Skrevet av Emne: EX-Spiller: Soulemayne Doukara  (Lest 56054 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsgutt

EX-Spiller: Soulemayne Doukara
« på: Juli 11, 2014, 12:46:28 »
Adam Pope ‏@APOPEY  29m
#lufc Just spoken to Massimo Cellino who confirms the club will sign Swiss defender Jonathan Rossini & French striker Soulemayne Doukara.



Souleymane Doukara (born 29 September 1991 in Meudon) is a French footballer of Senegalese heritage who plays for Italian Serie B club Catania. He is a Striker but can also play as a Winger.

2008–2011   Rovigo   75   (11)
2011–2012   Vibonese   37   (13)
2012–   Catania   13   (0)
2013–2014   â†’ Juve Stabia (loan)   20   (6)
« Siste redigering: August 23, 2017, 16:44:42 av Promotion 2010 »

Trulsaren

Sv: Ny spiller : Soulemayne Doukara
« Svar #1 på: Juli 11, 2014, 13:34:03 »
Trodde vi ventet med slike tråder før det er offisielt jeg ;)
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

baste

Sv: Ny spiller : Soulemayne Doukara
« Svar #2 på: Juli 11, 2014, 13:50:27 »
Gud æ håpa han tar CCC med storm. Vår nye toppscorer  :)


Marching on together

Leedsfan

Sv: Ny spiller : Soulemayne Doukara
« Svar #3 på: Juli 11, 2014, 15:49:17 »
Kan spille som ving??

Hørt rykter om at Hockaday, ehhh Cellino vil at vi skal spille 4-3-3...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Xern

Sv: Ny spiller : Soulemayne Doukara
« Svar #4 på: Juli 11, 2014, 15:59:45 »
Denne karen er ikke god nok.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Annesj

Sv: Ny spiller : Soulemayne Doukara
« Svar #5 på: Juli 11, 2014, 16:07:15 »
På bakgrunn av?
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Bjorn

Sv: Ny spiller : Soulemayne Doukara
« Svar #6 på: Juli 11, 2014, 16:21:53 »
På bakgrunn av?

Tror Xern har startet sesongen på den eksteme negative siden av skalaen så han lettere kan bli positivt overrasket senere i sesongen.. :) Alle har jo en slags approach for å takle medgang/motgang og forandringer.  ;)
Marching On! 4276

Xern

Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Xern

Sv: Ny spiller : Soulemayne Doukara
« Svar #8 på: Juli 11, 2014, 16:26:14 »
På bakgrunn av?

Tror Xern har startet sesongen på den eksteme negative siden av skalaen så han lettere kan bli positivt overrasket senere i sesongen.. :) Alle har jo en slags approach for å takle medgang/motgang og forandringer.  ;)
Om man er negativ nok blir jo alle opplevelser positive  ;D Expect the worst  ;D

Neida, er positiv til mye som har skjedd, bedre økonomi, opprenskning i stallen, inn med nye spillere. Har troa på Bachini og Silvestri, men Rossini og Doukara er heller noen av de jeg ikke tror kommer til å bli de helt store i Leeds-drakta. Og når denne Doukara skal være erstatteren til McCormack, så blir jeg litt skuffet :-\
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Xern

Sv: Ny spiller : Soulemayne Doukara
« Svar #9 på: Juli 11, 2014, 17:18:32 »
Skal visst inn på lån igjennom sesongen


Sent from my iPhone using Tapatalk
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Annesj

Sv: lånespiller : Soulemayne Doukara
« Svar #10 på: Juli 11, 2014, 17:29:11 »
Hunt er 30 år. Doukara 21. Vesentlig forskjell! Statistikk betyr nada. Men seff kan han bli en flopp. Time will show!
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Gufrias

Sv: Ny spiller : Soulemayne Doukara
« Svar #11 på: Juli 11, 2014, 18:48:45 »
http://sofifa.com/player/149369-souleymane-doukara

Til sammenligning:

Noel Hunt:
http://sofifa.com/player/146170-noel-hunt

 >:(
Ryktet forteller at  GFH nektet McDermott å kjøpe Ashley Barnes fordi han var for lavt ranket på Sofifa. Så dro han til Burnley i stedet, og nå er PL neste stasjon.
Hekta på Leeds siden 1974

Xern

Sv: lånespiller : Soulemayne Doukara
« Svar #12 på: Juli 11, 2014, 22:39:32 »
Nå burde det være litt forskjell på meg som leter etter info på spillere, og de som eide klubben og skulle kjøpe spillere  ::) Men ingen trenger å bli fortalt at GFH ikke hadde peiling på å styre en klubb, regner jeg med..
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

lojosang

Sv:
« Svar #13 på: Juli 11, 2014, 23:38:58 »
En ny Becchio eller en ny Grella? (ella ella) Time vill shåvv.
- Leif Olav

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sportcarl1

Sv: lånespiller : Soulemayne Doukara
« Svar #15 på: Juli 13, 2014, 00:18:15 »
tycker laget börja forma sig bra med de sista veckornas nyförvärv, och fler lär väl komma in,
 

Promotion 2010

Sv: lånespiller : Soulemayne Doukara
« Svar #16 på: Juli 13, 2014, 12:30:06 »
Mye moro på banen i ettermiddag:

Ett års lån:

Catania striker Souleymane Doukara has joined the club on loan for the 2014/15 season, with a view to a permanent deal at the end of the campaign. The France born Senegalese forward spent last season on loan at Juve Stabia in Serie B making 20 appearances, scoring six goals in the process. Doukara, who can also operate as a winger, has experience in Italy’s top league with his parent club which came during the 2012/13 season.

The 22-year-old striker is United’s fourth new arrival of the summer and head coach David Hockaday said: “I’d like to welcome Souleymane to Leeds United. “He is a big, powerful and fast player with a hunger to succeed. He is exactly what we need at the club.”

- See more at: http://www.leedsunited.com/news/article/1qns5ppasnp8d1pxbbha6gde7c/title/striker-joins-on-loan?#sthash.1Xn6r7U2.dpuf
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: lånespiller : Soulemayne Doukara
« Svar #17 på: Juli 13, 2014, 13:02:30 »
Doukara i gult etter ca 50 sekunder. Ser litt tung ut, men powerful er nok et greit begrep:

http://m.youtube.com/watch?v=UrUC_tkJK9g&feature=youtu.be

 ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sportcarl1

Sv: lånespiller : Soulemayne Doukara
« Svar #18 på: Juli 13, 2014, 13:04:22 »
känns bra med nytt i varje lagdel med Silvestri, Rossini, Bianchi och Doukara,ser fram emot säsongstart nu
 

Promotion 2010

Sv: lånespiller : Soulemayne Doukara
« Svar #19 på: Juli 13, 2014, 13:06:00 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: lånespiller : Soulemayne Doukara
« Svar #20 på: Juli 13, 2014, 13:09:09 »
Doukara etter 1.40, nydelig heading:

http://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=YvxhLWl72fs

 ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28906
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Lånespiller : Soulemayne Doukara
« Svar #21 på: Juli 13, 2014, 19:44:48 »
TBG ‏@TBG2005  4 mins

Souleymane Doukara becomes Leeds United's 80th loan signing since 2004.


 ::)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Lånespiller : Soulemayne Doukara
« Svar #22 på: Juli 13, 2014, 20:17:04 »
During the game United's new signing Souleymane Doukara was put through his paces by the club's fitness and conditioning coach.

 - See more at: http://www.leedsunited.com/news/article/1jr777id5663415ua0j5exzmjs#sthash.dwXJNUiw.dpuf
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Lånespiller : Soulemayne Doukara
« Svar #23 på: August 06, 2014, 11:38:51 »
I Cellinos intervju med Daily Mail i dag forteller han at å låne Doukara koster klubben £ 500.000 for ett år, deretter er det avtalt en kjøpesum på £ 1.5 millioner.

Ganske bra for en ung spiller som virker veldig lovende. Jeg liker hans bevegelighet, teknikk og gjennombruddskraft.  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sportcarl1

Sv: Lånespiller : Soulemayne Doukara
« Svar #24 på: August 06, 2014, 11:46:18 »
I Cellinos intervju med Daily Mail i dag forteller han at å låne Doukara koster klubben £ 500.000 for ett år, deretter er det avtalt en kjøpesum på £ 1.5 millioner.

Ganske bra for en ung spiller som virker veldig lovende. Jeg liker hans bevegelighet, teknikk og gjennombruddskraft.  :)
hoppas det funkar med målskyttet med, är tveksam på det, skulle hellre ha morison i mitten och doukara på kanten, mot Dundee var doukara bra men han skapade inte en målchans och var kort i luften
 

Promotion 2010

Sv: Lånespiller : Soulemayne Doukara
« Svar #25 på: August 12, 2014, 23:40:52 »
To mål i dag:

Kan være enig i denne tweeten:

Doukara's second goal reminded me of Beckford

 ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Lånespiller : Soulemayne Doukara
« Svar #26 på: August 18, 2014, 13:42:37 »

Adam Pope@APOPEY  ·  1 min

#lufc Doukara's ankle injury will be assessed when team trains this afternoon.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Lånespiller : Soulemayne Doukara
« Svar #27 på: August 18, 2014, 13:52:46 »

Adam Pope@APOPEY  ·  1 min

#lufc Doukara's ankle injury will be assessed when team trains this afternoon.

Må si jeg var lite imponert over våre medical staff som sendte en haltende Doukara ut på banen etter hvilen på lørdag. Typisk engelsk stenalderkultur!  >:(

Hvis denne klubben skal etablere seg som PL klubb trenger vi profesjonalitet i alle ledd! Håper Cellino tar tak i dette ASAP!
Jon R.

Promotion 2010

Sv: Lånespiller : Soulemayne Doukara
« Svar #28 på: August 18, 2014, 14:02:29 »

Adam Pope@APOPEY  ·  1 min

#lufc Doukara's ankle injury will be assessed when team trains this afternoon.

Må si jeg var lite imponert over våre medical staff som sendte en haltende Doukara ut på banen etter hvilen på lørdag. Typisk engelsk stenalderkultur!  >:(

Hvis denne klubben skal etablere seg som PL klubb trenger vi profesjonalitet i alle ledd! Håper Cellino tar tak i dette ASAP!

Det er vel hans penger det medisinske apparatet tuller med = det var vel siste gangen vi fikk se det!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Sv: Lånespiller : Soulemayne Doukara
« Svar #29 på: August 18, 2014, 14:03:01 »

Adam Pope@APOPEY  ·  1 min

#lufc Doukara's ankle injury will be assessed when team trains this afternoon.

Må si jeg var lite imponert over våre medical staff som sendte en haltende Doukara ut på banen etter hvilen på lørdag. Typisk engelsk stenalderkultur!  >:(

Hvis denne klubben skal etablere seg som PL klubb trenger vi profesjonalitet i alle ledd! Håper Cellino tar tak i dette ASAP!

Enig, får håpe det bare er en "knock" da.....
Utrolig viktig med folk på linja/i det medisinske apparatet som avgjør kjapt & riktig at skade er skade..