Skrevet av Emne: Ex-spiller: Gaetano Berardi  (Lest 131049 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Josch

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #360 på: Oktober 05, 2019, 18:28:34 »
2-1-0-3-1-1.
Hva er dette? Berardis utvisninger i alle sesonger i Leeds. Hittil.
Har vi hatt noen rødere spiller noen gang?

Kai

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #361 på: Oktober 05, 2019, 18:40:27 »
2-1-0-3-1-1.
Hva er dette? Berardis utvisninger i alle sesonger i Leeds. Hittil.
Har vi hatt noen rødere spiller noen gang?

Nei.

@LUFCDATA
LANDMARK: Gaetano Berardi becomes the club’s most red carded player in @LUFC history with his 8th sending off.

RoarG

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #362 på: Oktober 05, 2019, 18:57:03 »
2-1-0-3-1-1.
Hva er dette? Berardis utvisninger i alle sesonger i Leeds. Hittil.
Har vi hatt noen rødere spiller noen gang?

Nei.

@LUFCDATA
LANDMARK: Gaetano Berardi becomes the club’s most red carded player in @LUFC history with his 8th sending off.
Helt feil idømt. Her må klubben anke.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Smudge

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #363 på: Oktober 05, 2019, 18:57:29 »
Håper at denne fyren aldri ikler seg Leedsdrakten igjen.. sorry, men denne fyren spyr eg av

Josch

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #364 på: Oktober 05, 2019, 19:05:48 »
2-1-0-3-1-1.
Hva er dette? Berardis utvisninger i alle sesonger i Leeds. Hittil.
Har vi hatt noen rødere spiller noen gang?

Nei.

@LUFCDATA
LANDMARK: Gaetano Berardi becomes the club’s most red carded player in @LUFC history with his 8th sending off.
Helt feil idømt. Her må klubben anke.
Hvis dommeren mener det felling så er det rødt.
Han kan ikke dømme forseelse og ikke gi rødt der.
Om det var kontakt er jeg usikker på. Dommeren tok et valg, og da måtte han også gi rødt. Tror ikke det kan omgjøres når han har sett og vurdert det.

RoarG

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #365 på: Oktober 05, 2019, 19:06:23 »
Håper at denne fyren aldri ikler seg Leedsdrakten igjen.. sorry, men denne fyren spyr eg av
Det er dommeren du skal spy av. Berardi er uskyldig.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Milou

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #366 på: Oktober 05, 2019, 19:25:55 »
2-1-0-3-1-1.
Hva er dette? Berardis utvisninger i alle sesonger i Leeds. Hittil.
Har vi hatt noen rødere spiller noen gang?

Nei.

@LUFCDATA
LANDMARK: Gaetano Berardi becomes the club’s most red carded player in @LUFC history with his 8th sending off.
Helt feil idømt. Her må klubben anke.
Hvis dommeren mener det felling så er det rødt.
Han kan ikke dømme forseelse og ikke gi rødt der.
Om det var kontakt er jeg usikker på. Dommeren tok et valg, og da måtte han også gi rødt. Tror ikke det kan omgjøres når han har sett og vurdert det.
Dette er eg ueinig i. Reglane blei endra nettopp for å unngå dobbel straff i slike situasjoner. Det ser ut som det er kontakt, og dommar vurderer det som at Berardi med vilje spring inn i angriperen. LUTV meiner det er angriperen som endrer retning og dermed skaper kontakten. Dette er ein vurderingssituasjon, og begge synspunkt kan forsvares. Det er imidlertid mest vanleg å la tvilen gå i forsvareren sin favør (som i situasjonen med Harrison kort tid seinare, der det også er kontakt mellom spelarane). Ã… gje raudt kort her meiner eg er ein horribel avgjerdsle. Og like horribelt er det å gje Berardi skylda for dette. 

Sent from my LYA-AL10 using Tapatalk
« Siste redigering: Oktober 05, 2019, 19:30:18 av Milou »

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #367 på: Oktober 05, 2019, 19:47:48 »
Håper at denne fyren aldri ikler seg Leedsdrakten igjen.. sorry, men denne fyren spyr eg av

Håper du aldri viser deg på en Leedskamp noen gang. Sånne supportere trenger vi ikkje.

ingve1960

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #368 på: Oktober 05, 2019, 19:51:37 »
Helt enig, ikke straffe og ivertfall ikje rødt, spillere i  sikring..denne fortjener lkje berardi.

Josch

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #369 på: Oktober 05, 2019, 20:06:45 »
2-1-0-3-1-1.
Hva er dette? Berardis utvisninger i alle sesonger i Leeds. Hittil.
Har vi hatt noen rødere spiller noen gang?

Nei.

@LUFCDATA
LANDMARK: Gaetano Berardi becomes the club’s most red carded player in @LUFC history with his 8th sending off.
Helt feil idømt. Her må klubben anke.
Hvis dommeren mener det felling så er det rødt.
Han kan ikke dømme forseelse og ikke gi rødt der.
Om det var kontakt er jeg usikker på. Dommeren tok et valg, og da måtte han også gi rødt. Tror ikke det kan omgjøres når han har sett og vurdert det.
Dette er eg ueinig i. Reglane blei endra nettopp for å unngå dobbel straff i slike situasjoner. Det ser ut som det er kontakt, og dommar vurderer det som at Berardi med vilje spring inn i angriperen. LUTV meiner det er angriperen som endrer retning og dermed skaper kontakten. Dette er ein vurderingssituasjon, og begge synspunkt kan forsvares. Det er imidlertid mest vanleg å la tvilen gå i forsvareren sin favør (som i situasjonen med Harrison kort tid seinare, der det også er kontakt mellom spelarane). Ã… gje raudt kort her meiner eg er ein horribel avgjerdsle. Og like horribelt er det å gje Berardi skylda for dette. 

Sent from my LYA-AL10 using Tapatalk

Jeg vet ikke om det var kontakt eller riktig straffe. De nye regler gjelder bare hvis forsvarsspilleren gjør  et ærlig forsøk på å treffe ballen . Ellers kan man gi dobbelt straff.
Når det først var dømt straffe så måtte man gi rødt fordi han var alene med keeper (dommerens tolkning).

https://www.tv2.no/a/8297071/

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #370 på: Oktober 05, 2019, 20:09:14 »
Håper at denne fyren aldri ikler seg Leedsdrakten igjen.. sorry, men denne fyren spyr eg av

Håper du aldri viser deg på en Leedskamp noen gang. Sånne supportere trenger vi ikkje.
Javel, så det er du som skal definere hvilke supportere som er verdige til å oppleve en Leeds kamp?
At en ikke liker Berardi og kanskje bruker for drøye ord har da ingenting med hva slags supporter han er? Vi har alle våre favorittspillere og hakkekyllinger. Alle vil det beste for laget. At det ikke skal være såpass takhøyde at en bruker noen kraftuttrykk er helt på viddene. Jeg vil heller ikke se Berardi mer i Leedsdrakt. ikke basert på dagens kamp, men pga de to siste sesongene. Er jeg en supporter du ikke trenger? Skal du utestenge meg da? skal jeg fjerne tatoveringa mi og avlyse turen til Blackburn kampen?

leedslife

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #371 på: Oktober 05, 2019, 20:32:46 »
Håper at denne fyren aldri ikler seg Leedsdrakten igjen.. sorry, men denne fyren spyr eg av

Håper du aldri viser deg på en Leedskamp noen gang. Sånne supportere trenger vi ikkje.
Javel, så det er du som skal definere hvilke supportere som er verdige til å oppleve en Leeds kamp?
At en ikke liker Berardi og kanskje bruker for drøye ord har da ingenting med hva slags supporter han er? Vi har alle våre favorittspillere og hakkekyllinger. Alle vil det beste for laget. At det ikke skal være såpass takhøyde at en bruker noen kraftuttrykk er helt på viddene. Jeg vil heller ikke se Berardi mer i Leedsdrakt. ikke basert på dagens kamp, men pga de to siste sesongene. Er jeg en supporter du ikke trenger? Skal du utestenge meg da? skal jeg fjerne tatoveringa mi og avlyse turen til Blackburn kampen?

Hvordan blir helgen hvis han svarer ja på alle spørsmålene?

ingve1960

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #372 på: Oktober 05, 2019, 20:39:15 »
Noen som husker ca 1år tilbake..berardi  kanonbra som midtstopper. Liker spillere som gir alt for laget sitt. Ikke i nærheten av rødt. Tragisk at såkalt fans rakker ned ved vær anledning..jeg ønsker å se berardi i leedsdrakt igjen.

Smudge

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #373 på: Oktober 05, 2019, 20:46:31 »
Det samme hver gang: han blør for drakten osv. Vi er kommet litt videre i fotballen enn denne blø’ingen. Han er ikke god nok, så enkelt

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #374 på: Oktober 05, 2019, 20:49:13 »
Håper at denne fyren aldri ikler seg Leedsdrakten igjen.. sorry, men denne fyren spyr eg av

Håper du aldri viser deg på en Leedskamp noen gang. Sånne supportere trenger vi ikkje.
Javel, så det er du som skal definere hvilke supportere som er verdige til å oppleve en Leeds kamp?
At en ikke liker Berardi og kanskje bruker for drøye ord har da ingenting med hva slags supporter han er? Vi har alle våre favorittspillere og hakkekyllinger. Alle vil det beste for laget. At det ikke skal være såpass takhøyde at en bruker noen kraftuttrykk er helt på viddene. Jeg vil heller ikke se Berardi mer i Leedsdrakt. ikke basert på dagens kamp, men pga de to siste sesongene. Er jeg en supporter du ikke trenger? Skal du utestenge meg da? skal jeg fjerne tatoveringa mi og avlyse turen til Blackburn kampen?

Han begynner med teite kraftutrykk, eg følger opp. Står for det eg sier, folk som kaster egne spillere under bussen ved første anledning har ingenting på en kamp å gjøre. Berardi er ikkje guds gave til fotballspillet, men straffen og det røde i dag er latterlig dømming.

Annesj

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #375 på: Oktober 05, 2019, 20:51:29 »
Rakker ikke ned på noen. Berra har hatt noen gode kamper som stopper, men vil ikke ha han der. Han er løs kanon å det er ingen lag tjent med. Selvom dette aldri skulle vært rødt. Det er min mening. Vil ayling som førstereserve på stopperplass.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Eriksen55

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #376 på: Oktober 05, 2019, 20:53:48 »
Syntes det er rart om noen mener at Berardi har spilt dårlig som stopper under Bielsa. Han som alle andre har noen feil, men at han har vært dårlig er ikke jeg enig i!

Berardi er nok viktig i garderoben og blant gutta. En av lederne. Han har uttalt at han elsker klubben og han klager ikke over å sitte på benken. En god squad player mener nå jeg.
« Siste redigering: Oktober 05, 2019, 20:55:30 av eriksen55 »

asbfjell

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #377 på: Oktober 05, 2019, 20:56:31 »
Elendig av dommeren.
Faktisk hakket mer elendig enn stopperspillet til Berardi da han lot Millwall-spilleren kjøre tunnelen som skapte straffesituasjonen.

Jeg er ikke blant dem som vil bryte sammen i krampegråt den dag det blir klart at Berardi har spilt sin siste kamp for Leeds. Det er for mye risiko forbundet med å ha han på banen.
 
Men akkurat i dag gjorde han ikke noe annet galt enn å servere oss dårlig stopperspill.   

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #378 på: Oktober 05, 2019, 22:01:49 »
Håper at denne fyren aldri ikler seg Leedsdrakten igjen.. sorry, men denne fyren spyr eg av

Håper du aldri viser deg på en Leedskamp noen gang. Sånne supportere trenger vi ikkje.
Javel, så det er du som skal definere hvilke supportere som er verdige til å oppleve en Leeds kamp?
At en ikke liker Berardi og kanskje bruker for drøye ord har da ingenting med hva slags supporter han er? Vi har alle våre favorittspillere og hakkekyllinger. Alle vil det beste for laget. At det ikke skal være såpass takhøyde at en bruker noen kraftuttrykk er helt på viddene. Jeg vil heller ikke se Berardi mer i Leedsdrakt. ikke basert på dagens kamp, men pga de to siste sesongene. Er jeg en supporter du ikke trenger? Skal du utestenge meg da? skal jeg fjerne tatoveringa mi og avlyse turen til Blackburn kampen?

Hvordan blir helgen hvis han svarer ja på alle spørsmålene?
Jeg tenker mitt og ler ;D

Forever Whites

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #379 på: Oktober 05, 2019, 22:19:59 »
Mennesker som finner hakkekyllinger og uansett hva som skjer legger skylden på enkelt spillere har jeg lite til overs for.  De blir så patetiske at jeg egentlig synes synd på dem samtidig som jeg er glad for at jeg slipper å omgås dem.
Medlem 94237

Kato

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #380 på: Oktober 06, 2019, 08:39:37 »
Elendig av dommeren.
Faktisk hakket mer elendig enn stopperspillet til Berardi da han lot Millwall-spilleren kjøre tunnelen som skapte straffesituasjonen.

Jeg er ikke blant dem som vil bryte sammen i krampegråt den dag det blir klart at Berardi har spilt sin siste kamp for Leeds. Det er for mye risiko forbundet med å ha han på banen.
 
Men akkurat i dag gjorde han ikke noe annet galt enn å servere oss dårlig stopperspill.   

Og det er jo en litt annen diskusjon. Vi skrek etter stopper før seriestart, selvsagt før vi visste hvor god Ben White er. Men vi er for tynne. Det er liten tvil om at vi er klart svekket om White/Cooper ikke spiller. Ayling spiller hel kamp altfor tidlig, bare vent litt så er han ute igjen. Heldigvis for hans del pause nå. Berardi er ikke god nok, enkelt å greit. Situasjonen i går er selvsagt bare uheldig, men som du påpeker det er en grunn til at han havner i den situasjonen.
 

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #381 på: Oktober 06, 2019, 09:11:15 »
Elendig av dommeren.
Faktisk hakket mer elendig enn stopperspillet til Berardi da han lot Millwall-spilleren kjøre tunnelen som skapte straffesituasjonen.

Jeg er ikke blant dem som vil bryte sammen i krampegråt den dag det blir klart at Berardi har spilt sin siste kamp for Leeds. Det er for mye risiko forbundet med å ha han på banen.
 
Men akkurat i dag gjorde han ikke noe annet galt enn å servere oss dårlig stopperspill.   

Og det er jo en litt annen diskusjon. Vi skrek etter stopper før seriestart, selvsagt før vi visste hvor god Ben White er. Men vi er for tynne. Det er liten tvil om at vi er klart svekket om White/Cooper ikke spiller. Ayling spiller hel kamp altfor tidlig, bare vent litt så er han ute igjen. Heldigvis for hans del pause nå. Berardi er ikke god nok, enkelt å greit. Situasjonen i går er selvsagt bare uheldig, men som du påpeker det er en grunn til at han havner i den situasjonen.

Og det at vi skrek etter en stopper, var før Pontus ble solgt. Så hvis vi tar å bytter Pontus mot White som vi gjorde, da skriker ihvertfall jeg etter en stopper i tillegg til de eneste to stopperne vi i realiteten har

raggen

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #382 på: Oktober 06, 2019, 09:25:19 »
unødvendig hakking på berardi. her er han helt uskyldige i det røde kortet, som bør bli omgjort pronto!! berardi er en begrenset spiller men som alltid gir ALT og det bør fansen sette pris på. er det en jeg vil hatt med meg i krigen ute på banen så er det berardi, en som blør for klubben
Forever Leeds United!!!!!!!!

leedslife

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #383 på: Oktober 06, 2019, 09:27:28 »
Elendig av dommeren.
Faktisk hakket mer elendig enn stopperspillet til Berardi da han lot Millwall-spilleren kjøre tunnelen som skapte straffesituasjonen.

Jeg er ikke blant dem som vil bryte sammen i krampegråt den dag det blir klart at Berardi har spilt sin siste kamp for Leeds. Det er for mye risiko forbundet med å ha han på banen.
 
Men akkurat i dag gjorde han ikke noe annet galt enn å servere oss dårlig stopperspill.   

Og det er jo en litt annen diskusjon. Vi skrek etter stopper før seriestart, selvsagt før vi visste hvor god Ben White er. Men vi er for tynne. Det er liten tvil om at vi er klart svekket om White/Cooper ikke spiller. Ayling spiller hel kamp altfor tidlig, bare vent litt så er han ute igjen. Heldigvis for hans del pause nå. Berardi er ikke god nok, enkelt å greit. Situasjonen i går er selvsagt bare uheldig, men som du påpeker det er en grunn til at han havner i den situasjonen.

Og det at vi skrek etter en stopper, var før Pontus ble solgt. Så hvis vi tar å bytter Pontus mot White som vi gjorde, da skriker ihvertfall jeg etter en stopper i tillegg til de eneste to stopperne vi i realiteten har

Ligger jo to ting til grunn her også da. Økonomi og Bielsa.
Bielsa har jo sagt og begrunnet flere ganger at han vil jobbe med en liten stall og heller dra nytte av U23 hvis det virkelig  trengs.

Det er jo ikke her foten trykker spør du meg.
Blir jo som å kaste inn samme brannfakkelen om at vi bør gå over til direkte type fotball etter tapet mot Charlton.

Vi kan gjerne få ut Bielsa, hans metoder og hans system, men da vil vi aldri igjen være i nærheten av det vi holder på med nå, med de ressursene og mulighetene vi har.

Kan jo også legge til at vi har slippet inn klart minst mål - selv om siste måneden egentlig ikke har levd opp til forventning. 3 tap på 11! 2 mer tap enn WBA og Nottingham.
« Siste redigering: Oktober 06, 2019, 09:30:02 av leedslife »

HåvardK

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #384 på: Oktober 06, 2019, 09:46:36 »
2-1-0-3-1-1.
Hva er dette? Berardis utvisninger i alle sesonger i Leeds. Hittil.
Har vi hatt noen rødere spiller noen gang?

Nei.

@LUFCDATA
LANDMARK: Gaetano Berardi becomes the club’s most red carded player in @LUFC history with his 8th sending off.
Helt feil idømt. Her må klubben anke.
Hvis dommeren mener det felling så er det rødt.
Han kan ikke dømme forseelse og ikke gi rødt der.
Om det var kontakt er jeg usikker på. Dommeren tok et valg, og da måtte han også gi rødt. Tror ikke det kan omgjøres når han har sett og vurdert det.
Dette er eg ueinig i. Reglane blei endra nettopp for å unngå dobbel straff i slike situasjoner. Det ser ut som det er kontakt, og dommar vurderer det som at Berardi med vilje spring inn i angriperen. LUTV meiner det er angriperen som endrer retning og dermed skaper kontakten. Dette er ein vurderingssituasjon, og begge synspunkt kan forsvares. Det er imidlertid mest vanleg å la tvilen gå i forsvareren sin favør (som i situasjonen med Harrison kort tid seinare, der det også er kontakt mellom spelarane). Ã… gje raudt kort her meiner eg er ein horribel avgjerdsle. Og like horribelt er det å gje Berardi skylda for dette. 

Sent from my LYA-AL10 using Tapatalk
I tillegg er Kalvin mellom Berardi og keeper, så Berardi er IKKE bakerste mann. Det var i hvert fall en regel tidligere som ikke ga rødt i slike situasjoner.

HåvardK

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #385 på: Oktober 06, 2019, 10:00:43 »
Syntes det er rart om noen mener at Berardi har spilt dårlig som stopper under Bielsa. Han som alle andre har noen feil, men at han har vært dårlig er ikke jeg enig i!

Berardi er nok viktig i garderoben og blant gutta. En av lederne. Han har uttalt at han elsker klubben og han klager ikke over å sitte på benken. En god squad player mener nå jeg.
For det første: Ser ikke at noen påstår at Berra har spilt dårlig, men det påpekes at han har en forferdelig statistikk mtp kort og suspensjoner. Det er et ubestridelig faktum. Slike ting koster laget poeng, og er ikke oppbyggende for garderoben. No way.
For det andre: Syns i beste fall at han kan karakteriseres som medioker, også sett bort fra disiplinærproblemene (som en faktisk ikke kan se bort fra når en skal vurdere en spillers bidrag til laget). Når han er i flyten, gjør han mye bra, men vi ser til stadighet eksempler på at han gjør feilvurderinger, slik som i forkant av utvisningen i dag.
Alt i alt må vi vurdere en spiller ut fra hvordan hans innsats påvirker laget mtp spill og poengfangst. Nå koster han oss seieren i dag, og får tre kampers karantene i en periode hvor kapteinen er ute. I vår røk mulighetene til finale i play-off pga en hårreisende tackling. Noen av dere mener at han opptrer forbilledlig for unggutta, er viktig i garderoben i tillegg til at han "blør for drakta". Jeg forstår ikke logikken her. Er en spiller med en slik statistikk et forbilde for andre? Og er det "å blø for drakta" noe vi savner i dagens Leeds-lag? Hvem av de som var på banen i går kan kritiseres for dårlig innsats og stjernenykker?
Når det er sagt, var utvisningen i går feil, og ikke et resultat av overtenning. jeg håper klubben anker avgjørelsen, slik at han slipper karantene. Men det er ikke tilfeldig at dette hender med akkurat Berardi.

HåvardK

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #386 på: Oktober 06, 2019, 10:01:56 »
Mennesker som finner hakkekyllinger og uansett hva som skjer legger skylden på enkelt spillere har jeg lite til overs for.  De blir så patetiske at jeg egentlig synes synd på dem samtidig som jeg er glad for at jeg slipper å omgås dem.
Så slike mennesker blir på en måte dine hakkekyllinger, da?

Josch

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #387 på: Oktober 06, 2019, 12:38:20 »
Syntes det er rart om noen mener at Berardi har spilt dårlig som stopper under Bielsa. Han som alle andre har noen feil, men at han har vært dårlig er ikke jeg enig i!

Berardi er nok viktig i garderoben og blant gutta. En av lederne. Han har uttalt at han elsker klubben og han klager ikke over å sitte på benken. En god squad player mener nå jeg.
For det første: Ser ikke at noen påstår at Berra har spilt dårlig, men det påpekes at han har en forferdelig statistikk mtp kort og suspensjoner. Det er et ubestridelig faktum. Slike ting koster laget poeng, og er ikke oppbyggende for garderoben. No way.
For det andre: Syns i beste fall at han kan karakteriseres som medioker, også sett bort fra disiplinærproblemene (som en faktisk ikke kan se bort fra når en skal vurdere en spillers bidrag til laget). Når han er i flyten, gjør han mye bra, men vi ser til stadighet eksempler på at han gjør feilvurderinger, slik som i forkant av utvisningen i dag.
Alt i alt må vi vurdere en spiller ut fra hvordan hans innsats påvirker laget mtp spill og poengfangst. Nå koster han oss seieren i dag, og får tre kampers karantene i en periode hvor kapteinen er ute. I vår røk mulighetene til finale i play-off pga en hårreisende tackling. Noen av dere mener at han opptrer forbilledlig for unggutta, er viktig i garderoben i tillegg til at han "blør for drakta". Jeg forstår ikke logikken her. Er en spiller med en slik statistikk et forbilde for andre? Og er det "å blø for drakta" noe vi savner i dagens Leeds-lag? Hvem av de som var på banen i går kan kritiseres for dårlig innsats og stjernenykker?
Når det er sagt, var utvisningen i går feil, og ikke et resultat av overtenning. jeg håper klubben anker avgjørelsen, slik at han slipper karantene. Men det er ikke tilfeldig at dette hender med akkurat Berardi.

Nettopp. Berardi er dessverre blitt en slags ulykkesfugl for Leeds, selv om gårsdagens sak må sies å være uflaks. Ulykkesfugler har en tendes til å bli innblandet i nettopp slike situasjoner, selv om det er uforskyldt.
Han spiller jo bra når man ser bort fra de små røde øyeblikkene.
Desseverre er det røde kort man tenker på Berardis navn dukker opp. Det blir bare feil altfor ofte.

rd1

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #388 på: Oktober 06, 2019, 15:48:17 »
Berardi blir for mye utvist, selv gårsdagens røde virker feil, det er åpenbart at han ikke burde spille for oss. Bielsa er helt konge, men det må være lov å stille spørsmål med vurderingen om stopper og ny nr 10.
"Who needs Cantona??"

Sølvreven

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #389 på: Oktober 06, 2019, 16:32:53 »
Berra er en flott spiller. Gir alt og får ofte kort han aldri skulle hatt. Han minner meg om Bremner i spillestil og det er vel ingen som misliker han?
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".