Skrevet av Emne: EX-Lånespiller: Connor Wickham  (Lest 25205 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sydhagen

Sv: Ny lånespiller: Connor Wickham
« Svar #60 på: Mars 24, 2014, 11:05:18 »
De så vel at han ikke fikk spille slik de ønsker at han skal spille, som spiss.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Superfan

Sv: Ny lånespiller: Connor Wickham
« Svar #61 på: Mars 24, 2014, 11:52:26 »
Nok en suksesshistorie mht. lånespillere...... >:(

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Ny lånespiller: Connor Wickham
« Svar #62 på: Mars 24, 2014, 11:52:53 »
E jo komplett talentløst å låne noen ut sesongen uten å sikre seg at han faktisk blir værende så lenge.

Amatører.

Blank_File

Sv: Ny lånespiller: Connor Wickham
« Svar #63 på: Mars 24, 2014, 12:18:39 »
Det er vel sånn det er blitt... Er blitt så vandt med nedturer nå at jeg blir knapt mer enn kraftig irritert. Spent på begrunnelsen.

samadhi

Sv: Ny lånespiller: Connor Wickham
« Svar #64 på: Mars 24, 2014, 12:26:11 »
Utrolig synd for Leeds.
Sunderland ligger nede og er vel desperate etter poeng.
Antar det er grunnen til at Wickham blir hentet tilbake.

Håper Poleon får sjansen nå.
marching on together,
derudaf forever...

Leedsfan

Sv: Ny lånespiller: Connor Wickham
« Svar #65 på: Mars 24, 2014, 12:26:57 »
De så vel at han ikke fikk spille slik de ønsker at han skal spille, som spiss.

Helt riktig, talentet hans blir sløst bort i en klubb som spiller han på feil plass og som ødelegger statistikken hans. Sunderland skal vel selge han til sommeren, et par mål på femten kamper øker ikke interessen...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

newsome

Sv: Ny lånespiller: Connor Wickham
« Svar #66 på: Mars 24, 2014, 20:16:53 »
Helt greit at han sendes tilbake!

Har ikke vist hverken talent eller innsats.
Ble hypet voldsomt opp men gjorde ingenting for Leeds.
Mål scoret han ikke og det var vel det vi lånte han for.

Promotion 2010

Sv: Ny lånespiller: Connor Wickham
« Svar #67 på: Mars 24, 2014, 20:18:08 »
Helt greit at han sendes tilbake!

Har ikke vist hverken talent eller innsats.
Ble hypet voldsomt opp men gjorde ingenting for Leeds.
Mål scoret han ikke og det var vel det vi lånte han for.

Jeg har ikke sett en så målbevisst ving siden Gradel! God!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: Ny lånespiller: Connor Wickham
« Svar #68 på: Mars 24, 2014, 20:40:36 »
Helt greit at han sendes tilbake!

Har ikke vist hverken talent eller innsats.
Ble hypet voldsomt opp men gjorde ingenting for Leeds.
Mål scoret han ikke og det var vel det vi lånte han for.

Hvor mange kamper så du han spille? Jeg rakk å se han i tre kamper og kjenner meg ikke igjen i beskrivelsen.

Hadde vi vært et sjanseproduserende lag og han hadde fått lov til å være innenfor 16-meteren, så skal jeg love at han hadde putta masse. Et skikkelig talent i en mannekropp!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hallgeir *

Sv: Ny lånespiller: Connor Wickham
« Svar #69 på: Mars 24, 2014, 20:53:39 »
Helt greit at han sendes tilbake!

Har ikke vist hverken talent eller innsats.
Ble hypet voldsomt opp men gjorde ingenting for Leeds.
Mål scoret han ikke og det var vel det vi lånte han for.

Du har tydeligvis bestemt deg.  ;)

Hva er det du ikke ser som "alle andre" ser? Han scoret ingen mål - det har du rett i, men han viste da vitterlig kvaliteter som vi ikke har overflod av.
Super Leeds since 1968

RoarG

Sv: Ny lånespiller: Connor Wickham
« Svar #70 på: Mars 25, 2014, 09:05:47 »
Er det ikke litt vel tidlig å dømme fyren nord og ned etter bare tre kamper?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Ny lånespiller: Connor Wickham
« Svar #71 på: Mars 25, 2014, 15:52:08 »
Meanwhile, Brian McDermott says his decision to let Connor Wickham return to Sunderland early was due to his desire not to potentially jeopardise future relations with the Wearsiders.

Wickham returned to the Stadium of Light yesterday, with McDermott ceding to Black Cats boss Gus Poyet’s request for the 20-year-old to go back despite not completing 28 days of his loan at United.

Emergency loan rules governing players who sign on 93-day loans like Wickham state that loanees cannot be recalled in the first 28 days by parent club’s.

In Wickham’s case, that technically wasn’t until tomorrow, with the striker joining Leeds on February 26.

But McDermott, contacted on Sunday by Poyet - facing a striking crisis with just one forward available for tomorrow’s Premier League trip to Liverpool - says that letting him leave 24 hours early was the sensible option.

McDermott said: “Gus did right for me by letting me have Connor in the first place.

“If there’s a situation where we can get a player from Sunderland again, I want to make sure I do the right thing as far as we are concerned.”


Fra YEP!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

lowfields

Sv: Ny lånespiller: Connor Wickham
« Svar #72 på: Mars 26, 2014, 20:58:47 »
Wickham rett inn på laget til Sunderland.
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

RoarG

Sv: Ny lånespiller: Connor Wickham
« Svar #73 på: Mars 27, 2014, 12:26:30 »
Spilte i går uten å komme til noen store sjanser. Ble byttet ut i 2. omgang. Nok et lovende talent som aldri får ut potensialet sitt?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

B_Ød

Sv: Ny lånespiller: Connor Wickham
« Svar #74 på: Mars 27, 2014, 13:17:27 »
Spilte i går uten å komme til noen store sjanser. Ble byttet ut i 2. omgang. Nok et lovende talent som aldri får ut potensialet sitt?

litt tidlig å fastslå kanskje??
Ups & Ups!!

lowfields

Sv: Ny lånespiller: Connor Wickham
« Svar #75 på: April 16, 2014, 22:19:10 »
Tydelig det er påske og tid for mirakler; Wickham scorer mot City....
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Bjorn

Sv: Ny lånespiller: Connor Wickham
« Svar #76 på: April 16, 2014, 22:22:09 »
Tydelig det er påske og tid for mirakler; Wickham scorer mot City....

Aaaargh!
Snu dette ned en gang city!!! Pool skal IKKE vinne ligaen!! Wickam who?
Marching On! 4276

lowfields

Sv: Ny lånespiller: Connor Wickham
« Svar #77 på: April 16, 2014, 22:28:08 »
IGJEN!!!!!!
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Cherry

Sv: Ny lånespiller: Connor Wickham
« Svar #78 på: April 16, 2014, 22:55:50 »
Tydelig det er påske og tid for mirakler; Wickham scorer mot City....

Aaaargh!
Snu dette ned en gang city!!! Pool skal IKKE vinne ligaen!! Wickam who?


... Så VI er mer i mot Pool' enn Shitty' er vi....
For meg er d David mot Goliat ( £££) .... Så da er d enkelt å velge  ;)
 

sportcarl1

Sv: Ny lånespiller: Connor Wickham
« Svar #79 på: April 17, 2014, 00:38:30 »
IGJEN!!!!!!
2 mål igen av wickham mot Mc, var det inte newsom som tyckte  han inte dög för leeds? jaja vi har ju  smith och hunt förutom givne mccormack
 

p0ndus

  • Gjest
Sv: Ny lånespiller: Connor Wickham
« Svar #80 på: April 17, 2014, 13:26:00 »
IGJEN!!!!!!
2 mål igen av wickham mot Mc, var det inte newsom som tyckte  han inte dög för leeds? jaja vi har ju  smith och hunt förutom givne mccormack

2 goaaller ok, men det keeperspillet var ikke i nærheten av og være patent. Patent var forøvrig ikke Wickham under ferieoppholdet på ER heller.

Blank_File

Sv:
« Svar #81 på: April 17, 2014, 14:45:22 »
Da må det være lov å spørre om du så han mer enn den ene TV kampen?

sportcarl1

Sv:
« Svar #82 på: April 17, 2014, 16:54:56 »
Da må det være lov å spørre om du så han mer enn den ene TV kampen?
jag har sett han i en tvmatch med Lu då gjorde han inget mål men han visade klass
 

p0ndus

  • Gjest
Sv: Ny lånespiller: Connor Wickham
« Svar #83 på: April 17, 2014, 19:21:57 »
Går an og spørre :-X, men forbeholder meg retten til og ha min egen subjektive mening om dette.
Gutten er jo bare 20 år og sikkert potensiale i han ,men ikke lett og få vist det  slik situasjonen har vært siste kvartale

Blank_File

Sv:
« Svar #84 på: April 17, 2014, 21:41:18 »
Greit nok, men du gav uttrykk for det på en måte slik at det virket som forrakt. Han er nemlig en svært god spiller.

p0ndus

  • Gjest
Sv: Ny lånespiller: Connor Wickham
« Svar #85 på: April 17, 2014, 23:01:56 »
Ok, er ikke typen som forakter , denne unggutten har ikke prestert bra nok etter mitt syn i klubben men skal ikke foraktes eller ses ned på av den grunn. Og ikke ha vært god nok er helt fair det. Han skal dog ha kred for at han sikkert prøvde så godt han kunne hos oss  og ønskes  alt godt videre i karrieren. 

h.b

  • Gjest
Sv: Ny lånespiller: Connor Wickham
« Svar #86 på: April 18, 2014, 10:29:13 »
Ok, er ikke typen som forakter , denne unggutten har ikke prestert bra nok etter mitt syn i klubben men skal ikke foraktes eller ses ned på av den grunn. Og ikke ha vært god nok er helt fair det. Han skal dog ha kred for at han sikkert prøvde så godt han kunne hos oss  og ønskes  alt godt videre i karrieren. 

Kommer jo mye ann på spillestilen det da. Hjelper ikke med Ronaldo på laget på venstre kant når ballen aldri er på venstre kant. Da blir til og med Ronaldo en flopp i Leeds

samadhi

Sv: Ny lånespiller: Connor Wickham
« Svar #87 på: April 18, 2014, 10:50:39 »
Ok, er ikke typen som forakter , denne unggutten har ikke prestert bra nok etter mitt syn i klubben men skal ikke foraktes eller ses ned på av den grunn. Og ikke ha vært god nok er helt fair det. Han skal dog ha kred for at han sikkert prøvde så godt han kunne hos oss  og ønskes  alt godt videre i karrieren. 

Kommer jo mye ann på spillestilen det da. Hjelper ikke med Ronaldo på laget på venstre kant når ballen aldri er på venstre kant. Da blir til og med Ronaldo en flopp i Leeds

Tror faktisk Ronaldo hadde gjort underverker i dagens Leedslag uansett om han spilte keeper eller venstre ving  :)
marching on together,
derudaf forever...

sportcarl1

Sv: EX-Lånespiller: Connor Wickham
« Svar #88 på: April 19, 2014, 18:48:46 »
connor wickham gör mål igen, nu kvittering borta mot Chelsea
 

Leedsfan

Sv: EX-Lånespiller: Connor Wickham
« Svar #89 på: April 19, 2014, 18:53:08 »
For meg er det ingen tvil om at Wickham + Ross på topp hadde betydd mange mange mål hvis de 9 andre hadde vært tilnærmet like gode. I The Championship så er han klasse!

Rett spiller til feil tid!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.