Skrevet av Emne: Cellinos Leeds "United"  (Lest 146997 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

baste

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #300 på: Juli 12, 2014, 23:04:51 »
Finner ingenting i den artikkelen der som refererer til at Hockaday skal få sparken?

Ordet Coach har to betydninger på engelsk  : trener og buss.                           

Cellino har uttalt at han ønsker en egen LEEDS buss, syns det er flaut å måtte leie. På samme måte som han synes det er flaut å spille kamper på en bane vi ikke eier. LIKER Cellino, kjøp, ikke lei til blodpris

MOT

Promotion 2010

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #301 på: Juli 14, 2014, 16:31:22 »
Ser ut til at begge disse er ute av klubben:

@PhilHayYEP Do you know if Alison Royston (after suspension) and Luke Dowling are still at the club?

Phil Hay
@GeorgePitts_ no, I don't believe they are.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #302 på: Juli 18, 2014, 11:11:25 »
Angående en kar ved navn Umbers som er i bakgrunnen i Leeds for tiden.

Andrew Wood:
@sport_simon yes, from the front. Umbers has been around for Bates, GFH, Cellino and Together Leeds. Something very fishy

Simon Austin:
@andywood_86 have been at Elland Road/ Mishcon offices when meetings have been on. Have never seen that guy though. News to me...

Andrew Wood:
@sport_simon good to hear Simon. A lot of interest in what this guy does from a lot of Leeds fans. Supposedly running the show....

Simon Austin:
@andywood_86 I'll ask him, seriously


 :)


Phil Hay
@LardyWhite didn't see him today though did see the oft mentioned Andrew Umbers, who's overseeing cost cutting as far as I'm aware

Lardywhite:
@sport_simon @tomolane Brokered the Bates - GFH deal, brought MC to the table (via Milan and some fake sheikh's), hopped betwix GFH, TL & MC



Og fra YEP i dag:

He has advisors around him – financier Andrew Umbers and Graham Bean, formerly of the FA but no chief executive or managing director.

Den nye sherrifen!  ;)
« Siste redigering: Juli 18, 2014, 11:15:40 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #303 på: Juli 18, 2014, 19:12:16 »
Tips: Leeds vinner hele dritten og rykker opp til PL denne sesongen.

;)


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

GeirO

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #304 på: Juli 19, 2014, 18:52:46 »
Mens jeg tror vi behøver ett år på å spille inn et nytt lag. 8. Plass.
MOT

sportcarl1

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #305 på: Juli 19, 2014, 19:23:05 »
minst 8:e plats eller play off tycker jag man kan sikta på, sedan är det en annan sak var man landar, oftast  skiljer det inte så mycket mellan en 5:e eller en 15:e plats
 

Promotion 2010

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #306 på: Juli 23, 2014, 09:17:48 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #307 på: Juli 24, 2014, 14:54:00 »
Phil Hay

@jacksblackbook @Mayo_GodHelpUs@ Carbone's got his licences. UEFA Pro in 2012

1:35pm - 24 Jul 14

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #308 på: Juli 25, 2014, 08:08:59 »
Phil Hay
@Craiga88 Carbone is U21s coach but Redfearn is in charge of the academy.


Det sies at Nigel Gibbs foreløpig har en desk-job.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Furu

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #309 på: Juli 25, 2014, 10:23:10 »
En fin gjennomgang som konkluderer med Leeds på 15.plass:

http://www.tv2.no/2014/07/25/sport/championship-tabelltips/5838045

Sydhagen

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #310 på: Juli 25, 2014, 10:31:01 »
En fin gjennomgang som konkluderer med Leeds på 15.plass:

http://www.tv2.no/2014/07/25/sport/championship-tabelltips/5838045

Slik det ser ut nå så er jo ikke dette en dårlig konklusjon, men jeg tror at når Cellino er ferdig med handelen så ser det straks mye bedre ut.

Veldig fyldig og fin oppsummering. Har ikke sett maken til sesongtips info før!  :)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #311 på: August 02, 2014, 15:14:46 »
Simon Austin:
@RealLUFC @LinusMork having spoken to lot of general staff at ER, I'd also agree morale among a lot of them is not good - understandably so

 :'(
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #312 på: August 02, 2014, 18:08:42 »
Simon Austin:
@RealLUFC @LinusMork having spoken to lot of general staff at ER, I'd also agree morale among a lot of them is not good - understandably so

 :'(

Hvorfor skal det være forståelig? Hva skjer?  ???
Jon R.

Leedsfan

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #313 på: August 02, 2014, 21:31:12 »
Simon Austin:
@RealLUFC @LinusMork having spoken to lot of general staff at ER, I'd also agree morale among a lot of them is not good - understandably so

 :'(

Hvorfor skal det være forståelig? Hva skjer?  ???

Mange kolleger har fått sparken sies det. Trist samtidig som man får mer jobb selv, aldri populært!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sleivind

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #314 på: August 03, 2014, 10:27:09 »
Simon Austin:
@RealLUFC @LinusMork having spoken to lot of general staff at ER, I'd also agree morale among a lot of them is not good - understandably so

 :'(

Hvorfor skal det være forståelig? Hva skjer?  ???

Mange kolleger har fått sparken sies det. Trist samtidig som man får mer jobb selv, aldri populært!

Det er vel slik det er i bedrifter med millionunderskudd. Noen må gå.

B_Ød

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #315 på: August 04, 2014, 13:19:00 »
Har Cellinos Leeds "United" noen klar 1ste 11r?
Det er fem dager til kick-off.
Ups & Ups!!

Gufrias

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #316 på: August 04, 2014, 18:28:18 »
Har Cellinos Leeds "United" noen klar 1ste 11r?
Det er fem dager til kick-off.
Noe er jo klart...

Vi kommer ikke til å laine opp noen formasjon med vinger, eller med 3 stoppere. Dermed tipper jeg en 4-4-2 diamant (som fort ble forlatt i fjor).

De to siste treningskampene kan gi hint om førsteelleveren. I så fall er det ganske små forandringer i vente i forhold til fjoråret.
Hekta på Leeds siden 1974

Leedsfan

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #317 på: August 04, 2014, 18:56:07 »
Har Cellinos Leeds "United" noen klar 1ste 11r?
Det er fem dager til kick-off.
Noe er jo klart...

Vi kommer ikke til å laine opp noen formasjon med vinger, eller med 3 stoppere. Dermed tipper jeg en 4-4-2 diamant (som fort ble forlatt i fjor).

De to siste treningskampene kan gi hint om førsteelleveren. I så fall er det ganske små forandringer i vente i forhold til fjoråret.

Begynner jo å få et lag som kan spille 4-2-3-1 også!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #318 på: August 04, 2014, 19:00:15 »
Har Cellinos Leeds "United" noen klar 1ste 11r?
Det er fem dager til kick-off.
Noe er jo klart...

Vi kommer ikke til å laine opp noen formasjon med vinger, eller med 3 stoppere. Dermed tipper jeg en 4-4-2 diamant (som fort ble forlatt i fjor).

De to siste treningskampene kan gi hint om førsteelleveren. I så fall er det ganske små forandringer i vente i forhold til fjoråret.
bara typ halva laget. doukara,bianchi morison och silvestri känns som startspelare efter att ha sett dundee-matchen, tror warnock startar men bernardi och taylor är bättre i mitt tycke, benedicic platsar nog med men han får nog tid på sig, tippar att startlaget  mot dundee är det lag vi får se mot Millwall
« Siste redigering: August 04, 2014, 19:13:27 av sportcarl1 »
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28901
  • Total likes: 2637
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #319 på: August 04, 2014, 19:09:15 »
Har Cellinos Leeds "United" noen klar 1ste 11r?
Det er fem dager til kick-off.
Hvis du så intervjuet med DH etter kampen på lørdag så konkluderte jo nærmest Eddie med at start-elleveren mot Dundee nok var identisk med de som starter i seriepermieren. Hockaday protesterte ikke men sa at i fotballen er en uke svært lenge...

Jeg tror ikke at noen av de som kommer inn i løpet av denne uka går rett inn i start-elleveren.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

sportcarl1

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #320 på: August 04, 2014, 19:15:34 »
Har Cellinos Leeds "United" noen klar 1ste 11r?
Det er fem dager til kick-off.
Noe er jo klart...

Vi kommer ikke til å laine opp noen formasjon med vinger, eller med 3 stoppere. Dermed tipper jeg en 4-4-2 diamant (som fort ble forlatt i fjor).

De to siste treningskampene kan gi hint om førsteelleveren. I så fall er det ganske små forandringer i vente i forhold til fjoråret.

Begynner jo å få et lag som kan spille 4-2-3-1 også!
ointressant vad system vi kör med  om det är 4-4-2, 4-3-3, 3-5-2 eller 4-2-3-1, intressanta är ju att vi spelar bollen längs marken, borde tilltala publiken
« Siste redigering: August 04, 2014, 19:20:35 av sportcarl1 »
 

auren

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #321 på: August 04, 2014, 19:24:06 »
Samme hvilket system vi spiller så lenge vi rykker opp  ;)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #322 på: August 04, 2014, 19:30:21 »
Har Cellinos Leeds "United" noen klar 1ste 11r?
Det er fem dager til kick-off.
Noe er jo klart...

Vi kommer ikke til å laine opp noen formasjon med vinger, eller med 3 stoppere. Dermed tipper jeg en 4-4-2 diamant (som fort ble forlatt i fjor).

De to siste treningskampene kan gi hint om førsteelleveren. I så fall er det ganske små forandringer i vente i forhold til fjoråret.

Begynner jo å få et lag som kan spille 4-2-3-1 også!
ointressant vad system vi kör med  om det är 4-4-2, 4-3-3, 3-5-2 eller 4-2-3-1, intressanta är ju att vi spelar bollen längs marken, borde tilltala publiken

Noen systemer funker bedre enn andre, men så lenge vi vinner så gir jeg også blaffen!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #323 på: August 04, 2014, 19:31:24 »
större chans att vi går upp än åker ur, får vi in en riktig bra back så är det inte fel att sikta på play off(obs inte kräva det), får hockaday ut allt ur spelarna skall det gå, men man är lite bränd efter de sista åren då jag tycker spelarna underpresterat men kan ha mycket  runt om klubben och all turbulens att göra
 

Promotion 2010

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #324 på: August 04, 2014, 19:45:36 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kontakinte

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #325 på: August 04, 2014, 19:46:28 »
Har Cellinos Leeds "United" noen klar 1ste 11r?
Det er fem dager til kick-off.
Hvis du så intervjuet med DH etter kampen på lørdag så konkluderte jo nærmest Eddie med at start-elleveren mot Dundee nok var identisk med de som starter i seriepermieren. Hockaday protesterte ikke men sa at i fotballen er en uke svært lenge...

Jeg tror ikke at noen av de som kommer inn i løpet av denne uka går rett inn i start-elleveren.
Jo! hvis det kommer inn en stopper :)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28901
  • Total likes: 2637
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #326 på: August 04, 2014, 19:48:56 »
Jo! hvis det kommer inn en stopper :)
Selv om Sørensen kommer tror jeg de heller starter med de om tross alt holdt nullen mot Dundee.
Kjekt å vite navnene til medspillerne, vettu :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kontakinte

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #327 på: August 04, 2014, 19:58:54 »
Jo! hvis det kommer inn en stopper :)
Selv om Sørensen kommer tror jeg de heller starter med de om tross alt holdt nullen mot Dundee.
Kjekt å vite navnene til medspillerne, vettu :)
I såfall er dette wottons eneste mulighet, lite fotballsmart så blir mann avslørt på farta!!

B_Ød

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #328 på: August 05, 2014, 09:58:07 »
Har Cellinos Leeds "United" noen klar 1ste 11r?
Det er fem dager til kick-off.

så...det blir et nei på dette da...knall :-)
Ups & Ups!!

Promotion 2010

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #329 på: August 05, 2014, 16:43:31 »
Peterboroughs styreformann om Leeds-forhandlerne:

For Leeds fans asking; The people at top of Leeds we dealt with were great to do business with. Smooth, efficient & quick once fee agreed!

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973