Skrevet av Emne: Spiller : Tommaso Bianchi  (Lest 50641 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lojosang

Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #90 på: November 18, 2014, 15:59:59 »

Bianchi er en glitrende spiller på sitt beste men må stabilisere seg på et jevnt høyere nivå for å forsvare mange av superlativene han har fått her inne. I vår svake periode under Milanic synes jeg han var blant våre aller svakeste spillere. Han blomstret virkelig under Redders første periode og 1 omgangen mot Blackpool gir håp om at han vil blomstre igjen.
Den formdippen, kan ha noe og gjøre med Milanic?

Absolutt men da snakker vi om en spiller som er sårbar for omstillinger.

Bianchi er en spiller som kommer mer til sin rett når medspillerne er gode, men hvem er vel ikke det? Blir endel på tvers, men ser at han konstant ser fremover og sender nøyaktige gjennombruddspasninger!

Jeg ville heller si at han av og til ser framover, og da kan det slenge en og annen fatastisk gjennombruddspasning. Skjønt hovedproblemet ha kanskje heller vart mangel på løp å spille gjennombruddspasninger til?
- Leif Olav

Runar

Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #91 på: November 18, 2014, 16:08:38 »

Bianchi er en glitrende spiller på sitt beste men må stabilisere seg på et jevnt høyere nivå for å forsvare mange av superlativene han har fått her inne. I vår svake periode under Milanic synes jeg han var blant våre aller svakeste spillere. Han blomstret virkelig under Redders første periode og 1 omgangen mot Blackpool gir håp om at han vil blomstre igjen.
Den formdippen, kan ha noe og gjøre med Milanic?

Absolutt men da snakker vi om en spiller som er sårbar for omstillinger.

Bianchi er en spiller som kommer mer til sin rett når medspillerne er gode, men hvem er vel ikke det? Blir endel på tvers, men ser at han konstant ser fremover og sender nøyaktige gjennombruddspasninger!

Jeg ville heller si at han av og til ser framover, og da kan det slenge en og annen fatastisk gjennombruddspasning. Skjønt hovedproblemet ha kanskje heller vart mangel på løp å spille gjennombruddspasninger til?


Vil i stor grad påstå det, vi er for dårlig uten ball derfor er ikke ALLTID gjennombruddspasningen tilgjengelig fra hans posisjon. Han har en fantastisk mot Blackpool til Antenucci, en mot Cardiff (eller Wolves) til Warnock, samme til Mowatt mot Sheff Wed.
 

Leedsfan

Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #92 på: November 18, 2014, 20:07:43 »


Bianchi er en glitrende spiller på sitt beste men må stabilisere seg på et jevnt høyere nivå for å forsvare mange av superlativene han har fått her inne. I vår svake periode under Milanic synes jeg han var blant våre aller svakeste spillere. Han blomstret virkelig under Redders første periode og 1 omgangen mot Blackpool gir håp om at han vil blomstre igjen.
Den formdippen, kan ha noe og gjøre med Milanic?

Absolutt men da snakker vi om en spiller som er sårbar for omstillinger.

Bianchi er en spiller som kommer mer til sin rett når medspillerne er gode, men hvem er vel ikke det? Blir endel på tvers, men ser at han konstant ser fremover og sender nøyaktige gjennombruddspasninger!

Jeg ville heller si at han av og til ser framover, og da kan det slenge en og annen fatastisk gjennombruddspasning. Skjønt hovedproblemet ha kanskje heller vart mangel på løp å spille gjennombruddspasninger til?

Jeg tror det, få løp fremover av flere på samme tid!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #93 på: November 18, 2014, 20:32:16 »
Om  Mowatt haft en enorm positiv utveckling de sista 2 månaderna har vi väl här motsatsen, men hoppas han kan snäppa upp sig, han har ju så mycket gratis som tekniken speluppfattningen, men personligen vill jag se mer  jäkla anamma, våga visa sig, mindre  passningar i sidled utan mer i djupled
« Siste redigering: November 18, 2014, 20:38:13 av sportcarl1 »
 

AndyMathie

Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #94 på: November 19, 2014, 14:15:30 »
Hadde laget vært mer bevegelig hadde Bianchi vært vår klart beste spiller, men av og til er vi veldig stillestående og da er eneste alternativet hans å spille ballen bakover eller på tvers. Så det gjelder bare å bygge opp et lag som har spillere som også er god uten ball. Antenucci føler jeg pr tiden er vår klart beste spiller uten ball offensivt, skulle ønske Doukara var langt mer bevegelig, han kan til tider bli svært stasjonær og det er akkurat slikt vår gode venn Tommaso sliter med.
We are Leeds and we are proud of it!

Jon R

Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #95 på: November 19, 2014, 16:24:54 »
Hadde laget vært mer bevegelig hadde Bianchi vært vår klart beste spiller, men av og til er vi veldig stillestående og da er eneste alternativet hans å spille ballen bakover eller på tvers. Så det gjelder bare å bygge opp et lag som har spillere som også er god uten ball. Antenucci føler jeg pr tiden er vår klart beste spiller uten ball offensivt, skulle ønske Doukara var langt mer bevegelig, han kan til tider bli svært stasjonær og det er akkurat slikt vår gode venn Tommaso sliter med.

Enig i det som skrives. Jeg savner spesielt flere offensive "bakromsløp" fra vår midtbane...

Mowatt har hatt en fantastisk utvikling, men håper å se enda mer av "box til box " spilleren Mowatt som kan skape rom og muligheter både med og uten ball...
Jon R.

AndyMathie

Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #96 på: November 19, 2014, 16:31:33 »
Hadde laget vært mer bevegelig hadde Bianchi vært vår klart beste spiller, men av og til er vi veldig stillestående og da er eneste alternativet hans å spille ballen bakover eller på tvers. Så det gjelder bare å bygge opp et lag som har spillere som også er god uten ball. Antenucci føler jeg pr tiden er vår klart beste spiller uten ball offensivt, skulle ønske Doukara var langt mer bevegelig, han kan til tider bli svært stasjonær og det er akkurat slikt vår gode venn Tommaso sliter med.

Enig i det som skrives. Jeg savner spesielt flere offensive "bakromsløp" fra vår midtbane...

Mowatt har hatt en fantastisk utvikling, men håper å se enda mer av "box til box " spilleren Mowatt som kan skape rom og muligheter både med og uten ball...

Ja og man ser jo spor i at han Mowatt begynner å være ekstremt godt trent. I begynnelsen av sesongen synes jeg han neste utelukkende var god i første omgang og nå fortsetter ha jo kampene ut. Ettersom Mowatt bare blir bedre og bedre så kommer nok også Tommaso å bli bedre og bedre.
We are Leeds and we are proud of it!

Kontakinte

Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #97 på: November 19, 2014, 18:12:26 »
Hadde laget vært mer bevegelig hadde Bianchi vært vår klart beste spiller, men av og til er vi veldig stillestående og da er eneste alternativet hans å spille ballen bakover eller på tvers. Så det gjelder bare å bygge opp et lag som har spillere som også er god uten ball. Antenucci føler jeg pr tiden er vår klart beste spiller uten ball offensivt, skulle ønske Doukara var langt mer bevegelig, han kan til tider bli svært stasjonær og det er akkurat slikt vår gode venn Tommaso sliter med.

Enig i det som skrives. Jeg savner spesielt flere offensive "bakromsløp" fra vår midtbane...

Mowatt har hatt en fantastisk utvikling, men håper å se enda mer av "box til box " spilleren Mowatt som kan skape rom og muligheter både med og uten ball...
Jeg mener nå at vi må få backene våre frem, hvis vi skal fortsette i diamant. Dette vill skape rom for vår midtbane.

Leedsfan

Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #98 på: November 19, 2014, 20:29:25 »

Hadde laget vært mer bevegelig hadde Bianchi vært vår klart beste spiller, men av og til er vi veldig stillestående og da er eneste alternativet hans å spille ballen bakover eller på tvers. Så det gjelder bare å bygge opp et lag som har spillere som også er god uten ball. Antenucci føler jeg pr tiden er vår klart beste spiller uten ball offensivt, skulle ønske Doukara var langt mer bevegelig, han kan til tider bli svært stasjonær og det er akkurat slikt vår gode venn Tommaso sliter med.

Enig i det som skrives. Jeg savner spesielt flere offensive "bakromsløp" fra vår midtbane...

Mowatt har hatt en fantastisk utvikling, men håper å se enda mer av "box til box " spilleren Mowatt som kan skape rom og muligheter både med og uten ball...
Jeg mener nå at vi må få backene våre frem, hvis vi skal fortsette i diamant. Dette vill skape rom for vår midtbane.

Mot Blackpool var de så langt fremme noen ganger at jeg ropte de tilbake, backene altså..:)

Redfearn har jo også uttalt at forsvarsspillerene øver på å forsvare seg i undertall pga at vi skal spille med backene høyt i banen.

Mot Blackpool så dekket Doukara og Antenucci rom på flankene med Adryan i midten.

Diamanten kan få fortsette å leve hvis vi spiller slik!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #100 på: Desember 05, 2014, 01:38:13 »
Interessant det han sier om nivået i Championship, kontra erfaringene fra Italia. Jeg tror han har helt rett!
« Siste redigering: Desember 05, 2014, 01:40:36 av Jon R »
Jon R.

Runar

Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #101 på: Desember 05, 2014, 10:01:18 »
Interessant det han sier om nivået i Championship, kontra erfaringene fra Italia. Jeg tror han har helt rett!

Dårlig oversettelse  ;)

At nivået i Championship skal være så mye dårligere enn i i Serie B har jeg vondt for å tro, men at det er en ganske annen idrett stemmer nok...





 

auren

Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #102 på: Desember 05, 2014, 10:15:35 »
Interessant det han sier om nivået i Championship, kontra erfaringene fra Italia. Jeg tror han har helt rett!

Dårlig oversettelse  ;)

At nivået i Championship skal være så mye dårligere enn i i Serie B har jeg vondt for å tro, men at det er en ganske annen idrett stemmer nok...

Han sier jo det motsatte:

"I think the level is higher here," Bianchi said. "It's very physical with more great players.

"In Italy there are three or four teams at the same level. Here all the times are at that level. It's very difficult."

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Runar

Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #103 på: Desember 05, 2014, 12:49:03 »
Interessant det han sier om nivået i Championship, kontra erfaringene fra Italia. Jeg tror han har helt rett!

Dårlig oversettelse  ;)

At nivået i Championship skal være så mye dårligere enn i i Serie B har jeg vondt for å tro, men at det er en ganske annen idrett stemmer nok...

Han sier jo det motsatte:

"I think the level is higher here," Bianchi said. "It's very physical with more great players.

"In Italy there are three or four teams at the same level. Here all the times are at that level. It's very difficult."

auren

Skrev motsatt av det jeg mente...

At nivået i Championship skal være så mye bedre enn i i Serie B har jeg vondt for å tro, men at det er en ganske annen idrett stemmer nok...


Skulle det stått
 

Barba

Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #104 på: Desember 05, 2014, 22:08:50 »
Championship er bedre enn Serie B. Championship er verdens beste nest beste liga om dere skjønner. Finnes kanskje bedre lag på nivå 2, men ikke bedre totalnivå.

Barba
Barba - MOT

Sleivind

Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #105 på: Desember 16, 2014, 11:08:12 »

AndyMathie

Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #106 på: Desember 17, 2014, 09:50:19 »
http://throughitalltogether.sbnation.com/2014/12/16/7380595/tommaso-bianchi-leeds-united-midfielder

Statistisk sett en av våre beste hittil i sesongen  ::)

Ingen overraskelse det. Skjønner ikke hylekoret mot denne mannen. Han  har ingenting å gjøre på benken!
We are Leeds and we are proud of it!

Promotion 2010

Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #107 på: Februar 11, 2015, 00:03:36 »
Spilte bra opp til uhellet. Kne mot kne med langtidsskade som resultat:

@PhilHayYEP: Bianchi has damaged a cruciate ligament and looks like he might need knee surgery. That would end his season. #lufc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Sv: KAMP: vs Reading @ Madejski Stadium, tirsdag 10/2 2015, kl 21.00
« Svar #108 på: Februar 11, 2015, 10:12:19 »
Adam Pope ‏@APOPEY  · 8m8 minutes ago   Reading, England   
#lufc Injury news is that Liam Cooper is likely to miss Saturday with a dead leg. Bianchi may have opened his ACL knee ligament.

...høres vel ikke spesielt bra ut mht Bianchi


Finner ikke noe på ACL ligament, får håpe det er leddbånd og ikke korsbånd.
 

Blank_File

Sv: Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #109 på: Februar 11, 2015, 10:31:50 »
De må vel vite noe mer om denne skaden nå. Begynner å bli tynt nå på sentral midtbane. Det i seg selv er jo en nokså vilt hvis vi ser bakover...

Runar

Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #110 på: Februar 11, 2015, 12:23:35 »
Tynt?

Murphy, Sloth, Mowatt, Cook, Austin til de to sittende. Bianchi skadet sammen med NGoy

Dawson og Adryan som kan ta presset av i den offensive
 

Jon R

Sv: Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #111 på: Februar 11, 2015, 13:05:37 »
De må vel vite noe mer om denne skaden nå. Begynner å bli tynt nå på sentral midtbane. Det i seg selv er jo en nokså vilt hvis vi ser bakover...

"Tynt" som i "Kristofer Hivjus skjegg"?  ;)
Jon R.

Cherry

Sv: Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #112 på: Februar 11, 2015, 13:08:52 »
De må vel vite noe mer om denne skaden nå. Begynner å bli tynt nå på sentral midtbane. Det i seg selv er jo en nokså vilt hvis vi ser bakover...

YEP : antagelig fremre korsbånd
 

Blank_File

Sv: Sv: Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #113 på: Februar 11, 2015, 13:12:10 »
Tynt?

Murphy, Sloth, Mowatt, Cook, Austin til de to sittende. Bianchi skadet sammen med NGoy

Dawson og Adryan som kan ta presset av i den offensive

Mowatt og Sloth blir tynt på de sittende midtbane plassene, men kan spille der i nøden. I mine øyne har vi bare Cook og Murphy tilgjengelig i denne posisjonen på lørdag med mindre Rudolf er frisk. Dobbel dekning er ikke mer enn hva vi må ha...

HåvardK

Sv: Sv: Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #114 på: Februar 11, 2015, 13:33:54 »
Tynt?

Murphy, Sloth, Mowatt, Cook, Austin til de to sittende. Bianchi skadet sammen med NGoy

Dawson og Adryan som kan ta presset av i den offensive

Mowatt og Sloth blir tynt på de sittende midtbane plassene, men kan spille der i nøden. I mine øyne har vi bare Cook og Murphy tilgjengelig i denne posisjonen på lørdag med mindre Rudolf er frisk. Dobbel dekning er ikke mer enn hva vi må ha...
Både Mowatt og Sloth har jo spilt der. I tillegg har jo flere her inne tatt til orde for å prøve Bellusci også i den rollen, noe jeg finner ganske fornuftig, all den tid han oppfører seg som folk.

Blank_File

Sv: Sv: Sv: Sv: Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #115 på: Februar 11, 2015, 13:43:13 »
Tynt?

Murphy, Sloth, Mowatt, Cook, Austin til de to sittende. Bianchi skadet sammen med NGoy

Dawson og Adryan som kan ta presset av i den offensive

Mowatt og Sloth blir tynt på de sittende midtbane plassene, men kan spille der i nøden. I mine øyne har vi bare Cook og Murphy tilgjengelig i denne posisjonen på lørdag med mindre Rudolf er frisk. Dobbel dekning er ikke mer enn hva vi må ha...
Både Mowatt og Sloth har jo spilt der. I tillegg har jo flere her inne tatt til orde for å prøve Bellusci også i den rollen, noe jeg finner ganske fornuftig, all den tid han oppfører seg som folk.
Sloth ble for lett. Mowatt har ikke vært god nok. Jeg synes ikke det virker som en veldig god idé med Bellusci heller. Tror ikke han har de nødvendige egenskapene for å spille her.

Promotion 2010

Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #116 på: Februar 17, 2015, 13:07:56 »
Ikke så alvorlig likevel?

LEEDS United have been boosted by the news that Tommaso Bianchi’s injury is not as bad as first feared.

Bianchi was believed to have suffered season-ending knee ligament damage during last week’s 2-0 win at Reading and the Italian will still need an operation.

But while no specific time scales have been given, the midfielder is now expected to be back in contention before the end of the campaign.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #117 på: Februar 19, 2015, 17:42:40 »
@WYSdaily: Latest from Leeds United & Neil Redfearn: Bianchi's had surgery on knee, hopeful of return before end of season. Cooper fit & in contention
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Tom S

Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #118 på: Juni 10, 2015, 14:36:36 »
Kva skjer med denne karen, noko nytt?
Såg han live i haust, tykte mannen var solid og bra.
COME ON LEEDS !!

B_Ød

Sv: Spiller : Tommaso Bianchi
« Svar #119 på: Juni 10, 2015, 14:49:42 »
Hadde faktisk glemt mannen...med andre ord ikke gjort noe varig inntrykk på meg  :)
Ups & Ups!!