Skrevet av Emne: Ex-Spiller : Marco Silvestri  (Lest 91331 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Spiller : Marco Silvestri
« Svar #120 på: Mai 03, 2015, 11:19:56 »
Tror vi mister den beste keeperen vi har hatt på år og dag pga at media skriver usannheter om vårt kjære Leeds og det virker som om Redfearn tror på den løgnaktige mediafremstilling. Silvestri har aldri latet som om han var skadet for å ikke spille for Leeds. Faen heller dette er jævla dumt! Digger Silvestri og håper han står neste match ellers er han vel ferdig i klubben?!


Sjelden har det gjort så vondt å ha rett i en analyse :( Tragiske greier. Elsker Silvestri, men han er nok dessverre ferdig i klubben. Sitter å ber til høyere makter om at Redfearn er den som ryker. Vil heller ha fremtidens Italienske langslagsmålvakt i mål enn at Redfearn blir sittende. Hadde håpet Redfearn skulle beholde jobben helt til i dag da han gjorde det fatale valget å vrake Silvestri. Det kan ikke være mye som foregår oppe i hodet hans når han gjorde det valget! Må være det dummeste valget enn trener har gjort siden man solgte Cantona til Scum!

Silvestri synes tydeligvis han er større enn klubben. Kom ikke ut og takket fansen for støtten etter kampslutt i dag. En lovende keeper med klare svakheter, som oppfører seg som en bortskjemt drittunge!

Hjelpe meg!

Ã…rets spiller er Silvestri, uten tvil. Og en ekstremt hyggelig kar.

Er han for god for Leeds? Ja, vil tro det.

Er rett og slett ikkje rart vi aldri får beholde våre gode spillere med slike dusteholdninger våre supportere har…..

baste

Sv: Spiller : Marco Silvestri
« Svar #121 på: Mai 03, 2015, 21:07:35 »
Marco må være med videre. Noe annet er en stor tabbe.

Sir A.F forsvarte Eric Cantona, uansett hva han fant på, skal vi ha noen stjerner, så må vi ha en manager som forsvarer spillerne sine....uansett. Er Redders rett mann ? Minner meg om fjotten som skulle kjøre Dacourt til Italia, for å bli kvitt vår beste midtbanespiller på den tia. Bruk hue, behold de beste, så kanskje vi kan nå topp 6 neste sesong





nord

Sv: Spiller : Marco Silvestri
« Svar #122 på: Mai 04, 2015, 00:35:16 »
Vi bør beholde ham! Få ryddet op i evt. misforståelser og se fremad.  Han har mange gode år i sig  ;)
 

AndyMathie

Sv: Spiller : Marco Silvestri
« Svar #123 på: Mai 04, 2015, 09:33:12 »
Registrerer at Mowatt vant prisen for årets spiller og da forsvant vel mitt siste håp om at vi beholder han. Elsker Silvestri og jeg skulle ha fortalt han det om jeg møtte han. Håper for all del han ikke møtter 90% av de som ikke forstår bæra og tror at han var en som streiket mot Charlton. Om han møter noen dustefans som forteller han "get the f... out of our club, nobody is bigger than the club" og snipp snapp snute den beste keeperen vi har hatt siden Martyn er ute.
We are Leeds and we are proud of it!

lojosang

Sv: Spiller : Marco Silvestri
« Svar #124 på: Mai 04, 2015, 15:30:07 »
Marco må være med videre. Noe annet er en stor tabbe.

Sir A.F forsvarte Eric Cantona, uansett hva han fant på, skal vi ha noen stjerner, så må vi ha en manager som forsvarer spillerne sine....uansett. Er Redders rett mann ? Minner meg om fjotten som skulle kjøre Dacourt til Italia, for å bli kvitt vår beste midtbanespiller på den tia. Bruk hue, behold de beste, så kanskje vi kan nå topp 6 neste sesong

Tvert i mot kvittet Sir AF seg lynraskt med folk som på sett og vis undergravde hans autoritet. Så som David "Hollywoodkjendis" Beckham og Gordon "Ødeleggenhvertordentalemedlynrasksarkasme" Strachan.
- Leif Olav

lojosang

Sv: Spiller : Marco Silvestri
« Svar #125 på: Mai 04, 2015, 15:37:12 »
Registrerer at Mowatt vant prisen for årets spiller og da forsvant vel mitt siste håp om at vi beholder han. Elsker Silvestri og jeg skulle ha fortalt han det om jeg møtte han. Håper for all del han ikke møtter 90% av de som ikke forstår bæra og tror at han var en som streiket mot Charlton. Om han møter noen dustefans som forteller han "get the f... out of our club, nobody is bigger than the club" og snipp snapp snute den beste keeperen vi har hatt siden Martyn er ute.

Han kunne definitvt BLITT den beste keeperen i klubben siden Martyn. Må ha noen år til på baken før han er i nærheten av det nivået. Som forventet av en såpass ung keeper, ujevne prestasjoner, men skyhøyt toppnivå.
- Leif Olav

Blank_File

Sv: Sv: Sv: Spiller : Marco Silvestri
« Svar #126 på: Mai 04, 2015, 18:00:26 »
Marco må være med videre. Noe annet er en stor tabbe.

Sir A.F forsvarte Eric Cantona, uansett hva han fant på, skal vi ha noen stjerner, så må vi ha en manager som forsvarer spillerne sine....uansett. Er Redders rett mann ? Minner meg om fjotten som skulle kjøre Dacourt til Italia, for å bli kvitt vår beste midtbanespiller på den tia. Bruk hue, behold de beste, så kanskje vi kan nå topp 6 neste sesong

Tvert i mot kvittet Sir AF seg lynraskt med folk som på sett og vis undergravde hans autoritet. Så som David "Hollywoodkjendis" Beckham og Gordon "Ødeleggenhvertordentalemedlynrasksarkasme" Strachan.

For ikke å nevne Jaap Stam og Ruth van Nisselua.

AndyMathie

Sv: Spiller : Marco Silvestri
« Svar #127 på: Mai 05, 2015, 10:46:36 »
Registrerer at Mowatt vant prisen for årets spiller og da forsvant vel mitt siste håp om at vi beholder han. Elsker Silvestri og jeg skulle ha fortalt han det om jeg møtte han. Håper for all del han ikke møtter 90% av de som ikke forstår bæra og tror at han var en som streiket mot Charlton. Om han møter noen dustefans som forteller han "get the f... out of our club, nobody is bigger than the club" og snipp snapp snute den beste keeperen vi har hatt siden Martyn er ute.

Han kunne definitvt BLITT den beste keeperen i klubben siden Martyn. Må ha noen år til på baken før han er i nærheten av det nivået. Som forventet av en såpass ung keeper, ujevne prestasjoner, men skyhøyt toppnivå.



Hvem mener du har vært bedre? Robinson? Sullivan? Smeichel? Jeg mener Silvestri er bedre enn alle disse, dermed ranker jeg han som den beste keeperen vi har hatt siden Martyns dager.
We are Leeds and we are proud of it!

lojosang

Sv: Sv: Spiller : Marco Silvestri
« Svar #128 på: Mai 05, 2015, 15:04:21 »
Registrerer at Mowatt vant prisen for årets spiller og da forsvant vel mitt siste håp om at vi beholder han. Elsker Silvestri og jeg skulle ha fortalt han det om jeg møtte han. Håper for all del han ikke møtter 90% av de som ikke forstår bæra og tror at han var en som streiket mot Charlton. Om han møter noen dustefans som forteller han "get the f... out of our club, nobody is bigger than the club" og snipp snapp snute den beste keeperen vi har hatt siden Martyn er ute.

Han kunne definitvt BLITT den beste keeperen i klubben siden Martyn. Må ha noen år til på baken før han er i nærheten av det nivået. Som forventet av en såpass ung keeper, ujevne prestasjoner, men skyhøyt toppnivå.



Hvem mener du har vært bedre? Robinson? Sullivan? Smeichel? Jeg mener Silvestri er bedre enn alle disse, dermed ranker jeg han som den beste keeperen vi har hatt siden Martyns dager.
Robinson og Sullivan. Schmeichel hadde vel stort sett de samme styrkene og svakhetene som Silvestri. Super på strek, svakere i felt og på å kommandere forsvaret. Mulig Robinson får Alt Var Bedre Før - bonuspoeng da.  :-)
- Leif Olav

flynn

Sv: Sv: Spiller : Marco Silvestri
« Svar #129 på: Mai 05, 2015, 16:10:42 »
Registrerer at Mowatt vant prisen for årets spiller og da forsvant vel mitt siste håp om at vi beholder han. Elsker Silvestri og jeg skulle ha fortalt han det om jeg møtte han. Håper for all del han ikke møtter 90% av de som ikke forstår bæra og tror at han var en som streiket mot Charlton. Om han møter noen dustefans som forteller han "get the f... out of our club, nobody is bigger than the club" og snipp snapp snute den beste keeperen vi har hatt siden Martyn er ute.

Han kunne definitvt BLITT den beste keeperen i klubben siden Martyn. Må ha noen år til på baken før han er i nærheten av det nivået. Som forventet av en såpass ung keeper, ujevne prestasjoner, men skyhøyt toppnivå.



Hvem mener du har vært bedre? Robinson? Sullivan? Smeichel? Jeg mener Silvestri er bedre enn alle disse, dermed ranker jeg han som den beste keeperen vi har hatt siden Martyns dager.
Robinson og Sullivan. Schmeichel hadde vel stort sett de samme styrkene og svakhetene som Silvestri. Super på strek, svakere i felt og på å kommandere forsvaret. Mulig Robinson får Alt Var Bedre Før - bonuspoeng da.  :-)

Schmeichel anno 2015 er i alle fall bedre enn Silvestri anno 2015. Så er spørsmålet hvor god Schmeichel hadde vært nå, om han ikke hadde forlatt Leeds.
Jeg er forøvrig enig i at Silvestri er lovende, og en vi burde beholde. Men, om han ikke klarer å innordne seg så mener jeg vi skal bli kvitt ham. Vi trenger framfor alt folk som er interessert i å bidra i et kollektiv.

flynn

flynn

sportcarl1

Sv: Spiller : Marco Silvestri
« Svar #130 på: Mai 05, 2015, 18:41:07 »
han skall vi behålla och bygga laget kring, ge silvestri mowatt Cook Taylor byram femårskontrakt
 

lojosang

Sv: Spiller : Marco Silvestri
« Svar #131 på: Mai 06, 2015, 00:11:21 »
han skall vi behålla och bygga laget kring, ge silvestri mowatt Cook Taylor byram femårskontrakt

Bygge laget rundt en keeper? Hvor mange spillere skal han ha bak seg, da?  ;D
- Leif Olav

Gufrias

Sv: Spiller : Marco Silvestri
« Svar #132 på: Mai 06, 2015, 07:34:32 »
han skall vi behålla och bygga laget kring, ge silvestri mowatt Cook Taylor byram femårskontrakt

Bygge laget rundt en keeper? Hvor mange spillere skal han ha bak seg, da?  ;D
Kanskje det endelig blir færre baklengsmål?
Hekta på Leeds siden 1974

lojosang

Sv: Sv: Spiller : Marco Silvestri
« Svar #133 på: Mai 06, 2015, 07:58:15 »
han skall vi behålla och bygga laget kring, ge silvestri mowatt Cook Taylor byram femårskontrakt

Bygge laget rundt en keeper? Hvor mange spillere skal han ha bak seg, da?  ;D
Kanskje det endelig blir færre baklengsmål?
Ikke med spillere bak en keeper som er best på strek. :D
- Leif Olav

AndyMathie

Sv: Spiller : Marco Silvestri
« Svar #134 på: Mai 06, 2015, 13:12:29 »
Ã…rets spiller for min del. Han har dermed prestert bedre enn Smeichel gjorde da han var her. Sullivan var god han, men toppnivået til Silvestri er høyere.
We are Leeds and we are proud of it!

Promotion 2010

Sv: Spiller : Marco Silvestri
« Svar #135 på: Mai 10, 2015, 22:11:29 »
Kona mener vi sees til høsten:

@Sofiajamaled: 1/2 --- 46 match this year and i have lost only 3 match in the stadium, i'm a proud Lufc fan !! Thank's For All To the lufc fans ... -->

@Sofiajamaled: 2/2 -All the lufc fans was amazing with me all the year,they protect me to the away match always! But now it's a holiday time! See u soon ❤️


"Storgravid" i tillegg da er det kanskje lurt å slå ser til ro i Leeds.....?   :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sportcarl1

Sv: Spiller : Marco Silvestri
« Svar #136 på: Mai 10, 2015, 22:14:37 »
Kona mener vi sees til høsten:

@Sofiajamaled: 1/2 --- 46 match this year and i have lost only 3 match in the stadium, i'm a proud Lufc fan !! Thank's For All To the lufc fans ... -->

@Sofiajamaled: 2/2 -All the lufc fans was amazing with me all the year,they protect me to the away match always! But now it's a holiday time! See u soon ❤️


"Storgravid" i tillegg da er det kanskje lurt å slå ser til ro i Leeds.....?   :)
skriv 5-års kontrakt på Marco, vår bäste spelare denna säsongen tillsammans med Cook och mowatt, bästa målvakt vi haft sedan martyns dagar,
 

AndyMathie

Sv: Spiller : Marco Silvestri
« Svar #137 på: Mai 11, 2015, 10:54:43 »
Kona mener vi sees til høsten:

@Sofiajamaled: 1/2 --- 46 match this year and i have lost only 3 match in the stadium, i'm a proud Lufc fan !! Thank's For All To the lufc fans ... -->

@Sofiajamaled: 2/2 -All the lufc fans was amazing with me all the year,they protect me to the away match always! But now it's a holiday time! See u soon ❤️


"Storgravid" i tillegg da er det kanskje lurt å slå ser til ro i Leeds.....?   :)
skriv 5-års kontrakt på Marco, vår bäste spelare denna säsongen tillsammans med Cook och mowatt, bästa målvakt vi haft sedan martyns dagar,

HØR HØR Kunne ikke vært mer enig! :)
We are Leeds and we are proud of it!

Promotion 2010

Sv: Spiller : Marco Silvestri
« Svar #138 på: Juni 01, 2015, 14:08:42 »
MARCO HOPEFUL OF 2015/16 IMPROVEMENT

Goalkeeper reflects on his debut season at Elland Road...

Published 01 June 2015 at 09:00



Marco Silvestri Vs Millwall
 
Marco Silvestri was satisfied with his first season at Elland Road and believes 2015/16 will see the team continue to improve as a result of their experiences during the last campaign.

The 24-year-old arrived from Italian outfit Chievo last July and soon demonstrated why United had pursued his services with a string of stunning displays between the sticks.

He ended the season with 44 appearances to his name – the most of any United player last term – and found himself among the top five shortlisted for the Player of the Year award.

“I’m very happy,” said Marco, reflecting on his own campaign. “I don’t think we’ve had a great season but it’s not easy when there are a lot of new players. I think next year we can do a lot better.

“Personally, I’m happy because I’ve played in most the matches and I think I had a good season.”

The Italian earned plenty of plaudits, too, with several Man of the Match awards, inclusions in the Football League Team of the Week and a nomination for February’s Player of the Month all providing recognition for his heroics between the sticks.

And Marco thinks his experiences this campaign will serve him well for 2015/16.

“The Championship has been a surprise for me. It’s long, hard and very difficult,” he explained.

“Next season, I think I will be more prepared for this."

On settling into the city, Marco added: “Life in Leeds is good. Me and my wife feel at home here.

“We love the city and the fans. I’m happy about that. The atmosphere at Elland Road is amazing, beautiful.”

Asked what his personal highlight of the season has been, Marco opted for February’s Man-of-the-Match winning display in the 1-0 victory away to promotion-chasing Middlesbrough.

“I think the match against Middlesbrough, away. It was a very good match,” he said.

- See more at: http://www.leedsunited.com/news/article/1qzp8ek1zrw5w1pv4fm5468fy8/title/marco-hopeful-of-201516-improvement#sthash.678eRWOl.dpuf
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28800
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller : Marco Silvestri
« Svar #139 på: Juli 03, 2015, 18:42:03 »
Leeds All Over  ‏@LeedsAllOver  · 37m37 minutes ago 
In Silvestri's favourites LOL


Spørsmålet er om Marco tar det 'at face value' eller om han ser humoren/sarkasmen  :D ;D :D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28800
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller : Marco Silvestri
« Svar #140 på: Juli 16, 2015, 00:08:44 »
Spørs om Marco har denne kvaliteten i seg?

Sitat
Tömmy LUFC ‏@tdski_LUFC  Â· 44m44 minutes ago  
I think I heard @Thomkirwin mention that Rosler wants Silvestri to play almost like a sweeper, Neuer-esque. Maybe he can confirm? #lufc

 Thom Kirwin ‏@Thomkirwin  Â· 7m7 minutes ago  
@tdski_LUFC yeah, that's right. Told me with the high line/pressure game there is a lot on onus on the GK to play that way

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

sportcarl1

Sv: Spiller : Marco Silvestri
« Svar #141 på: Juli 16, 2015, 10:49:11 »
Spørs om Marco har denne kvaliteten i seg?

Sitat
Tömmy LUFC ‏@tdski_LUFC  Â· 44m44 minutes ago  
I think I heard @Thomkirwin mention that Rosler wants Silvestri to play almost like a sweeper, Neuer-esque. Maybe he can confirm? #lufc

 Thom Kirwin ‏@Thomkirwin  Â· 7m7 minutes ago  
@tdski_LUFC yeah, that's right. Told me with the high line/pressure game there is a lot on onus on the GK to play that way
är vår förstemålvakt enligt Rösler och det var väl väntat

 

Leedsfan

Sv: Spiller : Marco Silvestri
« Svar #142 på: Juli 16, 2015, 12:42:19 »
Spørs om Marco har denne kvaliteten i seg?

Sitat
Tömmy LUFC ‏@tdski_LUFC  Â· 44m44 minutes ago  
I think I heard @Thomkirwin mention that Rosler wants Silvestri to play almost like a sweeper, Neuer-esque. Maybe he can confirm? #lufc

 Thom Kirwin ‏@Thomkirwin  Â· 7m7 minutes ago  
@tdski_LUFC yeah, that's right. Told me with the high line/pressure game there is a lot on onus on the GK to play that way



Vi har jo sett hva som har skjedd når han har prøvd.)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

p0ndus

  • Gjest
Sv: Spiller : Marco Silvestri
« Svar #143 på: Juli 16, 2015, 13:19:29 »
Tenker han er den spilleren i klubben som ville tatt PL nivået raskest(om han ikke allerede har nivået inne da), håper jeg får mulighet til og få bevist min påstand. :)

Promotion 2010

Sv: Spiller : Marco Silvestri
« Svar #144 på: August 01, 2015, 03:01:44 »
I’m Working On Becoming Leader For Leeds United – Marco Silvestri

Leeds United goalkeeper Marco Silvestri insists that he has been working on the various aspects of his game as he looks to command the penalty box and be leader.

The 24-year-old was one of the prominent faces for the Peacocks last season, managing a total of 44 appearances with 12 clean sheets.

However, the youngster is still hungry for more, stressing the need to improve further to become a leader inside the box. For that purpose, Silvestri revealed that he is working with goalkeeping coach Richard Hartis on the various aspects of the game.

Dealing with crosses is one such area that the former Chievo man feels he needs improvement in and while admitting that he is in no way a top player yet, he is eager to learn from the coach and is working hard.

"I’m working hard with the coach to improve my high catch on crosses”, Silvestri told his club's official website.

“I know I have to improve and be a leader in the box.

“We have worked on that a lot and I want to improve my whole game every day.

“I’m not a top player and I’m young so I want to improve every day and work every day.

“I have to be part of the team and better speaking about the defending – the coach wants this and for me to command my box."

Drawing references from the match against Hoffenheim on 25th July, the youngster insisted that venturing outside the box is a new aspect of the game he has to work on.

“Against Hoffenheim I think I went out of the box more than I did in the whole of last season. It’s a new style of play for me and I have to work on that.”
 

 
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

baste

Sv: Spiller : Marco Silvestri
« Svar #145 på: August 01, 2015, 11:33:00 »
Lover godt, Marco kan bli en meget god keeper.  Gleder meg enormt til åpningskampen LIVE

Promotion 2010

Sv: Spiller : Marco Silvestri
« Svar #146 på: August 19, 2015, 22:42:55 »
Han her har aldri vært min helt. Kaster bort nok en kamp for oss!

Jennifer ‏@jenbarlufc  · Shocking keeping from Silvestri, beaten at the near post. Shot went under him I think. #lufc


@LUFCDATA: Absolutely gutted. That is shocking goalkeeping from Silvestri. AGAIN. #LUFC


 :(
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Spiller : Marco Silvestri
« Svar #147 på: August 19, 2015, 22:49:04 »
Han her har aldri vært min helt. Kaster bort nok en kamp for oss!

Jennifer ‏@jenbarlufc  · Shocking keeping from Silvestri, beaten at the near post. Shot went under him I think. #lufc


@LUFCDATA: Absolutely gutted. That is shocking goalkeeping from Silvestri. AGAIN. #LUFC


 :(
Han pleier da å være glimrende på strek. Det er feltarbeidet og kommunikasjon med forsvaret som har vært hovedproblemet.
Jon R.

RoarG

Sv: Spiller : Marco Silvestri
« Svar #148 på: August 19, 2015, 22:49:35 »
Han her har aldri vært min helt. Kaster bort nok en kamp for oss!

Jennifer ‏@jenbarlufc  · Shocking keeping from Silvestri, beaten at the near post. Shot went under him I think. #lufc


@LUFCDATA: Absolutely gutted. That is shocking goalkeeping from Silvestri. AGAIN. #LUFC


 :(
På tide å la Turnbull stå neste kamp?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Eriksen55

Sv: Spiller : Marco Silvestri
« Svar #149 på: August 19, 2015, 22:54:16 »
Sett utifra forrige sesong og store deler sålangt så har vi ikke et keeperproblem. Men Turnbull gir kanskje Silvestri bedre kamp om plassen, og bør om tabbene fortsetter få sjansen. Men syntes Silvestri bør få stå lørdag, det handler litt om å ikke ødelegge all selvtillit. Han er tross alt en god keeper.