Skrevet av Emne: Spiller : Tommaso Bianchi  (Lest 50647 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lundewhites

Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #120 på: Juni 10, 2015, 15:00:13 »
Jeg syns og han var meget god tidlig i høst og var vel den spilleren som Redders skrytte mest av i sin første periode som caretaker denne sesongen. Dessverre så ble spillesystemet mer og mer kaotisk og han fant ikke sin rolle i laget i det hele tatt. Fikk vel en alvorlig skade i vinter, men håper han er frisk og rask igjen.
For the sake of Leeds United he would break himself in two

samadhi

Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #121 på: Juni 10, 2015, 15:06:02 »
Bianchi og Doukara er to spillere som viste lovende takter i fjor høst, men som forsvant gradvis utover sesongen.
Håper at begge disse to fremstår som nye signeringer for oss til den kommende sesongen.
Ser man klipp av målene til Doukara er det ikke tvil om at han har potensialet til å bli en veldig god spiller for oss.
marching on together,
derudaf forever...

B_Ød

Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #122 på: Juni 10, 2015, 15:09:33 »
Bianchi og Doukara er to spillere som viste lovende takter i fjor høst, men som forsvant gradvis utover sesongen.
Håper at begge disse to fremstår som nye signeringer for oss til den kommende sesongen.
Ser man klipp av målene til Doukara er det ikke tvil om at han har potensialet til å bli en veldig god spiller for oss.

Var ikke dette en av de "streikende" på tampen??
Ups & Ups!!

Jon R

Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #123 på: Juni 10, 2015, 15:11:12 »
Jeg syns og han var meget god tidlig i høst og var vel den spilleren som Redders skrytte mest av i sin første periode som caretaker denne sesongen. Dessverre så ble spillesystemet mer og mer kaotisk og han fant ikke sin rolle i laget i det hele tatt. Fikk vel en alvorlig skade i vinter, men håper han er frisk og rask igjen.

Viste at han har stort potensiale i lagets gode periode i høst. Opta statistikken underbygget også inntrykket av at han var en viktig spiller for oss.  Vanskelig å si om det var spillersystemet som årsaken til formsvikten hans, men mitt inntrykk var at prestasjonene hans var langt under pari i lengre tid før han ble skadet. Håper og tror Bianchi kan bli en viktig spiller kommende sesong!
Jon R.

Lundewhites

Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #124 på: Juni 10, 2015, 16:18:28 »
Jeg syns og han var meget god tidlig i høst og var vel den spilleren som Redders skrytte mest av i sin første periode som caretaker denne sesongen. Dessverre så ble spillesystemet mer og mer kaotisk og han fant ikke sin rolle i laget i det hele tatt. Fikk vel en alvorlig skade i vinter, men håper han er frisk og rask igjen.

Viste at han har stort potensiale i lagets gode periode i høst. Opta statistikken underbygget også inntrykket av at han var en viktig spiller for oss.  Vanskelig å si om det var spillersystemet som årsaken til formsvikten hans, men mitt inntrykk var at prestasjonene hans var langt under pari i lengre tid før han ble skadet. Håper og tror Bianchi kan bli en viktig spiller kommende sesong!

Ja han ble vel satt ut av laget i romjula (etter en skade?) og skadet seg i come backet i februar. Var vel den spilleren i fjor som hadde størst treffprosent på pasningene?
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Jon R

Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #125 på: Juni 10, 2015, 16:57:28 »
Jeg syns og han var meget god tidlig i høst og var vel den spilleren som Redders skrytte mest av i sin første periode som caretaker denne sesongen. Dessverre så ble spillesystemet mer og mer kaotisk og han fant ikke sin rolle i laget i det hele tatt. Fikk vel en alvorlig skade i vinter, men håper han er frisk og rask igjen.

Viste at han har stort potensiale i lagets gode periode i høst. Opta statistikken underbygget også inntrykket av at han var en viktig spiller for oss.  Vanskelig å si om det var spillersystemet som årsaken til formsvikten hans, men mitt inntrykk var at prestasjonene hans var langt under pari i lengre tid før han ble skadet. Håper og tror Bianchi kan bli en viktig spiller kommende sesong!

Ja han ble vel satt ut av laget i romjula (etter en skade?) og skadet seg i come backet i februar. Var vel den spilleren i fjor som hadde størst treffprosent på pasningene?
Klarer ikke å gjenfinne statistikken men tror ganske sikkert det er riktig. Tror du finner svaret tidligere i denne tråden.
Jon R.

HåvardK

Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #126 på: Juni 10, 2015, 17:23:42 »
Jeg syns og han var meget god tidlig i høst og var vel den spilleren som Redders skrytte mest av i sin første periode som caretaker denne sesongen. Dessverre så ble spillesystemet mer og mer kaotisk og han fant ikke sin rolle i laget i det hele tatt. Fikk vel en alvorlig skade i vinter, men håper han er frisk og rask igjen.

Viste at han har stort potensiale i lagets gode periode i høst. Opta statistikken underbygget også inntrykket av at han var en viktig spiller for oss.  Vanskelig å si om det var spillersystemet som årsaken til formsvikten hans, men mitt inntrykk var at prestasjonene hans var langt under pari i lengre tid før han ble skadet. Håper og tror Bianchi kan bli en viktig spiller kommende sesong!

Ja han ble vel satt ut av laget i romjula (etter en skade?) og skadet seg i come backet i februar. Var vel den spilleren i fjor som hadde størst treffprosent på pasningene?
Klarer ikke å gjenfinne statistikken men tror ganske sikkert det er riktig. Tror du finner svaret tidligere i denne tråden.
Det stemmer at han imponerte mange i starten, meg selv inkludert. Nå dreide det seg vel stort sett om støttepasninger eller tversoverpasninger mellom to og fem meter, da. Jeg konkluderte etter hvert med at Bianchi var den fremste representanten for balltrillinga og den manglende gjennombruddshissigheten som motstanderne ganske raskt gjennomskuet. Når så temperaturen sank under ti grader og O2-opptaket ble stadig mer redusert som følge av kjederøyking, falt han fort gjennom i verdens hardeste liga.

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #128 på: Juli 20, 2015, 00:01:10 »
Bianchi er tilbake etter et tøft skadeopphold. Her er en dybdeanalyse av hans ferdigheter!

http://the72.co.uk/31532/leeds-united-player-forgotten-gem-but-will-he-shine/

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Runar

Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #129 på: Juli 20, 2015, 09:28:13 »
Bianchi er i dag sammen med Cook de eneste alternativene i den dype rollen, hittil i pre season ser det ut til at Uwe har ville hatt Cook som indreløper.

Bianchi er for meg da det beste og eneste alternative i den rollen, og basert på de to kampene han har spilt kan du ofte se at han er tredj og fjerd sist på pasninger før vi skaper sjanser.

Jeg velger Bianchi foran Murphy hver eneste gang, ikke siden Kilkenny har vi har en spiller som har sin styrke i forståelse og pasninger, forhåpentligvis kan han være med å diktere spillet denne sesongen.
 

Leedsfan

Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #130 på: Juli 20, 2015, 10:20:06 »
Bianchi er i dag sammen med Cook de eneste alternativene i den dype rollen, hittil i pre season ser det ut til at Uwe har ville hatt Cook som indreløper.

Bianchi er for meg da det beste og eneste alternative i den rollen, og basert på de to kampene han har spilt kan du ofte se at han er tredj og fjerd sist på pasninger før vi skaper sjanser.

Jeg velger Bianchi foran Murphy hver eneste gang, ikke siden Kilkenny har vi har en spiller som har sin styrke i forståelse og pasninger, forhåpentligvis kan han være med å diktere spillet denne sesongen.

Er det noe som tyder på at Uwe vil snu på trekanten på midten? Jeg kan ikke se for meg Mowatt som en typisk indreløper.

Med en skadet Murphy ser jeg for meg et annerledes oppsett på midtbanetrioen. Eller kanskje det blir Bianchi som den sittende, med Cook og Adeyemi som indreløpere. Hva med Mowatt?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #131 på: Juli 31, 2015, 15:43:46 »
@PhilHayYEP: Okay, some actual news from Rosler - Bianchi needs a knee operation and will go for surgery on Monday. #lufc

 ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #132 på: Juli 31, 2015, 15:54:19 »
Cartilage Operation:

@PhilHayYEP: As for Bianchi, he's expected to be out for four to six weeks after surgery. #lufc
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

HåvardK

Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #133 på: August 01, 2015, 00:47:09 »
Altså en både sittende og røykende midtbanespiller.

Promotion 2010

Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #134 på: September 18, 2015, 17:20:12 »
@APOPEY: Bianchi close to joining in a first team training session next week after his knee injury #lufc
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #135 på: November 26, 2015, 08:11:44 »
Hvordan går det med Bianchi da.....var da voldsomt så tregt dette gikk med opptrening og full fitnesss!

I tillegg så må jo Buckley , faktisk en proven goalscorer fra Brighton tiden vise seg frem snart...nå kommer jo antagelig Bridcutt til å skrive under i dag - B laget til Sunderland snart da jo !  :D
 

Kato

Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #136 på: November 26, 2015, 08:59:04 »
Hvordan går det med Bianchi da.....var da voldsomt så tregt dette gikk med opptrening og full fitnesss!

I tillegg så må jo Buckley , faktisk en proven goalscorer fra Brighton tiden vise seg frem snart...nå kommer jo antagelig Bridcutt til å skrive under i dag - B laget til Sunderland snart da jo !  :D

Ifølge Phil Hay i går kveld er mest sannsynlig Bridcutt på tur til Cardiff.
 

Sydhagen

Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #137 på: November 26, 2015, 10:34:25 »
Hvordan går det med Bianchi da.....var da voldsomt så tregt dette gikk med opptrening og full fitnesss!

I tillegg så må jo Buckley , faktisk en proven goalscorer fra Brighton tiden vise seg frem snart...nå kommer jo antagelig Bridcutt til å skrive under i dag - B laget til Sunderland snart da jo !  :D

Ifølge Phil Hay i går kveld er mest sannsynlig Bridcutt på tur til Cardiff.

Da har du lest noe annet enn det jeg leste:
@PhilHayYEP: Contacts in the north east are saying Bridcutt and Evans have shaken hands on a deal. Should sign tomorrow. Cardiff thought they had him.

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kato

Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #138 på: November 26, 2015, 10:40:21 »
Hvordan går det med Bianchi da.....var da voldsomt så tregt dette gikk med opptrening og full fitnesss!

I tillegg så må jo Buckley , faktisk en proven goalscorer fra Brighton tiden vise seg frem snart...nå kommer jo antagelig Bridcutt til å skrive under i dag - B laget til Sunderland snart da jo !  :D

Ifølge Phil Hay i går kveld er mest sannsynlig Bridcutt på tur til Cardiff.

Da har du lest noe annet enn det jeg leste:
@PhilHayYEP: Contacts in the north east are saying Bridcutt and Evans have shaken hands on a deal. Should sign tomorrow. Cardiff thought they had him.



Den du refererer til kom etter at jeg postet over. Får håpe det går seg til.
 

sportcarl1

Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #139 på: November 26, 2015, 13:04:23 »
Hvordan går det med Bianchi da.....var da voldsomt så tregt dette gikk med opptrening og full fitnesss!

I tillegg så må jo Buckley , faktisk en proven goalscorer fra Brighton tiden vise seg frem snart...nå kommer jo antagelig Bridcutt til å skrive under i dag - B laget til Sunderland snart da jo !  :D

Ifølge Phil Hay i går kveld er mest sannsynlig Bridcutt på tur til Cardiff.
konstigt det läggs i ett tomasso bianchi forum
 

Cherry

Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #140 på: November 26, 2015, 22:38:17 »
Ja, lurte egentlig på han da..... MEN Bridcutt kom han.... :D
 

Eriksen55

Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #141 på: Desember 27, 2015, 21:26:08 »
Hva er status?

Han viste i fjor at han har noe å bidra med...selvom han også var begredelig når det raknet i fjor.

Håper han snart er aktuell igjen :)

lojosang

Sv: Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #142 på: Desember 27, 2015, 21:35:52 »
Hva er status?

Han viste i fjor at han har noe å bidra med...selvom han også var begredelig når det raknet i fjor.

Håper han snart er aktuell igjen :)
Gjorde han det? Ja, hvis å drepe alle kontringer med støttepasninger er å bidra, så for all del.
- Leif Olav

Eriksen55

Sv: Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #143 på: Desember 27, 2015, 21:53:35 »
Hva er status?

Han viste i fjor at han har noe å bidra med...selvom han også var begredelig når det raknet i fjor.

Håper han snart er aktuell igjen :)
Gjorde han det? Ja, hvis å drepe alle kontringer med støttepasninger er å bidra, så for all del.

Hva du mener om italienere bryr jeg meg fint lite om.

Ja, jeg syntes han hadde flere bra kamper i starten. En av få midtbanespillere med en presis fot! Hvis han blir litt bedre på den fysiske biten tror jeg han kan bidra.

Promotion 2010

Sv: Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #144 på: Desember 27, 2015, 22:11:17 »
Hva er status?

Han viste i fjor at han har noe å bidra med...selvom han også var begredelig når det raknet i fjor.

Håper han snart er aktuell igjen :)
Gjorde han det? Ja, hvis å drepe alle kontringer med støttepasninger er å bidra, så for all del.

Hva du mener om italienere bryr jeg meg fint lite om.

Ja, jeg syntes han hadde flere bra kamper i starten. En av få midtbanespillere med en presis fot! Hvis han blir litt bedre på den fysiske biten tror jeg han kan bidra.

Ok mot Dundee i preseason, men utrolig svak og skuffende siden! Godt han har vært ute.  :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28892
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #145 på: Januar 07, 2016, 21:03:13 »
http://rightinthegarykellys.com/leeds-high-earner-sale/

Evans will be keen to offload the Italian as a club source told us:

“Bianchi, is one of the clubs highest earners”




Today. Steve Evans took his seat on his weekly press conference and confirmed what many of the Leeds fan base have been waiting to hear for over a year. Tommaso Bianchi could be departing club in this transfer window.

For a player that came to the club with so much promise looks like he could be leaving with a bit of a joke tag hung around his neck. Many of us thought after witnessing a master class of a performance in midfield against Dundee last pre-season and thought, finally we have a player at the club who can fill the massive boots of the recently departed Michael Tonge.

From that day, nothing much has gone well for the Italian. After featuring heavily last season with ever present appearances (Probably down to Cellino) but with no threat or value to the team at all.

This summer it was announced Bianchi would be out for 6 weeks with a knee injury. Since returning he hasn’t made the first team squad once this season and rightly so. With the emergence of Mowatt, Phillips, Cook and the additions of Bridcutt and Adeyami with Murphy to add, Bianchi finds himself down the bottom of the midfield pecking order.

Evans will be keen to offload the Italian as a club source told us:

“Bianchi, is one of the clubs highest earners
”

With that in mind, that could be used in the transfer pot to attract players this month or go towards improving the current offer to Sam Byram.

No club wants high earners eating into the wage budget kicking his heels in the reserves so it will be interesting to see how the club can offload him in the coming weeks.

Reporter – Matt Mckeith
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

HåvardK

Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #146 på: Januar 07, 2016, 21:06:13 »
http://rightinthegarykellys.com/leeds-high-earner-sale/

Evans will be keen to offload the Italian as a club source told us:

“Bianchi, is one of the clubs highest earners”




For a player that came to the club with so much promise looks like he could be leaving with a bit of a joke tag hung around his neck. Many of us thought after witnessing a master class of a performance in midfield against Dundee last pre-season and thought, finally we have a player at the club who can fill the massive boots of the recently departed Michael Tonge.


Tydeligvis en reporter med litt sans for sarkasme, dette.

Runar

Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #147 på: Januar 07, 2016, 21:51:02 »
Hva er status?

Han viste i fjor at han har noe å bidra med...selvom han også var begredelig når det raknet i fjor.

Håper han snart er aktuell igjen :)

Synd at italienere er blitt ett skjellsord. En spiller som er MYE bedre enn Murphy og kan tilføre laget noe. Synd om det skal ende slik for Antenucci og Bianchi i Leeds.
 

Promotion 2010

Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #148 på: Januar 08, 2016, 17:47:05 »
Hva er status?

Han viste i fjor at han har noe å bidra med...selvom han også var begredelig når det raknet i fjor.

Håper han snart er aktuell igjen :)

Synd at italienere er blitt ett skjellsord. En spiller som er MYE bedre enn Murphy og kan tilføre laget noe. Synd om det skal ende slik for Antenucci og Bianchi i Leeds.

Det ble lite konstruktivt og veldig mange støttepasninger for Tommaso. Men god pasningsprosent da, spesielt til kompisen Silvestri.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Ove

Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #149 på: Januar 27, 2016, 22:45:36 »
Leeds midfielder Tommaso Bianchi has joined Italian side Ascoli on loan for the remainder of the season, according to Piceno Time.

http://www.dailystar.co.uk/sport/football/490618/Leeds-Transfer-News-done-deal-exclusive-defender-move-Sol-Bamba-Steve-Evans

http://www.picenotime.it/articoli/12273.html