard vinterperiode


Sent from my iPhone using Tapatalk

AndyMathie

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1783 på: Desember 19, 2014, 10:34:55 »
Hent bare Pavoletti inn. Doukara har jo slukna helt etter en frisk start. Tror Pavoletti er en fysisk stor spiss type som vi sårt mangler etter salget av Smith.
We are Leeds and we are proud of it!

Cannavaro

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1784 på: Desember 19, 2014, 15:19:45 »
Personlig ville jeg søge for at vi holder bra nivå på det defensive arbeidet i lang tid fremover.  Ville heller brukt penger på forsvarsspillere, og sørge mer for defensiv trygghet enn offensive krefter. Pavoletti kan sikkert være bra han, men det offensive er ikke hovedproblemet akkurat nå.  Vi trenger tekniske, plasseringsdyktige, duellsterke og taktisk smarte defensive spillere.
MFLU - Miracles For Leeds United

enur

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1785 på: Desember 19, 2014, 16:00:48 »
Ja takk til Pavarotti.
____________
enur

Marching on together

Frode

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1786 på: Desember 19, 2014, 16:17:39 »
Ja takk til Pavarotti.
Usikker. Av de 4 italienerne vi har hentet, er det vel kun Ante som kan sies å være en ubetinget suksess.
Silvestri er mye opp og ned, Bellusci har fadet litt ut, og Bianchi leker hide and ... hide again.
 

Nørgaard

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1787 på: Desember 19, 2014, 16:55:43 »
Ja takk til Pavarotti.
Usikker. Av de 4 italienerne vi har hentet, er det vel kun Ante som kan sies å være en ubetinget suksess.
Silvestri er mye opp og ned, Bellusci har fadet litt ut, og Bianchi leker hide and ... hide again.

Enig!
Vi mangler gode engelske fightere

Josch

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1788 på: Desember 19, 2014, 18:57:26 »
Ja takk til Pavarotti.
Usikker. Av de 4 italienerne vi har hentet, er det vel kun Ante som kan sies å være en ubetinget suksess.
Silvestri er mye opp og ned, Bellusci har fadet litt ut, og Bianchi leker hide and ... hide again.

Enig!
Vi mangler gode engelske fightere
Ja. det mangler vi, kanskje. Men hvordan kombinere disse italienerne med britisk fightervilje.?
Det virker som det er vanskelig å finne den rette miksen.
Jeg må si at Silvestri er fullt på høyde med engelske keepere, tross noen få tabber. Han fortjener et godt forsvar foran seg. 8)

Cherry

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1789 på: Desember 19, 2014, 21:14:27 »
PS4...... Enkelt... Grønne streker..... Hva er problemet? ;D
 

Andersen

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1790 på: Desember 20, 2014, 21:24:25 »
Hva med å få inn noen engelske spillere med muskler nå da !?

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1791 på: Desember 20, 2014, 22:55:52 »
Irriterer meg fortsatt helt grenseløst at vi solgte Smith!Fullstendig latterlig!

sportcarl1

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1792 på: Desember 20, 2014, 23:10:15 »
Ja takk til Pavarotti.
Usikker. Av de 4 italienerne vi har hentet, er det vel kun Ante som kan sies å være en ubetinget suksess.
Silvestri er mye opp og ned, Bellusci har fadet litt ut, og Bianchi leker hide and ... hide again.

Enig!
Vi mangler gode engelske fightere
Ja. det mangler vi, kanskje. Men hvordan kombinere disse italienerne med britisk fightervilje.?
Det virker som det er vanskelig å finne den rette miksen.
Jeg må si at Silvestri er fullt på høyde med engelske keepere, tross noen få tabber. Han fortjener et godt forsvar foran seg. 8)
Silvestri var rymt bra idag och gjorde 4-5 riktigt kvalificerade räddningar, förutom en liten dipp på slutet har han i mina ögon varit klart godkänd, med tanke på hans ålder en riktigt bra värvning, han var som en tiger längs sin linje idag
 

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1793 på: Desember 21, 2014, 01:22:04 »

Irriterer meg fortsatt helt grenseløst at vi solgte Smith!Fullstendig latterlig!

Han er i Bristol City og putter ikke der! Trodde du ville ha PL kvalitet?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Gufrias

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1794 på: Desember 21, 2014, 07:15:31 »

Irriterer meg fortsatt helt grenseløst at vi solgte Smith!Fullstendig latterlig!

Han er i Bristol City og putter ikke der! Trodde du ville ha PL kvalitet?
Han puttet rimelig mye i Leeds. Han vant dessuten dueller med store, sterke forsvarere, slik at de rundt ham fikk noe å arbeide med (perfekt for løpsvillige gutter som Ante og Adryan). Og han var nyttig på defensiv dødball.

Så kan jeg vel innrømme at farten og teknikken ikke var mye å skryte av. Men der Leeds spiller nå, kan vi ikke forvente komplette spillere.

Jeg er på linje med DHY her. Smith gjorde det bra i Leeds. Han hadde nettopp skrevet ny kontrakt, og ble solgt mot sin vilje. Nå mangler vi denne spillertypen. Latterlig.
Hekta på Leeds siden 1974

Leedsfan

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1795 på: Desember 21, 2014, 09:39:29 »


Irriterer meg fortsatt helt grenseløst at vi solgte Smith!Fullstendig latterlig!

Han er i Bristol City og putter ikke der! Trodde du ville ha PL kvalitet?
Han puttet rimelig mye i Leeds. Han vant dessuten dueller med store, sterke forsvarere, slik at de rundt ham fikk noe å arbeide med (perfekt for løpsvillige gutter som Ante og Adryan). Og han var nyttig på defensiv dødball.

Så kan jeg vel innrømme at farten og teknikken ikke var mye å skryte av. Men der Leeds spiller nå, kan vi ikke forvente komplette spillere.

Jeg er på linje med DHY her. Smith gjorde det bra i Leeds. Han hadde nettopp skrevet ny kontrakt, og ble solgt mot sin vilje. Nå mangler vi denne spillertypen. Latterlig.

Jeg likte Smith jeg også, men vi spiller en annen type fotball enn McD's hoofball nå. Morison kan gjøre det Smith kan pluss mye mer..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Eriksen55

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1796 på: Desember 21, 2014, 11:16:13 »


Irriterer meg fortsatt helt grenseløst at vi solgte Smith!Fullstendig latterlig!

Han er i Bristol City og putter ikke der! Trodde du ville ha PL kvalitet?
Han puttet rimelig mye i Leeds. Han vant dessuten dueller med store, sterke forsvarere, slik at de rundt ham fikk noe å arbeide med (perfekt for løpsvillige gutter som Ante og Adryan). Og han var nyttig på defensiv dødball.

Så kan jeg vel innrømme at farten og teknikken ikke var mye å skryte av. Men der Leeds spiller nå, kan vi ikke forvente komplette spillere.

Jeg er på linje med DHY her. Smith gjorde det bra i Leeds. Han hadde nettopp skrevet ny kontrakt, og ble solgt mot sin vilje. Nå mangler vi denne spillertypen. Latterlig.

Jeg likte Smith jeg også, men vi spiller en annen type fotball enn McD's hoofball nå. Morison kan gjøre det Smith kan pluss mye mer..

Nå må du snart legge av deg den Morison elsken.. Eneste jeg vet om som er positiv til han  :)

GeirO

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1797 på: Desember 21, 2014, 12:08:49 »
Morison har tidligere vist at han er en god spiller, og har delvis vist det i Leeds. Det handler om tillit. Mer konkret: Hvor mange middels-kamper skal han få lov å spille før han blomstrer?
MOT

lojosang

Sv: Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1798 på: Desember 21, 2014, 13:18:18 »
Morison har tidligere vist at han er en god spiller, og har delvis vist det i Leeds. Det handler om tillit. Mer konkret: Hvor mange middels-kamper skal han få lov å spille før han blomstrer?
Me det var før han feiret sekstiårsdag.
- Leif Olav

DenHviteYeboah

Sv: RYKTER: Spillere inn - spiller ut, del 22
« Svar #1799 på: Desember 21, 2014, 14:49:19 »


Irriterer meg fortsatt helt grenseløst at vi solgte Smith!Fullstendig latterlig!

Han er i Bristol City og putter ikke der! Trodde du ville ha PL kvalitet?
Han puttet rimelig mye i Leeds. Han vant dessuten dueller med store, sterke forsvarere, slik at de rundt ham fikk noe å arbeide med (perfekt for løpsvillige gutter som Ante og Adryan). Og han var nyttig på defensiv dødball.

Så kan jeg vel innrømme at farten og teknikken ikke var mye å skryte av. Men der Leeds spiller nå, kan vi ikke forvente komplette spillere.

Jeg er på linje med DHY her. Smith gjorde det bra i Leeds. Han hadde nettopp skrevet ny kontrakt, og ble solgt mot sin vilje. Nå mangler vi denne spillertypen. Latterlig.

Jeg likte Smith jeg også, men vi spiller en annen type fotball enn McD's hoofball nå. Morison kan gjøre det Smith kan pluss mye mer..

Ã…rets utsagn....mulig Morison kan spille tuba,keyboard,ukulele,sekkepipe,ingen rolle,teater,trompet,hardingfele, litt foppall og mye annet...poenget er at MÃ…L scorer han ikke ;)