Skrevet av Emne: Ex-Spiller : Marco Silvestri  (Lest 91333 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Xern

Sv: Spiller : Marco Silvestri
« Svar #240 på: Januar 16, 2017, 11:04:57 »
Her er det noen som har kost seg stort med å lage en "hat" video, men var mange tabber jeg hadde glemt her. Green ikke alene om å tabbe seg ut noen ganger.
https://www.youtube.com/watch?v=Jv-5q8m4Ng8
Hva er dette for kriminell musikkbruk! Det gjør vondt langt inni sjelen ennå!
Hahaha, der lo jeg godt  ;D
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Leedsfan

Sv: Spiller : Marco Silvestri
« Svar #241 på: Januar 29, 2017, 16:12:21 »
Here we go again!


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Cherry

Sv: Spiller : Marco Silvestri
« Svar #242 på: Januar 29, 2017, 16:13:48 »
Silvestri er jo bare ikke god nok, snur ryggen til heading tilbake fra Coyle..... Pingle!
Dette er virkelig svakt.
 

Cannavaro

Sv: Spiller : Marco Silvestri
« Svar #243 på: Februar 26, 2017, 14:51:04 »
Grattis til Marco :  EFL Cup beste keeper.  Det er en fin fjær i hatten !! Vi har et par gode keepere

http://cup.efl.com/news/article/2016-17/efl-cup-team-of-the-tournament-3595767.aspx?utm_source=t.co&utm_medium=referral
MFLU - Miracles For Leeds United

Promotion 2010

Sv: Spiller : Marco Silvestri
« Svar #244 på: Februar 26, 2017, 15:10:07 »
Leeds United off
 Congrats to @MarcoSilver1991 who has made the @EFLCup's Best XI. Find out more about the Team of the Tournament at po.st/EFLCupTOTT


https://pbs.twimg.com/media/C5mBvB-WgAA5oT2?format=jpg&name=large


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller : Marco Silvestri
« Svar #245 på: Mars 02, 2017, 12:08:31 »
 Happy Birthday to #LUFC goalkeeper @MarcoSilver1991, who turned 26 today!


Ikke ung og lovende lenger!!

#getridof
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Xern

Sv: Spiller : Marco Silvestri
« Svar #246 på: Mars 02, 2017, 12:31:42 »
Happy Birthday to #LUFC goalkeeper @MarcoSilver1991, who turned 26 today!


Ikke ung og lovende lenger!!

#getridof
Harde kår  ;D "Gratulerer med dagen, get out"
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Kontakinte

Sv: Spiller : Marco Silvestri
« Svar #247 på: Mars 02, 2017, 16:00:47 »
Han er fortsatt ung som keeper, minner meg mye om godeste Jarstein egentlig.

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Dennis

Sv: Spiller : Marco Silvestri
« Svar #249 på: Juni 06, 2017, 17:53:28 »
Han er fortsatt ung som keeper, minner meg mye om godeste Jarstein egentlig.

Minner meg i grunn mest om Alte Pettersen eller hva han Beat for Beat-karen heter.
Marching on together!

jaho

Sv: Spiller : Marco Silvestri
« Svar #250 på: Juni 06, 2017, 23:13:15 »
Silvestri til Spal?

https://thisisfutbol.com/2017/06/rumour-mill/spal-in-talks-with-leeds-over-a-move-for-silvestri/

Altså samme lag som Antenucci spiller for..vant serie B, og Ante har scoret 17 mål på 33 kamper..ikke galt..

GeirO

Sv: Spiller : Marco Silvestri
« Svar #251 på: Juni 07, 2017, 09:10:49 »
Han er fortsatt ung som keeper, minner meg mye om godeste Jarstein egentlig.

Minner meg i grunn mest om Alte Pettersen eller hva han Beat for Beat-karen heter.

Tror det er Junge Pettersen (er vel ikke så ravgammal)
MOT

lojosang

Sv: Spiller : Marco Silvestri
« Svar #252 på: Juni 07, 2017, 19:53:03 »
Han er fortsatt ung som keeper, minner meg mye om godeste Jarstein egentlig.

Minner meg i grunn mest om Alte Pettersen eller hva han Beat for Beat-karen heter.

Tror det er Junge Pettersen (er vel ikke så ravgammal)
;D
- Leif Olav

HåvardK

Sv: Spiller : Marco Silvestri
« Svar #253 på: Juni 07, 2017, 20:18:20 »
Han er fortsatt ung som keeper, minner meg mye om godeste Jarstein egentlig.

Minner meg i grunn mest om Alte Pettersen eller hva han Beat for Beat-karen heter.

Tror det er Junge Pettersen (er vel ikke så ravgammal)
Hehe...

Promotion 2010

Sv: Spiller : Marco Silvestri
« Svar #254 på: Juli 19, 2017, 14:05:37 »
"Marco Silvestri is the new goalkeeper of Verona.
The deal has been completed and will soon be announced."

tggialloblu.it/pages/599741/h…

#lufc


http://www.tggialloblu.it/pages/599741/hellas_verona/silvestri_vicinissimo_e_lui_il_portiere.html

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller : Marco Silvestri
« Svar #255 på: Juli 19, 2017, 18:18:35 »
LATEST - Leeds United: Silvestri leaves Whites training camp to tie up Verona move

Phil Hay
Published: 15:39 Wednesday 19 July 2017
Marco Silvestri (right) at Leeds United's training base in Austria on Tuesday.
Marco Silvestri (right) at Leeds United's training base in Austria on Tuesday.
Marco Silvestri is on the verge of a departure from Leeds United after leaving the club’s Austrian training camp to discuss a move to Hellas Verona.


Silvestri is understood to have travelled to Italy this afternoon following talks between Leeds and Verona over a potential return to Serie A.

Marco Silvestri in Austria.
Marco Silvestri in Austria.
The goalkeeper is third in the selection order under Thomas Christiansen and saw his prospects of playing next season diminish further with the arrival of Felix Wiedwald from Werder Bremen.

Christiansen took Silvestri to Austria along with Wiedwald and Rob Green and used the Italian in Monday’s 3-0 friendly defeat to Bursaspor but Leeds are working to finalise a deal with Verona in the next 24 hours.

Silvestri - signed from Chievo on a four-year deal in 2014 - was first-choice in his first two seasons at United but lost his place to Rob Green last term, playing six times in the League Cup and FA Cup and failing to make a single league appearance.

Wiedwald’s arrival for a fee of £500,000 last month also threatened Green’s involvement, leading to speculation that the former England international might also quit Elland Road before the end of the transfer window, and the exit of Silvestri would put the pair in a direct battle for a shirt.

Green, now 37, is likely to look for a transfer away from Elland Road if Wiedwald relegates him to the bench and while Leeds are not actively looking to move him on, they would be open to offers if Green asked to avoid spending next season as a substitute.

Silvestri, meanwhile, has played 98 times during a spell at Leeds which was touched by controversy in 2015 when he and five other players withdrew injured at late notice before a 2-1 defeat at Charlton Athletic. The 26-year-old subsequently denied feigning injury or attempting to undermine then head coach Neil Redfearn.

Leeds have already cut another of Cellino’s signings from their squad this week by agreeing to terminate the final 12 months of Giuseppe Bellusci’s contract by mutual consent.

The centre-back is likely to sign for PAOK in Greece as a free agent having called time on a trouble period at Elland Road.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller : Marco Silvestri
« Svar #256 på: Juli 19, 2017, 21:31:48 »
Leeds United
✔
@LUFC
 Goalkeeper Marco Silvestri has today completed a permanent move to @HellasVeronaFC
http://
bit.ly/SilvestriTrn
 
9:30 PM - 19 Jul 2017
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Ex-Spiller : Marco Silvestri
« Svar #257 på: Juli 19, 2017, 21:36:03 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Killa

Sv: Ex-Spiller : Marco Silvestri
« Svar #258 på: Juli 19, 2017, 21:53:00 »
Hvor mange £££ kan det være snakk om i overgangssum her?

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ex-Spiller : Marco Silvestri
« Svar #259 på: Juli 19, 2017, 21:55:04 »
Hvor mange £££ kan det være snakk om i overgangssum her?

Nah. Tror ikke vi måtte betale såå mye for å bli kvitt ham :o
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Ex-Spiller : Marco Silvestri
« Svar #260 på: Juli 20, 2017, 13:57:41 »
Lå litt i kortene, dette her. Takk for innsatsen,  Marco og lykke til videre.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ex-Spiller : Marco Silvestri
« Svar #261 på: Oktober 15, 2017, 15:05:11 »
Fru Silvestri har postet dette: :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Ex-Spiller : Marco Silvestri
« Svar #262 på: Mai 23, 2018, 18:54:12 »
Stuart Grant

So, to no one's surprise, Marco Silvestri will be back in Serie B next season. He was reserve keeper for a shit team that finished 19th out of 20 in Serie A. Still no sign of that national team call-up either. Can someone have a chat with Wayne or Fanz abut this. Cheers.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Ex-Spiller : Marco Silvestri
« Svar #264 på: Februar 10, 2020, 08:38:58 »
Kuult å se Hellas Verona på 6.plass i Serie A med Marco Silvestri i mål, i helga stoppet han Juventus og CR7. Han må nok lengte tilbake til twitterhets fra tiden i Leeds. Han var så dårlig at det til og med var noen som ville ha Ross Turnbull i mål i stedet for ;D


NT

Sv: Ex-Spiller : Marco Silvestri
« Svar #265 på: Februar 10, 2020, 08:52:19 »
Kuult å se Hellas Verona på 6.plass i Serie A med Marco Silvestri i mål, i helga stoppet han Juventus og CR7. Han må nok lengte tilbake til twitterhets fra tiden i Leeds. Han var så dårlig at det til og med var noen som ville ha Ross Turnbull i mål i stedet for ;D

Helt enig. Silvestri blir 29 år nå, har dratt på seg litt erfaring og stått stabilt i hele år. Verona har fått en forsvarslinje og keeper som i sammen har knekt koden for godt samarbeid.

Runar

Sv: Ex-Spiller : Marco Silvestri
« Svar #266 på: Februar 10, 2020, 12:08:36 »
Kuult å se Hellas Verona på 6.plass i Serie A med Marco Silvestri i mål, i helga stoppet han Juventus og CR7. Han må nok lengte tilbake til twitterhets fra tiden i Leeds. Han var så dårlig at det til og med var noen som ville ha Ross Turnbull i mål i stedet for ;D

Uten at han var god i Leeds, men han var omtalt som MYE dårligere enn han faktisk var. Undervurdert spiller...
 

Blank_File

Sv: Ex-Spiller : Marco Silvestri
« Svar #267 på: Februar 10, 2020, 15:58:40 »
Kuult å se Hellas Verona på 6.plass i Serie A med Marco Silvestri i mål, i helga stoppet han Juventus og CR7. Han må nok lengte tilbake til twitterhets fra tiden i Leeds. Han var så dårlig at det til og med var noen som ville ha Ross Turnbull i mål i stedet for ;D

Uten at han var god i Leeds, men han var omtalt som MYE dårligere enn han faktisk var. Undervurdert spiller...

Det var ingen vei tilbake etter Charlton-skandalen.

Runar

Sv: Ex-Spiller : Marco Silvestri
« Svar #268 på: Februar 10, 2020, 16:11:17 »
Kuult å se Hellas Verona på 6.plass i Serie A med Marco Silvestri i mål, i helga stoppet han Juventus og CR7. Han må nok lengte tilbake til twitterhets fra tiden i Leeds. Han var så dårlig at det til og med var noen som ville ha Ross Turnbull i mål i stedet for ;D

Uten at han var god i Leeds, men han var omtalt som MYE dårligere enn han faktisk var. Undervurdert spiller...

Det var ingen vei tilbake etter Charlton-skandalen.


?? Spilte sikker 40 kamper for Leeds etter den skandalen vel - Var i klubben 2 sesongen etter den dagen også.
 

Blank_File

Sv: Ex-Spiller : Marco Silvestri
« Svar #269 på: Februar 10, 2020, 16:15:53 »
Kuult å se Hellas Verona på 6.plass i Serie A med Marco Silvestri i mål, i helga stoppet han Juventus og CR7. Han må nok lengte tilbake til twitterhets fra tiden i Leeds. Han var så dårlig at det til og med var noen som ville ha Ross Turnbull i mål i stedet for ;D

Uten at han var god i Leeds, men han var omtalt som MYE dårligere enn han faktisk var. Undervurdert spiller...

Det var ingen vei tilbake etter Charlton-skandalen.


?? Spilte sikker 40 kamper for Leeds etter den skandalen vel - Var i klubben 2 sesongen etter den dagen også.

Det var voldsomt som du skulle riste meg for dårlig hukommelse for tiden! :D

Poenget mitt var vel uansett at spillerne som var med på den hendelsen aldri kom til å bli værende over tid i klubben. Det var starten på slutten.