Skrevet av Emne: Treningskamp: vs Mansfield Town på Field Mill, tirsdag 22/7 2014, kl 20.45  (Lest 12340 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Video preview fra LUTV:

http://www.leedsunited.com/news/article/1k9x3oolkbjlf1044oz9aylamu/title/mansfield-video-preview

Det er ventet at de som avsluttet kampen lørdag får startet de første 60 i dag.


Gleder meg som alltid med en liten bekymring i magen. ☺
« Siste redigering: Juli 22, 2014, 19:46:08 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Team News vs Mansfield: First 60 Mins: S Taylor, Byram, Pearce, Wootton, Warnock, White, Austin, Murphy, Hunt, Walters, Smith #
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Team News vs Mansfield: Final 30 Mins: Silvestri, Thompson, Lees, Killock, C Taylor, Bianchi, Tonge, Cook, Norris, Morison, Doukara #

8:45pm - 22 Jul 14
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Field Mill heter visst nå One Call Stadium. ☺
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kato

Mansfield nummer 11 i league two i fjor. 7-6-10 på hjemmebane.

Første indikasjon på kvaliteten til italienerne, og det store spørsmålet? Hvor skal målene komme fra i år?

Mansfield tapte for øvrig 1-3 hjemme for Aston Villa i forrige uke. Da ble de senket av to mål siste fem minuttene.
« Siste redigering: Juli 22, 2014, 20:07:09 av Kato »
 

Leedsfan

Mansfield nummer 11 i league two i fjor. 7-6-10 på hjemmebane.

Første indikasjon på kvaliteten til italienerne, og det store spørsmålet? Hvor skal målene komme fra i år?

På frispark?



McD gir tommelen opp Kato..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

0-0 etter 15
 

sportcarl1

Mansfield nummer 11 i league two i fjor. 7-6-10 på hjemmebane.

Første indikasjon på kvaliteten til italienerne, og det store spørsmålet? Hvor skal målene komme fra i år?

På frispark?



McD gir tommelen opp Kato..:)

Vem är han i matchtröjan? icing on the cake? vårt hemliga vapen?
 

Leedsfan

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

:)
är det dena tunga center som skall komplettera Smith i anfallet?
 

Xern

Lewis Walters ut med skade, Dom Poleon inn. (gammelt nytt men ser ingen andre har skrevet noe)

Bianchini skulle scoret,

Pause 0-0, mye løping men lite sjanser.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Xern

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  1m
Chance for Mansfield, Fergus Bell misses the target from an angle. 52 mins gone, changes coming soon (fortunately). #lufc
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Xern

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  6m
Team is now: Silvestri, Thompson, Lees, Killock, Taylor, Tonge, Norris, Bianchi, Cook, Morison, Doukara.

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  5m
The way Berardi is warming up on the touchline means he'll be joining us at some point shortly. #lufc
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Tom S

1-0 down
COME ON LEEDS !!

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
 >:(  Straffe...

Morrison driter seg ut...
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...


auren

2-0  >:(

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Tom S

2-0 down
COME ON LEEDS !!

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

auren

Slutt. 2-0 til Mansfield. Skuffende. Prestasjonen var heller ikke bra. Et tidlig skremmeskudd om at stallen er for svak?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Tom S

Over og ut - dette går til helvete!
COME ON LEEDS !!

Leedsfan

Slutt. 2-0 til Mansfield. Skuffende. Prestasjonen var heller ikke bra. Et tidlig skremmeskudd om at stallen er for svak?

auren

Stallen er for svak, det er de fleste klar over!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Early days, og kun en indikasjon på hvor vi er.

Kanskje et resultat som midlertidig vil stoppe latterliggjøringen (fra enkelte) av oss her inne som er svært kritiske til det som foregår på sport.

Vi skal ikke legge all verden i dette, men et første skremmeskudd.
« Siste redigering: Juli 22, 2014, 22:44:29 av Kato »
 

AndyMathie

Heldigvis er det bare 22.juli i dag og det er enda lenge til seriestart. Jeg regner med 2 signeringer til før seriestart og et par til før transfer deadline, det kommer altså minst 4 spillere til som kan være med å heve laget kraftig utover sesongen. Slapp av folkens dette er ingenting å hyle over.
We are Leeds and we are proud of it!

Promotion 2010

Neppe noe skremmeskudd med Lees, Killock, Zack og S.Taylor i bakre firer. Håper ikke vi får se noen av dem fast der. 

Morison er vel heller ikke noe stjerne.

Ser frem til et mer samspilt lag med flere solide folk inn. Igjen preseason er preseason.  ☺

Men ikke tvil om at vi mangler en avslutter og et par kanter. To ut med skade og ikke gode erstattere, viser lite bredde i stallen.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kato

Største bekymringen er ikke at vi slipper inn 2 med den bakre fireren som spilte i dag. Mer vondt i magen for den smultringen i andre enden av banen. Det må ikke bli en vane.
 

sportcarl1

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  6m
Team is now: Silvestri, Thompson, Lees, Killock, Taylor, Tonge, Norris, Bianchi, Cook, Morison, Doukara.

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  5m
The way Berardi is warming up on the touchline means he'll be joining us at some point shortly. #lufc
fick han göra debut Berardi?
 

Jon R

Jeg er ikke så bekymret for det defensive, men svært bekymret for det offensive! Vi må ha betydelig firepower i tillegg til trioen Hunt, Morison og Smith hvis dette skal gå bra!   :(

Synes "sportsdirektøren" har vært i overkant fornøyd med å ha de nevnte herrer i stallen denne sommeren. Sånn sett er det kanskje bare er en fordel at vi ikke scorer mål i denne fasen av pre-season?   :-\
Jon R.

asLeeds

Over og ut - dette går til helvete!

Ja Faen, eg ringe bort imårro og spør om eg kan få pengane tilbake for int meb..  :)


MOT
DALHEIM WHITES