Skrevet av Emne: EX-Spiller: Soulemayne Doukara  (Lest 56050 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: Lånespiller : Soulemayne Doukara
« Svar #30 på: August 19, 2014, 20:10:24 »
Ruptured ankle ligaments mot Brighton. Dette betyr nok noen uker ute. Kan bli 4 uker på sidelinjen, eller 5. Ikke bra.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Lånespiller : Soulemayne Doukara
« Svar #31 på: August 19, 2014, 21:30:10 »
Ruptured ankle ligaments mot Brighton. Dette betyr nok noen uker ute. Kan bli 4 uker på sidelinjen, eller 5. Ikke bra.

Håpløst!  :o
Jon R.

Kato

Sv: Lånespiller : Soulemayne Doukara
« Svar #32 på: August 19, 2014, 21:33:10 »
Ruptured ankle ligaments mot Brighton. Dette betyr nok noen uker ute. Kan bli 4 uker på sidelinjen, eller 5. Ikke bra.

Håpløst!  :o

Kunne vært verre
 

Jon R

Sv: Lånespiller : Soulemayne Doukara
« Svar #33 på: August 19, 2014, 21:34:38 »
Ruptured ankle ligaments mot Brighton. Dette betyr nok noen uker ute. Kan bli 4 uker på sidelinjen, eller 5. Ikke bra.

Håpløst!  :o

Kunne vært verre

Ja. De kunne latt han løpe rundt utpå der i 40 minutter til.  >:(
Jon R.

Promotion 2010

Sv: Lånespiller : Soulemayne Doukara
« Svar #34 på: August 19, 2014, 23:16:30 »
Adam Pope
#lufc DH says Doukara out for a few weeks with ankle ligament damage.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Lånespiller : Soulemayne Doukara
« Svar #35 på: August 19, 2014, 23:25:34 »
Phil Hay

Some bad news - Doukara has ruptured ankle ligaments. He's having an injection and looking at four weeks out at least. #lufc

 >:(
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

sportcarl1

Sv: Lånespiller : Soulemayne Doukara
« Svar #36 på: August 20, 2014, 00:47:59 »
Bedrövligt, de 2 matcherna jag sett med honom påminner han om gradel, bra med bollen och vågar utmana
 

Cherry

Sv: Lånespiller : Soulemayne Doukara
« Svar #37 på: August 20, 2014, 14:28:46 »
...synd!  Da er det min. 4 uker - også er det opptrening igjen.......vi trenger hurtighet/pace før det!
 

Promotion 2010

Sv: Lånespiller : Soulemayne Doukara
« Svar #38 på: September 01, 2014, 22:38:15 »
Leeds United Official

@LUFC: BREAKING: Souleymane Doukara signs a permanent deal. The club can confirm the striker has signed a 3-year deal #lufc http://t.co/s2NFc8KkRJ

 ;D


Godt kjøp, som også frigir plass til ett lån til.

Lånevinduet åpner om en ukes tid.  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28906
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller : Soulemayne Doukara
« Svar #39 på: September 01, 2014, 22:39:59 »
Leeds United Official

@LUFC: BREAKING: Souleymane Doukara signs a permanent deal. The club can confirm the striker has signed a 3-year deal #lufc http://t.co/s2NFc8KkRJ

 ;D


Godt kjøp, som også frigir plass til ett lån til.

Lånevinduet åpner om en ukes tid.  ;)
...burde du ikke forandre trådtittelen samtidig da ;)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Spiller : Soulemayne Doukara
« Svar #40 på: September 01, 2014, 22:41:44 »
Leeds United Official

@LUFC: BREAKING: Souleymane Doukara signs a permanent deal. The club can confirm the striker has signed a 3-year deal #lufc http://t.co/s2NFc8KkRJ

 ;D


Godt kjøp, som også frigir plass til ett lån til.

Lånevinduet åpner om en ukes tid.  ;)
...burde du ikke forandre trådtittelen samtidig da ;)

Puh, for en dag. Rekker ikke jobb, familie, møter og romantiske filmer uten å være litt ukonsentrert!   ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Joe Jordan

Sv: Spiller: Soulemayne Doukara
« Svar #41 på: September 01, 2014, 23:30:23 »
Flott med Doukara permanent, tror han vil bli veldig viktig for oss. Kjapp i beina og tør utfordre.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

nord

Sv: Spiller: Soulemayne Doukara
« Svar #42 på: September 02, 2014, 00:01:22 »
Sikkert er dette positivt og godt nu Matt Smith er væk  ???
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28906
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Soulemayne Doukara
« Svar #43 på: September 17, 2014, 22:03:25 »

Leeds United romped to victory away to Bournemouth in the Championship on Tuesday evening, inspired by Souleymane Doukara’s return to the starting line up.

Doukara played his first full game for the club, having been substituted off in the first two games, before tearing ankle ligaments before the third fixture of Leeds’ season.

Despite this injury, the Elland Road elite decided to keep him around, with his season-long loan deal made a permanent transfer on deadline day. He made his return at the Goldsands Stadium last night, bagging his first league goal for his new club – having previously notched twice in a League Cup win over Accrington Stanley.

Leeds ran out 3-1 victors in Bournemouth, with Doukara putting in a sensational performance for the Whites to earn them their third win of the season.

Having gone 1-0 down early on to the home side the 22-year-old Frenchman grabbed a second-half equaliser for United. His 67th minute strike brought the manager-less club level, before he inspired them to push-on and grab victory, providing an assist for Mirco Antenucci to seal the three points with Leeds’ third.

Doukara kept his head to slot home the equaliser and showed intelligence to find Antenucci on the break for United’s third. Giuseppe Bellusci had given Leeds the lead with a sensational free-kick seven minutes before Antenucci sealed the victory.


The young Frenchman put in a monstrous shift for his new club, as his heat map shows, involving himself in play all over the pitch. He worked hard, created chances, and brought United level before providing his assist – grabbing a vital three points for the club in turmoil.

He also completed an impressive 75% of his take-ons, beating his man three times out of four attempts, running the hosts ragged. As well as beating his man, he enjoyed some success in other duels – winning 50% of his tackles, but just 33% of his aerial battles. He imposed himself and got involved defensively, as well as on the attack.

Doukara made four clearances and a block for his side, preventing Bournemouth from hurting Leeds by getting rid of the ball, by blocking a 90th minute shot on the edge of his team’s box to prevent a late upset.

His passing could have been more accurate, finding a team-mate 74% of the time, but he did provide an assist and create a chance for Leeds to score. His shorter passes were more successful on the whole, with his longer balls giving away possession fairly often. He also failed to find a team-mate with either of his crosses.

The Frenchman was in fine form for Leeds, pulling them back level before creating the goal that sealed the vital three points away to Bournemouth. Despite some mild issues with passing and crossing, he was a threat to Bournemouth for the 90 minutes – beating his opposite man more often than not and chipping in with invaluable defensive help as United ground out the result.

Read more at http://www.squawka.com/news/souleymane-doukara-shines-as-leeds-united-beat-bournemouth/179674#I9vKfvXemcFhpRSi.99
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Smudge

Sv: Spiller: Soulemayne Doukara
« Svar #44 på: Desember 30, 2014, 21:13:56 »
Har han en hodeskade som gjør at han ikke kan heade ballen??!! Livredd ballen!

baste

Sv: Spiller: Soulemayne Doukara
« Svar #45 på: Desember 30, 2014, 21:16:43 »
Mangler det fandenivoldske...

sportcarl1

Sv: Spiller: Soulemayne Doukara
« Svar #46 på: Desember 30, 2014, 21:39:23 »
skrämmande dålig idag, ramlar, fumlar och klarar knappt av att slå en passning, men skulle inte förvåna om jag får äta upp dessa hårda ord
 

Kato

Sv: Spiller: Soulemayne Doukara
« Svar #47 på: Desember 30, 2014, 21:42:12 »
Helt håpløs i dag.
 

GeirO

Sv: Spiller: Soulemayne Doukara
« Svar #48 på: Desember 30, 2014, 21:48:37 »
Mye dårlig, men ikke svart/hvitt. Han viser at han har meget god teknikk og har satt opp et par sjanser utenfor boksen.
MOT

sportcarl1

Sv: Spiller: Soulemayne Doukara
« Svar #49 på: Desember 30, 2014, 22:47:26 »
Mye dårlig, men ikke svart/hvitt. Han viser at han har meget god teknikk og har satt opp et par sjanser utenfor boksen.
härligt med någon som är snäll idag, jag vet att han har bra teknik(liksom många andra i laget) och har sett det i tidigare matcher, men såg du att han visade god teknik idag så måste jag ha missat  det och chanserna utanför straffområdet var mer typ ärtbössa
« Siste redigering: Desember 30, 2014, 23:07:09 av sportcarl1 »
 

GeirO

Sv: Spiller: Soulemayne Doukara
« Svar #50 på: Desember 30, 2014, 23:27:24 »
He he, jeg får med alt. Et par situasjoner der han, i motsetning til andre, tør å holde ballen et viktig sekund lengre, før han spiller Antenucci på løp inn mot mål.
Men totalt sett er jeg selvfølgelig enig med alle om at han hadde en svak kamp.
MOT

baste

Sv: Spiller: Soulemayne Doukara
« Svar #51 på: Desember 31, 2014, 07:59:38 »
He touched the ball only 23 times before being hauled off in the 65th minute with the game already lost, completing 71 per cent of his passes.

Får pepper på twitter

Jon R

Sv: Spiller: Soulemayne Doukara
« Svar #52 på: Desember 31, 2014, 13:54:44 »
UT! Makan til umotivert opptreden kan jeg ikke huske sist jeg så i en Leeds drakt. Håper vi slipper å se han igjen.
Jon R.

HåvardK

Sv: Spiller: Soulemayne Doukara
« Svar #53 på: Desember 31, 2014, 14:07:45 »
UT! Makan til umotivert opptreden kan jeg ikke huske sist jeg så i en Leeds drakt. Håper vi slipper å se han igjen.
Merkelig utvikling på Doukara. Syns han startet seesongen lovende, og har jo faktisk vært involvert i en del mål også. Akkurat nå er han uforståelig dårlig.

Sydhagen

Sv: Spiller: Soulemayne Doukara
« Svar #54 på: Desember 31, 2014, 14:26:43 »
UT! Makan til umotivert opptreden kan jeg ikke huske sist jeg så i en Leeds drakt. Håper vi slipper å se han igjen.
Merkelig utvikling på Doukara. Syns han startet seesongen lovende, og har jo faktisk vært involvert i en del mål også. Akkurat nå er han uforståelig dårlig.

Tror dette har mye med selvtillit å gjøre. Som resten av laget.
Vi har en spillestil som er veldig avslørende når det ikke fungerer. Da blir det ekstremt dårlig.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Tom S

Sv: Spiller: Soulemayne Doukara
« Svar #55 på: Desember 31, 2014, 18:01:25 »
UT! Makan til umotivert opptreden kan jeg ikke huske sist jeg så i en Leeds drakt. Håper vi slipper å se han igjen.
Merkelig utvikling på Doukara. Syns han startet seesongen lovende, og har jo faktisk vært involvert i en del mål også. Akkurat nå er han uforståelig dårlig.

Merkelig utvikling i heile laget. Syns eg såg mykje positivt i kampene og spillerene fram til november (og hadde trua). Nå er vi uforståelig dårlige (og eg sliter med trua).
COME ON LEEDS !!

Josch

Sv: Spiller: Soulemayne Doukara
« Svar #56 på: Desember 31, 2014, 18:21:54 »
Jeg tror denne serien, og kampprogrammet,  er for tøft for  Doukara. En teknisk god spiller som ikke klarer å hamle opp med engelske forvarere over tid. Derfor var han god i begynnelsen og har tapt seg i det siste. En spiss må også kunne forsvare ved dødball og når vi er presset. Der er han dårlig. I tillegg er han for veik i dueller, på hodet og kommer sjelden til skudd. Styrken hans er for begrenset.

Kan kanskje lykkes hvis noen andre graver frem masse målsjanser for ham langs bakken, for han trenger ikke mange sjanser for å score.

Synd  å si det, men vi rykker ned hvis sånne som han er gode nok for Leeds. :(
« Siste redigering: Desember 31, 2014, 18:24:37 av Josch »

AndyMathie

Sv: Spiller: Soulemayne Doukara
« Svar #57 på: Desember 31, 2014, 18:23:07 »
UT! Makan til umotivert opptreden kan jeg ikke huske sist jeg så i en Leeds drakt. Håper vi slipper å se han igjen.

Helt enig. Jeg var så sinna at mamma her i Finnmark nesten ble syk av all kjeftinga fra min side. Ble ordentlig forbanna. Det var flashbacks til sinne jeg hadde mot Poleon. Nei det bare å skrinlegge hele fyren. Når han virkelig ikke gidder å kjempe sammen med resten av laget er det bare å få han UT! Støtter det du skriver her Jon. Godt nytt år til alle! La oss håpe at vi aldri igjen kommer til å oppleve et like jævlig år som 2014 var. Marerittåret delux!!
We are Leeds and we are proud of it!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Soulemayne Doukara
« Svar #58 på: Januar 02, 2015, 09:56:40 »
Doukara var grusom mot Rams, som mange av de andre, men fremsto som klønete og lat. Klarte ikke enkle mottak en gang. Antenucci løp og jobbet og var stadig oppspillspunkt, noe D burde ha vær. Er dette det han presterer.....så ryk og reis!!
Yeboahs vitne

Jon R

Sv: Spiller: Soulemayne Doukara
« Svar #59 på: Januar 02, 2015, 12:21:40 »
...og 3 års avtale innebærer at vi nok må slite med denne karen en stund til.... :-\

Vi får virkelig håpe han viser en helt annen side i 2015. Var jo brukbar i starten og er fortsatt ung.
Jon R.