Skrevet av Emne: Treningskamp: vs Mansfield Town på Field Mill, tirsdag 22/7 2014, kl 20.45  (Lest 12343 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jon R

Over og ut - dette går til helvete!

Ja Faen, eg ringe bort imårro og spør om eg kan få pengane tilbake for int meb..  :)


MOT

Men hva sier egentlg " snåsamannen" ?  ;D
Jon R.

Tom S

Over og ut - dette går til helvete!

Ja Faen, eg ringe bort imårro og spør om eg kan få pengane tilbake for int meb..  :)


MOT

Men hva sier egentlg " snåsamannen" ?  ;D

Eg køyrer forbi Snåsa fredag, skal stoppe å høyre med han ;)
COME ON LEEDS !!

Kato

Hva sier så rapportene etter gårdagen?

- Mansfield med 4 prøvespillere fra start.

- Baklengs (straffe) etter forferdelig tilbakespill av Morison. Samt kontring.

- Vi skapte svært lite. Ingen gjennombruddskraft siste tredjedel.

- Hockaday fornøyd med store deler av kampen.

- Chesterfield lørdag vil vi spisse noe mer, og flere vil få 90 minutter.

« Siste redigering: Juli 23, 2014, 08:34:44 av Kato »
 

Cannavaro

Treningskamper betyr egentlig nada, det er bare snakk om å få gjennomføringer på flest mulig spillere, samt få overblikk over spillemateriell før serien starter.  Det er viktigere å se progresjon frem mot seriestart og at det utkrystalliseres en førsteellever.  Ettersom det er tilkommet en del nye spillere og særlig italienere så tror jeg vi trenger tid for å sette et riktig bra lag, det kan faktisk ta litt tid inn i seriespillet.  Vi har jo spilt en haug dårlige treningskamper tidligere sesonger så jeg gidder ikke ta noen sorger på forskudd her.  Hock får jo også et overblikk over hvor på banen vi trenger forsterkninger, så jeg antar at ytterligere tilvekst av spillere er av den offensive sorten, t.o.m Cellino skjønner sikkert det.
Glemmer kjapt dette resultatet fra igår og vil som sagt heller se om det er progresjon frem til seriestart.
MFLU - Miracles For Leeds United

auren

Det er uansett bekymringsverdig at vi har skapt lite sjanser mot både Guiseley og Mansfield. Husk at disse lagene også er i oppkjøringsperioden og tenker akkurat det samme som Leeds, der prestasjon er viktigere enn resultat.

Få inn en superspiss og 1-2 spennende vinger samt en midtstopper, så skal jeg være godt fornøyd forut for seriestart.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Det er uansett bekymringsverdig at vi har skapt lite sjanser mot både Guiseley og Mansfield. Husk at disse lagene også er i oppkjøringsperioden og tenker akkurat det samme som Leeds, der prestasjon er viktigere enn resultat.

Få inn en superspiss og 1-2 spennende vinger samt en midtstopper, så skal jeg være godt fornøyd forut for seriestart.

auren

Enig med d du skriver her auren.
Som i fjor så virker vi foreløpig for lette fremover, og mangelen på kreativitet var  og er ett viktig moment.
Håper " kruttet" kommer inn porten nå, og sånn sett var d bra med tap- da MÃ… man ha inn flere/ bedre spillere...
 

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Tsss...dette går veien...vi rykker garantert opp til PL denne sesongen!!!  ;D ;D ;D

We are Leeds...MOT!!!
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Sydhagen

Det er uansett bekymringsverdig at vi har skapt lite sjanser mot både Guiseley og Mansfield. Husk at disse lagene også er i oppkjøringsperioden og tenker akkurat det samme som Leeds, der prestasjon er viktigere enn resultat.

Få inn en superspiss og 1-2 spennende vinger samt en midtstopper, så skal jeg være godt fornøyd forut for seriestart.

auren

Enig med d du skriver her auren.
Som i fjor så virker vi foreløpig for lette fremover, og mangelen på kreativitet var  og er ett viktig moment.
Håper " kruttet" kommer inn porten nå, og sånn sett var d bra med tap- da MÃ… man ha inn flere/ bedre spillere...
Enig. Uansett hvem som er trener så får man ikke et kreativt angrep ut av de gråsteinene som vi har.
Tipper at det jobbes med dette i kulissene.


Sent from my iPhone using Tapatalk 2
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Magnificent7

Same horror from Lees also this season and Morris Minor complete the miserable lot. Far better times when British Leyland was on strike, not producing any rubbish at all. Presume that the coming test match would prove that the team is moving forward. Leeds United would field the strongest available team. Happy days are here!

B_Ød

Hadde nok forventet minst 12-måls seier i denne. Kanskje ikke lett og holde momentet oppe.
Ups & Ups!!

Kato

Hadde nok forventet minst 12-måls seier i denne. Kanskje ikke lett og holde momentet oppe.

Spent på om du har sett 12 mål i dette mannskapet når september er gått.
 

Promotion 2010

1-0  perfekt gjennombruddspasning av Morison feil vei. Comedy-Silvestri feller unødvendig trengt spiss. Ballen ville blitt klarert uansett.
Hans første kamp i Cagliari i fjor gjorde han det samme. Ble utvist og spilte ikke før til våren.

2-0  Lees misser hodeduell.  ZAC misser på en forunderlig måte klarering foran spissen....som skårer. Utrolig!


Litt League 2 av forsvarsspiller.  ☺
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

DenHviteYeboah

Dette er flaut og bekymringsfullt ;)
Trodde faktisk at vi var noe bedre nå....

Kontakinte

Alt kan bare bli bedre;) gleder meg til seriestart. Dette blir bra, Viviani inn nå så kan vi få styr på midtbanen også.  Ny mann inn for udugelige Lees så gar dette veien!! Vi er værtfall i A sluttspillet i Dana cup juhuuu...

Promotion 2010

1-0  perfekt gjennombruddspasning av Morison feil vei. Comedy-Silvestri feller unødvendig trengt spiss. Ballen ville blitt klarert uansett.
Hans første kamp i Cagliari i fjor gjorde han det samme. Ble utvist og spilte ikke før til våren.

2-0  Lees misser hodeduell.  ZAC misser på en forunderlig måte klarering foran spissen....som skårer. Utrolig!


Litt League 2 av forsvarsspiller.  ☺

Se selv:

http://www.dailymotion.com/video/x21yaoj_mansfield-v-leeds-united-22-07-14_sport

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Men de nye hvite draktene sitter som skudd!  :)
Jon R.

Cherry

1-0  perfekt gjennombruddspasning av Morison feil vei. Comedy-Silvestri feller unødvendig trengt spiss. Ballen ville blitt klarert uansett.
Hans første kamp i Cagliari i fjor gjorde han det samme. Ble utvist og spilte ikke før til våren.

2-0  Lees misser hodeduell.  ZAC misser på en forunderlig måte klarering foran spissen....som skårer. Utrolig!


Litt League 2 av forsvarsspiller.  ☺

Se selv:

http://www.dailymotion.com/video/x21yaoj_mansfield-v-leeds-united-22-07-14_sport



Slik var Pre- season i fjor også... Forskjellen er at det kommer stadig nye spillere inn... Og etter det jeg kan se IKKE bare Squad players.. ;)
 

sportcarl1

alltså jag bryr mig inte ett dugg om dessa 3 preseason matcher, utan allt gäller mot millwall först då, vår trupp är på långa vägar inte klar än och igår var det  23 spelare i farten, det jag är mest nyfiken på är våra ugdommar och hur de har skött sig? kan någon blomma upp likt byram för 2 år sedan eller finns det någon man direkt kan avskriva, tänker då på bl a c taylor, cook killock walters,   poleon är väl skadad?
 

Promotion 2010

Mansfield 3-1 over Lincoln i dag. Hearn med nye to mål.

  :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973