Skrevet av Emne: EX-Head-coach: Dave Hockaday  (Lest 103099 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen55

Sv: EX-Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #450 på: August 29, 2014, 15:36:02 »
Cellino har utvist særdeles dårlig dømmekraft i å ansette en non league trener...
Hockaday har utvist særdeles dårlig dømmekraft i å takke ja til en jobb han umulig kan være kvalifisert for...

Hadde det blitt suksess hadde han vært genial. Spillerne likte og respekterte han. Dem har vel også uttrykt skuffelse over at han er sparket. Så noe riktig må han ha gjort. DH merittliste tror jeg har vært et veldig mye større tema her inne enn hos spillerne. Jeg er enig i at det var gambling å ansette han, med fasit i hånd kanskje feil. I en ønskesituasjon vil jeg gitt han tid, men sånn som trykket og omgivelsene ble så tror jeg dette ble til det beste...

Begynne å kritisere DH for å ha sagt ja til jobben blir jo bare latterlig! Han elsker fotball, har passion og trua på sine tanker og ideer. Skulle bare mangle at han ikke takker ja da!!!

Jeg jobber som konsulent i liten kommune, og har arbeidet i både forsvaret og kommunal sektor i 24 år.
 Så hadde jeg plutselig blitt tilbudt en rådmannsjobb...hadde jeg takket ja? ALDRI I VERDEN!
Dette handler om å se sine egne begrensninger....det har ikke Hockaday sett ;)

Kjempe sammenlignbart. Latterlig å skylde På DH!

Nørgaard

Sv: EX-Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #451 på: August 29, 2014, 15:47:18 »
Var jeg Hock havde jeg da også taget jobbet. Cellino har store mangler i sin viden om engelsk fodbold. Kæmpe fejl at tilbyde Hock jobbet!

Xern

Sv: EX-Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #452 på: August 29, 2014, 16:19:17 »
Jeg hadde takket ja til jobben,enda jeg har null erfaring. Kun fordi jeg elsker Leeds :D


Sent from my iPhone using Tapatalk
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

DenHviteYeboah

Sv: EX-Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #453 på: August 29, 2014, 16:31:34 »
Så i faget foppall så holder det altså med å være interessert....kompetanse og arbeidserfaring/resultater betyr altså lite...jaja.. ;)

Eriksen55

Sv: EX-Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #454 på: August 29, 2014, 17:17:22 »
Så i faget foppall så holder det altså med å være interessert....kompetanse og arbeidserfaring/resultater betyr altså lite...jaja.. ;)

Selvfølgelig er DH en dyktig fotballmann.  Han har jo hatt det som yrke i 40 år.  Ja, kanskje Leeds ble for stor for han, men det betyr jo ikke at han er innkompetent! DH er den eneste managern jeg har syntes synd på etter å ha mistet jobben. Han startet med handikap ift sine forgjengere og fikk i realiteten aldri sjansen med et komplett lag.

DenHviteYeboah

Sv: EX-Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #455 på: August 29, 2014, 19:24:37 »
Så i faget foppall så holder det altså med å være interessert....kompetanse og arbeidserfaring/resultater betyr altså lite...jaja.. ;)

Selvfølgelig er DH en dyktig fotballmann.  Han har jo hatt det som yrke i 40 år.  Ja, kanskje Leeds ble for stor for han, men det betyr jo ikke at han er innkompetent! DH er den eneste managern jeg har syntes synd på etter å ha mistet jobben. Han startet med handikap ift sine forgjengere og fikk i realiteten aldri sjansen med et komplett lag.
Basert på resultater i løpet av 40 år? eller basert på at han har vært trener i 40 år..?

Kato

Sv: EX-Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #456 på: August 29, 2014, 21:51:01 »
Feilen var ikke å sparke han etter 70 dager. Feilen var å ansette han.
 

sportcarl1

Sv: EX-Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #457 på: August 29, 2014, 22:19:35 »
tråkigt att han inte kan få vara ifred ens när han blivit sparkad utan det skall ältas om hur dålig han är
 

Budda

Sv: Sv: Sv: EX-Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #458 på: August 29, 2014, 22:34:30 »
tråkigt att han inte kan få vara ifred ens när han blivit sparkad utan det skall ältas om hur dålig han är
Når du sier ja til en slik krevende jobb med så lite formalkompetanse, og i tillegg i en så vanskelig klubbsituasjon som Leeds var i, og mislykkes, kan du ikke forvente noe mer. Hockaday har ikke magamål
Endre

sportcarl1

Sv: EX-Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #459 på: August 29, 2014, 22:46:33 »
nej men har vissa fans skrivit det 10- 20 gånger så vet man det, iaf jag och han är ju fd coach nu, borde vara ett avslutat kapitel
 

Budda

Sv: Sv: Sv: EX-Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #460 på: August 29, 2014, 23:16:15 »
nej men har vissa fans skrivit det 10- 20 gånger så vet man det, iaf jag och han är ju fd coach nu, borde vara ett avslutat kapitel
Jo, skjønner hva du mener. Men den idiotiske avgjørelsen til Cellino om å ansette Hockaday glemmer jeg ikke med det første
Endre

sportcarl1

Sv: Sv: Sv: EX-Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #461 på: August 29, 2014, 23:23:50 »
nej men har vissa fans skrivit det 10- 20 gånger så vet man det, iaf jag och han är ju fd coach nu, borde vara ett avslutat kapitel
Jo, skjønner hva du mener. Men den idiotiske avgjørelsen til Cellino om å ansette Hockaday glemmer jeg ikke med det første
ja vi får väl dra det några månader till så alla blir nöjda
 

lojosang

Sv: Sv: Sv: EX-Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #462 på: August 30, 2014, 02:54:18 »
Cellino har utvist særdeles dårlig dømmekraft i å ansette en non league trener...
Hockaday har utvist særdeles dårlig dømmekraft i å takke ja til en jobb han umulig kan være kvalifisert for...

Hadde det blitt suksess hadde han vært genial. Spillerne likte og respekterte han. Dem har vel også uttrykt skuffelse over at han er sparket. Så noe riktig må han ha gjort. DH merittliste tror jeg har vært et veldig mye større tema her inne enn hos spillerne. Jeg er enig i at det var gambling å ansette han, med fasit i hånd kanskje feil. I en ønskesituasjon vil jeg gitt han tid, men sånn som trykket og omgivelsene ble så tror jeg dette ble til det beste...

Begynne å kritisere DH for å ha sagt ja til jobben blir jo bare latterlig! Han elsker fotball, har passion og trua på sine tanker og ideer. Skulle bare mangle at han ikke takker ja da!!!
Spillerne som er avhengig av Massivo Feillino for å ha til salt i grøten sa Feillino hadde valgt rett trener.  Bombe. Neste: Vann og kvikksølv renner mest nedover.
- Leif Olav

Eriksen55

Sv: Sv: Sv: EX-Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #463 på: August 30, 2014, 08:51:15 »
Cellino har utvist særdeles dårlig dømmekraft i å ansette en non league trener...
Hockaday har utvist særdeles dårlig dømmekraft i å takke ja til en jobb han umulig kan være kvalifisert for...

Hadde det blitt suksess hadde han vært genial. Spillerne likte og respekterte han. Dem har vel også uttrykt skuffelse over at han er sparket. Så noe riktig må han ha gjort. DH merittliste tror jeg har vært et veldig mye større tema her inne enn hos spillerne. Jeg er enig i at det var gambling å ansette han, med fasit i hånd kanskje feil. I en ønskesituasjon vil jeg gitt han tid, men sånn som trykket og omgivelsene ble så tror jeg dette ble til det beste...

Begynne å kritisere DH for å ha sagt ja til jobben blir jo bare latterlig! Han elsker fotball, har passion og trua på sine tanker og ideer. Skulle bare mangle at han ikke takker ja da!!!
Spillerne som er avhengig av Massivo Feillino for å ha til salt i grøten sa Feillino hadde valgt rett trener.  Bombe. Neste: Vann og kvikksølv renner mest nedover.

Hvis dem hadde vært så jævlig avhengig av det så er det vel dumt å gå ut på Twitter etter at han er sparket og si at de er skuffet, eller?  Ingenting å tjene på det, kun tape... ASånn som Kaptein Pearce gjorde!

Leedsfan

Sv: EX-Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #464 på: August 30, 2014, 09:35:45 »
Så i faget foppall så holder det altså med å være interessert....kompetanse og arbeidserfaring/resultater betyr altså lite...jaja.. ;)

Selvfølgelig er DH en dyktig fotballmann.  Han har jo hatt det som yrke i 40 år.  Ja, kanskje Leeds ble for stor for han, men det betyr jo ikke at han er innkompetent! DH er den eneste managern jeg har syntes synd på etter å ha mistet jobben. Han startet med handikap ift sine forgjengere og fikk i realiteten aldri sjansen med et komplett lag.

Jeg vil tro at du har rett, men presset og timingen ble feil for Hockaday. Er enig med Kato at han aldri skulle vært ansatt, men forhåpentligvis fikk Cellino seg en lærepenge.

Nå må vi treffe riktig med valget av manager. Han burde være en sterk personlighet som klarer å temme Cellino, men finnes denne karen? Vil Cellino ansette en som setter han på plass, trolig ikke.

Ingen tvil om at det å trene LUFC er forlokkende, klarer man å vekke en sovende gigant så skriver man seg inn i historiebøkene.
« Siste redigering: August 30, 2014, 11:10:41 av Leedsfan »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Josch

Sv: EX-Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #465 på: August 30, 2014, 10:08:34 »
Jeg er enig i alt dette. Jeg tror han ble takket av fordi situasjonen ble umulig. Forventingenen er større i begynnelsen av sesognen , pluss det dere sier (uferdig lag, utvisninger). Han hadde passet som en "midlertidig løsning" etter at en annen hadde fått sparken/sluttet, som da O'Leary overtok etter Graham.
Tror han kunne gjort en ok jobb siste 1/4 del av sesongen og opparbeidet litt tillit av media /fans. Ingen tvil om at en "nobody" har lavere terskel for å komme i unåde blant fans/media. Dette ville ikke skjedd med f.eks  Neil warnock. :( :(

Borge

Sv: EX-Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #466 på: August 30, 2014, 10:14:36 »
Så i faget foppall så holder det altså med å være interessert....kompetanse og arbeidserfaring/resultater betyr altså lite...jaja.. ;)

Selvfølgelig er DH en dyktig fotballmann.  Han har jo hatt det som yrke i 40 år.  Ja, kanskje Leeds ble for stor for han, men det betyr jo ikke at han er innkompetent! DH er den eneste managern jeg har syntes synd på etter å ha mistet jobben. Han startet med handikap ift sine forgjengere og fikk i realiteten aldri sjansen med et komplett lag.

Jeg vil tro at du har rett, men presset og timingen ble feil for Hockaday. Er enig med Kato at han aldri skulle vært ansatt, men forhåpentligvis fikk Cellino seg en lærepenge.

Nå må vi treffe riktig med valget av manager. Han burde være en sterk personlighet som klarer å temme Cellino, men finnes denne karen? Vil Cellino ansette en som setter han på plass, trolig ikke.

Ingen tvil om at det å trene er forlokkende, klarer man å vekke en sovende gigant så skriver man seg inn i historiebøkene.
Det virker ikke som om MC har noen historie med å ansette noen som temmer ham. Er nok redd for at de som ypper seg mot han fyker rett ut hoveddøra...håper bare at han ser at opprykk også krever noen som kan få spillerne til å fremstå som et lag mer en enn saueflokk.
Borge

Xern

Sv: EX-Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #467 på: August 30, 2014, 10:33:56 »
Hva med å endre dette regimet litt, og ansette Grayson som offensive-head-coach, og en som kan seg på å parkere bussen med 4 mann som defansive-head-coach? :D er en tydelig gjenganger at trenere i CCC og lavere divisjoner kun har en av kunnskapene :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Cannavaro

Sv: EX-Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #468 på: August 30, 2014, 10:55:33 »
Hocker`n har et fotballhode, og er intelligent ; men det passet ikke for Championship - og, dersom han hadde gjort research på MC så visste han at han satt på lånt tid....en kalkulert risiko når han sa ja til jobben der altså....
MFLU - Miracles For Leeds United

Leedsfan

Sv: EX-Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #469 på: August 30, 2014, 11:11:19 »
Hva med å endre dette regimet litt, og ansette Grayson som offensive-head-coach, og en som kan seg på å parkere bussen med 4 mann som defansive-head-coach? :D er en tydelig gjenganger at trenere i CCC og lavere divisjoner kun har en av kunnskapene :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

En trener for alle ledd prøvde Martin Andresen i VIF, det funka dårlig!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: EX-Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #470 på: September 01, 2014, 13:54:02 »
Vel vel. Han er historie nå, og en svært rik mann!


Platform Sport@platformsport  ·  52 min

Leeds United have agreed a £10,000 compensation package with former manager Dave Hockaday following his sacking last week. #LUFC

 ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Xern

Sv: EX-Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #471 på: September 01, 2014, 14:21:27 »
Vel vel. Han er historie nå, og en svært rik mann!


Platform Sport@platformsport  ·  52 min

Leeds United have agreed a £10,000 compensation package with former manager Dave Hockaday following his sacking last week. #LUFC

 ;D
Skjønner først nå hva slags lønnsnivå fyren hadde..  :D
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Promotion 2010

Sv: EX-Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #472 på: September 01, 2014, 14:27:24 »
Ex-Leeds United head-coach Dave Hockaday in line for Carlisle job

 By Sam Rourke â‹… September 1, 2014 â‹…Post a comment

Filed Under  Carlisle, hockaday, leeds


FLW understands that former Leeds United head-coach Dave Hockaday is in line to take the helm at Carlisle United, following the dismissal of Graham Kavanagh.
 

Hockaday was sacked by Leeds last week
 
Carlisle United sacked Kavanagh today after a poor start to the Sky Bet League Two campaign, losing three and drawing two in their first five games.
 
Kavanagh leaves the club in 22nd position in the League Two table, and the side are currently on the hunt for a new manager.
 
Dave Hockaday was sacked by Leeds United last week, after only six games in charge, and now looks likely to take the job at Brunton Park, according to FLW sources.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28905
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: EX-Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #473 på: September 01, 2014, 16:20:05 »
Dave Hockaday was sacked by Leeds United last week, after only six games in charge, and now looks likely to take the job at Brunton Park, according to FLW sources.

Leeds-jobb, og vips har han et navn  :D

Han tjente kanskje ikke grossalt i Leeds, men han skaffet seg et fint navn på CV'en. Og bedre jobbmuligheter.

#allamannfornøyde :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

sportcarl1

Sv: EX-Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #474 på: September 01, 2014, 16:42:14 »
Dave Hockaday was sacked by Leeds United last week, after only six games in charge, and now looks likely to take the job at Brunton Park, according to FLW sources.

Leeds-jobb, og vips har han et navn  :D

Han tjente kanskje ikke grossalt i Leeds, men han skaffet seg et fint navn på CV'en. Og bedre jobbmuligheter.

#allamannfornøyde :)
brunton park vilket lag har den hemmaplanen?
 

Promotion 2010

Sv: EX-Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #475 på: September 01, 2014, 16:43:50 »
Dave Hockaday was sacked by Leeds United last week, after only six games in charge, and now looks likely to take the job at Brunton Park, according to FLW sources.

Leeds-jobb, og vips har han et navn  :D

Han tjente kanskje ikke grossalt i Leeds, men han skaffet seg et fint navn på CV'en. Og bedre jobbmuligheter.

#allamannfornøyde :)
brunton park vilket lag har den hemmaplanen?

Carlisle  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: EX-Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #476 på: September 01, 2014, 21:37:01 »
Vel vel. Han er historie nå, og en svært rik mann!


Platform Sport@platformsport  ·  52 min

Leeds United have agreed a £10,000 compensation package with former manager Dave Hockaday following his sacking last week. #LUFC

 ;D


LMA - League Managers Association - hevder at forhandlinger om sluttpakke fortsetter.   ::)

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

ØBS

Sv: Sv: Sv: EX-Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #477 på: September 01, 2014, 22:07:22 »
tråkigt att han inte kan få vara ifred ens när han blivit sparkad utan det skall ältas om hur dålig han är
Når du sier ja til en slik krevende jobb med så lite formalkompetanse, og i tillegg i en så vanskelig klubbsituasjon som Leeds var i, og mislykkes, kan du ikke forvente noe mer. Hockaday har ikke magamål

Mulig, men hvorfor blir ikke disse som faktisk ANSETTER alle disse tilsynelatende inkompetente trenerne stilt til ansvar noengang...?

Managere/trenere blir altfor fort syndebukker i alt for mange tilfeller.  Noen er sikkert riktige, men dette er jo bare blitt en latterlig motesak i fotball-bransjen.  Skyte pianisten gjør ikke musikken bedre.

MC visste utmerket godt hva an ansatte etter TMD.  Om dette var feil er net helt andre og fler enn DH som i så fall ikke har gjort jobben sin og gjerne i tillegg er inkompetente.

Jeg har hatt en dårlig magefølelse fra dagen Cellino kom inn i bildet.  Vi ble reddet fra adm., ja ganske sikkert, men hva blir prisen vi må betale for det i ettertid...?

Nei, jeg har ikke trua.  Jeg holder med laget men synes det er sårt å se hvordan klubben blir herjet med av flere og mer inkompetente personer enn det mange her inne mener DH har vært...

MOT...
« Siste redigering: September 01, 2014, 22:13:26 av ØBS »
LUSCOS-hilsen
ØBS

Promotion 2010

Sv: Sv: Sv: EX-Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #478 på: September 01, 2014, 22:21:59 »
tråkigt att han inte kan få vara ifred ens när han blivit sparkad utan det skall ältas om hur dålig han är
Når du sier ja til en slik krevende jobb med så lite formalkompetanse, og i tillegg i en så vanskelig klubbsituasjon som Leeds var i, og mislykkes, kan du ikke forvente noe mer. Hockaday har ikke magamål

Mulig, men hvorfor blir ikke disse som faktisk ANSETTER alle disse tilsynelatende inkompetente trenerne stilt til ansvar noengang...?

Managere/trenere blir altfor fort syndebukker i alt for mange tilfeller.  Noen er sikkert riktige, men dette er jo bare blitt en latterlig motesak i fotball-bransjen.  Skyte pianisten gjør ikke musikken bedre.

MC visste utmerket godt hva an ansatte etter TMD.  Om dette var feil er net helt andre og fler enn DH som i så fall ikke har gjort jobben sin og gjerne i tillegg er inkompetente.

Jeg har hatt en dårlig magefølelse fra dagen Cellino kom inn i bildet.  Vi ble reddet fra adm., ja ganske sikkert, men hva blir prisen vi må betale for det i ettertid...?

Nei, jeg har ikke trua.  Jeg holder med laget men synes det er sårt å se hvordan klubben blir herjet med av flere og mer inkompetente personer enn det mange her inne mener DH har vært...

MOT...



For du vil holde på at vi skal forbli et drittlag i bunnen av Championship? 

Tradisjonelt sett er vi en av de 6-10 største klubbene i England. Med inkompetensen til Massimo Cellino så kommer vi tilbake dit igjen, garantert!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

ØBS

Sv: Sv: Sv: EX-Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #479 på: September 02, 2014, 00:40:54 »
tråkigt att han inte kan få vara ifred ens när han blivit sparkad utan det skall ältas om hur dålig han är
Når du sier ja til en slik krevende jobb med så lite formalkompetanse, og i tillegg i en så vanskelig klubbsituasjon som Leeds var i, og mislykkes, kan du ikke forvente noe mer. Hockaday har ikke magamål

Mulig, men hvorfor blir ikke disse som faktisk ANSETTER alle disse tilsynelatende inkompetente trenerne stilt til ansvar noengang...?

Managere/trenere blir altfor fort syndebukker i alt for mange tilfeller.  Noen er sikkert riktige, men dette er jo bare blitt en latterlig motesak i fotball-bransjen.  Skyte pianisten gjør ikke musikken bedre.

MC visste utmerket godt hva an ansatte etter TMD.  Om dette var feil er net helt andre og fler enn DH som i så fall ikke har gjort jobben sin og gjerne i tillegg er inkompetente.

Jeg har hatt en dårlig magefølelse fra dagen Cellino kom inn i bildet.  Vi ble reddet fra adm., ja ganske sikkert, men hva blir prisen vi må betale for det i ettertid...?

Nei, jeg har ikke trua.  Jeg holder med laget men synes det er sårt å se hvordan klubben blir herjet med av flere og mer inkompetente personer enn det mange her inne mener DH har vært...

MOT...



For du vil holde på at vi skal forbli et drittlag i bunnen av Championship?  

Tradisjonelt sett er vi en av de 6-10 største klubbene i England. Med inkompetensen til Massimo Cellino så kommer vi tilbake dit igjen, garantert!  ;)

Nei, da har du ikke skjønt innlegget.  Journalisten fra BBC på Deadline Day bekreftet det samme akkurat i en uttalelse på TV2 Sport for få minutter siden...  Han la også til at dette var en av de mest bisarre hendelsene han har vært vitne til, den siste tiden sett i sammenheng, og som nå akkurat ble toppet med salget av Smith fordi Becchio var på vei tilbake til ER.  Nå skjer jo ikke det og Smith er historie...  Bra jobba... >:(

Du får lese innlegget en gang til...
« Siste redigering: September 02, 2014, 00:45:35 av ØBS »
LUSCOS-hilsen
ØBS