Skrevet av Emne: Cellinos Leeds "United"  (Lest 147031 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Trulsaren

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #360 på: August 22, 2014, 08:14:37 »
Bates ser vel sitt snitt til å tjene noen kroner her... Forøvrig virker jo Cellino som en smart fyr som har peiling med hva han holder på med. Tror mange eiere hadde krummet nakken og heller tenkt at "han skal vi knuse i retten".

Håper Bates og Cellino kan komme til en enighet uten at det koster klubben tre ganger mer på advokatutgifter.
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Torpe-do

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #361 på: August 22, 2014, 10:10:55 »
Nå er ikke jeg noen jussekspert, og i alle fall ikke på engelsk lovverk, men for meg høres jo dette ut som en sak mellom GFH og Bates? Bates var ute av bildet da Cellino kom inn, så selv om det er klubben Leeds United Bates saksøker, så er det vel GFH som burde stått avnsvarlig for handlingene som ble begått på den tid?

Nei, håper ikke dette blir verken dyrt eller tidkrevende. Som Cellino sier, slike saker har Leeds brukt for mye ressurser på de siste årene. På tide å bytte fokus til det sportslige nå.

Jon R

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #362 på: August 22, 2014, 12:18:45 »
Bates ser vel sitt snitt til å tjene noen kroner her... Forøvrig virker jo Cellino som en smart fyr som har peiling med hva han holder på med. Tror mange eiere hadde krummet nakken og heller tenkt at "han skal vi knuse i retten".

Håper Bates og Cellino kan komme til en enighet uten at det koster klubben tre ganger mer på advokatutgifter.

Her tror jeg Bates har møtt sin overmann!
Jon R.

sportcarl1

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #363 på: August 22, 2014, 16:00:46 »
Bates ser vel sitt snitt til å tjene noen kroner her... Forøvrig virker jo Cellino som en smart fyr som har peiling med hva han holder på med. Tror mange eiere hadde krummet nakken og heller tenkt at "han skal vi knuse i retten".

Håper Bates og Cellino kan komme til en enighet uten at det koster klubben tre ganger mer på advokatutgifter.

Her tror jeg Bates har møtt sin overmann!
hoppas jag verkligen, känns som gfh ochBates i detta läget inte har något positivt att komma med utan bara förstör för klubben och indirekt cellino som ägare
 

GeirO

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #364 på: August 22, 2014, 19:18:05 »
Nå er ikke jeg noen jussekspert, og i alle fall ikke på engelsk lovverk, men for meg høres jo dette ut som en sak mellom GFH og Bates? Bates var ute av bildet da Cellino kom inn, så selv om det er klubben Leeds United Bates saksøker, så er det vel GFH som burde stått avnsvarlig for handlingene som ble begått på den tid?

Nei, håper ikke dette blir verken dyrt eller tidkrevende. Som Cellino sier, slike saker har Leeds brukt for mye ressurser på de siste årene. På tide å bytte fokus til det sportslige nå.

GHF representerte Leeds da (som eiere) så det var vel Leeds som sparket Bates. Og Leeds er nå Cellino.
MOT

pedro

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #365 på: August 22, 2014, 20:01:05 »
I motsetning til siste 10 år gjøres det nå grep for å få orden på laget. Cellino henter kvalitetsspillere og selv om vi nok vil måtte oppleve en del bad results vil dette laget sette seg utover høsten og trøkke til vinter og vår. Dette blir en svært spennende sesong, jeg er optimist for første gang på leeeenge :)
Leedsomaniac

Trulsaren

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #366 på: August 23, 2014, 00:44:49 »
I motsetning til siste 10 år gjøres det nå grep for å få orden på laget. Cellino henter kvalitetsspillere og selv om vi nok vil måtte oppleve en del bad results vil dette laget sette seg utover høsten og trøkke til vinter og vår. Dette blir en svært spennende sesong, jeg er optimist for første gang på leeeenge :)
Det er vel derfor Bates saksøker oss. Det ser rett og slett for lovende ut  ::)
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

lojosang

Sv:
« Svar #367 på: August 23, 2014, 03:33:12 »
Møtt sin overmann? Hvem av de to er dum nok til å bli dømt to ganger for økonomisk kriminalitet?
- Leif Olav

Gufrias

Sv:
« Svar #368 på: August 23, 2014, 06:58:55 »
Møtt sin overmann? Hvem av de to er dum nok til å bli dømt to ganger for økonomisk kriminalitet?
Onkel Ken har nå tapt sin dose med rettssaker han også, da. Hvis det er noen trøst.
Hekta på Leeds siden 1974

auren

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #369 på: August 23, 2014, 10:17:39 »
I motsetning til siste 10 år gjøres det nå grep for å få orden på laget. Cellino henter kvalitetsspillere og selv om vi nok vil måtte oppleve en del bad results vil dette laget sette seg utover høsten og trøkke til vinter og vår. Dette blir en svært spennende sesong, jeg er optimist for første gang på leeeenge :)

Føler det har vært slik hver høst jeg - at vi trenger tid på å sette laget og at vi skal komme skikkelig på vårparten. Men det motsatte skjer jo hver gang; vi kommer overraskende bra i gang, men når laget skal sette seg, så faller vi sammen som et korthus. Vi får håpe vi kommer sterkere etterhvert, for starten har vel aldri vært så gale som denne sesongen…?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DenHviteYeboah

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #370 på: August 23, 2014, 18:53:13 »
Innlegg YEP:
Cellino's transfer policy is not going to work. Foreign players on cheap wages with no experience in English football. Not the smartest idea.

Cellino running everything himself, picking transfers, and having a cheap yes man also isnt the brightest of ideas. We are not in Italy and we have a different footballing culture here.

Everything I worried about when Cellino first came in is happening.

Budda

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #371 på: August 23, 2014, 18:55:32 »
Innlegg YEP:
Cellino's transfer policy is not going to work. Foreign players on cheap wages with no experience in English football. Not the smartest idea.

Cellino running everything himself, picking transfers, and having a cheap yes man also isnt the brightest of ideas. We are not in Italy and we have a different footballing culture here.

Everything I worried about when Cellino first came in is happening.


Er veldig enig
Endre

Promotion 2010

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #372 på: August 23, 2014, 18:55:59 »
Innlegg YEP:
Cellino's transfer policy is not going to work. Foreign players on cheap wages with no experience in English football. Not the smartest idea.

Cellino running everything himself, picking transfers, and having a cheap yes man also isnt the brightest of ideas. We are not in Italy and we have a different footballing culture here.

Everything I worried about when Cellino first came in is happening.


Men 55 minutter var veldig bra. Vi var 20 cm unna ledelse med god possession. Men bekymringen er ikke Cellino, det er The Hock!  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

raggen

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #373 på: August 23, 2014, 19:01:26 »
er bekymret men dette har jeg belaget meg på at det blir en mellomsesong allerede... en hel haug ny spillere som det vil ta tid og få inn i kultur og laget, ny trener som er dømt nord og ned fra første sekund.
Men er redd hockaday ikke får så mange sjanser før øksa blir hogget,og hva som kommer inn er ikke sikkert det blir bedre med cellino sin rolle i klubben... er evig takknemlig med at cellino kommer inn som ett friskt pust i klubben og investerer og vil noe med klubben,men det er vel lederstilen som det settes store spørsmålstegn med.
Så tiden vil vise hva som skjer men årets sesong tror jeg blir en ny midt på treet sesong så kommer vi som ei kule neste sesong ;D
Forever Leeds United!!!!!!!!

Kato

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #374 på: August 23, 2014, 19:16:59 »
Innlegg YEP:
Cellino's transfer policy is not going to work. Foreign players on cheap wages with no experience in English football. Not the smartest idea.

Cellino running everything himself, picking transfers, and having a cheap yes man also isnt the brightest of ideas. We are not in Italy and we have a different footballing culture here.

Everything I worried about when Cellino first came in is happening.


Men 55 minutter var veldig bra. Vi var 20 cm unna ledelse med god possession. Men bekymringen er ikke Cellino, det er The Hock!  ::)

Går ut fra at du har sett samme statistikk som meg: Avslutninger 23-4. Da kan du ha possession herfra og ut av ligasystemet.
 

Tom S

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #375 på: August 23, 2014, 19:25:43 »
Vi må vere tolmodige. Snakke om at vi rykker ned allerede no vert litt søkt.
Men, det er viktig at spillere og ledelse i klubben tek innover seg at vi ikkje er vaksinert mot nedrykk og at vi faktisk må vinne fotballkamper.
Litt skremmande å høyre Hocken seie at han får meir ut av spelargruppa enn nokon andre hadde klart... Då har han ikkje høge tankar om spelarane sine...
COME ON LEEDS !!

sportcarl1

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #376 på: August 23, 2014, 19:26:45 »
Innlegg YEP:
Cellino's transfer policy is not going to work. Foreign players on cheap wages with no experience in English football. Not the smartest idea.

Cellino running everything himself, picking transfers, and having a cheap yes man also isnt the brightest of ideas. We are not in Italy and we have a different footballing culture here.

Everything I worried about when Cellino first came in is happening.

[/quote är inte största problemet spelare som sviker klubben genom att dra på sig utvisningar?

Men 55 minutter var veldig bra. Vi var 20 cm unna ledelse med god possession. Men bekymringen er ikke Cellino, det er The Hock!  ::)
 

Promotion 2010

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #377 på: August 23, 2014, 19:49:20 »
Innlegg YEP:
Cellino's transfer policy is not going to work. Foreign players on cheap wages with no experience in English football. Not the smartest idea.

Cellino running everything himself, picking transfers, and having a cheap yes man also isnt the brightest of ideas. We are not in Italy and we have a different footballing culture here.

Everything I worried about when Cellino first came in is happening.


Men 55 minutter var veldig bra. Vi var 20 cm unna ledelse med god possession. Men bekymringen er ikke Cellino, det er The Hock!  ::)

Går ut fra at du har sett samme statistikk som meg: Avslutninger 23-4. Da kan du ha possession herfra og ut av ligasystemet.

Takk for den..... ENIG!



Jeg er redd vi får et forum uten diskusjon hvis dette fortsetter!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Budda

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #378 på: August 23, 2014, 20:59:15 »
@AndrewHaigh: Find it odd that people still back Cellino but slag off Hockaday. Everyone knew Hockaday wasn't good enough yet Cellino still appointed him.
Endre

Andersen

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #379 på: August 23, 2014, 21:01:27 »
For å spare penger !?

Eriksen55

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #380 på: August 23, 2014, 21:45:22 »
Jeg tror MC er en klok mann på mange områder og er en bra mann for Leeds. Og på de områdene han kanskje ikke er helt oppdatert  så håper jeg noen kan fortelle og veilede han( yeah right)

Det rådet bør være å  gjeninnsette en manager, ikke forandre for mye i starten. Nå er det en ledig som jeg er helt sikker på at Leeds får hvis dem vil. Tony Pulis.  Han klarer å få mye ut av de lagene han har, flink til å legge opp spillestil etter materiale han har å velge i.. Stor forskjell på Stoke og Palace i måten dem spilte på. Begge lag slapp inn lite mål, og ihvertfall med Palace var det mye bra offensive takter. Stoke scoret også ok med mål, men underholdningen var vel ikke enestående..men så lenge lagene vinner gir vel majoriteten av fansen blanke :)

Han er en joggebukse manager slik MC vil ha det. Visstnok dyktig på feltet. Har integritet i massevis. Stiller også krav til sine omgivelser, les oppsigelsen i Palace.

Når det gjelder DH så tror jeg det blir tøft fremover, unner han all suksess og håpet veldig at det skulle bli hos oss. Men tror den trenden vi er inne i blir hans bane. At vi taper flere enn vi vinner i starten er greit, men måten det skjer på er bekymringsfull. Skap fryktelig lite fremover,  så godt som ingenting. Og innsatsen, som skulle være Leeds sin store styrke ser jeg heller ikke mye til. Hadde vi bare glimtvis fått  sett potensialet offensivt hadde ting kanskje sett annerledes ut..  Så min konklusjon blir vel at det er like greit å si takk og hadet bra nå med engang, for det er bare et tidsspørsmål før han ryker uansett.. Eneste som taler i mot for å sparke han for min del er hvem som evt kommer inn... Der tror jeg det er mange som er spente på. Bytte en unproven med en annen blir for meg meningsløst. Og det tror jeg spillergruppen også kan reagere på etterhvert.

Nøkkelordet for MC bør være etter at han har hentet de siste spillerne, og kvittet seg med de han ikke vil ha er STABILITET... Men om det ordet finnes i den italiensk/engelske ordboken hans er jeg mer usikker på...

DenHviteYeboah

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #381 på: August 23, 2014, 22:02:40 »
Vi må vere tolmodige. Snakke om at vi rykker ned allerede no vert litt søkt.
Men, det er viktig at spillere og ledelse i klubben tek innover seg at vi ikkje er vaksinert mot nedrykk og at vi faktisk må vinne fotballkamper.
Litt skremmande å høyre Hocken seie at han får meir ut av spelargruppa enn nokon andre hadde klart... Då har han ikkje høge tankar om spelarane sine...
Vitner om ekstrem selvtillit ;) Og hva er dette basert på? Hans dager i Forest Green...?

Gufrias

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #382 på: August 23, 2014, 23:49:56 »
Vi må vere tolmodige. Snakke om at vi rykker ned allerede no vert litt søkt.
Men, det er viktig at spillere og ledelse i klubben tek innover seg at vi ikkje er vaksinert mot nedrykk og at vi faktisk må vinne fotballkamper.
Litt skremmande å høyre Hocken seie at han får meir ut av spelargruppa enn nokon andre hadde klart... Då har han ikkje høge tankar om spelarane sine...
Vitner om ekstrem selvtillit ;) Og hva er dette basert på? Hans dager i Forest Green...?
Blir litt sånn komiske Ali over vår Dave.  :-[
Hekta på Leeds siden 1974

Promotion 2010

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #383 på: August 24, 2014, 12:47:37 »
Phil Hay

@PhilHayYEP: They say Cellino's only worry is leaving the club in the lurch. Redfearn could caretaker manage but Leeds are short of people to help him.

@PhilHayYEP: Naylor has gone, Gibbs resigned last month and Carbone is no longer on the scene. Safe pairs of hands in short supply.


Da er nok Hock snart historie.  :)

Kanskje vi får se Redfearn og Blunt (U-18)?  Håper ikke Redfearn blir permanent. Han må bygge akademiet videre.
« Siste redigering: August 24, 2014, 12:49:56 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #384 på: August 24, 2014, 12:52:20 »
Første rykte:

Gazetta Dello Sport

Rolando Maran


Wikipedia:

Coach
Serie B
Maran has been the head coach of Cittadella, Brescia, Bari, Triestina, Vicenza and Varese in Serie B.

Serie A
Since 11 June 2012 he is the new head coach of Catania in Serie A. Since taking over he led Catania to a record-breaking season where they accrued 56 points from 38 Serie A matches. The season also saw Catania take a record amount of home wins in one season, its record number of victories overall in a single top flight campaign, as well as its record points total in Serie A for the fifth consecutive season.

After being confirmed as head coach, Maran however failed to repeat his impressive results in the new season, and was ultimately dismissed on 20 October 2013 after a 1–2 loss to Cagliari Calcio that left Catania into the relegation zone.[2]
« Siste redigering: August 24, 2014, 12:55:19 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #386 på: August 24, 2014, 16:38:49 »
Kameraer på Elland Road i dag som avventer tommel opp eller tommel ned for The Hocks regime:




 ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Gufrias

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #387 på: August 24, 2014, 17:01:36 »
Phil Hay

@PhilHayYEP: They say Cellino's only worry is leaving the club in the lurch. Redfearn could caretaker manage but Leeds are short of people to help him.

@PhilHayYEP: Naylor has gone, Gibbs resigned last month and Carbone is no longer on the scene. Safe pairs of hands in short supply.


Da er nok Hock snart historie.  :)

Kanskje vi får se Redfearn og Blunt (U-18)?  Håper ikke Redfearn blir permanent. Han må bygge akademiet videre.
Ulempen med ikke å behandle folk som folk...
Hekta på Leeds siden 1974

Promotion 2010

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #388 på: August 24, 2014, 18:01:01 »
Kameraer på Elland Road i dag som avventer tommel opp eller tommel ned for The Hocks regime:




 ::)


Twitter

@he11o_people @WACCOE @PhilHayYEP @APOPEY the cameras are sky ones. been interviewing Leeds fans outside the ground about the hoc! #LUFC

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Cellinos Leeds "United"
« Svar #389 på: August 24, 2014, 19:38:39 »
Twitter

Reports in the Italian press suggest that if DH is dismissed #LUFC will turn to Rolando Maran; spoughts.co.uk/2014/08/24/lee…?

http://spoughts.co.uk/2014/08/24/leeds-to-turn-to-record-breaking-italian-manager-reports/

 ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973