Skrevet av Emne: Ny Leeds logo ?  (Lest 59553 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Blank_File

Sv: Ny Leeds logo ?
« Svar #60 på: Januar 24, 2018, 14:25:33 »
Syns den var kul. Ble bedre med litt forklaring på tankene rundt!

Veldig forståelig og godt begrunnet. Men kan skjønne skepsisen til å gjøre en Leeds salute til en Leeds salute. Blir litt merkelig. Spent på om klagene bærer frukter og hva de koker i hop i neste omgang.

auren
Hva mener du? Ã… lage logo på Saluten?

Man salutterer til logoen/hjertet og nå er logoen blitt en "salutt". Leste bare på Waccoe at noen fant dette underlig, at klubben hadde misforstått.

Godt over 4000 har nå signert. Jeg tror nok de snur når 10-15000 signerer.

auren
Ja, det er forsåvidt sant. Jeg ble også sittende og tenke litt på om hilsenen er utbredt nok til at selv egne Leedsfans vil forstå den.

auren

Sv: Ny Leeds logo ?
« Svar #61 på: Januar 24, 2018, 14:26:04 »
Nærmer seg 10 000 signerte petitions nå. 8450 pt. Og det på kun 1 time!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny Leeds logo ?
« Svar #62 på: Januar 24, 2018, 14:26:43 »
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Annesj

Sv: Ny Leeds logo ?
« Svar #63 på: Januar 24, 2018, 14:27:32 »
Syns den var kul. Ble bedre med litt forklaring på tankene rundt!

Veldig forståelig og godt begrunnet. Men kan skjønne skepsisen til å gjøre en Leeds salute til en Leeds salute. Blir litt merkelig. Spent på om klagene bærer frukter og hva de koker i hop i neste omgang.

auren
Hva mener du? Ã… lage logo på Saluten?

Man salutterer til logoen/hjertet og nå er logoen blitt en "salutt". Leste bare på Waccoe at noen fant dette underlig, at klubben hadde misforstått.

Godt over 4000 har nå signert. Jeg tror nok de snur når 10-15000 signerer.

auren
Ja, det er forsåvidt sant. Jeg ble også sittende og tenke litt på om hilsenen er utbredt nok til at selv egne Leedsfans vil forstå den.

Om ikke så blir den det nå. Genialt spørru meg. Se for deg fuill stadion med 30 tusen leedssuportere alle med leeds salutes. For ikke snakke om globalt.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Joe Jordan

Sv: Ny Leeds logo ?
« Svar #64 på: Januar 24, 2018, 14:33:38 »
Har ikke reagert stort på logo endringer gjennom de snart 40 årene jeg har fulgt klubben. Men denne var fæl.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

auren

Sv: Ny Leeds logo ?
« Svar #65 på: Januar 24, 2018, 14:34:29 »
https://www.change.org/p/andrea-radrizzani-stop-lufc-from-implementing-the-leeds-salute-crest

Da er 10 000 signaturer underskrevet på litt over en time. Hvor mange må til før klubben snur?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

eggus

Sv: Ny Leeds logo ?
« Svar #66 på: Januar 24, 2018, 14:36:46 »
Jeg skjønner hvor klubben vil med å bytte logo, og å få inn Leeds United i stedet for LUFC er en god ide. Så tenker jeg ikke umiddelbart "WOHOO" når jeg ser denne logoen, men gir det litt tid for å modnes.
 

Annesj

Sv: Ny Leeds logo ?
« Svar #67 på: Januar 24, 2018, 14:37:04 »
https://www.change.org/p/andrea-radrizzani-stop-lufc-from-implementing-the-leeds-salute-crest

Da er 10 000 signaturer underskrevet på litt over en time. Hvor mange må til før klubben snur?

auren

Håper ikke de snur. Litt trist at det ikke finnes noenting som kan forene klubben vår egentlig. En leedssalute burde gjort det. Ere ikke det ene så ere det andre.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Kickthemdown

Sv: Ny Leeds logo ?
« Svar #68 på: Januar 24, 2018, 14:48:51 »
Denne logoen eksisterer ikke i morgen. Grusom. At enkelte her inne på forumet liker den sier bare alt hvor mye man er i utakt med fansen i England  ::)

Johnnyj

Sv: Ny Leeds logo ?
« Svar #69 på: Januar 24, 2018, 14:52:01 »
https://www.change.org/p/andrea-radrizzani-stop-lufc-from-implementing-the-leeds-salute-crest

Da er 10 000 signaturer underskrevet på litt over en time. Hvor mange må til før klubben snur?

auren

Håper ikke de snur. Litt trist at det ikke finnes noenting som kan forene klubben vår egentlig. En leedssalute burde gjort det. Ere ikke det ene så ere det andre.
Sier du som HAR den vakre logoen vår som profilbilde? Betyr den ingenting for deg da?

Jeg begynte å holde med Leeds helt på starten av 2000-tallet, så jeg har alltid hatt en tilknytning til den gule badgen.
Den har jeg tenkt til å tattovere på overarmen, så jeg håper vi ALDRI kommer til å bytte den. Men skulle vi først ha noe annet så måtte det ha blitt Yorkshire-rosen igjen.


Den som har blitt sluppet der er helt grusom. Greit at man ønsker å markedsføre The Leeds Salute, men å inkludere i logoen er i bestefall et dårlig PR-stunt  :-[


Håper flere hundretusener skriver under på den kampanjen og at Radden ombestemmer seg.
IK Start byttet nettopp logo til en merkelig løve. Men på grunn av massive protester fra fansen, så gjorde de om til en langt finere logo. Nå krysser jeg bare fingrene for at de går tilbake til den vi hadde.

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny Leeds logo ?
« Svar #70 på: Januar 24, 2018, 14:52:52 »
« Siste redigering: Januar 24, 2018, 14:54:26 av JacobScreek »
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Annesj

Sv: Ny Leeds logo ?
« Svar #71 på: Januar 24, 2018, 14:56:07 »
https://www.change.org/p/andrea-radrizzani-stop-lufc-from-implementing-the-leeds-salute-crest

Da er 10 000 signaturer underskrevet på litt over en time. Hvor mange må til før klubben snur?

auren

Håper ikke de snur. Litt trist at det ikke finnes noenting som kan forene klubben vår egentlig. En leedssalute burde gjort det. Ere ikke det ene så ere det andre.
Sier du som HAR den vakre logoen vår som profilbilde? Betyr den ingenting for deg da?

Jeg begynte å holde med Leeds helt på starten av 2000-tallet, så jeg har alltid hatt en tilknytning til den gule badgen.
Den har jeg tenkt til å tattovere på overarmen, så jeg håper vi ALDRI kommer til å bytte den. Men skulle vi først ha noe annet så måtte det ha blitt Yorkshire-rosen igjen.


Den som har blitt sluppet der er helt grusom. Greit at man ønsker å markedsføre The Leeds Salute, men å inkludere i logoen er i bestefall et dårlig PR-stunt  :-[


Håper flere hundretusener skriver under på den kampanjen og at Radden ombestemmer seg.
IK Start byttet nettopp logo til en merkelig løve. Men på grunn av massive protester fra fansen, så gjorde de om til en langt finere logo. Nå krysser jeg bare fingrene for at de går tilbake til den vi hadde.

ALLE Leedslogoer betyr noe for meg. Inkludert denne evt. Skal bytte profilbilde bare på trass  :P ;) For meg var det roseemblemet som var det første da jeg beg i 89 å følge leeds.
« Siste redigering: Januar 24, 2018, 14:59:05 av Annesj »
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

FredRaw

Sv: Ny Leeds logo ?
« Svar #72 på: Januar 24, 2018, 15:04:00 »
Skuffet!!


Signert! Nærmer seg 15000..
Voluptas nobilissima gaudium intellegendi est.

- Leonardo Da Vinci -

Johnnyj

Sv: Ny Leeds logo ?
« Svar #73 på: Januar 24, 2018, 15:05:12 »
https://www.leedsunited.com/news/club-news/22925/a-new-era-for-leeds-united-introducing-our-new-crest-from-2018-19


Tanken er god...utførelsen er heilt heilt HEILT ufattelig dårlig...  :'(

Etter å ha lest uttalelsen fra klubben blir jeg bare mer og mer skuffet.

Greit at de har rådført seg med supportere om at vi ønsker change i klubben, og hvis styret da har bestemt seg allerede for å skifte logo så har vi vel ikke noe valg.

Det å skifte logo i seg selv er helt forferdelig. Men når man først skal gjøre det så må man gjøre det riktig. 6 måneder med reasearch?? BULLSHIT.

Selv har jeg gått grafisk design og media & kommunikasjon. På to timer kunne jeg laget en langt bedre logo enn det der. Den kamelen der greier jeg faktisk ikke å svelge.
Jeg hadde tenkt til å dra på jobb nå. Men ble faktisk så dårlig av denne nyheten at jeg måtte ringe og ta en sykedag   :(
« Siste redigering: Januar 24, 2018, 15:10:46 av Johnnyj »

Blank_File

Sv: Ny Leeds logo ?
« Svar #74 på: Januar 24, 2018, 15:06:47 »
Denne logoen eksisterer ikke i morgen. Grusom. At enkelte her inne på forumet liker den sier bare alt hvor mye man er i utakt med fansen i England  ::)
Jeg er stort sett i utakt med folk flest på de fleste områder. At vi er 3-4 stk her som har uttalt at vi syns den er kul, grei, "håper den vokser på meg" etc, tror jeg er i relativt samme takt som supporterne i England.

roaldv

Sv: Ny Leeds logo ?
« Svar #75 på: Januar 24, 2018, 15:10:52 »
Helt forferdelig logo. Hvis man tar bort teksten så ser det ut for alle andre enn Leedssupportere som en "Hvit arisk motstand" plakat. De vet jo ikke at dette er The Leeds salute... Fysj! Og hodet er kappet av? nei og nei....
Nei, Yorkshire`s hvite rose skulle det vært, i kombinasjon med noe annet.

Helt enig! Leeds United og Yorkshire rose. Denne var hårreisende amatørmessig! Og de har ikke spurt 10000 supportere om logoen, men hva de forbinder med å være Leeds-supporter.

Annesj

Sv: Ny Leeds logo ?
« Svar #76 på: Januar 24, 2018, 15:12:12 »
Denne logoen eksisterer ikke i morgen. Grusom. At enkelte her inne på forumet liker den sier bare alt hvor mye man er i utakt med fansen i England  ::)

At enkelte liker den betyr vel bare at vi har forskjellig smak og har ingenting med takt å gjøre. Men om andres takt er føringa så skjønner jeg jo frustrasjonen din...
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

h.b

  • Gjest
Sv: Ny Leeds logo ?
« Svar #77 på: Januar 24, 2018, 15:14:08 »
Petition signa. Denne må vekk

roaldv

Sv: Ny Leeds logo ?
« Svar #78 på: Januar 24, 2018, 15:17:02 »
Petition signert sammen med 17.000(!!) andre nå

B_Ød

Sv: Ny Leeds logo ?
« Svar #79 på: Januar 24, 2018, 15:19:09 »
indifferent
Ups & Ups!!

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny Leeds logo ?
« Svar #80 på: Januar 24, 2018, 15:22:26 »
Godtar den HVIS knyttneven kommer ørlite ned...og Smiley-logoen kommer med over den igjen!!! MOT
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

roaldv

Sv: Ny Leeds logo ?
« Svar #81 på: Januar 24, 2018, 15:28:26 »
Petition signert sammen med 17.000(!!) andre nå
10 minutter senere er det over 19.000. Tror supporterne blir hørt på denne!

Promotion 2010

Sv: Ny Leeds logo ?
« Svar #82 på: Januar 24, 2018, 15:29:17 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Johnnyj

Sv: Ny Leeds logo ?
« Svar #83 på: Januar 24, 2018, 15:30:09 »
Petition signert sammen med 17.000(!!) andre nå
10 minutter senere er det over 19.000. Tror supporterne blir hørt på denne!

Tørr vi håpe på 100 000 underskrifter i løpet av dagen?

Del lenken til alle deres venner og bekjente på facebook og sosiale medier!

Blank_File

Sv: Ny Leeds logo ?
« Svar #84 på: Januar 24, 2018, 15:30:43 »
https://www.leedsunited.com/news/club-news/22925/a-new-era-for-leeds-united-introducing-our-new-crest-from-2018-19


Tanken er god...utførelsen er heilt heilt HEILT ufattelig dårlig...  :'(

Etter å ha lest uttalelsen fra klubben blir jeg bare mer og mer skuffet.

Greit at de har rådført seg med supportere om at vi ønsker change i klubben, og hvis styret da har bestemt seg allerede for å skifte logo så har vi vel ikke noe valg.

Det å skifte logo i seg selv er helt forferdelig. Men når man først skal gjøre det så må man gjøre det riktig. 6 måneder med reasearch?? BULLSHIT.

Selv har jeg gått grafisk design og media & kommunikasjon. På to timer kunne jeg laget en langt bedre logo enn det der. Den kamelen der greier jeg faktisk ikke å svelge.
Jeg lurer på hva opphavet til denne hilsenen er? Kan noen si noe om det? For min del høres det lurt ut og se etter noe som vi har felles og bruke i en logo. Men kan ikke tenke meg at det er en sjel utenom våre egne som i det hele tatt vil forstå.

Annesj

Sv: Ny Leeds logo ?
« Svar #85 på: Januar 24, 2018, 15:33:58 »
https://www.leedsunited.com/news/club-news/22925/a-new-era-for-leeds-united-introducing-our-new-crest-from-2018-19


Tanken er god...utførelsen er heilt heilt HEILT ufattelig dårlig...  :'(

Etter å ha lest uttalelsen fra klubben blir jeg bare mer og mer skuffet.

Greit at de har rådført seg med supportere om at vi ønsker change i klubben, og hvis styret da har bestemt seg allerede for å skifte logo så har vi vel ikke noe valg.

Det å skifte logo i seg selv er helt forferdelig. Men når man først skal gjøre det så må man gjøre det riktig. 6 måneder med reasearch?? BULLSHIT.

Selv har jeg gått grafisk design og media & kommunikasjon. På to timer kunne jeg laget en langt bedre logo enn det der. Den kamelen der greier jeg faktisk ikke å svelge.
Jeg lurer på hva opphavet til denne hilsenen er? Kan noen si noe om det? For min del høres det lurt ut og se etter noe som vi har felles og bruke i en logo. Men kan ikke tenke meg at det er en sjel utenom våre egne som i det hele tatt vil forstå.

Etter det jeg har klart å finne a info så oppsto denne hilsenen på 50 tallet..
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Joe Jordan

Sv: Ny Leeds logo ?
« Svar #86 på: Januar 24, 2018, 15:57:13 »
Nærmer seg 25000 underskrifter med stormskritt nå....
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Nørgaard

Sv: Ny Leeds logo ?
« Svar #87 på: Januar 24, 2018, 16:00:02 »
Horrible  ::)

Nørgaard

Sv: Ny Leeds logo ?
« Svar #88 på: Januar 24, 2018, 16:12:32 »

RoarG

Sv: Ny Leeds logo ?
« Svar #89 på: Januar 24, 2018, 16:33:50 »
Logoen tenderer mot white power og hooliganisme  >:(. Har signert for lengst. Dette søppelet må bort ASAP. Det er ingenting i veien med nåværende logo. Skal man endre logo, kan man gå tilbake til smiley-logoen på 70-tallet eller til den hvite Yorkshire-rosen.
Men for all, nå fikk jo fansen noe annet enn transfervinduet å snakke om.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020