Skrevet av Emne: Ex-spiller: Gaetano Berardi  (Lest 131639 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Sydhagen

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #90 på: August 11, 2016, 08:31:10 »
Har lest litt rykter om at Berardi er på kant med Monk.
Aner ikke om det er noe i det, men kanskje det gir litt logikk til jakten på ny back?

Andrew Haigh ⚡️ ‏@AndrewHaigh 5 min5 minutter siden
@PhilHayYEP Any talk that Monk and Berardi don't see eye to eye? Saturday suggested it. Would be the only explanation for this move.
« Siste redigering: August 11, 2016, 08:52:26 av Sydhagen »
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Bjorn

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #91 på: August 11, 2016, 09:49:36 »
Så var han ikke skadet? Skulle han ikke til scan?
At det oppstod rykter før man visste hva som hadde skjedd skjønner jeg da timingen for byttet så litt dårlig ut. Men det er vel avkreftet? Eller?

Tar foreløpig dette som koking av suppe på spiker, og legger til et par klyper salt..
Marching On! 4276

Promotion 2010

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #92 på: August 13, 2016, 14:58:29 »
Skal vi tro det er en hamstring på Berardi?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #93 på: August 15, 2016, 19:55:56 »
Lee Sobot

.@GarryMonk on Berardi's injury: "I think we're looking at around 4-6 weeks for his return." #lufc


Altså i begynnelsen av oktober.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Xern

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #94 på: August 15, 2016, 20:00:37 »
Lee Sobot

.@GarryMonk on Berardi's injury: "I think we're looking at around 4-6 weeks for his return." #lufc


Altså i begynnelsen av oktober.
Utrolig kjedelig for Berardi, som allerede har vært ute med skade tidligere i år..
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Hallgeir *

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #95 på: September 26, 2016, 17:33:12 »

Gaetano Berardi is set for an outing with our Under-23s at Elland Road on Monday evening as the full-back continues his return from injury.

Berardi will feature with the United youngsters as they host Bristol City in a 7pm kick-off and look to return to winning ways.

As always, fans are encouraged to attend and show their support for our potential stars of the future, with tickets priced at just £3 for adults and £1 for juniors. Monday’s game will also be shown exclusively live on LUTV.

- See more at: http://www.leedsunited.com/news/article/1dkymdkjqht9o19xos006tqpx8/title/berardi-set-for-under-23s-outing#sthash.VmQJuiwz.dpuf
Super Leeds since 1968

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #97 på: Oktober 14, 2016, 18:03:21 »
Berardi spiller i kveldens U-23 kamp mot Hull. Får vi snart se han på A-laget?
https://www.leedsunited.com/news/team-news/21258/beardi-hullu23s
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #98 på: November 30, 2016, 20:05:50 »
Flott kamp i går! I tillegg vet vi at Berardi har vært god også når han har vikariert for Taylor. Flott spiller å ha i troppen! Her har Monk et luksusproblem. Spørsmålet er hvordan gi han nok spilletid til å holde han fornøyd? For Ayling og Taylor er vel i utgangspunktet bankers?
Jon R.

HåvardK

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #99 på: November 30, 2016, 22:55:00 »
Flott kamp i går! I tillegg vet vi at Berardi har vært god også når han har vikariert for Taylor. Flott spiller å ha i troppen! Her har Monk et luksusproblem. Spørsmålet er hvordan gi han nok spilletid til å holde han fornøyd? For Ayling og Taylor er vel i utgangspunktet bankers?
Har sansen for Berardi på mange måter, men syns han sliter mye med en ting: Han tar ut for mye rom i press en mot en i forsvar. Resultatet blir at han ikke skjermer nok, og dermed gir motstanderen anledning til å slå innlegg eller pasning. Så dette også i går - selv om det er mer forståelig å gjøre slike ting mot PL-lag. Alt i alt er han uansett en meget god Championship-spiller, og virker å være en likandes kar også.

Woody

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #100 på: Desember 01, 2016, 08:16:25 »
Flott kamp i går! I tillegg vet vi at Berardi har vært god også når han har vikariert for Taylor. Flott spiller å ha i troppen! Her har Monk et luksusproblem. Spørsmålet er hvordan gi han nok spilletid til å holde han fornøyd? For Ayling og Taylor er vel i utgangspunktet bankers?
Har sansen for Berardi på mange måter, men syns han sliter mye med en ting: Han tar ut for mye rom i press en mot en i forsvar. Resultatet blir at han ikke skjermer nok, og dermed gir motstanderen anledning til å slå innlegg eller pasning. Så dette også i går - selv om det er mer forståelig å gjøre slike ting mot PL-lag. Alt i alt er han uansett en meget god Championship-spiller, og virker å være en likandes kar også.

Berardi er en grei spiller på dette nivået,men Ayling har spilt seg stort opp og bidrar mer fremover på banen enn Berardi,så pr i dag velger jeg Ayling.
LIFE IS LEEDS

Runar

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #101 på: Desember 01, 2016, 09:06:17 »
Flott kamp i går! I tillegg vet vi at Berardi har vært god også når han har vikariert for Taylor. Flott spiller å ha i troppen! Her har Monk et luksusproblem. Spørsmålet er hvordan gi han nok spilletid til å holde han fornøyd? For Ayling og Taylor er vel i utgangspunktet bankers?
Har sansen for Berardi på mange måter, men syns han sliter mye med en ting: Han tar ut for mye rom i press en mot en i forsvar. Resultatet blir at han ikke skjermer nok, og dermed gir motstanderen anledning til å slå innlegg eller pasning. Så dette også i går - selv om det er mer forståelig å gjøre slike ting mot PL-lag. Alt i alt er han uansett en meget god Championship-spiller, og virker å være en likandes kar også.

Ble det slått innlegg fra hans side i løpet av hele kampen?

Eneste jeg kommer på er Moreno med noen skuddforsøk av noe slag.
 

HåvardK

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #102 på: Desember 01, 2016, 14:00:07 »
Flott kamp i går! I tillegg vet vi at Berardi har vært god også når han har vikariert for Taylor. Flott spiller å ha i troppen! Her har Monk et luksusproblem. Spørsmålet er hvordan gi han nok spilletid til å holde han fornøyd? For Ayling og Taylor er vel i utgangspunktet bankers?
Har sansen for Berardi på mange måter, men syns han sliter mye med en ting: Han tar ut for mye rom i press en mot en i forsvar. Resultatet blir at han ikke skjermer nok, og dermed gir motstanderen anledning til å slå innlegg eller pasning. Så dette også i går - selv om det er mer forståelig å gjøre slike ting mot PL-lag. Alt i alt er han uansett en meget god Championship-spiller, og virker å være en likandes kar også.

Ble det slått innlegg fra hans side i løpet av hele kampen?

Eneste jeg kommer på er Moreno med noen skuddforsøk av noe slag.
Nå er ikke L´pool et lag som baserer seg på å komme ned til dødlinja for så å slå innlegg, men jeg mener at han burde ha vært tettere i presset. Kan være at dette er noe jeg har hengt meg opp i, og dermed "ser etter" når han er på banen. Oppfatter jo at du, Runar, er en god analytiker med blikk for detaljer. Kanskje du kan se etter det samme i neste kamp vi ser Berardi?

B_Ød

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #103 på: Desember 01, 2016, 14:30:49 »
noe du vil jeg skal se etter eller?
Ups & Ups!!

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #104 på: Desember 01, 2016, 15:48:20 »
noe du vil jeg skal se etter eller?
Ja, du kan se etter om Berardi blir svett.. ;D

Xern

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #105 på: Desember 01, 2016, 17:18:53 »
noe du vil jeg skal se etter eller?
Tørr hud?  ;D
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

TK20

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #106 på: Januar 13, 2017, 23:57:35 »
Lar meg imponere av denne karen.

Ute med skade i månedsvis, ikke spilt noen ting. Kastes inn mot Norwich, har vingen deres i lomma i 120 minutter. Ut av laget igjen. Taylor etterhvert ut med skade, inn igjen. Høyreback, venstreback - irrelevant. 150% innsats i hver kamp, aldri ute av form, druse inn i taklinger, aldri under 7 på børsen.

Perfekt cover.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #107 på: Januar 14, 2017, 00:04:59 »
Lar meg imponere av denne karen.

Ute med skade i månedsvis, ikke spilt noen ting. Kastes inn mot Norwich, har vingen deres i lomma i 120 minutter. Ut av laget igjen. Taylor etterhvert ut med skade, inn igjen. Høyreback, venstreback - irrelevant. 150% innsats i hver kamp, aldri ute av form, druse inn i taklinger, aldri under 7 på børsen.

Perfekt cover.

+ 1
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #108 på: Januar 18, 2017, 19:51:45 »
Husker at Berardi måtte gi bort buksa til en fan fordi drakten ikke kunne gis bort!

Her er grunnen!!!


http://www.ebay.co.uk/usr/leedsunitedfootballclub


Matchworn shirts!!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #109 på: Januar 18, 2017, 21:02:54 »
Husker at Berardi måtte gi bort buksa til en fan fordi drakten ikke kunne gis bort!

Her er grunnen!!!


http://www.ebay.co.uk/usr/leedsunitedfootballclub


Matchworn shirts!!!

Hadde alt gått til charity så ok, men økte klubbinntekter ved å selge brukte drakter er bare tull!


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #110 på: Januar 18, 2017, 21:06:12 »
Husker at Berardi måtte gi bort buksa til en fan fordi drakten ikke kunne gis bort!

Her er grunnen!!!


http://www.ebay.co.uk/usr/leedsunitedfootballclub


Matchworn shirts!!!

Hadde alt gått til charity så ok, men økte klubbinntekter ved å selge brukte drakter er bare tull!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Litt bedre enn at pengene går til den sterkeste og sleipeste på tribunen.

Men antageligvis går mange drakter til Charity!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #111 på: Januar 21, 2017, 13:10:20 »
Husker at Berardi måtte gi bort buksa til en fan fordi drakten ikke kunne gis bort!

Her er grunnen!!!


http://www.ebay.co.uk/usr/leedsunitedfootballclub


Matchworn shirts!!!

Hadde alt gått til charity så ok, men økte klubbinntekter ved å selge brukte drakter er bare tull!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Litt bedre enn at pengene går til den sterkeste og sleipeste på tribunen.

Men antageligvis går mange drakter til Charity!!

Fant igjen bildet:


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #112 på: Januar 21, 2017, 13:54:52 »
Husker at Berardi måtte gi bort buksa til en fan fordi drakten ikke kunne gis bort!

Her er grunnen!!!


http://www.ebay.co.uk/usr/leedsunitedfootballclub


Matchworn shirts!!!

Hadde alt gått til charity så ok, men økte klubbinntekter ved å selge brukte drakter er bare tull!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Litt bedre enn at pengene går til den sterkeste og sleipeste på tribunen.

Men antageligvis går mange drakter til Charity!!

John Charles hadde jo i sin tid utlodning av brukte drakter på pøbben til Lorimer, matchday! Husker ikke hva pengene gikk til men det var vel Charity?
Jon R.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #113 på: Februar 05, 2017, 15:33:39 »
Vs Hudds

The Schratching Shed

Berardi MOTM for not nutting anyone. Amazing display of self-control from our resident lunatic. #lufc

 8)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

jaho

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #114 på: Februar 06, 2017, 15:55:39 »
Vs Hudds

The Schratching Shed

Berardi MOTM for not nutting anyone. Amazing display of self-control from our resident lunatic. #lufc

 8)

...bortsett fra en liten tofoter da...

Nørgaard

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #115 på: Februar 06, 2017, 15:56:24 »
Vs Hudds

The Schratching Shed

Berardi MOTM for not nutting anyone. Amazing display of self-control from our resident lunatic. #lufc

 8)

...bortsett fra en liten tofoter da...

Klart rødt

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #116 på: Februar 06, 2017, 16:26:41 »
Vs Hudds

The Schratching Shed

Berardi MOTM for not nutting anyone. Amazing display of self-control from our resident lunatic. #lufc

 8)

...bortsett fra en liten tofoter da...

Klart rødt

Absolutt ikke. Faktisk ingenting i og med at han spiller for Leeds. Men hadde det vært en Huddersfield spiller som tok den taklinga på en Leeds spiller, ja da hadde det vært soleklart rødt og deretter utestengelse for resten av karieren

Runar

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #117 på: Februar 06, 2017, 17:05:29 »
Vs Hudds

The Schratching Shed

Berardi MOTM for not nutting anyone. Amazing display of self-control from our resident lunatic. #lufc

 8)

...bortsett fra en liten tofoter da...

Klart rødt

Absolutt ikke. Faktisk ingenting i og med at han spiller for Leeds. Men hadde det vært en Huddersfield spiller som tok den taklinga på en Leeds spiller, ja da hadde det vært soleklart rødt og deretter utestengelse for resten av karieren
[/b]

Hadde FL utestengt Berardi dersom han tok den taklingen? Hvorfor, fordi han da eventuelt ville taklet en medspiller? Eller fordi taklingen i seg selv er så stygg at han ville blitt UTESTENGT til evig tid?

Jeg er under den oppfatning av at Berardi risikerte å få kort (kanskje rødt) når han satt i taklingen, men da skal dommeren være tøff og en utestengelse ville aldri vært mer enn tre kamper.
 

eros

Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #118 på: Februar 06, 2017, 17:05:34 »
Vet ikke om dere la merke til det, men han trakk til seg høyrefoten litt før impact og traff faktisk ball (og litt ankel) med vristen. Venstrebeinet var imidlertid strakt og fint, men ingen tofots knottetakling... ;-)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Dennis

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #119 på: Februar 06, 2017, 17:29:36 »
Jeg var sikker på det var gult kort med høstlig farge der og da, men linjemannen som stod under meteren unna var ikke spesielt ivrig med nylonet han heller. Syns likevel reprisen vitnet om en takling som pleier å straffes hardt i dagens fotball, selv om han er på ball.

Liker Berardi og hans tøffe spillestil, men han spiller med kampen som innsats til tider. Det er aldri vits å bruke begge bein i taklinger, ei heller å takle i knehøyde.
Marching on together!