Skrevet av Emne: Cellinos Leeds "United"  (Lest 146945 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Johrnino

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #30 på: April 11, 2014, 17:34:16 »
indykaila News ‏@indykaila  29m
New Leeds United owner Cellino calls in police after secret spy cameras found at Elland road. #LUFC

Dette var litt James Bondish..
Er det GFH som leker spioner?
 

Johrnino

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #31 på: April 11, 2014, 17:41:43 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  27s
CONFIRMED: MD David Haigh announces that he has resigned #lufc

Der var den i boks, og alle hjerter gleder seg?
 :)
 

Annesj

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #32 på: April 11, 2014, 17:47:07 »
Hvorfor alt hatet mot haigh? Jeg bare lurer.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

sportcarl1

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #33 på: April 11, 2014, 17:56:04 »
Hvorfor alt hatet mot haigh? Jeg bare lurer.
jag har aldrig känt något hat mot haigh inte det minsta, han hade ett leedshjärta, tyvärr hade han väl inte de ekonomiska musklerna och kunskapen att  driva en fotbollsklubb, hatar inte GFH heller men deras enda motiv var att tjäna pengar på klubben, hos GFH:s konsortium finns det pengar men inget de ville satsa på klubben och de har bara förstört och skott sig
 

Leedsfan

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #34 på: April 11, 2014, 18:15:24 »
Hvorfor alt hatet mot haigh? Jeg bare lurer.

De har på ett år ødelagt klubben og Haigh er jo den som har frontet GFH.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Andersen

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #36 på: April 11, 2014, 18:30:26 »
Hater ikke Haigh,  men han og GFH har drevet Leeds ut i vanskjøtsel i 1 1/2 år !  >:(  bare naturlig at personer som ikke har peiling på å lede en klubb, får fyken !

Promotion 2010

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #37 på: April 11, 2014, 18:31:21 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/david-haigh-quits-as-managing-director-of-leeds-united-1-6556996



In a statement, Haigh said: “Owing to various statements made by and on behalf of the new majority owners of Leeds United FC, I am left with no alternative than to resign as Managing Director of the club.

“This is a matter of particular regret to me since I was the person who first introduced Eleonora Sport to the club’s owners. I also gave them my full and constant support in the Football League’s lengthy approval process.

“I am not yet, due to confidentiality obligations, in a position fully to respond to various statements which have been made about me over recent months. As soon as I am I will address the various issues – obviously a great deal has happened these past two years.

“As is well known by those in or close to the club, my unstinting support of Leeds United throughout my time at the club has extended to loaning the club money to ensure that tax, players and staff were paid and to underpin its continuing viability - Loans which to this day remain in the club.

“I also searched endlessly for suitable investors, whilst at the same time not taking any payment that was due. In addition to all this I had to deal with and manage what can only be described as the crazy situation of very limited support from those who should have supported the club and the management, whilst at the same time having little or no decision making ability. On occasions this resulted in my paying club running expenses on my personal cards and last minute dashes to wire personal money to the club to pay the HMRC.

“Notwithstanding, I did everything which was in my very limited power to take the club forward, to engage with the fans and the community and to keep the promises which were made to its great fans.

“I very much hope that the new owners will do the same and will deliver on the many promises and contractual commitments they have made to Leeds United, the players, the manager, the staff and fans and will run the club in the manner of the fit and proper owners they have been judged to be.

“I have arranged for Sport Capital to convert some of the loans made to the club into shares and once complete, those shares will be given to the fans, so it truly will be the fans’ club.

“Leeds is a fantastic club in a fantastic city and I wish Elenora Sports, Brian McDermott, The players, staff and fans all the very best for the future.”




Ja, ja, litt sur er han!  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #38 på: April 11, 2014, 18:33:53 »
“I have arranged for Sport Capital to convert some of the loans made to the club into shares and once complete, those shares will be given to the fans, so it truly will be the fans’ club.

“Leeds is a fantastic club in a fantastic city and I wish Elenora Sports, Brian McDermott, The players, staff and fans all the very best for the future.”



Gir han virkelig aksjer for £ 1,5 millioner til fansen?

Det i så fall en fin gest!   ;D

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #39 på: April 11, 2014, 18:49:57 »
“I have arranged for Sport Capital to convert some of the loans made to the club into shares and once complete, those shares will be given to the fans, so it truly will be the fans’ club.

“Leeds is a fantastic club in a fantastic city and I wish Elenora Sports, Brian McDermott, The players, staff and fans all the very best for the future.”



Gir han virkelig aksjer for £ 1,5 millioner til fansen?

Det i så fall en fin gest!   ;D



"be SOLD to the fans"..:)?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sleivind

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #40 på: April 11, 2014, 19:18:34 »
Vi kan ikke halshugge Haigh 100%, bare ca 90%. Han gikk tross alt inn med egne penger og betalte lønn til spillerne. Det er vel ufattelig mye mer enn vi kan si om GFH. Bortsett fra det er det ikke så mye positivt å si om han. En stor løgnhals som kom med mange meldinger om bedre tider. Det kom aldri, og de små tweetene hans fungerte som knivstikk. Når han lovet og ingenting skjedde føltes det ut som om han vridde kniven rundt.

Promotion 2010

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #41 på: April 11, 2014, 19:20:11 »
Sikkert FL som har stjelt godkjenningen de gav ham  ;D


Seiret spycameraes in boardroom and toilets!

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/news/latest-news/top-stories/criminal-investigation-launched-at-leeds-united-after-massimo-cellino-uncovers-secret-spy-cameras-1-6556746

Utrolig!    :o


Adam Pope
#lufc WY Police: "The investigation relates to an allegation of club funds being misappropriated for the purchase of technical equipment.

I understand the nature of the theft allegations made by the club's owners concern unauthorised payments for hidden cameras at #lufc .


 ::)
« Siste redigering: April 11, 2014, 19:22:50 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Annesj

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #42 på: April 11, 2014, 19:37:22 »
På meg virker det som om haigh muligens ble kneblet av sine "partnere" i gfh. Hans lovnader kan ha vært i beste mening. Virker som han har blitt syndebukken for gfhs slue folk. Skal ikke påstå dette. Men kan virke sånn.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Gufrias

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #43 på: April 11, 2014, 19:56:43 »
Hvorfor alt hatet mot haigh? Jeg bare lurer.

De har på ett år ødelagt klubben og Haigh er jo den som har frontet GFH.
Du mener det veldrevne, solide økonomiske vidunderet som Bates etterlot seg?  ;)

Haighs forbrytelse er at han har lovt ting som GFH ikke kunne eller ville holde, blant annet stabilitet, satsing på a-laget, langsiktig eierskap og framgang.

Ja, og så har han framstått som en turncoat, og prøvd å sikre seg posisjoner hos alle som har ligget an til å overta klubben.


Men egentlig tror jeg Haigh hadde et ønske om å redde Leeds fra Bates, og brukte det verktøyet han hadde for hånden - det firmaet han jobbet for. Mulig han fikk sine overordnede i GFH til å tro på raskere og større profitt enn det som var realistisk. Senere har GFH brukt ham til å lete etter kjøpere - først Flowers, så Cellino. Til slutt var det ingen som visste hvilken hest han satt på, og han har mistet tilliten hos alle - GFH inkludert.

Talentløs som leder av en fotballklubb, men god til å selge den. Kjøp aldri en bruktbil av den mannen, den er sannsynligvis både pantsatt og kondemnert under den fine lakken.
Hekta på Leeds siden 1974

Leedsfan

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #44 på: April 11, 2014, 20:01:12 »
Hvorfor alt hatet mot haigh? Jeg bare lurer.

De har på ett år ødelagt klubben og Haigh er jo den som har frontet GFH.
Du mener det veldrevne, solide økonomiske vidunderet som Bates etterlot seg?  ;)

Haighs forbrytelse er at han har lovt ting som GFH ikke kunne eller ville holde, blant annet stabilitet, satsing på a-laget, langsiktig eierskap og framgang.

Ja, og så har han framstått som en turncoat, og prøvd å sikre seg posisjoner hos alle som har ligget an til å overta klubben.


Men egentlig tror jeg Haigh hadde et ønske om å redde Leeds fra Bates, og brukte det verktøyet han hadde for hånden - det firmaet han jobbet for. Mulig han fikk sine overordnede i GFH til å tro på raskere og større profitt enn det som var realistisk. Senere har GFH brukt ham til å lete etter kjøpere - først Flowers, så Cellino. Til slutt var det ingen som visste hvilken hest han satt på, og han har mistet tilliten hos alle - GFH inkludert.

Talentløs som leder av en fotballklubb, men god til å selge den. Kjøp aldri en bruktbil av den mannen, den er sannsynligvis både pantsatt og kondemnert under den fine lakken.

Vi gikk vel i pluss under Bates, til manges fortvilelse.

Du sier at Haigh er et uskyldig offer? Maybe? Et offer uten ryggrad, a devil!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Blank_File

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #45 på: April 11, 2014, 20:46:31 »
Denne spionkamerasaken er jo årets påskekrim! Hva i alle dager??

Hallgeir *

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #46 på: April 11, 2014, 20:56:51 »
Denne spionkamerasaken er jo årets påskekrim! Hva i alle dager??

Her går jeg mot tradisjonen og ønsker meg kun en episode. Det får holde!

Er dette en siste hilsen fra Kenneth?   ;)
Super Leeds since 1968

GeirO

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #47 på: April 11, 2014, 23:18:54 »
Yacht, fit and proper, spionkameraer og tyveri av klubbens penger.
For et år!
Aldri har vi snakket mer om utenomfotballfaglige ting.
Aldri har det vært kjedelig å være Leeds-fan.
Aldri har det vært kjedeligere å være Leeds-fan.
Aldri har det gått dårligere sportslig (kilde: siste ni kamper)
MOT

RoarG

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #48 på: April 12, 2014, 11:10:59 »
Har Leeds tenkt å selge opptakene til BB for å få inn litt cash i en slunken klubbkasse ;)? Hva skulle ellers motivene være?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

lojosang

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #49 på: April 12, 2014, 12:43:55 »
Kan de ha vært der så lenge at det var en Wise-plan for å røyke ut muldvarper?  :D
- Leif Olav

Tom S

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #50 på: April 12, 2014, 13:22:47 »
When he has just bought a Club, he goes to the pub, thats Cellino.
(til tonene fra That's Amore)
:-D
COME ON LEEDS !!

Erik M

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #51 på: April 12, 2014, 13:32:23 »
Hvorfor alt hatet mot haigh? Jeg bare lurer.

De har på ett år ødelagt klubben og Haigh er jo den som har frontet GFH.

Har du glemt at de overtok etter Bates?  De begynte lovende og tok kommunikasjonen med fansen veldig alvorlig.  Nå har det vist seg at en arabisk bank ikke kunne gi den stabiliteten vi hadde håpet og personene involvert har vel ganske enkelt vist at de ikke kan drive fotballklubb.  Haigh har rotet fælt med de ulike konsortiumene og mulig kjøper og har bommet grovt.

Men hate han?  Hvorfor det?
 

lojosang

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #52 på: April 12, 2014, 13:44:40 »
Hvorfor alt hatet mot haigh? Jeg bare lurer.

De har på ett år ødelagt klubben og Haigh er jo den som har frontet GFH.

Har du glemt at de overtok etter Bates?  De begynte lovende og tok kommunikasjonen med fansen veldig alvorlig.  Nå har det vist seg at en arabisk bank ikke kunne gi den stabiliteten vi hadde håpet og personene involvert har vel ganske enkelt vist at de ikke kan drive fotballklubb.  Haigh har rotet fælt med de ulike konsortiumene og mulig kjøper og har bommet grovt.

Men hate han?  Hvorfor det?

Det er visst nok vår plikt å hate alle som har vært i Leeds men ikke er det lenger. Med unntak av spillere som la opp i Leedsdrakten.
- Leif Olav

Leedsfan

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #53 på: April 12, 2014, 13:45:29 »
Hvorfor alt hatet mot haigh? Jeg bare lurer.

De har på ett år ødelagt klubben og Haigh er jo den som har frontet GFH.

Har du glemt at de overtok etter Bates?  De begynte lovende og tok kommunikasjonen med fansen veldig alvorlig.  Nå har det vist seg at en arabisk bank ikke kunne gi den stabiliteten vi hadde håpet og personene involvert har vel ganske enkelt vist at de ikke kan drive fotballklubb.  Haigh har rotet fælt med de ulike konsortiumene og mulig kjøper og har bommet grovt.

Men hate han?  Hvorfor det?

De/han har jo ikke gjort noe annet å lyve!! Kommunikasjon med fans betyr jo ikke en dritt hvis de holder på å kjøre klubben i grøfta samtidig som de smiler, deler store planer og stiller opp sammen med fansen. Det er jo bare en bløff og den er blitt avslørt.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #54 på: April 12, 2014, 13:55:35 »
Hvorfor alt hatet mot haigh? Jeg bare lurer.

De har på ett år ødelagt klubben og Haigh er jo den som har frontet GFH.

Har du glemt at de overtok etter Bates?  De begynte lovende og tok kommunikasjonen med fansen veldig alvorlig.  Nå har det vist seg at en arabisk bank ikke kunne gi den stabiliteten vi hadde håpet og personene involvert har vel ganske enkelt vist at de ikke kan drive fotballklubb.  Haigh har rotet fælt med de ulike konsortiumene og mulig kjøper og har bommet grovt.

Men hate han?  Hvorfor det?

De/han har jo ikke gjort noe annet å lyve!! Kommunikasjon med fans betyr jo ikke en dritt hvis de holder på å kjøre klubben i grøfta samtidig som de smiler, deler store planer og stiller opp sammen med fansen. Det er jo bare en bløff og den er blitt avslørt.
hata fins inte i mitt vokablär, hatar inte ens MU etc, haighs hängs fram för mycket, men är inte hans fel, måhända lovade han för mycket men är säker på att det var hans vision allt han sa iaf i början, sedan att han inte hade närheten av de ekonomiska musklerna som krävs för att driva en klubb som LU är en annan sak, var det inte även den engelska (fancluben som heter hette  LUST som lobbyade för GFH med och allt skulle bli så himla bra  med GFh, de skulle ha pengar till både ditt och datt, mer anledningen att skälla på gfh som har skott sig på klubben och haft ekonomiska möjligheter att kunna göra något bra men kört den i ekonomisk  misäroch bara tittat på ist för att göra något.
« Siste redigering: April 12, 2014, 14:08:10 av sportcarl1 »
 

Annesj

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #55 på: April 12, 2014, 14:07:00 »
Som sagt tidligere sitter jeg med følelsen av at haigh har blitt en fallguy for gfh. Ikke så sikker på haigh har løyet. Gikk han ikke ut av gfhc pga konflikt? Tipper han har hatt goe hensikter men blitt sabla ned og motarbeidet av sine "partnere" vet ikke. Hva vet vi egentlig om hva som har foregått innafor veggene på ER? Veeeldig lite. Syns det er drøyt å æreskjelle ut folk utifra hypotetiske teorier å lesestoff.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Leedsfan

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #56 på: April 12, 2014, 14:09:56 »
Gode hensikter?? Han har sett og vært med på å sette klubben i gjeld på 200-300 millioner i løpet av et år. Omsetninga vår er på 300 millioner. Hvordan er det mulig? Gode hensikter teller ikke for noe hvis man ikke handler o tråd med de!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Annesj

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #57 på: April 12, 2014, 14:15:45 »
Hvordan vet du om han har hatt mulighet til å hindre det? Veit ikke men åpner for begge deler.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Leedsfan

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #58 på: April 12, 2014, 14:39:23 »
Hvordan vet du om han har hatt mulighet til å hindre det? Veit ikke men åpner for begge deler.

Er det ikke han som har inkludert fansen og spredd gode nyheter samtidig som dette har skjedd uten at han som administrerende direktør kunne gjøre noe.

Blir som om jeg hadde vært utro, men skyldt på at jeg ble voldtatt!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Annesj

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #59 på: April 12, 2014, 14:57:28 »
Kommer anpå hvor mye reell makt han har hatt det. Syns det er håpløst å vite noe som helst. Gfh er noen slue folk skjønner jeg så her er alt oppi lufta for min del. Gfh kan ha backstabba han big time også. Når det er sagt så sier jeg ikke at haigh IKKE er en syndebukk. Bare at det er veient å vite boe aom helst med sikkerhet.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds