Skrevet av Emne: The missing link  (Lest 12100 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kato

The missing link
« på: Juli 14, 2014, 09:00:06 »
Kjapt oppsummert.

Administrativt:
1. Klubben satt under Grete-Roede-kur
2. Gjeld ryddet unna
3. Forholdet til GFH ser ok ut
4. Arbeidskapital ser ut til å være på plass. Man må bare minne seg om at vi kunne vært i administrajson.

Mange riktige grep ser det ut til. En sunn økonomi vil jo også være fundamentet for den sportslige delen.

Sportslig:
1. Shippa ut endel spillere, ser fornuftig ut.
2. Solgt kapteinen. Måtte gjøres til den prisen, og med de holdningene til å spille for oss.
3. Ansatt en coach vi i beste fall er usikre på.
4. Rota fælt før vi fikk på plass et ordentlig program for pre-season. Vel, ordentlig og ordentlig..
5. Begynt å signere italienere.
6. Cellino lovte ikke å bruke pengene etter salget av Ross til nye spillere.

Så til hovedpoenget mitt. Hvordan er den sportslige strukturen? Hockaday er, slik jeg skjønner det, ansatt for å lede på feltet. Hvem står for spillestil, formasjoner, sportslig ledelse, innkjøp, ja drift av hele den sportslige strukturen?

Er det Cellino? Er det han italienske sportsdirektøren?

Alt henger jo sammen. Fra andreforsvarer, via overtall, til treningskampmotstander, til innkjøp av nye vinger, ja sågar vasking av drakter. Noen som har call på dette?

For meg er den røde tråden foreløpig en missing link. Jeg ser heller ingen kontinuitetsbærere oppi dette.

Den stallen vi brukte forrige sesong, var 15. best i championship. Endel spillere er borte, og kapteinen med halvparten av målene likeså. Nøkternt ville jeg sagt at troppen uten ovennevnte er middels league-one-standard.

Jeg har dårlig kjennskap til italiensk fotball. La oss for all del håpe invasjonen som kommer derfra er god nok, og klare for denne spesielle ligaen. Hvis ikke, frykter jeg det verste.

Cellino ser jeg omtales både som manager og president.

Til slutt ender det med et spørsmål: Hvem er det som egentig styrer sport hos oss?

For kjerneproduktet er de som løper ut på matta, ingenting annet.
« Siste redigering: Juli 14, 2014, 09:03:57 av Kato »
 

Promotion 2010

Sv: The missing link
« Svar #1 på: Juli 14, 2014, 09:25:19 »
Hockaday er tydelig på at han har det sportslige ansvaret på alle nivåer. Trening, kamp og restitusjon. Dette kom tydelig frem i de første intervjuene.

Nå det er sagt så kan disse innleggene konstant så tvil om hans kompetanse og kapasitet.

Det vil være andre som står for innkjøp, les Cellino og Salerno. Jeg skulle ønske de var tilstede da Hunt ble kjøpt inn i fjor. Da var han ikke skikket til spill i Championship. 

Det ansvaret de har betyr ikke at ikke coach en har muligheter for å påvirke eller komme med sine forslag.


Men jeg er vel bare naiv og godtroende. Dette går til helvete. Ã… satse på denne måten fører til katastrofe.  Ingen gode spillere vil til Leeds. Coachen med 20 år fra engelsk fotball er uten kompetanse.

Spillere som twittrer at de er fornøyde bare ljuger for å slike noen oppetter ryggen. Det er bedre å tro på at de gråter når de må vaske to runder vask og smøre et par matpakker for første gang i sitt yrkesaktive liv.


Jeg håper inderlig at Cellino leser dette for det er nemlig han som skal være kontinuitetsbæreren i lang tid fremover. Jeg tror likevel at 22 år i kyniske italiensk fotball ikke har gjort ham så naiv som meg.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kato

Sv: The missing link
« Svar #2 på: Juli 14, 2014, 09:31:52 »
Hockaday er tydelig på at han har det sportslige ansvaret på alle nivåer. Trening, kamp og restitusjon. Dette kom tydelig frem i de første intervjuene.

Nå det er sagt så kan disse innleggene konstant så tvil om hans kompetanse og kapasitet.

Det vil være andre som står for innkjøp, les Cellino og Salerno. Jeg skulle ønske de var tilstede da Hunt ble kjøpt inn i fjor. Da var han ikke skikket til spill i Championship.  

Det ansvaret de har betyr ikke at ikke coach en har muligheter for å påvirke eller komme med sine forslag.


Men jeg er vel bare naiv og godtroende. Dette går til helvete. Ã… satse på denne måten fører til katastrofe.  Ingen gode spillere vil til Leeds. Coachen med 20 år fra engelsk fotball er uten kompetanse.

Spillere som twittrer at de er fornøyde bare ljuger for å slike noen oppetter ryggen. Det er bedre å tro på at de gråter når de må vaske to runder vask og smøre et par matpakker for første gang i sitt yrkesaktive liv.


Jeg håper inderlig at Cellino leser dette for det er nemlig han som skal være kontinuitetsbæreren i lang tid fremover. Jeg tror likevel at 22 år i kyniske italiensk fotball ikke har gjort ham så naiv som meg.


Håpet på en litt konstruktiv dialog, Promo.....

Syntes egentlig ikke de tre siste avsnittene dine akkurat innbyr til det.

Når det gjelder punktet om Hockadays kompetanse, ja jeg er svært skeptisk til at Leeds skal ledes av en manager som ikke lyktes i conference league.
« Siste redigering: Juli 14, 2014, 09:34:06 av Kato »
 

Promotion 2010

Sv: The missing link
« Svar #3 på: Juli 14, 2014, 09:48:17 »
Han er ikke manager. Ikke manager , ikke manager.

Han har lyktes som coach. Det førte ham til opprykk med Watford på bekostning av oss og til PL med Southampton.


Det jo langt fra konstruktivt det samme kritiske oppgulpet du kommer med kontinuerlig. Leser du deg opp så kan du tydelig se arbeidsgordelingen i Leeds.


Jeg er hoppende glad for det Cellino gjør med og i klubben. Dette fører oss til PL innen rimelig tid. Det gir oss tilbake Elland Road. Dette blir spennende og underholdende.

Jeg er svært fornøyd.

Det som for meg fremstår som et missing link er supportere som går inn med aktiv støtte til prosjektet.

Og jeg er svært uenig med deg, kun det tredje siste avsnittet kan oppfattes lite konstruktivt. Det var også meningen for å harselere meg alt det negative som får sitt utspill her på forumet.  ;)

Du vet hva men sier: Negativitet avler negativitet!             Det vil vi vel ikke?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: The missing link
« Svar #4 på: Juli 14, 2014, 10:29:47 »
Kjapt oppsummert.

Administrativt:
1. Klubben satt under Grete-Roede-kur
2. Gjeld ryddet unna
3. Forholdet til GFH ser ok ut
4. Arbeidskapital ser ut til å være på plass. Man må bare minne seg om at vi kunne vært i administrajson.

Mange riktige grep ser det ut til. En sunn økonomi vil jo også være fundamentet for den sportslige delen.

Sportslig:
1. Shippa ut endel spillere, ser fornuftig ut.
2. Solgt kapteinen. Måtte gjøres til den prisen, og med de holdningene til å spille for oss.
3. Ansatt en coach vi i beste fall er usikre på.
4. Rota fælt før vi fikk på plass et ordentlig program for pre-season. Vel, ordentlig og ordentlig..
5. Begynt å signere italienere.
6. Cellino lovte ikke å bruke pengene etter salget av Ross til nye spillere.

Så til hovedpoenget mitt. Hvordan er den sportslige strukturen? Hockaday er, slik jeg skjønner det, ansatt for å lede på feltet. Hvem står for spillestil, formasjoner, sportslig ledelse, innkjøp, ja drift av hele den sportslige strukturen?

Er det Cellino? Er det han italienske sportsdirektøren?

Alt henger jo sammen. Fra andreforsvarer, via overtall, til treningskampmotstander, til innkjøp av nye vinger, ja sågar vasking av drakter. Noen som har call på dette?

For meg er den røde tråden foreløpig en missing link. Jeg ser heller ingen kontinuitetsbærere oppi dette.

Den stallen vi brukte forrige sesong, var 15. best i championship. Endel spillere er borte, og kapteinen med halvparten av målene likeså. Nøkternt ville jeg sagt at troppen uten ovennevnte er middels league-one-standard.

Jeg har dårlig kjennskap til italiensk fotball. La oss for all del håpe invasjonen som kommer derfra er god nok, og klare for denne spesielle ligaen. Hvis ikke, frykter jeg det verste.

Cellino ser jeg omtales både som manager og president.

Til slutt ender det med et spørsmål: Hvem er det som egentig styrer sport hos oss?

For kjerneproduktet er de som løper ut på matta, ingenting annet.

Har du vært i dvale den siste tiden eller vil du ikke godta det klubben sier? Du stiller flere spørsmålstegn ved flere ting som Promo retter opp i.

Angående nr. 6, når sa han det?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: The missing link
« Svar #5 på: Juli 14, 2014, 10:34:24 »
Hockaday er tydelig på at han har det sportslige ansvaret på alle nivåer. Trening, kamp og restitusjon. Dette kom tydelig frem i de første intervjuene.

Nå det er sagt så kan disse innleggene konstant så tvil om hans kompetanse og kapasitet.

Det vil være andre som står for innkjøp, les Cellino og Salerno. Jeg skulle ønske de var tilstede da Hunt ble kjøpt inn i fjor. Da var han ikke skikket til spill i Championship. 

Det ansvaret de har betyr ikke at ikke coach en har muligheter for å påvirke eller komme med sine forslag.


Men jeg er vel bare naiv og godtroende. Dette går til helvete. Ã… satse på denne måten fører til katastrofe.  Ingen gode spillere vil til Leeds. Coachen med 20 år fra engelsk fotball er uten kompetanse.

Spillere som twittrer at de er fornøyde bare ljuger for å slike noen oppetter ryggen. Det er bedre å tro på at de gråter når de må vaske to runder vask og smøre et par matpakker for første gang i sitt yrkesaktive liv.


Jeg håper inderlig at Cellino leser dette for det er nemlig han som skal være kontinuitetsbæreren i lang tid fremover. Jeg tror likevel at 22 år i kyniske italiensk fotball ikke har gjort ham så naiv som meg.


Håpet på en litt konstruktiv dialog, Promo.....

Syntes egentlig ikke de tre siste avsnittene dine akkurat innbyr til det.

Når det gjelder punktet om Hockadays kompetanse, ja jeg er svært skeptisk til at Leeds skal ledes av en manager som ikke lyktes i conference league.

Jeg er også skeptisk til Hockaday, kan ikke helt skjønne ansettelsen. Når det er sagt så hadde vel Warnock, og spesielt McDermott gode CV'er, men maken til råtten fotball, spesielt under McD!

Cellino vi han en coach, en som ånder og tenker fotball. Han ville ikke ha en PR-mann, eller Manager om du vil.

Hvordan dette går gjenstår å se, men en ting er sikkert og det er at det vil bli tatt grep går dette dårlig.

Kan det bli værre enn forrige sesong?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: The missing link
« Svar #6 på: Juli 14, 2014, 10:36:39 »
Han er ikke manager. Ikke manager , ikke manager.

Han har lyktes som coach. Det førte ham til opprykk med Watford på bekostning av oss og til PL med Southampton.


Det jo langt fra konstruktivt det samme kritiske oppgulpet du kommer med kontinuerlig. Leser du deg opp så kan du tydelig se arbeidsgordelingen i Leeds.


Jeg er hoppende glad for det Cellino gjør med og i klubben. Dette fører oss til PL innen rimelig tid. Det gir oss tilbake Elland Road. Dette blir spennende og underholdende.

Jeg er svært fornøyd.

Det som for meg fremstår som et missing link er supportere som går inn med aktiv støtte til prosjektet.

Og jeg er svært uenig med deg, kun det tredje siste avsnittet kan oppfattes lite konstruktivt. Det var også meningen for å harselere meg alt det negative som får sitt utspill her på forumet.  ;)

Du vet hva men sier: Negativitet avler negativitet!             Det vil vi vel ikke?

Hvis du sliter med at jeg ikke har troen, styr unna mine tråder.

Jeg er superskeptisk, men ønsker selvsagt av hele mitt hjerte at jeg tar feil.
 

Borge

Sv: The missing link
« Svar #7 på: Juli 14, 2014, 10:48:33 »
Kjapt oppsummert.

Administrativt:
1. Klubben satt under Grete-Roede-kur
2. Gjeld ryddet unna
3. Forholdet til GFH ser ok ut
4. Arbeidskapital ser ut til å være på plass. Man må bare minne seg om at vi kunne vært i administrajson.

Mange riktige grep ser det ut til. En sunn økonomi vil jo også være fundamentet for den sportslige delen.

Sportslig:
1. Shippa ut endel spillere, ser fornuftig ut.
2. Solgt kapteinen. Måtte gjøres til den prisen, og med de holdningene til å spille for oss.
3. Ansatt en coach vi i beste fall er usikre på.
4. Rota fælt før vi fikk på plass et ordentlig program for pre-season. Vel, ordentlig og ordentlig..
5. Begynt å signere italienere.
6. Cellino lovte ikke å bruke pengene etter salget av Ross til nye spillere.

Så til hovedpoenget mitt. Hvordan er den sportslige strukturen? Hockaday er, slik jeg skjønner det, ansatt for å lede på feltet. Hvem står for spillestil, formasjoner, sportslig ledelse, innkjøp, ja drift av hele den sportslige strukturen?

Er det Cellino? Er det han italienske sportsdirektøren?

Alt henger jo sammen. Fra andreforsvarer, via overtall, til treningskampmotstander, til innkjøp av nye vinger, ja sågar vasking av drakter. Noen som har call på dette?

For meg er den røde tråden foreløpig en missing link. Jeg ser heller ingen kontinuitetsbærere oppi dette.

Den stallen vi brukte forrige sesong, var 15. best i championship. Endel spillere er borte, og kapteinen med halvparten av målene likeså. Nøkternt ville jeg sagt at troppen uten ovennevnte er middels league-one-standard.

Jeg har dårlig kjennskap til italiensk fotball. La oss for all del håpe invasjonen som kommer derfra er god nok, og klare for denne spesielle ligaen. Hvis ikke, frykter jeg det verste.

Cellino ser jeg omtales både som manager og president.

Til slutt ender det med et spørsmål: Hvem er det som egentig styrer sport hos oss?

For kjerneproduktet er de som løper ut på matta, ingenting annet.
Jeg håper og tror at dette kan bli bra - og spesielt oppryddingen i klubben ser bra ut så langt - her tror jeg man legger et godt grunnlag for fremtiden.
Når det gjelder det sportslige er jeg nok også litt skeptisk, både til en så ukjent trener - her burde det vært mulig å få inn noen andre  -men for all del han skal få sjangsen til å vise hva han han.
Når det gjelder rollefordelingen - jeg er av natur skeptisk til eiere med vesentlig innflytelse på det sportslige...
Borge

Promotion 2010

Sv: The missing link
« Svar #8 på: Juli 14, 2014, 11:21:33 »
Han er ikke manager. Ikke manager , ikke manager.

Han har lyktes som coach. Det førte ham til opprykk med Watford på bekostning av oss og til PL med Southampton.


Det jo langt fra konstruktivt det samme kritiske oppgulpet du kommer med kontinuerlig. Leser du deg opp så kan du tydelig se arbeidsgordelingen i Leeds.


Jeg er hoppende glad for det Cellino gjør med og i klubben. Dette fører oss til PL innen rimelig tid. Det gir oss tilbake Elland Road. Dette blir spennende og underholdende.

Jeg er svært fornøyd.

Det som for meg fremstår som et missing link er supportere som går inn med aktiv støtte til prosjektet.

Og jeg er svært uenig med deg, kun det tredje siste avsnittet kan oppfattes lite konstruktivt. Det var også meningen for å harselere meg alt det negative som får sitt utspill her på forumet.  ;)

Du vet hva men sier: Negativitet avler negativitet!             Det vil vi vel ikke?

Hvis du sliter med at jeg ikke har troen, styr unna mine tråder.

Jeg er superskeptisk, men ønsker selvsagt av hele mitt hjerte at jeg tar feil.

Hvis du sliter med ar jeg har troen så styr unna å kommentere mine innlegg.

Jeg er superoptimist og ser frem til noen spennende sesonger fremover. Og jeg av dem som ikke tror at jeg vet bedre enn Cellino og hans menn.

Men er det ikke fremgang i løpet av de neste to årene blir jeg også skeptisk.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

B_Ød

Sv: The missing link
« Svar #9 på: Juli 14, 2014, 11:29:44 »
tror jeg velger meg et sted litt sånn midt imellom jeg...moderat positiv, tenker jeg vi kaller det.
Spennende er det uansett, selv om jeg stiller meg litt tvilende til pre-season opplegget. Men for all del, hvis gutta blir kjørt litt tøft, er det bare bra det.
Ups & Ups!!

Kato

Sv: The missing link
« Svar #10 på: Juli 14, 2014, 11:54:29 »
tror jeg velger meg et sted litt sånn midt imellom jeg...moderat positiv, tenker jeg vi kaller det.
Spennende er det uansett, selv om jeg stiller meg litt tvilende til pre-season opplegget. Men for all del, hvis gutta blir kjørt litt tøft, er det bare bra det.

Da har vi nærmet oss bra de siste månedene :)
 

sportcarl1

Sv: The missing link
« Svar #11 på: Juli 14, 2014, 12:18:58 »
Preseasonupplägget är väl inte exceptionellt annorlunda mot tidigare år, när de varit bland annat på Irland cornwall eastyorkshire sverige och norge,
 

Eriksen55

Sv: The missing link
« Svar #12 på: Juli 14, 2014, 12:28:19 »
Skjønner heller ikke hva som er galt med oppkjøringen..

B_Ød

Sv: The missing link
« Svar #13 på: Juli 14, 2014, 12:54:48 »
Preseasonupplägget är väl inte exceptionellt annorlunda mot tidigare år, när de varit bland annat på Irland cornwall eastyorkshire sverige och norge,

Brann møtte hvertfall opp husker jeg  ;)
Ups & Ups!!

B_Ød

Sv: The missing link
« Svar #14 på: Juli 14, 2014, 12:55:19 »
tror jeg velger meg et sted litt sånn midt imellom jeg...moderat positiv, tenker jeg vi kaller det.
Spennende er det uansett, selv om jeg stiller meg litt tvilende til pre-season opplegget. Men for all del, hvis gutta blir kjørt litt tøft, er det bare bra det.

Da har vi nærmet oss bra de siste månedene :)

ha ha..ja, har ikke alltid vært sånn  :)
Ups & Ups!!

Leedsfan

Sv: The missing link
« Svar #15 på: Juli 14, 2014, 13:45:20 »
Forrige sesong så unnskyldte vi laget med utenomsportslige hendelser. Nå virker mye å være i orden der, og da kan vi vel akseptere at det sportslige er helt optimalt ennå??
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: The missing link
« Svar #16 på: Juli 14, 2014, 13:48:46 »
Skjønner heller ikke hva som er galt med oppkjøringen..

Jeg erindrer en treningskamp i 4.-divisjon en iskald februardag på begynnelsen av 90-tallet. Treningskamp på isbane med piggsko. Motstanderne møtte ikke opp, fordi det var uvær og ferga ikke gikk.

Det er siste gang jeg har vært borti at lag ikke møtte til kamp, ja før nå da.
 

sportcarl1

Sv: The missing link
« Svar #17 på: Juli 14, 2014, 13:52:23 »
Skjønner heller ikke hva som er galt med oppkjøringen..

Jeg erindrer en treningskamp i 4.-divisjon en iskald februardag på begynnelsen av 90-tallet. Treningskamp på isbane med piggsko. Motstanderne møtte ikke opp, fordi det var uvær og ferga ikke gikk.

Det er siste gang jeg har vært borti at lag ikke møtte til kamp, ja før nå da.
hursomhelst så är detta inte LU eller cellinos fel utan det rumänska laget, nu fick vi ju se 2 leedslag spela mot varandra, det kan ju ge lite det med hur de står sig mot varandra, kommer säkert mtacher mot tuffare lag innan säsongstart som inte är inlagda än, liksom jag är säker på att det kommer in fler spelare, allt är inte optimalt men  synd att klaga, jag ser möjligheterna framför problemen.
 

DenHviteYeboah

Sv: The missing link
« Svar #18 på: Juli 14, 2014, 13:55:43 »
Skjønner heller ikke hva som er galt med oppkjøringen..

Jeg erindrer en treningskamp i 4.-divisjon en iskald februardag på begynnelsen av 90-tallet. Treningskamp på isbane med piggsko. Motstanderne møtte ikke opp, fordi det var uvær og ferga ikke gikk.

Det er siste gang jeg har vært borti at lag ikke møtte til kamp, ja før nå da.
;D

B_Ød

Sv: The missing link
« Svar #19 på: Juli 14, 2014, 14:23:41 »
Forrige sesong så unnskyldte vi laget med utenomsportslige hendelser. Nå virker mye å være i orden der, og da kan vi vel akseptere at det sportslige er helt optimalt ennå??

Jeg fikk ikke lov til det  ::)
Ups & Ups!!

Kontakinte

Sv: The missing link
« Svar #20 på: Juli 14, 2014, 14:54:28 »
Skjønner heller ikke hva som er galt med oppkjøringen..

Jeg erindrer en treningskamp i 4.-divisjon en iskald februardag på begynnelsen av 90-tallet. Treningskamp på isbane med piggsko. Motstanderne møtte ikke opp, fordi det var uvær og ferga ikke gikk.

Det er siste gang jeg har vært borti at lag ikke møtte til kamp, ja før nå da.
Hadde du vært der nede og gledet deg til kamp, så kunne jeg fort forstått din frustrasjon.

Eriksen55

Sv: The missing link
« Svar #21 på: Juli 14, 2014, 15:27:54 »
Skjønner heller ikke hva som er galt med oppkjøringen..

Jeg erindrer en treningskamp i 4.-divisjon en iskald februardag på begynnelsen av 90-tallet. Treningskamp på isbane med piggsko. Motstanderne møtte ikke opp, fordi det var uvær og ferga ikke gikk.

Det er siste gang jeg har vært borti at lag ikke møtte til kamp, ja før nå da.


At et lag vi skal møte ikke dukker opp er vel ikke noe Leeds får gjort noe med.. Kan jo være dem kunne skaffet en motstander på kort varsel, men valgte ikke å gjøre det! Mye av det som skjer du ikke vet! Hvis det er det eneste negative du har å si om oppkjøringen så må du være ganske fornøyd med resten da? Spillerne sier at det er den hardeste, men også den beste oppkjøringen dem har hatt.  Det holder for meg!

lojosang

Sv: Sv: Sv: The missing link
« Svar #22 på: Juli 15, 2014, 11:30:41 »
Forrige sesong så unnskyldte vi laget med utenomsportslige hendelser. Nå virker mye å være i orden der, og da kan vi vel akseptere at det sportslige er helt optimalt ennå??
Så hvis Hydro ikke leverer prima aluminium og ikke tjener penger er det greit, fordi kantinene er mye bedre enn i fjor? :-)
- Leif Olav

Leedsfan

Sv: The missing link
« Svar #23 på: Juli 15, 2014, 11:33:54 »
Forrige sesong så unnskyldte vi laget med utenomsportslige hendelser. Nå virker mye å være i orden der, og da kan vi vel akseptere at det sportslige er helt optimalt ennå??
Så hvis Hydro ikke leverer prima aluminium og tjener penger er det greit, fordi kantinene er mye bedre enn i fjor? :-)

Poenget er?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Sv: The missing link
« Svar #24 på: Juli 15, 2014, 11:39:25 »
Verkar som hälften här verkar leta efter fel i klubben och hälften letar efter något att glädja sig över, finns säkert bägge delarna.
 

lojosang

Sv:
« Svar #25 på: Juli 15, 2014, 11:44:49 »
Poenget er at det sport Leeds skal levere. Da er det naturlig å se til det sportslige først når man skal vurdere suksessen til et nytt regime.
- Leif Olav

lojosang

Sv: Sv: Sv: The missing link
« Svar #26 på: Juli 15, 2014, 11:53:37 »
:):)
Skjønner heller ikke hva som er galt med oppkjøringen..

Jeg erindrer en treningskamp i 4.-divisjon en iskald februardag på begynnelsen av 90-tallet. Treningskamp på isbane med piggsko. Motstanderne møtte ikke opp, fordi det var uvær og ferga ikke gikk.

Det er siste gang jeg har vært borti at lag ikke møtte til kamp, ja før nå da.


At et lag vi skal møte ikke dukker opp er vel ikke noe Leeds får gjort noe med.. Kan jo være dem kunne skaffet en motstander på kort varsel, men valgte ikke å gjøre det! Mye av det som skjer du ikke vet! Hvis det er det eneste negative du har å si om oppkjøringen så må du være ganske fornøyd med resten da? Spillerne sier at det er den hardeste, men også den beste oppkjøringen dem har hatt.  Det holder for meg!
Når hørte du sist en spiller si: Det var en helt midt på treet middelmådig sesongoppkjøring?

Spillertweets er nokså like pålitelige som Nordkoreanske nyhetssendinger og våre egne diskusjoner her på forumet. De to sistnevnte har likevel vanligvis langt større underholdningsverdi. :-)
- Leif Olav

Leedsfan

Sv: The missing link
« Svar #27 på: Juli 15, 2014, 15:33:51 »
Poenget er at det sport Leeds skal levere. Da er det naturlig å se til det sportslige først når man skal vurdere suksessen til et nytt regime.

Selv om man unnskyldte sporten i forrige sesong pga det utenomsportslige?

Med tanke på alt det negative vi har vært igjennom, på og utenfor banen, som mange har påmerket, så finner jeg det underfundig at de samme stiller så mange kritiske spørsmål samtidig som man ikke har noe tålmodighet..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: The missing link
« Svar #28 på: Juli 15, 2014, 15:34:43 »
Verkar som hälften här verkar leta efter fel i klubben och hälften letar efter något att glädja sig över, finns säkert bägge delarna.

Du har nok helt rett i det..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

lojosang

Sv: Sv: Sv: The missing link
« Svar #29 på: Juli 15, 2014, 21:12:46 »
Poenget er at det sport Leeds skal levere. Da er det naturlig å se til det sportslige først når man skal vurdere suksessen til et nytt regime.

Selv om man unnskyldte sporten i forrige sesong pga det utenomsportslige?

Med tanke på alt det negative vi har vært igjennom, på og utenfor banen, som mange har påmerket, så finner jeg det underfundig at de samme stiller så mange kritiske spørsmål samtidig som man ikke har noe tålmodighet..
Du har vel stort sett rett i det, men jeg mener det er en prinsipiell forskjell på å påpeke at å ikke vite om man får lønn kan påvirke det sportslige og å si at man ikke kan forvente sportslig framgang når det går så strålende i administrasjonen.

Men nå har det vel ikke vært noe sportslig å ha framgang på ennå, så foreløpig vedlikeholder jeg bare stabelen, så skal rasling vurderes når vi har satt over til sporten.
- Leif Olav