Skrevet av Emne: Ex-spiller: Gaetano Berardi  (Lest 130993 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

HåvardK

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #390 på: Oktober 06, 2019, 16:53:14 »
Berra er en flott spiller. Gir alt og får ofte kort han aldri skulle hatt. Han minner meg om Bremner i spillestil og det er vel ingen som misliker han?
Nei - jeg misliker ikke Bremner. Men fordi Berra minner DEG om ham, endrer jeg ikke mitt syn.
Merkelig argumentasjon.

Josch

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #391 på: Oktober 06, 2019, 17:09:27 »
Berra er en flott spiller. Gir alt og får ofte kort han aldri skulle hatt. Han minner meg om Bremner i spillestil og det er vel ingen som misliker han?

Ser ikke mye likheter mellom Bremner og Berardi.
Berardi blir mye utvist og ødelegger for laget, og Bremner nesten aldri (selv om grensen lå høyere før). Bremner var målfarlig noe Berardi ikke er. Og Bremner kunne snu en kamp med ren innpisking og " være over alt" på banen, og tenne hele laget. Hvem blir tent av Berardi?  Mulig de begge blir likt av noen fans for at de "gir alt fysisk" for Leeds, men det stopper der.

Når vi om ti år snakker om Berardi så sier vi.:
"Berardi , det var han som ___________"

Eriksen55

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #392 på: Oktober 06, 2019, 20:48:54 »
https://twitter.com/LUFC/status/1180754972394360832?s=19

Disse bildene bør frikjenne Berardi. Leeda anker i morgen.

Det burde vært frispark til oss og gult for filming. Hadde han ikke lagt seg så hadde en Phillips i større fart taklet..kunne fort blitt straffe uansett, men beviser at det røde kortet er helt feil da Phillips er der. I tilegg har det vel blitt sånn at det ikke skal være dobbelstraff med straffe+rødt? Den dommern gjorde faktisk så mye feil i den situasjonen som det faktisk er mulig å gjøre!!

Til orientering så har den samme dommern gitt 4 røde kort til Leeds på de 4 siste kampene han har dømt oss...

Rett og slett skandale om Berardi må sone tre kamper, eller en kamp for den saks skyld!
« Siste redigering: Oktober 06, 2019, 20:50:48 av eriksen55 »

ar9

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #393 på: Oktober 06, 2019, 22:48:25 »
Bielsa er helt konge, men det må være lov å stille spørsmål med vurderingen om stopper og ny nr 10.
Enig. Hvis han mener at Strujik eller en av de andre på U23 er gode nok, hvorfor bleeder han dem ikke mer sammen med de store gutta?
Leif Davis mener jeg er uaktuell som 1 av 2 stoppere med mindre vi spiller mot FC Tokyo.

HåvardK

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #394 på: Oktober 06, 2019, 23:58:02 »
https://twitter.com/LUFC/status/1180754972394360832?s=19

Disse bildene bør frikjenne Berardi. Leeda anker i morgen.

Det burde vært frispark til oss og gult for filming. Hadde han ikke lagt seg så hadde en Phillips i større fart taklet..kunne fort blitt straffe uansett, men beviser at det røde kortet er helt feil da Phillips er der. I tilegg har det vel blitt sånn at det ikke skal være dobbelstraff med straffe+rødt? Den dommern gjorde faktisk så mye feil i den situasjonen som det faktisk er mulig å gjøre!!

Til orientering så har den samme dommern gitt 4 røde kort til Leeds på de 4 siste kampene han har dømt oss...

Rett og slett skandale om Berardi må sone tre kamper, eller en kamp for den saks skyld!
Vi har ulikt syn på Berardi, men er helt enige angående denne analysen. Alt, rett og slett, er feil med dømminga i den situasjonen.

Josch

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #395 på: Oktober 07, 2019, 00:09:36 »

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #396 på: Oktober 07, 2019, 08:36:05 »


Mon tro hva Berardi hekter seg borti, siden han faller

Leedsfan

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #397 på: Oktober 07, 2019, 09:36:23 »


Mon tro hva Berardi hekter seg borti, siden han faller

Har du ikke sett kampen? Berardi prøver jo alt han kan å unngå at han ikke er borti spilleren, kroppen går fremover i fart samtidtig som han prøver å stoppe sine egne ben fra å felle scummern!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #398 på: Oktober 07, 2019, 10:27:20 »


Mon tro hva Berardi hekter seg borti, siden han faller

Har du ikke sett kampen? Berardi prøver jo alt han kan å unngå at han ikke er borti spilleren, kroppen går fremover i fart samtidtig som han prøver å stoppe sine egne ben fra å felle scummern!

Har sett kampen. Men det bildet blir for enkelt. Hadde bildet blitt fryst et halvt sekund tidligere da kan det virke som at Berardi hekter seg borti stamfoten til Millscum spilleren

Leedsfan

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #399 på: Oktober 07, 2019, 10:54:21 »


Mon tro hva Berardi hekter seg borti, siden han faller

Har du ikke sett kampen? Berardi prøver jo alt han kan å unngå at han ikke er borti spilleren, kroppen går fremover i fart samtidtig som han prøver å stoppe sine egne ben fra å felle scummern!

Har sett kampen. Men det bildet blir for enkelt. Hadde bildet blitt fryst et halvt sekund tidligere da kan det virke som at Berardi hekter seg borti stamfoten til Millscum spilleren

Enig i at det bildet forteller nada, men se nå på det klippet som klubben har lagt ut!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #400 på: Oktober 07, 2019, 11:12:09 »


Mon tro hva Berardi hekter seg borti, siden han faller

Har du ikke sett kampen? Berardi prøver jo alt han kan å unngå at han ikke er borti spilleren, kroppen går fremover i fart samtidtig som han prøver å stoppe sine egne ben fra å felle scummern!

Har sett kampen. Men det bildet blir for enkelt. Hadde bildet blitt fryst et halvt sekund tidligere da kan det virke som at Berardi hekter seg borti stamfoten til Millscum spilleren

Enig i at det bildet forteller nada, men se nå på det klippet som klubben har lagt ut!

Er enig i at det er feildømt. Men dommern står feil plassert, så kan fort bli oppfatta at Beardi hekter beina på spilleren. regner med at det røde kortet omgjøres. Men sett bakfra, ja da kan jeg skjønne at det dømmes straffe, selv om det er feil. men absolutt ikke rødt 

leedslife

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #401 på: Oktober 07, 2019, 11:16:24 »


Mon tro hva Berardi hekter seg borti, siden han faller

Har du ikke sett kampen? Berardi prøver jo alt han kan å unngå at han ikke er borti spilleren, kroppen går fremover i fart samtidtig som han prøver å stoppe sine egne ben fra å felle scummern!

Har sett kampen. Men det bildet blir for enkelt. Hadde bildet blitt fryst et halvt sekund tidligere da kan det virke som at Berardi hekter seg borti stamfoten til Millscum spilleren

Enig i at det bildet forteller nada, men se nå på det klippet som klubben har lagt ut!

Er enig i at det er feildømt. Men dommern står feil plassert, så kan fort bli oppfatta at Beardi hekter beina på spilleren. regner med at det røde kortet omgjøres. Men sett bakfra, ja da kan jeg skjønne at det dømmes straffe, selv om det er feil. men absolutt ikke rødt

Derfor bør VAR inn så raskt som overhodet mulig.
Hvis man skal straffe lag med straffe og røde kort fordi man kanskje tror det er en hekt så er man på ville veier.

Spesielt at det ikke linjemannen f.eks blir brukt hvis man er i tvil.

Leedsfan

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #402 på: Oktober 07, 2019, 12:15:44 »


Mon tro hva Berardi hekter seg borti, siden han faller

Har du ikke sett kampen? Berardi prøver jo alt han kan å unngå at han ikke er borti spilleren, kroppen går fremover i fart samtidtig som han prøver å stoppe sine egne ben fra å felle scummern!

Har sett kampen. Men det bildet blir for enkelt. Hadde bildet blitt fryst et halvt sekund tidligere da kan det virke som at Berardi hekter seg borti stamfoten til Millscum spilleren

Enig i at det bildet forteller nada, men se nå på det klippet som klubben har lagt ut!

Er enig i at det er feildømt. Men dommern står feil plassert, så kan fort bli oppfatta at Beardi hekter beina på spilleren. regner med at det røde kortet omgjøres. Men sett bakfra, ja da kan jeg skjønne at det dømmes straffe, selv om det er feil. men absolutt ikke rødt

Dommeren hadde perfekt innsyn, han var ikke bak! Han trodde at Berardi klippet han ned, men det gjorde han ikke!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #403 på: Oktober 08, 2019, 10:09:15 »
Daniel Chapman tar Bielsa på ordet og ser på Berardis åtte... ehh kanskje snart 7 røde kort i Leedskarrieren...



Daniel Chapman: Taking Marcelo Bielsa’s suggestion and analysing Gaetano Berardi’s eight Leeds United red cards
 
Published: 07:07   Updated: 07:20  Tuesday 08 October 2019


“We should analyse if those red cards were fair,” Marcelo Bielsa replied, to a question after the weekend’s defeat to Millwall about Gaetano Berardi’s eighth sending off for Leeds United.

I like a challenge, especially one that involves uncovering conspiracies against Leeds. Even if they’re imaginary. So I rewound to Berardi’s debut against Accrington Stanley in August 2014, and – and yeah, he’s tried two-footing the lad round the neck there, actually. You’ve seen them given.

After that the picture is less clear cut. There are the double yellows against Huddersfield – that one a month after his debut – and Cardiff in February 2018, accumulated through mistimed lunges as attackers zip by. Bielsa had a phrase for those, and the similar straight red against Sunderland in April 2018: “When you give everything on the pitch, the player with those features can arrive late.”

Bad tackles happen, but none of these reached the levels of Roy Keane at his most sinister.

Then there are the injustices. Does Berardi make that frustrated lunge against Derby in the play-offs if one of the two fouls on him is given seconds before? Maybe. But against Rotherham in November 2015 the bloody evidence that Berardi was sinned against was pouring from his nose, when he replied to Leon Best’s elbow with a two-handed push in his chest.

It was a restrained reaction in the circumstances; Berardi’s reward was a red card on the day, and another nose-smashing elbow from a Rotherham striker in the return game. This time Matt Derbyshire was sent off, and Berardi settled for punching the grass. The ref’ must have thought about that but kept his card in his pocket.

Bristol City manager Lee Johnson claimed Matty Taylor’s nose was somehow broken when he dived theatrically backwards from Berardi’s face in October 2017; once the suspension was confirmed, Taylor emerged from beneath his bandages to smirk that, actually, he was fine.

Which brings us to Saturday, and referee James Linington’s fourth red to Leeds in 10 games, after previously sending off Bellusci, Byram and Bridcutt. How tempted he must have been to show a red to Bielsa.


Eight red cards to one player is a club record for Leeds, just in time for the centenary celebration of the club’s history. So Berardi will, at least, be remembered, raising his head above the parapet of anonymity where too many Leeds players have hidden in recent years. Really, who were they all? It’s a shame it can’t be for his excellent performances in the first leg of the play-offs against Derby, or last Tuesday night against West Bromwich Albion, because those get forgotten as soon as he’s shown red in his next game.

But none of us get to choose how we’re remembered. This seems a good moment to remember Bill Poyntz who, in 1922, scored on his debut then, in the next match, became the first Leeds United player to be sent off, for trying to kick a Bury player.

He got married in the morning of United’s next game, against Leicester City, then scored a hat-trick in the afternoon as Leeds won 3-0. Poyntz’s Leeds career fizzled out after 29 games and seven goals, but here we are talking about him. History isn’t always about glory.

Berardi might not have the record for long, anyway, as the club are appealing. That’s a welcome move after spending last season on the receiving end of the authorities’ capricious – ie in the case of ‘spygate’, made up – punishments. For a club that built its identity upon injustice, Leeds have always been slow to make their case. After the riots in Paris in 1975, the board accepted a four-year ban from European competition with barely a murmur; manager Jimmy Armfield, knowing it was unfair and knowing it would hinder him from signing top-class players, flew to Switzerland to fight UEFA alone. The ban was halved, and the Leeds board, eventually, refunded his travel expenses.


Overturning Berardi’s red card will only remove a one-match suspension. But at least it will put that unwelcome record eighth red back in the pocket, until another referee finds another reason to bring it out. Television pundits blithely agreed that, even if the rules say Berardi’s red at Millwall was unfair, his past record means the rules of fairness no longer apply to him. That is, funnily enough, how Leeds have often been judged as a club over the years.

Gaetano Berardi belongs in our record books, whatever the reason. “Berardi is a loyal player and he gives everything on the pitch,” says Bielsa. Leeds United was always the club for him.

l Daniel Chapman has co-edited Leeds United fanzine and podcast The Square Ball since 2011, taking it through this season’s 30th anniversary, and seven nominations for the Football Supporters’ Federation Fanzine of the Year award, winning twice. He’s the author of a new history book about the club, ‘100 Years of Leeds United, 1919-2019’, and is on Twitter as MoscowhiteTSB.

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-latest/daniel-chapman-taking-marcelo-bielsa-s-suggestion-and-analysing-gaetano-berardi-s-eight-leeds-united-red-cards-1-10039009
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #404 på: Oktober 08, 2019, 10:36:48 »
Dommer'n har vist ut 4 Leeds-spillere i de 10 kampene han har dømt oss. Say no more.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Ankerjon15

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #405 på: Oktober 09, 2019, 10:50:16 »
Jeg håper og tror vi kommer til å rykke opp i år, men når jeg ser i kamp etter kamp att vi har dommerene imot oss så begynner jeg å lure. Hvis det stemmer att dommeren har gitt Leeds 4.røde på 10.kamper så må han bli fratatt muligheten å få dømme Leeds.

Eriksen55

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #406 på: Oktober 09, 2019, 16:24:12 »
Jeg håper og tror vi kommer til å rykke opp i år, men når jeg ser i kamp etter kamp att vi har dommerene imot oss så begynner jeg å lure. Hvis det stemmer att dommeren har gitt Leeds 4.røde på 10.kamper så må han bli fratatt muligheten å få dømme Leeds.

Tenker det er greit å se og vite hvilke situasjoner som har gitt rødt da. Det kan jo være at de tre andre var soleklare.  :)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #407 på: Oktober 09, 2019, 17:20:27 »
Jeg håper og tror vi kommer til å rykke opp i år, men når jeg ser i kamp etter kamp att vi har dommerene imot oss så begynner jeg å lure. Hvis det stemmer att dommeren har gitt Leeds 4.røde på 10.kamper så må han bli fratatt muligheten å få dømme Leeds.

Tenker det er greit å se og vite hvilke situasjoner som har gitt rødt da. Det kan jo være at de tre andre var soleklare.  :)

Dette er i alle fall kampene:
Last 4 games refereed by James Linington

Sat 05 Oct 2019 - Millwall 2 - 1 Leeds    Berardi
Sat 11 Feb 2017 - Leeds 0 - 2 Cardiff     Bridcutt
Sun 27 Dec 2015 -  Nottm Forest 1 - 1 Leeds  (noone)
Sat 23 Aug 2014 - Watford 4 - 1 Leeds    Bellusci & Byram
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

GeirO

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #408 på: Oktober 09, 2019, 22:21:05 »
Jeg håper og tror vi kommer til å rykke opp i år, men når jeg ser i kamp etter kamp att vi har dommerene imot oss så begynner jeg å lure. Hvis det stemmer att dommeren har gitt Leeds 4.røde på 10.kamper så må han bli fratatt muligheten å få dømme Leeds.

Tenker det er greit å se og vite hvilke situasjoner som har gitt rødt da. Det kan jo være at de tre andre var soleklare.  :)
Dette er i alle fall kampene:
Last 4 games refereed by James Linington

Sat 05 Oct 2019 - Millwall 2 - 1 Leeds    Berardi
Sat 11 Feb 2017 - Leeds 0 - 2 Cardiff     Bridcutt
Sun 27 Dec 2015 -  Nottm Forest 1 - 1 Leeds  (noone)
Sat 23 Aug 2014 - Watford 4 - 1 Leeds    Bellusci & Byram
Jøss, da dømmer han ikke ofte. Fire kamper på fem år  ;D (det er slik det burde vært mht. Linington)

MOT

Eriksen55

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #409 på: Oktober 10, 2019, 01:20:08 »
Jeg håper og tror vi kommer til å rykke opp i år, men når jeg ser i kamp etter kamp att vi har dommerene imot oss så begynner jeg å lure. Hvis det stemmer att dommeren har gitt Leeds 4.røde på 10.kamper så må han bli fratatt muligheten å få dømme Leeds.

Tenker det er greit å se og vite hvilke situasjoner som har gitt rødt da. Det kan jo være at de tre andre var soleklare.  :)

Dette er i alle fall kampene:
Last 4 games refereed by James Linington

Sat 05 Oct 2019 - Millwall 2 - 1 Leeds    Berardi
Sat 11 Feb 2017 - Leeds 0 - 2 Cardiff     Bridcutt
Sun 27 Dec 2015 -  Nottm Forest 1 - 1 Leeds  (noone)
Sat 23 Aug 2014 - Watford 4 - 1 Leeds    Bellusci & Byram

Bellusci sitt røde var riktig. Det samme ser de to gule Bridcutt fikk ut til å være. Byram sitt finner jeg ikke, men på ren husk mener jeg det var i kategorien idiotisk og soleklart.

Neste gang han dømmer bør kanskje Berardi, Bogusz og Bamford hvile...Ben og Barry er kanskje ok?

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #410 på: Oktober 10, 2019, 09:32:01 »
Phil skriver om Berardi i dag (som eg straks skal lese ;) )
Men han stiller et interessant spørsmål i tweeten her...

Phil Hay
@PhilHay_

Column: Berardi beats the FA and ends a 12-year wait for Leeds to win a red card appeal.

But Berardi’s deal at Elland Road ends next summer and as yet no talks about an extension have taken place. Will this season be a last hurrah for the Swiss firebrand?

https://theathletic.co.uk/1279827/2019/10/10/comment-cleared-this-time-but-questions-hang-over-berardi-from-a-disciplinary-point-of-view-and-otherwise/
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #411 på: Oktober 10, 2019, 09:53:07 »
Også Graham Smyth i YEP tar opp Berardi-utvisningen i sin ukentlige dybdeartikkel.

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/latest-leeds-united-news/graham-smyth-justice-leeds-uniteds-gaetano-berardi-fa-could-have-done-everyone-favour-after-millwall-controversy-657709

Han skriver, som alle ser, de hittil tilgjengelige bildene påviser ingen kontakt fra Berardi, tvert imot viser de en spiller som faller to steg etter den evt kantakten…

Yet, having reviewed the footage, apparently from an angle as yet not made public, they did not see enough in Bradshaw’s tumble to warrant passing it on to another panel.
When there is a suspicion that a player has successfully deceived a match official, the case is referred to an official ‘successful deception of a match official’ panel.

It can only be the case, therefore, that they watched Bradshaw pass by Berardi, take a step and then go down, and saw something the rest of us are not yet privy to.

They decided it was either indeed a foul and a penalty or a mere slip, perhaps.
A theatrical slip.


If the extra footage the commission has seen is strong enough evidence to clear Bradshaw of any suspicion, why not make it public and clear the situation up once and for all?
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

lojosang

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #412 på: Oktober 10, 2019, 10:30:11 »
Jeg håper og tror vi kommer til å rykke opp i år, men når jeg ser i kamp etter kamp att vi har dommerene imot oss så begynner jeg å lure. Hvis det stemmer att dommeren har gitt Leeds 4.røde på 10.kamper så må han bli fratatt muligheten å få dømme Leeds.

Tenker det er greit å se og vite hvilke situasjoner som har gitt rødt da. Det kan jo være at de tre andre var soleklare.  :)
Rødt kort til Leeds er alltid feil. Det må være klinkende klart.

Sent fra min motorola one vision via Tapatalk

- Leif Olav

Killa

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #413 på: Oktober 14, 2019, 11:51:55 »
Hvordan gikk det med ankesaken på det røde til Berardi egentlig? Har ikke fått med meg det..?

RoarG

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #414 på: Oktober 14, 2019, 11:55:55 »
Hvordan gikk det med ankesaken på det røde til Berardi egentlig? Har ikke fått med meg det..?
Kortet ble slettet, men det ble ikke opprettet noen sak mot Millwall-spilleren som filmet seg til straffe.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #415 på: Oktober 14, 2019, 18:28:16 »


But Berardi’s deal at Elland Road ends next summer and as yet no talks about an extension have taken place. Will this season be a last hurrah for the Swiss firebrand?


Men nå skjer det visst ting også her:

Tom Carnduff
@TomC_22

Leeds are reportedly open to giving a new contract to Gaetano Berardi, but they will leave the final decision with the player. #lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Blank_File

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #416 på: Oktober 14, 2019, 19:16:27 »


But Berardi’s deal at Elland Road ends next summer and as yet no talks about an extension have taken place. Will this season be a last hurrah for the Swiss firebrand?


Men nå skjer det visst ting også her:

Tom Carnduff
@TomC_22

Leeds are reportedly open to giving a new contract to Gaetano Berardi, but they will leave the final decision with the player. #lufc
Dårlig plan hvis vi rykker opp. Ikke krise å miste hvis vi ikke rykker opp. Hadde synes det var best om man gikk hver til sitt etter denne sesongen.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #417 på: Oktober 14, 2019, 21:19:17 »


But Berardi’s deal at Elland Road ends next summer and as yet no talks about an extension have taken place. Will this season be a last hurrah for the Swiss firebrand?


Men nå skjer det visst ting også her:

Tom Carnduff
@TomC_22

Leeds are reportedly open to giving a new contract to Gaetano Berardi, but they will leave the final decision with the player. #lufc
Dårlig plan hvis vi rykker opp. Ikke krise å miste hvis vi ikke rykker opp. Hadde synes det var best om man gikk hver til sitt etter denne sesongen.

Nydelig mann å ha i troppen, også i PL.

HåvardK

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #418 på: Oktober 14, 2019, 22:25:56 »


But Berardi’s deal at Elland Road ends next summer and as yet no talks about an extension have taken place. Will this season be a last hurrah for the Swiss firebrand?


Men nå skjer det visst ting også her:

Tom Carnduff
@TomC_22

Leeds are reportedly open to giving a new contract to Gaetano Berardi, but they will leave the final decision with the player. #lufc
Dårlig plan hvis vi rykker opp. Ikke krise å miste hvis vi ikke rykker opp. Hadde synes det var best om man gikk hver til sitt etter denne sesongen.
Enig.

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Gaetano Berardi
« Svar #419 på: Oktober 14, 2019, 22:37:47 »


But Berardi’s deal at Elland Road ends next summer and as yet no talks about an extension have taken place. Will this season be a last hurrah for the Swiss firebrand?


Men nå skjer det visst ting også her:

Tom Carnduff
@TomC_22

Leeds are reportedly open to giving a new contract to Gaetano Berardi, but they will leave the final decision with the player. #lufc
Dårlig plan hvis vi rykker opp. Ikke krise å miste hvis vi ikke rykker opp. Hadde synes det var best om man gikk hver til sitt etter denne sesongen.
Støttes!